Vasta-alkajat (4)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Superonnittelut Monskulle gynen hyvistä uutisista sekä kihloista. Teilläpä tulikin pikainen muutos tilanteeseen; taisit vasta viime viikolla kirjoittaa ettei ole toistaiseksi aikeitakaan kihloista tai naimisiinmenosta! Mites nyt näin kivasti pääsi käymään? Kosiko miehesi yllättäen?

Ai että kun jänskättää Fannyn ja Minervan puolesta. Kauanko maltatte olla tekemättä testiä? Oireilunne ainakin kuulostavat lupaavilta.

Mulla toista päivää tosi pientä tiputtelua (ennennäkemätöntä mulle), mutta eikait vielä voi aloittaa laskemaan uutta kiertoa!?

Onnittelut Monskulle kihlautumisesta!

Täällä malttamattomana odotellaan uutisia... Fannyyyy, Minervaa... :-)

Täällä iski se syysflunssa eli kaiki poskien punotukset menee nyt kivasti siihen. Ei tarvi miettiä, vaan ottaa ihan kylmän viileesti tää homma :-) Eilen oli aikasmoiset kipuilut alavatsalla. En tiedä, oliko se kumminkin vasta ovista. No, kyllä se aikanaan selviää ;-)

Nyt aamun touhuihin...

Moi!
Meikäläiselle kävikin nyt niin,että menkat alkoi!Eilen iltapäivällä rupes tulemaan vähän sellasta kummaa tuhrua,jolloin toiveet oli vielä korkeella.Illalla lämpö oli vielä sama kuin aamulla oli ollut(36,7C),mutta yöllä heräsin kunnon kipuihin ja sieltä alkoi myös kunnon vuoto.Ärsyttävää!!
Mutta toi tuhru toisaalta ärsytti mua niin paljon,että parempi reilut menkat!Mä en ikinä tuhduta,joten nyt ymmärrän niitä joilla tuo vaiva on!
Kyllähän mä olen pettynyt(ja ehkä vähän yllättynytkin),mutta oli tuo mieskin sillon oviksen aikoihin vielä niin kipeä,että ehkä tavaran laatu on ollut heikompaa.Tai sitten on vaan yksinkertaisesti oltu myöhässä!
Taisi siis noi mun kivut olla vaan siitä keskenmenosta johtuvia.Oli ne kyllä outoja!Mutta kivaa on,että nää menkat tuli ihan ajallaan kumminkin!

Toivottavasti saadaan nyt edes yksi plussa -Minervaaa!Ja sitten Tehikselle myöhemmin!

Monskulle paljon onnea kihloista!!Nyt pääset sitten suunnittelemaan häitä-ihanaa!
Ja onnea lääkärikäynninkn johdosta!

Voi hitsin hitsi! Mä niin uskoin tuohon Fannyn plussaan ja ajattelin seurata samoja jalanjälkiä, nyyh :-( Mutta positiivista tosiaan, että kroppa toimii keskenmenon jälkeen!
Itsellä kans se on kyllä lähes yhtä hyvä vaihtoehto kuin raskaus, siis jos tosiaan sais sen lyhyen kierron. Olen nyt tässä siis reilu kaksi viikkoa ollut sillä sokerittomalla dieetillä, ja kyllä se taitaa tepsiä. Olen lähes 100% varma, että nyt se ovis on jo ollu. Kylvöjä on tehty pe, su ja ma, joten mahkujakin pitäisi olla ;-) Tämän uskomukseni mukaan siis mulla kierron pituudeksi tulis n. 30-32. Sellasta ei oo ollu koskaan! Kierrot on ollu jotain 40-> Välillä siis siellä 60:n paikkeillakin. Että hurraa-huutoja tulee, jos menkat ilmestyy parin viikon päästä. Ja vielä isommat huudot, jos tikkuun kaksi viivaa ;-) :-) Testailuja ajattelin kyllä pitkittää, jos on tarvetta.

no voi nakki Fanny :( minäkin niin uskoin sinun plussaavan.
Itse täällä oon uskotellut itselleni että negaa se testi voi näyttää,
ettei niin kamalasti pety sitten... en tiedä koska sitä uskaltaa testata.
Menkkakipuja ei oo ollut eikä tuhrua eikä mitään...

Nyt spekuloidaan pikkasen...
Jos oltais raskaana ja tehdään testin vuodon aikana -> näyttää plussaa
Entäs jos on tullutkin varhainen keskenmeno niin eikö testi näyttäis
silloinkin vielä plussaa? Koska sitten vois varmasti tietää tilasta?
Ähh kunhan täällä oon mietiskellyt, tuhrut on ollut nollassa taas...

Ulkona on aika hulvaton ilma :)

Pelkät tuhrut ei vielä merkkaa yhtikäs mittään :-)
Siis jos tosiaan olisi keskenmeno, niin testi vielä todennäköisesti näyttäisi plussaa. Jos nyt vanhan ja kokeneen neuvon saan antaa, niin odottele pari päivää. Mikäli tuhrut oli tuossa, niin ei se sitten mikään keskenmeno ainakaan ollut. Eli parin päivän aikana varmaan ne menkat sitten alkaa, jos alkaa. Ja siis toivottavasti ei, vaan parin päivän päästä teet plussatestin :-)

Täällä vaan ne tutut kipuilut jatkuu...

Kiitos tehis :)
Jännittää vissiin niin ettei aivot enää toimi... hih
Jäädään siis otottamaan mitä viikko tuo tullessaan.
Ainakin sen talven vissiin tänne pääkaupunkiseudulle,
jos säätieteilijöihin on uskominen.

Pikainen tervehdys!

Jestas mikä ilma. Höh. Ja jestas mikä kamala päivä töissä muutenkin. Kaikki mikä vaan voi mennä pieleen on myös mennyt. Ihan kaikki :(

Kiitokset kaikille onnitteluista. Tuli tämä tosiaan yllättäen. Ollaan kyllä usein puhuttu naimisiinmenosta - se on meille ollut ihan selvää, että jossain vaiheessa kyllä mennään. Kihloihin ei olla menty kun kumpikaan meistä ei "usko" pitkään kihla-aikaan. Kumpikaan ei toista oikeastaan kosinut... yhtäkkiä vaan huomattiin, että hups. Taidettiin juuri päättää hääpäivä :) Isoja häitä ei tule. Intiimit ja erilaiset.

Todella tylsää, että Fannylla alkoikin sitten menkat. Voi räkä. Mutta hyvin meni ensimmäinen kierto km:n jälkeen, eikö vaan? Toimii kaikki kuitenkin normaalisti.
Eli ensi kierrossa uutta putkeen.

Minervaa edelleen jännitetään. Eikös se niin ollut että huomenna saisit jo ihan luvan kanssa testata? 28/28 täynnä... niin ainakin jossain vaiheessa laskeskelin. Keskenmenoa noi tuhrut ei ainakaan meinaa. Eikös km aina kuitenkin ala ihan verisellä vuodolla? Onko tuo tuhruttelu muuten ruskeaa vai punaista?

Joannan suuri päivä se vaan lähenee. Huisia :)

Ja Tehikselle tsemppiä odotteluun myös.

Täällä kp 14 muistaakseni ja uskokaa tai älkää, mutta jo tuhruttelee!!! Siis joka kierrossa vaan aikaisemmin ja aikaisemmin. Mutta toivon todella, että ne luget auttaa!!! Huomenna saa popsia ekat. Jipii.

Tsau!

Huomenia!

Voihan kökkö tuota Monskun tuhruttelua :-/ Onpas erikoista. Ellei sitten olen kiinnittymisestä johtuvaa... ;-)

Juu, varmaan Minerva voisi jo virallisesti testaillakin, jos noi kiertopäivät noin menee. Oma neuvoni tuli tuon keskenmenon aiheuttaman varaisuuden vuoksi. Olen itse ajatellut olla hätiköimättä sen asian kanssa, jos eteen tulee. Jos siellä kyytiläinen on, niin kyllä se siellä kyydissä pysyy, jos on pysyäkseen, vaikka testailua vähän siirtääkin. Varsinkin jos tuota tuhruilua on, niin ehkä kantsis odotella. Mutta tiedän, että ei oo helppo!!! Paraskin neuvoja täällä, joka kärvistelee omissa oviskivuissaan ja poskienpunotuksissaan, eikä muuta pysty miettimäänkään.
Mutta enpä kyllä yhtään ihmettelis, vaikka testituloksia jo tänään kuultais ;-) Onko tuhruilut loppunu?

Niin, ja mulla se keskenmenovuoto oli muuten ihan ku menkoissakin aluksi. Ei noita olisi pystynyt toisistaan erottamaan ellei olisi tiennyt raskaudesta.

Nyt pitää kiitää taas... ai niin, en tiedä plaza-tiimin viestistä minäkään!

Jepulis kepulis ja kapuloita rattaisiin!
Eilen tuli siis pieni tuhru aamupäivällä paperiin, huomas juuri ja juuri.
Tänään sitten aamun ekalla vessäkäynnillä valahti ihan kunnolla sitten veret pönttöön!
Olin ihan suu auki että täh, ihan ennen kuulumatonta että menkat alkaa tälleen ilman minkäänlaisia ennakkotuntemuksia. No jokatapauksessa uutta yritystä peliin.
Ihmetyttää kuitenkin aika lailla että mikä on saanut mun pikkupikkutisut kasvaan kuitenkin niin huomattavasti? Ei kai niitä kuvittelemalla saa kasvatettua :)

Pyryttävin terkuin minerva

Heippa,

Nyt vihdoin valkeni tuo plaza-tiimin viesti minullekin :)
Lisäsin sinne muutaman rivin meistäkin!

Voi Minerva, tosi mälsää että menkat sieltä kuitenkin tulivat.
Nyt sitten Tehis plussaamaan, että saadaan edes joku täältä odottajien puolelle ;)

Yhtä asiaa selventäisin; tarkoitukseni ei toki ollut ketän kannustaa testaamaan liian ajoissa. Itsekin opin siitä parin kuukauden takaisesta, että kannattaa testata vasta kun on oikeasti myöhässä. Kuitenkin mulle on pari kertaa käynyt niin, että jotenkin stressin ja ajatuksen voimalla onnistun myöhästyttämään menkkoja ja sitten negatestin jälkeen ne on alkanut suunnilleen 5 minsan sisällä... joskus negatesti siis voi auttaa siirtymään seuraavalle kiekalle. Jos yhtään kässäätte mitä ajan takaa...

Minerva, olitkos sinäkin lopettanut niitä pillereitä milloin? Mulla ainakin on ollut VAIKKA MITÄ hormonaalista poikkeamaa lopetuksen jälkeen, joten uskoisin että toi rintojen kasvukin voi liittyä siihen.

Eilen illalla lukaisin lugesteron paketin pakkausselosteen ja sen jälkeen surffasin tuntitolkulla netissä. En ymmärrä miksi se gyne määräsi mut ottamaan niitä kierron 15-25 päivä. Kun kaikkialla muualla (siis pakkauksessakin) kehotetaan ottamaan niitä 3 päivää oviksen jälkeen siihen asti kunnes vuoto alkaa. Meniköhän siltä gyneltä ohi se, että mulla ovis tapahtui jo viime viikolla!!! Ja tuhruttelu alkoi sittten eilen eli jos ottaisin lugeja vasta tänään niin sehän olis jo liian myöhään kiinnittymisen kannalta. No anyway, nappasin ekat jo eilen ja syön nyt tässä kierrossa sen kymmenen päivää. Soittelen lääkäriin ja kysyn, että miten jatkossa tulisi toimia. Tiputtelu kuitenkin loppui eiliseen eli hyvä niin.

Mutta takaisin töihin...
Pyryterveisiä ja iloa monskulta!

Vikat pillerit otettiin heinäkuussa. Ekakierto oli yhtä tuskaa kaiken maailman oireita oli ja olo oli ihan karmiva, sen jälkeen ei oo ollut mitään sellasta. Mutta eikö yleensä puhuta kun alkaa syömään pillereitä että rinnat kasvaa?? Tiedä häntä.
Sitten vielä ettei sen aamuisen "lorahduksen" jälkee ookaan taas tullut mitään :/

No voihan höh Fanny ja Minerva :(. Niin jo uskoin teidän plussaavan..
No Fannylle on tietysti mukava tieto, että kroppa toimii.

Hyvä että Monskun tiputtelu loppui Jospa sieltä sitä se plussakin tulisi :). Minulla muuten yksi kaveri, jolla samaa kokemusta tuosta testien teosta. Menkat olivat mitä sattuu ja varma keino saada ne alkamaan oli raskaustesti ja aina vaan se nega...Yllätys olikin sitten melkoinen, kun pärähti plussa tikkuun, oli kuulemma meinannut pöntöltä tipahtaa :). Nyt onkin hänellä ihana pikkuinen.

Omasta olostani en osaa sanoa yhtään mitään. Minulla aina ollut niin selkeä ovisoire se pisto tuolla oikealla alamahassa ( säännöllisin välein kuvittelin, että on umpparitulehdus, sitten tajusin että ei hitsit ovishan se on :) ) ja kun oli niitä limojakin niin olin jo aika varma, että jotain tapahtuu, vaan ei. Kai se voi tämä kroppa tehdä ihan mitä vaan tässä elämänvaiheessa....

No Tehistä tässä sitten seuraavaksi jännätään. Ja Joannalle toivotaan ihania "hääbileitä"!

No voihan hitsit Minervan piina se sitten jatkuukin vielä. Voi kun voisi vähän nopeuttaa tätä ajan kulua, vaikka perjantaihin, silloin on varmaan jo selvät sävelet johonkin suuntaan...

moikka kaikille,

otsikosta voisi luulla että olen jo joulumielellä, mutta tipottelua tarkoitan. Mulla nimittäin jo neljäs miniminiminitipottelupäivä meneillään kp on jo 37. Ei mitään tuntemuksia, että menkat alkais. Pitäis varmaan tehdä yks raskaustesti Monskun vinkistä, jotta ne kunnon menkat alkais. Taitaa oma kroppa tehdä temput ja säästää kunnon vuodon lauantain juhliin..

Harmittaa Fannyn ja Minervan puolesta, mutta jos ei muuta, niin pääsette pian odottamaan uutta ovista, minä vaan junnaan vanhassa kierrossa varmaan ikuisesti.

Kiitokset vinkeistä juhlien järkkäämiseen. Me aateltiin itse hoitaa juhlissa joitain asioita, sillä mitään kaasoa tai bestmania ei ole, mutta pitää yrittää nakittaa pari hommaa siskolle ja kaverille. Teiniserkun kavereineen palkkasin tiskaamaan ja siivousavuksi. Kyseessä on bileet vain hyville kavereille, joten toivon mukaan en jännitä illan sujumista liikaa. Eiköhän kaikki hyvin sujukin!

Nyt takaisin työntekoon. Ilmoittelen heti illalla, jos teen raskaustestin ja varsinkin jo se näyttää jotain ihan kummaa :-)

Hitsi, täällähän riittää jänskättävää :-)
Ei toi Minervan kirveskään tosiaan upoksissa vielä ole!

Mun jännäyksiä saatte vielä odotella. Elelen kyllä sen mukaan, että ovis onkin vasta ollu nyt ma-ke kp 16-18. Eli neljän viikon päästä kiikutan labraan pissanäytteen, jos tarvis ;-) En aio enää yhtään testiä ostaa. Menkat saa siis kyllä olla tooodella paljon myöhässä, kun pissalähetys tästä osoitteesta lähtee. Sanon nyt. Katotaan sitten fiiliksiä parin viikon päästä, jos jännättävää on :-D