Miksu, en usko PCO:hon sentään, sillä noi ainoina oireina ei ehkä ihan riitä. Luulen, että tämä tosiaan johtuu vain siitä, että hormonitoiminta on pilsujen jälkeen sekaisin.
Samaa ei ongelmaa ei ollenkaan ollut ennen pillereitä, joten toivotaan, että tämäkin menee ohi. Ehkä vähän liioittelinkin... on vain muutama isompi finni, mutta iho on tosiaan rasvainen ja kiiltävä ja epäpuhtaan näköinen ja tuntuinen. Ärsyttävää.
Mulla oli Yasminit. Mitä muilla on ollut?
Missä Entu muuten? Joannan kommentti imettämisestä oli täyttä asiaa. Näinhän se menee.
Greippimehujuttu saattaa olla ihan legendaakin

Pitää kaivaa jostain vanhasta ketjusta selitys tälle. Kokeile vaikka hakua sanalla greippimehu.
Missähän se Aikku muuten? Eikös loma ole kohta jo lusittu?
Niin ja sitten noihin Miksun kysymyksiin; en ole suoraan sanoen miettinyt montako lasta haluan. Ensin tämä yksi ja sitten katsotaan. Kolmea pidän kyllä maksimina.
Itselläni on vain yksi sisko - tosi rakas ja läheinen ihminen - 3 vuotta nuorempi kuin minä.
Työ ja ura on mulle kyllä todella tärkeitä. Olen puurtanut parikymppisestä asti saadakseni itseni nykyiselle mukavalle pallille ja tähtään pidemmälle. Tämä siis saattaa rajoittaa lasten määrää varsinkin kun miehenikin on uraohjus... Mutta aika näyttää.
Tänään mennään leffaan ja ulos syömään ja sitten illalla pitää vielä tehtailla niitä superlapsia

Joten heippa tältä erää!