Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Pähkinälle kympin rikkoutumisesta!

Paino alussa: 80 kg
Paino nyt 71,7 kg (+100 g)
pudotus yht. 8,3 kg

Tässä kävi taas perinteisesti, että ollaan oltu lomilla. Dieetti ei koskaan toimi poissa kotoa :| Tänään kävin juoksulenkillä ja kalorit kirjaan taas ylös. Eli siis ensi tiistaina tältä suunnalta tulee hyvä kevyempi tulos, pakko tulla :ashamed:

Missäs loppujen tulokset viipyy??! Uusiakin liittyi joukkoon, joten antakaahan kuulua itsestänne!
 
Herätys! Huomenna taas punnituspäivä!
Mulla ja lapsilla iski flunssa, joten nyt jääny loppuviikosta lenkit tekemättä :(
Loppuiko ketjun uusilla jäsenillä (ja joillain vanhoillakin?) laihtumisinto kuin kanan lento :attn: Vai missä luuraatte....
 
tossuliini
Morjensta!

En voi antaa uutta tulosta ennenkuin saan uuden puntarin ja sekin tulee vasta ens viikolla, nimittäin tilasin Ellokselta aivan uuden vaa'an, oli pakko, toi vanha ei suostunut näyttämään oikeita lukemia (vaihdoin patterit perjantaina) ja sitten siitä häipyy numerot ihan ittekseen. Eli viikko pitää vielä kärvistellä ennenkuin tiiän mikä mun tilanne on tällä hetkellä, onko lähteny vai tullu ja kuinka paljon?? Mä kyllä toivoisin että olisin päässyt jo alle sadan kilon, no sen näkee sitten.
 
Toivotaan Tossuliini, että uusi puntari näyttää kaksinumeroista lukua sulle =)
Mulla piti muka huomenna tulla reippaasti miinus-lukema. Ja pöh. Enpä usko että kovin paljon on tullut laihduttua. No huomenna se nähdään. Alkaa olla tuo paino jo ihan kivoissa lukemissa, joten nää viimeiset kilot ne vasta tiukassa onkin
:kieh:
Mutta mahtava juttu on se, että kaikki h&m:n vapaa-ajan housut kokoa 40 roikkuu ja lököttää :D Ei muuta kuin pienempiä ostamaan...
 
Moikka!
Tilanne:alkupaino 68kg ja tänään painoa 65kg,että hitaasti se paino laskee,mutta hyvä niin =)
Miten teillä muilla on painon pudotus mennyt?

Mukavaa alkavaa viikkoa ja alkavaa syksyä teille kaikille!
 
Moikka!
Tilanne:alkupaino 68kg ja tänään painoa 65kg,että hitaasti se paino laskee,mutta hyvä niin =)
Miten teillä muilla on painon pudotus mennyt?

Mukavaa alkavaa viikkoa ja alkavaa syksyä teille kaikille!
 
tossuliini
Moi!

Mulla kurkku kipeä enkä välittäis kyllä tulla kipeeksi kun 2,5 viikkoa synttäreihin, eilen vuoti nenä ja muutenkin olo ollut vähän tukkoinen, ostin Mynthon-pastilleja jos ne vähän auttasivat mutta eipä tunnu apua löytyvän niistäkään. Jos nyt ens viikkoon jaksaisi ja pystyisi olemaan kun saa rahaa ja kävis sitte lääkärissä jos ei toi kurkkukipu mene ohitse niin saisi lääkkeet.
 
alkupaino 80 kg
paino nyt 71,7 kg (viikon saldo +-0 g)
pudotus yht. 8,3 kg

Voi kökön kökkö. Kai se sitten on JUMI päällä :/ Olen kyllä nyt ollut kevyellä ruualla ja eilen kävin vetaseen 40 minsan juoksun tuosta vaan. Onneks flunssa on nyt ohi ja juokseminen kulkee. Mies lähtee torstaina 9 pväksi ulkomaille työreissuun, joten pakosta tulee taukoa lenkkeilyyn. No täytyy sitten olla tosi kevyellä ruualla. Niin himoittais ostaa uuden farkut, mutta en tosiaan osta ennenku paino alkaa kutosella.
Tuloksia kehiin huhuuu!!
 
Tervetuloa Sininen uni mukaan! Lupaahan pysyä kans tässä mukana pitempään :saint: Uusia tuntuu puskevan mukaan vähän väliä ja sitten kerran pari kirjottavat ja häipyvät kuin pieru Saharaan :LOL: Mutta siis mielellään otetaan uusia laihtujia mukaan =)
 
alkupaino 77kg
paino nyt 67kg
pudotusta 10kg

Flunssa vaan ei ota lähteekseen... kauhee nuha ja seksipuhelin marjatta-ääni yskällä varustettuna, kuntoile siinä sitten... No, onneks se paino oli tippunu kilon siitä huolimatta, että en oo kuntoillu ja oon vähän herkutellukki. Toivottavasti tää räkätauti lähtis, että pystyis liikuunkin kunnolla, kun sitä jo kovasti kaipaan, on tullu jo liikkumiseen "koukku". Jep, palaillaan taas ja tsemit kaikille!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lypy:
Tervetuloa Sininen uni mukaan! Lupaahan pysyä kans tässä mukana pitempään :saint: Uusia tuntuu puskevan mukaan vähän väliä ja sitten kerran pari kirjottavat ja häipyvät kuin pieru Saharaan :LOL: Mutta siis mielellään otetaan uusia laihtujia mukaan =)

Jep! Olen huomannut samanlaisen ilmiön. Innokas aloitus mutta parin viikon kuluttua ei kuulu mitään. Ei se tahdo onnistua jos aina joutuu aloittamaan uudelleen alusta. Kun noilla kiloilla tahtoo olla semmoinen taipumus jos annat periksi niin ne tulee lisäkilojen kanssa takas (kokemusta on). En ole ikinä painanut ennen 87,0 kg. Että enkat tuli otettua. Mutta tänään 78,4 kg. Sitkeästi ajattelin jatkaa tuonne 65-67 kg. Vaikka tulisi takapakkia niin piruvie periksi en anna. :saint:
 
tossuliini
Huomenta vaan munkin puolesta!

Täällä ollaan flunssan kourissa minäkin. Olen kuitenkin yrittänyt syödä jotakin vaikka kurkku tuntuu kipeältä koska tiedän sen entuudestaan että jos en mitään syö flunssan aikana ja kun tulen kuntoon niin syön kahta kauheemmin niin paino hilaa ylös salakavalasti niin nyt en siihen repsahda.
Eilen tein pitkästä aikaa sämpylöitä, että maistuivat hyviltä, mä varmaan söin eilisen iltapäivän ja illan aikana 4 sämpylää, ovat piru vie niin hyviä tuoreeltaan. Ja eilen muuten söin kaks tryffeliä ja lopetin siihen, oli pakko maistaa suklaata pitkästä aikaa kun olen ollut ilman karkkia melkein 2 kk mutta nyt tuntuu olo ihan hyvältä. Eli kerran olen ottanut sekä tota suklaata että jäätelöä tämän painonpudotuksen aikana että hyvin olen pystynyt itteni hillitsemään, vai mitä? Saa nähdä miten synttäreilläni toi mässyypuoli, siihen on n. 2 viikkoa aikaa, mutta olen antanut itselleni luvan ainakin sen yhen illan herkutella ja ottaa alkoholia mutta palata sitten ruotuun samantien ehkä jo seuraavana aamuna. Mutta sen näkee sitten.
Ens viikolla tulee sitten se uusi vaaka Ellokselta ja uudet housut, vielä tilasin kokoa 46 mutta oli sen malliset housut etten uskaltanut tilata pienempää kokoa, olisi voinut jäädä tuonne kaapin hyllylle oottelemaan lisää painon putoamista. Mutta jotkut vaatteet menevät jo koossa M, riippuu vaatteesta. Mutta taidan lähteä hakemaan keittiöstä lisää kahvia tohon mukiin.
 
Sininen uni: Jep, tiistai on meidän virallinen punnituspäivä. Silloin PITÄÄ aina kertoa lukemat B)
Ajattelin tässä jossain välissä hankkia tietooni tän hetkisen BMI:n. Oisko mitään ideaa, jos kaikki ilmoitettais se ens tiistain punnituksessa? Eihän tuo painon ilmoittaminen kerro muille, että kuin pyöreä tai jo normaalimittainen sitä onkaan, kun ei tiedä pituutta.... Verkkoklinikan sivuilla ja Kutri.net sivuilla ainakin on laskurit...
 
tossuliini
Iltaa!

Sopiikos että mä ilmotan vasta keskiviikkona omat tulokseni kun saan sen vaa'an haettua postista vasta tiistaina niin pääsen sitten keskiviikkoaamuna käymään puntarilla ja ilmotan sitten molemmat, mulla tuolla sähköisessä terveyskortissa (msn) on laskuri joka laskee sen automaattisesti kun ilmotan painoni.
Syötiin tuossa miehen kanssa vasta nyt päivällinen ja tyttö söi kaverillaan ruoan. Siis, päivällinen oli: 1 peruna, maitokastiketta tillillä maustettuna sekä 4 kalapuikkoa, enpä ole tänään hirveästi syönyt, pari palaa söin iltapäivällä sitä tekemääni kakkua, no olihan se jonkun makuista mutta en tee enää sellasta.
 
tossuliini
Moikka vaan täältäkin!

Istun tässä koneen ääressä ja kuinkas ollakaan, hain ton jäätelörasian tohon että toi kurkkukipu vähän hellittäis mut en varmaan syö kun sen verran että olo vähän paranee, tää on vasta toinen kerta kun syön jätskiä tän vajaan 2 kk aikana. Jotkut sanoo et kylmä auttaa kurkkukipuun mut saa nyt sit nähä tehooks toi ollenkaan. En sitte syönyt kuin muutaman teelusikallisen jätskiä siitä rasiasta, ei vaan tehnyt enempää mieli eikä pystynyt syömään, ei saanut alas menemään.
 
Hei vain kaikille ja mukana ollaan edelleen. Mulla ollu nettipimentoa tässä monta päivää niin ei päässy ilmottelemaan tuloksistaan.

Flunssassa ollaan täälläkin, joten mitään jumppia enkä kuntoilua ole harrastanu ja näkyipä heti tulevan painoa lisää. Pääsin jo yhdessä vaiheessa yli 11 kilon mutta niimpä vain tuli kilo takaisin. ELi tässä mun tulokset:

Alkupaino: 84,4 kg
Nyt: 74,0
Pudotusta: 10,4 kg

En nyt jaksa kattoo tuota painoindeksii, mutta ilmoittelempa senkin tiistain punnitukseen. Tämä tyttö ei ainakaan luovuta! =)
 
tossuliini
Huomenta!

Mulla senkun flunssa jatkuu, nenä vuotaa koko ajan. Tänä aamuna en ole syönyt kuin yhden pienen sämpylän juuston kera ja join kahvia mukillisen ja kohta juon lisää, ei vaan maistu nyt mikään.
 
Muistakaahan tiistaina ilmoittaa painoindeksi! Verkkoklinikan sivuilla on laskuri siihen. Jos ei jostain syystä halua/ehdi laskea sitä, niin vois sitten ilmoittaa pituuden...
Mulla on sujunut nyt hyvin. Olen pysynyt kevyellä ruualla. Lähden kuun puolessa välissä miehen bisnesmatkalle mukaan Ruotsiin ja olen päivän siellä yksin shoppailemassa. Sieltä on saatava ostaa uudet farkut! B) Eli siis puntarin lukeman ois alettava kuutosella. Siinäpä sitä onkin haastetta...
 
Tänään on sitten taas punnituspäivä!!
kertokaahan tulokset tällä sovitulla tyylillä...

alkupaino: 80 kg
paino nyt: 70,3 kg (viikon pudotus -1,4 kg :D )
pudotus yht. 9,7 kg

Nyt on sitten jumi pois ja painoa oli lähtenyt mahtavasti. Olen tosi innoissani, kun on ollut kuukauden niin hankalaa ja paino vaan jumittanut. Kohta on kymppi rikki, jeeee.
Ai niin, nyt piti myös ilmoittaa painoindeksi.
BMI 23,9 (normaalipainoinen =) =) )
 
Juu, no meinasinkin että en ilmoita ollenkaan kun kukaan ei ole näämmä ilmoittanut mitään.

Alkupaino: 84,4 kg
paino nyt: 73,2 kg
Pudotusta yht. : 11,2 kg (-1,2 kg/vko)

Ja painoindeksi näytti olevan tasan 25. Tuntuu hurjalta että tuonne 66 ei ole kovin pitkä matka enää, joka on siis mun tavoite. Hyvä niin!
 
tossuliini
Iltaa!

En vielä pysty ilmottaa tulosta kun tänään tuli se vaaka vasta haettua postista mutta huomenna aamulla käyn uudella puntarilla niin sitten saan kerrottua sekä painon että BMI:n. Sain myös uudet housut, sellaset ovelan vihreet mutta en ole vielä kokeillut, aamulla meinasin kokeilla jos jo menis jalkaan, on kyl vähä reilut mutta en uskaltanut vielä pienempiä tilata että niitä voi jo käyttää kun en malta oottaa sinne asti että paino tästä putoaa ja saisin ne sitten vasta jalkaani, siksi reilumpi (46) koko varmuuden vuoksi.
 
iltaa kaikille! =)
Mä oon ihan retuperällä... :/ Oon syöny ihan miten sattuu, herkutellu ja syöny ruokaakin ihan liikaa :ashamed: Viikossa tullu lisää puol kiloo. En tiedä johtuuko sitten siitä, että ollu jotenkin "syysmasennuksen" poikasta ja syöny sitten niinku "suruunsa" ;) Oon mä kyllä lenkillä käyny ja vatsalihaksia tehny, mutta en oo liikkunutkaan edes niin paljoo kun pitäs, no, on mulla vielä nuhakin ja se on hankaloittanu jonkun verran ku ollu ihan tukossa, selityksen makua joo... Jos kuitenkin jatkaisin tätä tahtia jatkossakin, niin olisin entisissä mitoissa taas pian ja sitä en halua!! Tsempattava taas!

alkupaino 77kg
paino nyt 67,5kg
pudotusta 9,5kg
bmi 23
 

Yhteistyössä