vierailija
Tehdään nyt sitten oma ketju tällekin, kun yksi jäi puuttumaan.
oikeassa alakulmassa Pi ja Va välinen 7?
Mulla ei ole tuota, kun en ole vielä päässyt tuonne nurkkaan asti. Voitko vinkata pääsanasta 5-7 ja 5-10, niin katsotaan pääsenkö sinne. KiittiTehdään nyt sitten oma ketju tällekin, kun yksi jäi puuttumaan.
Ko. päivänä syntyneitä. Wikipediasta löytyy.Mulla ei ole tuota, kun en ole vielä päässyt tuonne nurkkaan asti. Voitko vinkata pääsanasta 5-7 ja 5-10, niin katsotaan pääsenkö sinne. Kiitti
va puuttuminenTehdään nyt sitten oma ketju tällekin, kun yksi jäi puuttumaan.
eka on viikonpäivä ja toka sotilasMonta puuttuu, tilanne 35/68. Kysyn nyt aluksi vinkkiä vain pariin:
pääsanan alla 11
Lapp 7
Mun wikipediassa on tälle päivälle 24.10.1945 vain kaksi nimeä, eikä kumpikaan sovi. Alan kai kokeilla muina vuosina syntyneitä sitten.Ko. päivänä syntyneitä. Wikipediasta löytyy.
Kiitos, löysin. Mutta täytyy kyllä sanoa, että on vaikea tämä relaatio, tai sitten mulla ei vain osu tekijän kanssa ajatukset yhtään yksiin.Mun wikipediassa on tälle päivälle 24.10.1945 vain kaksi nimeä, eikä kumpikaan sovi. Alan kai kokeilla muina vuosina syntyneitä sitten.
Molemmat ovat 24.10.1945 syntyneitä. Mä löysin noi ihan googlea selailemalla, mut löytyy wikistä, luokka: vuonna 1945 syntyneet...helpotan vähän eli sukunimet molemmilla alkaa P
Kiitän täs samalla vinkkien antajaa (pääsanan alla 11 ja Lapp 7), vinkeillä pääsin eteenpäin ja sain jopa rellun valmiiksi! Kiitos myös laatijalle kinkkisestä rellusta!
No kysyn!joule17 relaatiot on hieman vaikeita, tai omalaatuisia, paljon täytyy guuglettaa, kun tulee AMA-kohtia vastaan eikä rellu etene vastasanoilla. Onneks täältä saa apua jumeihin
Jeesaan mielelläni, kysy reilusti!
Nyt ei millään aukea........Ylhäällä oikealla EV IK 13=molempien naisten ammatti
AC oli kirjailijatar, mutta näitten naisten ammatti on ...Nyt ei millään aukea........