Relaatio 1049

vierailija
Mun wikipediassa on tälle päivälle 24.10.1945 vain kaksi nimeä, eikä kumpikaan sovi. Alan kai kokeilla muina vuosina syntyneitä sitten.

Molemmat ovat 24.10.1945 syntyneitä. Mä löysin noi ihan googlea selailemalla, mut löytyy wikistä, luokka: vuonna 1945 syntyneet...helpotan vähän eli sukunimet molemmilla alkaa P

Kiitän täs samalla vinkkien antajaa (pääsanan alla 11 ja Lapp 7), vinkeillä pääsin eteenpäin ja sain jopa rellun valmiiksi! Kiitos myös laatijalle kinkkisestä rellusta!
 
vierailija
Mun wikipediassa on tälle päivälle 24.10.1945 vain kaksi nimeä, eikä kumpikaan sovi. Alan kai kokeilla muina vuosina syntyneitä sitten.

Molemmat ovat 24.10.1945 syntyneitä. Mä löysin noi ihan googlea selailemalla, mut löytyy wikistä, luokka: vuonna 1945 syntyneet...helpotan vähän eli sukunimet molemmilla alkaa P

Kiitän täs samalla vinkkien antajaa (pääsanan alla 11 ja Lapp 7), vinkeillä pääsin eteenpäin ja sain jopa rellun valmiiksi! Kiitos myös laatijalle kinkkisestä rellusta!
Kiitos, löysin. Mutta täytyy kyllä sanoa, että on vaikea tämä relaatio, tai sitten mulla ei vain osu tekijän kanssa ajatukset yhtään yksiin.
 
vierailija
joule17 relaatiot on hieman vaikeita, tai omalaatuisia, paljon täytyy guuglettaa, kun tulee AMA-kohtia vastaan eikä rellu etene vastasanoilla. Onneks täältä saa apua jumeihin :)

Jeesaan mielelläni, kysy reilusti!
 
vierailija
joule17 relaatiot on hieman vaikeita, tai omalaatuisia, paljon täytyy guuglettaa, kun tulee AMA-kohtia vastaan eikä rellu etene vastasanoilla. Onneks täältä saa apua jumeihin

Jeesaan mielelläni, kysy reilusti!
No kysyn!

YK ylös 11

Oikeassa ylänurkassa Kuo 7-9-8 (veikkaan, että joki elokuva, mutta en löydä sopivaa)

Vasemmlla ylhäällä Ita 4 --- 11 Hau

ja vielä

Pääsanan alpuolella Kes 13

Jospa niillä vähän etenisi taas.
 
vierailija
No kysyn!

YK ylös 11=johtohenkilö

Oikeassa ylänurkassa Kuo 7-9-8= elokuva, Agahta C (veikkaan, että joki elokuva, mutta en löydä sopivaa)

Vasemmlla ylhäällä Ita 4=ita on tämän jäsenvaltio, 4 siis lyhenne --- 11 Hau=selvinnee edellisestä

ja vielä

Pääsanan alpuolella Kes 13=bilepäivän nimitys, liittyy toiseen viikonpäivään

Jospa niillä vähän etenisi taas.
 

Yhteistyössä