Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Upeeta Melody! Se on kyllä kova sana kun on saanu 10 kiloa läskiä pois! Mullakin jää ens viikon punnitus väliin. Mennään miehen kans kahdestaan viettään laatuaikaa pienelle kaupunkilomalle :heart: Jää kyllä mulla nyt uudet farkut saamatta lomalle kun paino edelleen alkaa seiskalla...
 
Alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 78,0kg
paino nyt: 78,8kg (+0,8kg/viikko)
Yht, pudotus: -1,4kg
Tää on just tätä, kun mulla alkaa taas menkat niin turpoan ihan ilmapalloksi, maha pömpöttää niin pirun vien paljon
:headwall:
Lypy: Kiitos kysymästä ihan tosi hyvin meni eka työpäivä, paitsi että tuli jo 9-10aikaa aamupäivällä, vauvaa ikävä :( Mutta poika kyllä jäi tosi nätisti sinne perhepäivähoitoon, ja ei ollut kertaakaan kiukutellut siellä, onneksi siellä oli kaikki mennyt hyvin!
Ja nyt mulla jalat/kädet/niskat ihan kipeenä kun kävelly ja pessyt auton ikkunoita ja kunnostanut niitä, 8tuntia,huhuhuu... Ainakin ihrat rupee saamaan kyytiä :D
Olet kyllä tosi upeasti pudottanu painoa, onnea!!!! :flower:
 
tossuliini
Moikka! Hieno juttu kun olette saaneet painoa pois, on kai mullakin jotain lähtenyt mutta sen huomaan vasta lauantaina kun on viikko taas mennyt merkkauksesta.
Mä kävin aamulla verikokeissa ja söin vasta sen jälkeen aamupalan. Kahvia olen nyt sitten lipitellyt tässä hiljakseen.
 
Kiitos lypy että pääsee vielä mukaan =)
Tosissaan joo olis iso urakka eessä.Tänään olen VASTA ekaa päivää dieetillä. Eli lähtöpaino on 84kg :eek: ja tavoite olis päästä sinne 60kg hujakoille.
Aikoinaan kun tiputin painoa 5kk 35kg! niin olin jo anoreksian partaalla(alimmillaan paino 47kg) Sellaista en halua enää.
Ja muistan kun silloin peilailin itseäni niin näytin mielestäni lihavalta! Tämän projektin haluan tehdä hitaasti mutta varmasti kaloreita kuitenkaan orjallisesti seuraamatta.
Eniten mua hävettää mun läskeissä että painan enemmän kuin mieheni :ashamed:
 
tossuliini
Huomenta! Mulla vielä puuttuu vajaa 2 kg kun 10 kg pudotusta on takana mutta nyt on mentävä siivouspuuhiin. Ilmestyn taas johonkin aikaan kertoilee tuloksiani vaikka varmaan menee huomiseen.
 
Mulla lipsahti taas :ashamed: Käytiin kaverin ja sen lasten kans piknikillä. Syömiset ei sovi laihduttajan valikoimiin :| Ja maanantaina sitten mennään miehen kans kaupunkilomalle keski-Eurooppaan. Tiedotti mulle jo valmiiks, että siellä ei sitten lasketa kaloreita :D No eihän tässä mikään kiire oo enää näitten loppujen kilojen kans, kunhan suunta nyt ois kuitenkin oikea...
Jontsu79: Ootpa kyllä kovasti aikaisemmin laihduttanut :eek: Mulla on ollut sama juttu, että olen painanut enempi kuin mieheni. Nyt painetaan about saman verran :whistle: Mies kuitenkin mua 10 cm pitempikin. No katotaanpa vaikka jouluna, niin painetaan molemmat PALJON vähemmän kuin miehemme B)
 
tossuliini
Mun mies oli kultanen eilen kun toi ihan omasta aloitteestaan mulle leivän päälle kevytmakkaraa. Eikös ollutkin huomaavaista? Tietää että yritän pudottaa painoa niin ei tuo sitten niitä rasvasia tuotteita ollenkaan.
 
tossuliini
Mun tämän aamun paino näytti hyvältä 101.6 kg eli 1,5 kk (just tasan tänään) vajaa 9 kg. Mulla on yks mekko nyt just päällä mikä ei ole mahtunut ainaskaan vuoteen päälle, ihanaa kun rupeaa pikku hiljaa vanhat vaatteet menemään päälle.
 
Heippa!
Mulla tilanne tänään seuraava:alkupaino 68kg ja tänään painoa 66kg,että hitaasti se paino tippuu.Olen vatsalihaksia tehnyt ja sauvakäveyllä käynyt.
Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
tossuliini
Huomenta tännekin!

Mulla nyt paino on pysynyt nämä kolme päivää ihan samoissa lukemissa, en ole vielä tällä viikolla lenkillä käynyt mutta tämähän on vasta toinen päivä uudesta viikosta käsillä. Mulla toi oikea nilkka nyt taas on kipeä joten on pakko siirtää lenkkeily huomiseen, yritän saada täällä kotona tehtyä näitä hommia kunhan saan neidin kouluun ensiksi.
Eilen innostuin syömään lettuja oikein hillon kanssa mutta ei onneksi paino heilahtanut ylös, hyvä niin. Mutta jos tänään ei niin kauhiasti tulisi syötyä, sen näkee sitten.
 
tossuliini
Mä asustan Keuruulla. Hitsi kun ei pääse lenkille kun toi oikea nilkka on äitynyt kipeäksi niin en viitti lähteä sitä rasittamaan enempää, täytyy nyt odottaa että se huomiseen mennessä vähän rauhottuisi niin voisin jopa lähteäkin lenkille sauvojen kanssa.
 
Moikka! Vieläkös teidän mukaan mahtuis yksi painon pudottaja??
Täällä on mitat 169 ja 72 ja ainaki aluksi olis tarkotus saada se 10% eli 7,2 kiloa pois painosta.
Aikoihin en ollu puntarilla edes viitsiny käydä, mutta eilisen pco diagnoosin jälkeen oli pakko mennä ja järkyttyä. Eihän tuossa vielä mitään yletöntä ylipainoa ole, mutta varmasti vaikuttaa minun hedelmällisyyteen. (ainaki on vuosi tuloksetonta yrittämistä takana). Aluksi olis tarkotus ainaki alkaa seuraamaan mitä suuhun pistää ja sen jälkeen sitte ehkä jopa lenkillä vois käydä! Huono olen kyllä liikkumaan tai pitämään innostusta liikkumiseen yllä, mutta nyt se on pakko!
 
tossuliini
Ei toi lenkille lähtö niin paha asia ole kun siihen pääsee sisälle, ei muuta kuin sauvat mukaan ja tonne tien päälle heilumaan sauvojen kanssa. Itselläni oli kans alkuvaikeuksia liikunnan suhteen koska en ole koskaan ollut mitään liikuntaihmisiä nuorempanakaan mutta ei pelkkä ruokavalio pudota niin hyvin painoa vaan liikunta siihen yhdistettynä niin johan alkaa tulla tuloksia.
 
Alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 78,8kg
paino nyt: 78,3kg (-0,500kg/viikko)
Yht, pudotus: -1,9kg
Juu,tässä mun tulokset... Töissä olen hikoillu 8tuntia päivässä ja jatkuvasti kävelly, että ei sitä ole ollenkaan pahemmin jaksannu illalla kuntopyöräileen
:headwall:
Nyt vielä kauheat hellteet ollu täällä rannikolla että ei paljon tarvi että hiki valuu B)
Miten on teidän viikko mennyt???
Hitaasti mun paino tippuu,en kyllä oikein tiedä että miksi,HÖH!!!???
eikö ne sano että hitaasti hyvä tulee :D
Eiku,mun pitäisi varmaan ottaa ja laskea noita kaloreita vähän tarkemmin!!!!

Hyvää illan jatkoa kaikille :wave:
 
tossuliini
Nyt tuntuu nilkka vähän paremmalta, ei muuta kuin huomenna lenkkeilee, riippuu siitä tuleekos tuo tyttö pahemmin kipeeksi, nyt illalla oli kuumetta mutta enää oli vain lämpöä. Jos aamulla ei ole kuumetta ja jaksaa mennä kouluun niin menköön ja mä sitten päivällä menen sinne lenkille sauvojen kanssa.
 
Vielä kerkeää tämän päivän puolella ilmoitella surkeista tuloksistaan. Tuntui oikeasti etten kyllä tule edes kertomaan, niin ottaa päähän!!! Tässä mun surkea tulos:

Alkupaino: 84,4 kg
Tilanne nyt: 75,0 (+200g)
Pudotusta yht. : 9,4 kg
Tavoite olis alkuun 66 kg

Voihan nenä! Mulla on kyllä nyt ihan lipsahtanu tää hommeli, mistä mä saan tsempin takaisin?!
 
tossuliini
Pähkinä, mä olen kohta pudottanut yhtä paljon kuin säkin n. 1,5 kuukaudessa. Mulla paino putoaa koko ajan vähän kerrallaan. Toi lenkkeily on nyt vähän jäänyt, ensiksi toi nilkka oli kipeenä ja nyt kun se olis kondiksessa niin on neiti kuumeessa eli ei vielä tänään päästy sauvakävelee, tarttee kattoo joku toinen päivä jos tyttö olis siinä kunnossa että voisin mennä. Yks kuumeeton päivä kun pitää olla kotona niin sinä päivänä voisin sitten mennä, tänään seuraillaan tuota kuumetta, miten se äityy nousemaan, tarviiko mennä lääkäriin.
 
Piti käydä tänä aamuna uudestaan puntarilla kun niin alkoi sieppaamaan tuo mun plussatulos! Ja epäilen nyt kyllä meidän puntaria, kun eilen se näytti 75,0 ja tänä aamuna 74,0. :headwall: Kumpaa sitten uskoo lie.

Mä olen jo kaikellaisia selityksiä miettiny, ku maanantai-iltana söin tosi myöhään iltapalan (klo 23) joka saattoi vaikuttaa aamun tulokseen ja taas eilen kävin kaksi tuntia kantamassa tiiliä raksalla, joka taas saattoi vaikuttaa tän aamun tulokseen.

Täytyy varmaan tässä joka aamu seurailla tilannetta et puhuuko meidän puntari puuta heinää. Kamala ku ostais uuden puntarin ja se näyttäski oikein viisi kiloa enemmän. :eek:
 
tossuliini
Mun sauvakävely siirtyi huomiselle päivälle kun neiti oli vielä kuumeessa tänä aamuna joten ei mennyt kouluun. Oli paino laskenut mulla eilisestä 0,5 kg. Äsken söin tossa keitettyjä vihanneksia, riisiä ja tonnikalaa, että oli hyvää. Illalla on sitten makaronilaatikkoa saunan jälkeen tai ennen sitä.
 
Ajattelin vähän kertoa kuulumiset teillekin! Dietillä vielä ollaan ja läskeistä pitäisi päästä eroon :kieh: Mutta mulle tää laihdutus onkin NIIN vaikeeta(YLLÄTYS,YLLÄTYS).
Tuntuu että nuo raskauskilot ei ikinä lähde...ja se on niin masentavaa!!! vielä on 8,5kg raskauskiloja ja muut onkin sitten itteensä (=ihraa :D )
No, tänään aamulla söin vanilja jugurttia ja sekoitin siihen vähän marjamysliä, ruokatunnilla söin tonnikala salaatin ja ruisleivän, välipalaksi omenan ja vettä olen töissä tänään ainakin juonnu 2-3litraa! Mutta nyt sitten istun koneella ja söin pari suolatikkua,mieheltäni!!! ja yhden saunakaljan :headwall: :headwall: Voi,vitsi tätä, no onhan nyt perjantai :whistle: :p
 
tossuliini
Huomenta!

Mun lauantaipäivään ei kuulu kummosia, samaa rataa mennään, kun ei pääse vaa'alle tai ei viitti mennä kun se näyttää hulluja tuloksia. Siivoilin tossa äsken ja siinäkin tuli hiki mutta kyllä olisi tarkotus tänään lähteä lenkille, toivottavasti ei ala satamaan. 10 kg ei ole enää kaukana, 400 g:n päässä, maanantaina pääsen terkkarin vaa'alle, laitankin hyvin kevyet vaatteet päälle, hameen ja topin ja tietysti alle alusvaatteet mutta kuiteskin ettei tuu vaatteista lisäkiloja.
Mä sorruin eilen juustopalleroihin mutta kuinkas ollakaan pussissa ei ollut kuin vajaa neljännes eli ei kamalan paljoa. Mutta tällasta tää laihduttaminen on sitä sortuu aina johonkin vaikkei pitäis.
Aamupala on syöty ja otin aamupalaksi kahvia, ruisleipää, hieman rasvaa päälle, siivun kevytlauantaita molemmille leiville, kohta meinasin syödä yhden keitetyn kananmunan pitkästä aikaa. Ei tule kovin usein syötyäkään niitä kun niistä on sanottu että ne nostaa kolesteroliarvoja. Mutta tätä elämätä tää vaan on mullakin.
 
Huomenta!
Alkupaino 68kg ja paino tänä aamuna 66kg,että ei muutosta viime viikkoon.Ajattelin tällä viikolla osallistua helsingin kaupungin järjestämiin naisille tarkoitettuihin liikuntatapahtumiin ja menen tänään eläintarhankentälle,kun sieltä lähtevät sauvakävelemään illalla isolla joukolla ja ruskeasuolla ajattelin käydä ratsastusta kokeilemassa myöskin,kun monet ovat siinä saaneet liikakilot pois mitä ovat kertoneet.

Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!
 
Huomenta!

Alkupaino: 84,4 kg
Tilanne nyt: 74,1 kg
Pudotusta yht. 10,3 kg

No niin, nyt on tuo maaginen kympin raja ylitetty! Tuskaa se tekikin. Mulla on nyt flunssa niin jää illan jumppailut väliin monena iltana.
Tuntu tuossa yksi ilta niin hyvälle kun hyvä kaveri sanoi, että mä olen laihtunut älyttömästi. Se kyllä tsemppaa ihan hirveesti! :)

Mitenkäs muilla?
 
moikka!

Lomailtu on ja nyt sitten pitäis alottaa taas tiukka linja, niin tai oikeestaan tänään mun piti taas alottaa ahkera liikkuminen kun ei paljoo nyt oo tullu liikuskeltua muutakun uitua, mutta siis nyt mulla armoton flunssa ja olo tosi inhottava :snotty: No, heti kun paranen alotan liikkumisen taas, sit kans toinen ongelma on se kun tuli ostettua lentokentältä karkkia ja ne nyt sitten tuolla kaapissa on ollu houkuttimena... ja tietty sit oon sortunu niitäkin mässäileen... Ja ei paljon siellä Bulgariassakaan tullu katteltua mitä suuhunsa pisti, loman kannalta otin syömisenkinja se hiukan nyt täällä kotona ollessakin on jääny päälle... sen siis tuloksessakin on huomannu ja vaaka näytti, että viime kahden viikon takasesta punnituksesta on tullu lisää kilo :ashamed:

alkupaino 77kg
paino nyt 68kg
pudotusta 9kg

Palaillaan taas!
 
tossuliini
Moi!

Pähkinä: Vau, onnittelut 10 kg johdosta! :flower: Eiks tunnu mahtavalta? Musta ainakin, en tiiä vaikka olis lähtenyt lisääkin mutta sen nään vasta lauantaina kun puntarissa on uudet patterit. Ilmottelen sitten tulokseni kun se on mahdollista.
 

Yhteistyössä