Heissan kaikki
Te olettekin jo pidemmän aikaa tässä pinossa olleet,mutta kuulostatte juuri siltä mitä tarvitsen nyt
Eli vertaistukea..
Olen elämäntaparemonttia tekemässä(ärsyttävä sanamuoto mielestäni...)Ja ihan on vasta kaksi päivää menty,aika ok olo.
Tiedän vaan kokemuksesta että n.2-4vkoa meneekin ehkä hyvällä tuurilla ookoo,mutta sitten...
Nyt olen tehnyt kaikenlisäksi raittiuslupauksen tuonne marraskuulle saakka,ja silloin on isot bileet tiedossa..
Sen otan nyt motivaattoriksi itselleni ja hyppään mukaanne jos suinkin otatte kyytiin
Tässä jotain infoa:
Olen 27v kahden koululaisen äiti,mieskin löytyy,naimisissa oltu pian 9 vuotta(kääääk)
Olen 169cm pitkä ja painan tällä hetkellä 72kg.
Koitan kerran viikossa tai kahdessa käydä vaakaa moikkaamassa,en useammin,jotten pety..
En laske pisteitä,hiilareita,kaloreita enkä muitakaan,koitan pikkuhiljaa jättää tapasyömisen pois ja lisätä kasviksia ruokavalioon,ihan koko perheen ruokavalioon samalla.
Haluaisin niin kovasti olla kerran edes elämässäni hoikka(normipainoinen)ja sillain ettei joka päivä ahdistaisi omat makkarat :ashamed: Ettei sitten vanhana kaduta etten koskaan siinä onnistunut!
Sellaista...palaillaan....
Jaahas , katsoinkin vasta tarkemmin vielä viestejänne ja huomasin että vaakailette tiistaisin,minäkin vaakailen sitten silloin =)