Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

• Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
tässä pikaisesti ilmottelen, että en ilmeisesti ole tiistain punnituksessa paikalla. tänään puntari näytti 100 g vähemmän kuin ed. punnituksessa. hidasta. sunnuntaina meikäläinen täyttää 30 vee ja sitähän tietysti täytyy juhlia kakkujen kera :p

tossuliini
Heipparallaa immeiset!

Täällä olis yksi ihminen joka haluais kans teidän kanssanne laihduttaa vaikka olenkin jo yksin saanut n. kuukauden aikana 7 kg pois mutta porukassa on mukavampaa ja saa kertoilla omista tuloksistaan. Mulla oli painoa reilusti yli 100 kg mutta niinkuin sanoin niin enää on 3 kg yli sadan eli piakkoin varmaan pääsen alle 100 kg:n ja sitten voisin jo kokeilla farkkuja ekan kerran, siinä mulle tavoitetta kerrakseen. Mutta jos huolitte mut vielä porukkaanne niin se olisi oikein mukavaa. Kaikille tsemppiä yrityksissänne!

Heippa!
Alkupaino 68kg ja tänä aamuna 66kg eli ei ole paino tippunut viime viikosta ollenkaan :'(

Toivottavasti teillä muilla on tilanne paremmin painon tippumisen suhteen.

Luulin itse,että painoa olisi tullut lisää,kun olin viime viikonloppuna kaverini pojan synttereillä ja kakkua tuli syötyä muutama pala ja leivoksia,mutta ällistyin kun paino on pysynyt samoissa lukemissa.

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!

moikka kaikille! =) No, nyt on tullu edes vähän tulosta menneeltä viikolta, mutta vähän oon pettyny silti. Alotin siis viime perjantaina Nutrilett kuurin ja nyt olis tänään vimppa päivä sitä, aion kyllä lipsua siitä nyt kun hyvä kamu ja pojan kummi Hollannista tulee perheineen kylään, en voi vaan puputtaa niitä hirmusia :x nutrilet "pöperöitä". Joo, kuitenkin perjantaina jo kävin vaa'alla ja paino oli sillon jo tippunu kilon eli 68kg oli ja nyt kävin tänään ja paino näyttää 67,5kg, eli Nutrilet- kärsimyksen ansiosta mulla paino tullu vaan alas hikisen puol kiloo... Ei Nutrilettia mulle kyllä enää ikinä, ei mulla ainakaan toiminu ja maistukin ihan karmeelta.

alkupaino 77kg
paino nyt 67,5kg
pudotusta kaikkiaan 9,5kg

tsemppiä taas kaikille!!!

Täällä ollaan jossain jumivaiheessa ilmeisesti, 10 kg lähenee ni ei tietty millään lähde! No, paino näytti kuitenkin -300 g edellisviikosta, et parempi sekin. Alkupaino mulla oli 84,4 kg ja nyt siis 75,5 kg. Pudotusta yhteensä 8,9 kg! Tuuletuksen paikka, liki 9 kiloa puonnu!

Mulla on kyllä kieltämättä meinannu lipsua välillä, et olen salaa napannu kaapista jotain, (mä olen entinen suomen mestari siinä hommassa :ashamed: ) Mä inhoon itteeni sen takia ja koitan hörpätä sitte vitalinea-jogurttijuomaa, niin saan nälän tunteen pois tai ei se ole nälkää vaan naposteluhalua. :|

Mites teillä muilla?

tossuliini
Paino hiissaa edestakaisin yhden ja saman lukeman ympärillä. Siis mun alkupaino oli kesäkuussa 110 kg ja nyt se on 103 kg eli n. kuukaudessa on tuo 7 kg mennyt. Toissapäivänä kävin tunnin sauvakävelylenkillä. Nytkin menisin mutta kun ulkona sataa eikä mulla ole kunnon sadevarusteita joten pysyttelen sisällä ja haaveilen seuraavasta aurinkoisesta ilmasta (ehkä tuleva viikonloppu) jolloin pääsisin taas tuonne tien päälle.

tossuliini
Moikka! Saahan sitä udella. En mä laske pisteitä enkä kaloreita, tiedän vaan sen että syön kevyempää ruokaa enkä ahmi sillai niinkuin ennen ja karkit ja jätskit jätin ruokavaliosta nyt tykkänään enkä syö myöskään suklaata enkä salmiakkia vaikka tyttö sanoo ettei ne ole karkkia mutta mun mielestä on ja suklaa turvottaa ja salmiakki kerää nestettä eli pahoja ovat molemmat.
Mulle oli tullut niitten synttärikemujen takia päivässä kilo mutta mikä yllätys nyt aamulla kun menin vaa'alle, se kilo oli lähtenyt taas että se soutaa ja huopaa mutta pääasia ettei enää nousisi, tässä on muutenkin urakkaa.

Piti tulla tännekkin kertomaan, mikä sai mut taas nousemaan cross trainerin päälle... kattelin uutta HM:n kuvastoa ja tuli kiire lähteä polkemaan! =) Tilasinki jo pienempää kokoa kuin yleensä mutta tekisi jo niin mieli ostella kaikkea ihania vaatteita. Rakastan kaikkea ihania vaatteita ja olen siitä ollutkin todella masentunut kun en voi niitä pukea päälleni. Täytyykin useammin katsella katalogeja. ;) Eiköhän me tästä kaikki olla kohta hoikkaakin hoikempia!

tossuliini
Niinpä, mäkin odotan että pääsisin ostelemaan uusia vaatteita syksyksi mutta vielä en osta yhtään ainutta riepua ennenkuin on vähintään 15 kg mennyt (oonkohan liian ankara itelleni?) mutta ei mun kannata tuhlata rahojani nyt vaatteisiin kun ne sitte on isoja kun/jos saan sen 15 kg pudotettua tonne syyskuun puoleen väliin mennessä.
Mä en nyt ole juonut siideriäkään hetkiin, ei vaan ole tehnyt mieli eikä ole ollut kyllä pahemmin rahaakaan ostella niitä, mutta kyllä se taas iloksi muuttuu. Tiedän kokemuksesta että mullakin toi paino jumittuu viimeistään sen jälkeen kun 10 kg on hävinnyt, se on nähty joka kerta mitä olen painoa pudottanut.

Tervetuloa Tossuliini mukaan!
Me ollaan taas oltu reissussa. Tänään tultiin kotiin. Tunnustan, että viimeinen kuukausi on ollut luvattoman huono ruokailujen suhteen :ashamed: Sen vuoksi onkin kiva, että kesä on kohta ohi :saint: Pelottaa jo valmiiksi ensi tiistain punnitus. Olen jotenkin alitajuisesti vissiin antanut itselleni luvan ottaa vähän rennommin nyt loma-ajan. En enää näytä sillain läskiltä, joten se kai on vähän syynä siihen. Niin moni on sanonut, että mun ei tarvis enää yhtään pienentyä että näytän jo hyvältä, mutta eihän ne oo nähny mua ilman vaatteita :LOL: No joka tapauksessa nyt alkaa taas paluu kaloreiden laskemiseen. Pakko saada vaikka jouluun mennessä paino sinne 65 hujakoille. Sitte kehtais käydä lasten kanssa vaikka uimahallissakin :whistle:

tossuliini
Kävin tuossa iltalenkillä sauvojen kanssa, että teki hyvää sunnuntain jälkeen kun en ole aiemmin päässyt kun vettä on tullut koko ajan, tänään oli eka kerta kun ei satanut.
Iltateetä juotiin tuossa tytön kanssa enkä syönyt kuin yhden paahtiksen ja sen kanssa broilerin lihaa eli laitoin sitä leivän päälle, että oli hyvää. Nyt vain sitten juodaan vettä vaikka olen sanonut etten siihen koske mutta olen ollut tosi ennakkoluuloinen veden suhteen ja toivottavasti mun suhde veteen tulisi sellaiseksi että joisin sitä hyvällä halulla monta kertaa päivässä.
En ole pariin päivään saanut Activia-jugurttia mutta onneksi mahani on pysynyt suhtkoht kunnossa mutta huomenna aamulla käyn hakemassa tosta lähikaupasta sitä jugurttia että pääsen taas sen makuun.

Heissan kaikki:)

Te olettekin jo pidemmän aikaa tässä pinossa olleet,mutta kuulostatte juuri siltä mitä tarvitsen nyt :D Eli vertaistukea..

Olen elämäntaparemonttia tekemässä(ärsyttävä sanamuoto mielestäni...)Ja ihan on vasta kaksi päivää menty,aika ok olo.

Tiedän vaan kokemuksesta että n.2-4vkoa meneekin ehkä hyvällä tuurilla ookoo,mutta sitten...

Nyt olen tehnyt kaikenlisäksi raittiuslupauksen tuonne marraskuulle saakka,ja silloin on isot bileet tiedossa..:)

Sen otan nyt motivaattoriksi itselleni ja hyppään mukaanne jos suinkin otatte kyytiin :D

Tässä jotain infoa:

Olen 27v kahden koululaisen äiti,mieskin löytyy,naimisissa oltu pian 9 vuotta(kääääk)

Olen 169cm pitkä ja painan tällä hetkellä 72kg.

Koitan kerran viikossa tai kahdessa käydä vaakaa moikkaamassa,en useammin,jotten pety..

En laske pisteitä,hiilareita,kaloreita enkä muitakaan,koitan pikkuhiljaa jättää tapasyömisen pois ja lisätä kasviksia ruokavalioon,ihan koko perheen ruokavalioon samalla.

Haluaisin niin kovasti olla kerran edes elämässäni hoikka(normipainoinen)ja sillain ettei joka päivä ahdistaisi omat makkarat :ashamed: Ettei sitten vanhana kaduta etten koskaan siinä onnistunut!

Sellaista...palaillaan.... :whistle:

Jaahas , katsoinkin vasta tarkemmin vielä viestejänne ja huomasin että vaakailette tiistaisin,minäkin vaakailen sitten silloin =)

tervetuloa Mrs Dreamy mukaan!
Mulla on nyt menossa hankala vaihe laihduttamisessa. Paino jumittaa ja tekee mieli syödä hyvää, ja olen kyllä syönytkin :ashamed: Tässä pitäis nyt saada taas jostain uutta puhtia...
Tiistaina sitten kaikilta tulokset kehiin!! Haukkukaa mua sitten, kun ilmoitan surkean tuloksen eli lihomisen :x

tossuliini
Mä söin tuossa äsken makaronilaatikkoa sekä salaattia ja itse tekemääni salaattikastiketta kermaviilistä, tein siitä sinappisen kastikkeen, oli tosi hyvää salaatin kanssa. Nyt vain odotellaan että mies saapuisi saunaan niin saisin laitettua saunan päälle viimeistään tunnin päästä. Saunan päälle on kevytsiideriä, ahomansikan makuista.

Kuulostaa Tossuliini hyvältä :p Oletko muuten ajatellut, että kevytsiiderissäkin on yllättävän paljon kaloreita, jos juo koko pullon... Minä tykkään Kopparbergin light-päärynäsiideristä ja kerran laskin sen kalorit ja ihan yllätyin :| En nyt kyllä enää muista lukemia, mutta nykyään tyydyn juomaan pienen lasillisen ja juotan loput miehelle :saint:
Nyt tämä tankki lähtee juoksemaan puolisen tuntia. Söin tänään juustokakkua kun äiti erehtyi semmoista tuomaan......

Moi kaikki!
Nyt on lomat pidetty, ja kohta on kesä ohi ONNEKSI! Koska ei tää mun laihdutus ole paljon edistyny, on ollu grillaamista,sukujuhlia,häitä jne.
Mutta nyt alkaa mulla ainakin arki, palaan töihin Tiistaina (äityyslomalta) B)
Ja sitten saa kyllä mun läskit kyytiä (toivon ainakin niin). Nyt olen kyllä syöny jos jonkinlaista herkkua,reissun aikana ja eipä tota liikuntaa ole tullu harrastettua :headwall: :headwall:
Mutta jotenkin nää kaikki "takapakit" on hieman masentanu mua,eli tsemppiä mulle :D

Tsempit teille kaikille :flower:

Palataan Tiistaina taas kun on tuo ihana punnitus-päivä :D

tossuliini
Niin tuosta siideripullosta sen verran että aion juoda koko tölkin, siis se on tölkki, ei pullo, siitä on jo vaikka kuinka ja kauan kun olen viimeksi juonut siideriä niin nyt meinaan juoda ihan uhallakin vaikka tulisi vähän kaloreitakin. Ja iltapalaksi meinasin syödä salaattia sen kevyen salaattikastikkeen kanssa ja ehkä myös leipää.

tossuliini
Moi! Tänään sitten kävelin sen tunnin sauvakävelylenkin joka olisi pitänyt jättää tekemättä eilisen jumppajutun jälkeen, polvi meinasi sanoa yhteistyösopimuksen irti mutta onneksi matkalla oli penkkejä niin sain välillä huilia ja hieroa tota polvea sekä pohjetta. Kun pääsin kotiin, niin pistin polveen sitä kylmägeeliä, kummasti rauhoitti sitä ja sitten kävin suihkussa. Mutta nyt sitten pidetään pari päivää paussia ja otetaan aivan iisisti.

Täällä mennään kai tasaseen tahtiin. Pitäisi kai olla tyytyväinen et on edes 700 g edellisestä punnituksesta mutta jotenkin sisimmässään ei silti ole. Alussa kun se saatto tippua jopa kaksi kiloa viikossakin. Nytpä ei ihan sitä vauhtia tipukkaan. Mä olin asettanu itselleni välietapin, että kolmen sunnuntain päästä olis kymppi rikki, ja nyt sinne on enää 400 g matkaa. =)

Tässäpä tulokset siis:
Alkupaino: 84,4 kg
Tilanne nyt: 74,8 kg
Pudotusta kaikkiaan: 9,6 kg!

Muuten, palkitsin itseni ja ostin kuin ostinkin kivat farkut, ei mitään mummomallii olevat. Isäntä oli ainakin ihan mielissään ja totta puhuen olen itsekin. Tietty olisin voinu kyl ottaa pienempääkin kokoa jos olis vaan mahtunu! :ashamed:

Mites muiden punnitukset?

tossuliini
Mun vaaka näytti 102.2 kg eli mulla on sinne kymppiin vielä yli 2 kg, ei paha juttu, saa nähdä mikä on tilanne lauantaina aamulla kun merkkaan tuloksen sinne sähköiseen terveyskorttiini, aivan jänskättää se.

ja tässä mun tulokset:
alkupaino 80 kg
paino nyt: 71,6 kg (viikon saldo -300 g)
pudotus yht. 8,4 kg

Olen ihan yllättynyt että miinukselle menin sittenkin
:D On siis kannattanut olla viimeiset kolme päivää 1100-1250 kcal/pv

Merkatkaahan te uudetkin (ja vanhat unohtaneet ;) ) tulokset aiemmin sovitulla yhtenäisellä tyylillä!
Miten Mami86 eka työpäivä sujui mammaloman jälkeen?
Hyvät tulokset Pähkinä! Kohta 10 kiloa pudotusta :flower:

Jontsu79! tervetuloa vaan mukaan :) Virallinen punnistuspäivämme on siis tiistai. Väliaikatunnelmia myös jaetaan viikon mittaan. Hyvin ehdit tavoitteeseesi ensi kesään mennessä. Nyt tsemi päälle ja joka tiistai tulokset julki. Mua ainakin tsemppaa kovasti se, etten millään ilkeä usein plussa-tuloksia kirjoitella :whistle:

Heippa!

No, nyt on sitten 10 pudotus kilon raja rikottu!!! =) Tosin viime viikolta vaan miinus 500g eli ei paljoo kuiteskaan. Ens viikon punnitus jää multa väliin kun ollaan Bulgariassa lomailemassa, mun niin piti painaa sillon 65kiloo, jäi nyt sitten sen 2kiloo siitä..., mutta eiköhän sekin siitä sitten putoile ajan kanssa.

alkupaino 77kg
paino nyt 67kg
pudotusta 10kg

Kovasti laihdutus intoa koko porukalle!!!! B)

Yhteistyössä