Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
??
Kyllä se oli joku muu joka tän ympärileikkaamisen käänsi vitsiksi, mä olen ehkä ainoa joka yritti edes vähän asiallisesti siitä aiheesta kirjoittaa. Wikipedia sanoo näin " Silpominen on yleisintä Somaliassa, jossa 97 prosenttia naisista silvotaan. Yli tai lähes 90 prosenttia naisista silvotaan lisäksi Egyptissä, Eritreassa, Malissa, Etiopiassa, Sierra Leonessa ja Sudanissa." Yllätyspyllätys, kun katsotaan noiden maiden valtauskontoa, se on jokaisessa islam... Mutta toki sä saat jatkaa omassa totuudessasi elämistä jos haluat. :)
Kannattaisi tututua ajankohtaisiin raportteihin ja ikäryhmittäin niin saisit oikeat prosentit ja asioiden kehityksen nykypäivänä. Kuten sanoin, tällaisista asioista ei kannata vitsailla. Ja näissä maissa kyse on perinteistä, ei uskosta, myös muutkin kuin muslimit joutuvat silvotuksi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27521000]Kohta palaa autoja ja kunniamurhia tapahtuu, sitä muslimit oikein hakemalla hakee ja haluaa. Sairasta sakkia.[/QUOTE]

Menisit sinäkin töihin, senkin luuseri.

joopa joo
Kannattaisi tututua ajankohtaisiin raportteihin ja ikäryhmittäin niin saisit oikeat prosentit ja asioiden kehityksen nykypäivänä. Kuten sanoin, tällaisista asioista ei kannata vitsailla. Ja näissä maissa kyse on perinteistä, ei uskosta, myös muutkin kuin muslimit joutuvat silvotuksi.
Ok, eli sun tapa perustella asioita on sama kuin lapsella, "kyl mekin kun noi muutkin" ja "ollaan me jo vähennetty" ei meinaan oo kovin aikuismaisia puolustuksia. :D

??
Ok, eli sun tapa perustella asioita on sama kuin lapsella, "kyl mekin kun noi muutkin" ja "ollaan me jo vähennetty" ei meinaan oo kovin aikuismaisia puolustuksia. :D
Mitä ihmettä sinä selität?! :D Jos tästä aiheesta on puhe, niin kyllä siitä tietää hieman kun tuntee ihmisiä ,jotka tekevät töitä näillä alueilla, näissä asioissa + on itse muslimi, jonka sukulaisissa on "aika" paljon myös naisia. ;)

joopa joo
Mitä ihmettä sinä selität?! :D Jos tästä aiheesta on puhe, niin kyllä siitä tietää hieman kun tuntee ihmisiä ,jotka tekevät töitä näillä alueilla, näissä asioissa + on itse muslimi, jonka sukulaisissa on "aika" paljon myös naisia. ;)
Auh, eli ilmeisesti siis olet oikeasti noin tyhmä tai hahmottamsikyvytön tai sitten et vaan ymmärrä lukemaasi. Minä en jaksa jatkaa enää meidän välistä keskustelua, en oikein saa tästä mitään irti kun vastapuoli on tuollainen saapas.

"Sanna"
Ihan sama, mutta niitä tapoja ei tarvitse tänne Suomeen tuoda, koska ne eivät ole ihmisarvoisia. Miksi puolustelet esim. naisten silpomista?

??
[QUOTE="Sanna";27521608]Ihan sama, mutta niitä tapoja ei tarvitse tänne Suomeen tuoda, koska ne eivät ole ihmisarvoisia. Miksi puolustelet esim. naisten silpomista?[/QUOTE]

Miksi ymmärrät, että puolustelen tyttöjen silpomista, varsinkin kun minulla on kokemusta ihan ruohonjuuritasolla sen estämisestä... ;)

??
[QUOTE="qaz";27523074]minua taas kiinnostaa ne konkreettiset toimintamallit ongelman äärellä[/QUOTE]

Minulla on tuttuja töissä järjestöissä, jotka näitä hommia tekevät, mutta tämä ei todellakaan ole oikea palsta/ketju puhua näistä tarkemmin! :D ;) Jos oikeasti haluaa tietää, mitä projekteja on olemassa, kannattaa googlella etsiä ne, jotka näillä pahimmilla alueilla toimivat. Monilla on Suomessa myös toimintaa, ei välttämättä itse suomalaiset tee näitä hommia siellä, mutta paikallisosasto on hyvin aktiivinen ja siitä myös suomalaiset osaavat tarkemmin kertoa.

"vieras"
Minulla on tuttuja töissä järjestöissä, jotka näitä hommia tekevät, mutta tämä ei todellakaan ole oikea palsta/ketju puhua näistä tarkemmin! :D ;) Jos oikeasti haluaa tietää, mitä projekteja on olemassa, kannattaa googlella etsiä ne, jotka näillä pahimmilla alueilla toimivat. Monilla on Suomessa myös toimintaa, ei välttämättä itse suomalaiset tee näitä hommia siellä, mutta paikallisosasto on hyvin aktiivinen ja siitä myös suomalaiset osaavat tarkemmin kertoa.
Että et sitten olekaan ollut afrikassa estämässä silpomista vaan tuttusi on, vaikka sanotkin olevasi olleen ruohonjuuritasolla estämässä afrikassa, mutta et siltikään. Sä puhut paskaa enemmän kuin pitäis.

??
[QUOTE="vieras";27523264]Että et sitten olekaan ollut afrikassa estämässä silpomista vaan tuttusi on, vaikka sanotkin olevasi olleen ruohonjuuritasolla estämässä afrikassa, mutta et siltikään. Sä puhut paskaa enemmän kuin pitäis.[/QUOTE]

No voi hyvä tavaton sentään, vastasin tuossa edelliselle, hänen kommenttiin! ITSE olen asunut Afrikassa, sitä tarkoitin "ruohonjuuritasolla" KUTEN aiemmin sanoin. :D Jollakin ei nyt ole kaikki muumit laaksossa.... ;)

??
[QUOTE="qaz";27523382]ei siellä paljon suomalaisia näy[/QUOTE]

Afrikassa? (Vai tarkoititko järjetöjä yms.) Verraten siihen, kuinka suuri Afrikka on ja kuinka pieni Suomi on, kyllähän sinne on moni suomalainen eksynyt ihan vakituisestikin asumaan. :) Minun lähipiiristä on 2v. aikana muuttanut sinne 3 ihmistä, ihan itsekseen, ilman mitään.....paikallista rakkautta. ;)

"vieras"
No voi hyvä tavaton sentään, vastasin tuossa edelliselle, hänen kommenttiin! ITSE olen asunut Afrikassa, sitä tarkoitin "ruohonjuuritasolla" KUTEN aiemmin sanoin. :D Jollakin ei nyt ole kaikki muumit laaksossa.... ;)
Miksi tunget hymiön joka vastaukseen, oletko ilmoinen siitä että muslimit saa suomessa niin hyvää hoitoa vai vittuiletko? Pidätkö ulkohousuja koskaan jalassa, pidätkö huivia, syötkö joulukinkkua, mitä olet mieltä kun muslimie mies vie 10 vuotiaan tyttösi kahden kesken saunaan? Miksi et kiellä kavereitasi tekemästä sitä mitä ne tekee. Onko sinut silvottu, onko raiskattu? Miksi et mene afrikkaan pelastamaan kavereitasi kun niin haluat tehdä?

??
[QUOTE="vieras";27523548]Miksi tunget hymiön joka vastaukseen, oletko ilmoinen siitä että muslimit saa suomessa niin hyvää hoitoa vai vittuiletko? Pidätkö ulkohousuja koskaan jalassa, pidätkö huivia, syötkö joulukinkkua, mitä olet mieltä kun muslimie mies vie 10 vuotiaan tyttösi kahden kesken saunaan? Miksi et kiellä kavereitasi tekemästä sitä mitä ne tekee. Onko sinut silvottu, onko raiskattu? Miksi et mene afrikkaan pelastamaan kavereitasi kun niin haluat tehdä?[/QUOTE]

Ehkäpä vittuilen jos sinusta siltä tuntuu. ;)

Käytän mielummin kapeita farkkuja, joskus käytän huivia, enemmän talvisin kun on kylmä, en syö kinkkua kun olen kasvissyöjä, emme käy saunassa, kaveripiiriini ei kuulu sellaisia ihmisiä, joiden tekemisiä minun pitäisi kieltää, minua ei ole silvottu eikä raiskattu, yritetty tappaa kylläkin. Autan sukulaisiani Afrikassa täältä käsin sen minkä voin, se on minun velvollisuuteni, en ole velkaa koko maailmalle.

"qAz"
Afrikassa? (Vai tarkoititko järjetöjä yms.) Verraten siihen, kuinka suuri Afrikka on ja kuinka pieni Suomi on, kyllähän sinne on moni suomalainen eksynyt ihan vakituisestikin asumaan. :) Minun lähipiiristä on 2v. aikana muuttanut sinne 3 ihmistä, ihan itsekseen, ilman mitään.....paikallista rakkautta. ;)
Tarkoitin paikkoja, joissa yritetään vähentää tyttölapsiin kohdistuvaa väkivaltaa ruohonjuuritasolla

vierailija
[QUOTE="qAz";27502717]Ei se helppo asia ole. Positiivinen syrjintä on sekä tarpeellista että tuomittavaa. Koita siinä sitten soutaa.

Mikkelissä on jotain 150 lasta, joiden on mahdollisuus hakea itselleen lippu jäähallin konserttiin. Varmasti suomessa on huonomminkin kohteeseen osuvaa maahanmuuttajiin kohdistuvaa tukitoimintaa.
Siinä ei ole yhtään mitään positiivista eikä tarpeellista. Parempi kotouttamis keino olisi ollut järjestää matka Mikkelin kivisakastiin ja mannerheimin patsaalle torille kuin konserttiin.
[/QUOTE]
onhan törkeää jos vain suomalaiset koulu-ikäiset pääsee ihailemaan ropinia...

se olisi rotusortoa ja rasismia...

Yhteistyössä