Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="qAz";27502717]Ei se helppo asia ole. Positiivinen syrjintä on sekä tarpeellista että tuomittavaa. Koita siinä sitten soutaa.

Mikkelissä on jotain 150 lasta, joiden on mahdollisuus hakea itselleen lippu jäähallin konserttiin. Varmasti suomessa on huonomminkin kohteeseen osuvaa maahanmuuttajiin kohdistuvaa tukitoimintaa.[/QUOTE]

Siinä ei ole yhtään mitään positiivista eikä tarpeellista. Parempi kotouttamis keino olisi ollut järjestää matka Mikkelin kivisakastiin ja mannerheimin patsaalle torille kuin konserttiin.

??
[QUOTE="vieras";27502735]Ja jokaisella valtiolla on oikeus päättää huoliiko se paskasakkia rajojensa sisäpuolelle vai ei.[/QUOTE]

Sinä nyt et kuitenkaan ole se, joka päättää kuka kuuluu pa*kasakkiin...

"qAz"
Mikkelillä on vielä aika rankkaa rasitetta takanaan siinä, miten se on suhtautunut kaupunkiin tulleisiin ulkomaalaisiin.

Vielä muutama vuosi sitten kaupungissa ei ollut kuin muutama kebula ja keskustassa myytiin suomi grillillä makkaraperunoita siniristilipun alla nimellä pataljoonan pelastus. Korvakoru tai kaulaliina miehellä niin turpaan tuli homolle.

??
[QUOTE="vieras";27502804]Kuka se sitten päättää omasta puolesta jos ei itse. En minä ainakaan ala toisten juoksutettavaksi vaan ihan oman mielipiteen muodostan asioista.[/QUOTE]

Tämä on kyllä sunnuntain komediapläjäys! ;) :D

"qAz"
[QUOTE="vieras";27502804]Kuka se sitten päättää omasta puolesta jos ei itse. En minä ainakaan ala toisten juoksutettavaksi vaan ihan oman mielipiteen muodostan asioista.[/QUOTE]

Kyllä me yhteiskunnassa osataan päättää sinunkin puolestasi.

??
[QUOTE="vieras";27503003]Koska esim Helsinki asettaa mamut etusijalle työpaikkojen ja asuntojen suhteen, ja Mikkelin kaupunki suosii mamuja esim ilmaislipuilla Robinin konserttiin.[/QUOTE]

Tämä siis tarkoittaa, että maahanmuuttajat tai muuten "kantaväestöstä poikkeavat" eivät ikinä koe rasismia kuten väitettiin?

??
[QUOTE="vieras";27503029]Sinun perheesi on minun ja muiden tavallisten ihmisten mielestä paskasakkia. Harmittavaa sulle, mut elämä on...:)[/QUOTE]

Millähän perusteella?? :D
Tuollaista p****** jauhava ihminen on kaukana normaalista saati tavallisesta!

??
[QUOTE="vieras";27503137]Koko suomen puolesta. Rasistisin teko on just tuo kun mamut päästetään ilmaiseksi keikalle ja kantasuomalaiset joutuu maksamaan täyden hinnan lipusta.[/QUOTE]

Ok, tämä on sitten tällä selvä! :D :D

"qAz"
[QUOTE="vieras";27503137]Koko suomen puolesta. Rasistisin teko on just tuo kun mamut päästetään ilmaiseksi keikalle ja kantasuomalaiset joutuu maksamaan täyden hinnan lipusta.[/QUOTE]

Ja se on ihan hyvin tuhlattu tuhat euroa Mikkelin kaupungilta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27503124]En tiedä onko joku niin väittänyt, mutta se on tosiasia, että yhteiskunta syrjii suomalaisia etnisin perustein: hyväksytkö sinä sen?[/QUOTE]

Huhuu! :attn:

henny
Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen

"qAz"
"En tiedä onko joku niin väittänyt, mutta se on tosiasia, että yhteiskunta syrjii suomalaisia etnisin perustein: hyväksytkö sinä sen?"

Ei, se ei ole tosiasia. Yhteiskunta ei syrji suomalaisia etnisin perustein.

"vieras"
[QUOTE="qAz";27503720]"En tiedä onko joku niin väittänyt, mutta se on tosiasia, että yhteiskunta syrjii suomalaisia etnisin perustein: hyväksytkö sinä sen?"

Ei, se ei ole tosiasia. Yhteiskunta ei syrji suomalaisia etnisin perustein.[/QUOTE]

Millä perustein se syrjii konsertti asiassa? Syntyperänsä perusteella?

Yhteistyössä