Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
??
[QUOTE="vieras";27501575]Suomalainen osaa käsitellä ongelmansa sivistyneesti, muslimit hakkaa naisen ja raiskaa lapsen, tappaa pari ihmistä ja kuittaa kyykkäämällä länteen päin.[/QUOTE]

Hahahah...sivistyneesti?? Ilmankos poliisillakaan ei ole yhtään kiire suomalaisten "asiakkaiden" kanssa. ;)

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501691]Orastava psykoosi tuossa "vieraassa" näkyy. On varmaan tosi ahdistunut jostain syystä ja löytänyt nyt tälläisen tavan purkaa pahaa oloaan.[/QUOTE]

Oletko valmis sulkemaan toisinajattelijat mielisairaalaan?

??
[QUOTE="qAz";27501691]Orastava psykoosi tuossa "vieraassa" näkyy. On varmaan tosi ahdistunut jostain syystä ja löytänyt nyt tälläisen tavan purkaa pahaa oloaan.[/QUOTE]

Mä ihan vapaaehtoisesti helpotan hänen oloaan. ;) Parempi täällä kuin se, että hän menee hakkaa jonkun viattoman kadulle! :D ;)

"vieras"

Minne kategoriaan sijoitat Muslimit jotka katkoo eriuskovaisten päitä uskonnon nimissä, lapsisotilaat, lapsiavioliitot, kunniamurhat jnejne?

"qAz"
[QUOTE="vieras";27501712]Oletko valmis sulkemaan toisinajattelijat mielisairaalaan?[/QUOTE]

Olen valmis lakkauttamaan suljetut, psykiatriset osastot aivan kuten suomessa on tarkoitus tehdä.

"qAz"
[QUOTE="vieras";27501738]Minne kategoriaan sijoitat Muslimit jotka katkoo eriuskovaisten päitä uskonnon nimissä, lapsisotilaat, lapsiavioliitot, kunniamurhat jnejne?[/QUOTE]

Elämänkokemus luo asiaan niin laajan katsantokannan että tälläiseen yleistykseen en saata lähteä.

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501783]Elämänkokemus luo asiaan niin laajan katsantokannan että tälläiseen yleistykseen en saata lähteä.[/QUOTE]

Elämänkokemus tuo tietoa ja kyllähän sinulla joku mielipide tuohonkin on. Et vaan halua sitä kertoa, miksi hyväksyt sen ja puolustat niitä sairaita?

"qAz"
[QUOTE="vieras";27501816]Elämänkokemus tuo tietoa ja kyllähän sinulla joku mielipide tuohonkin on. Et vaan halua sitä kertoa, miksi hyväksyt sen ja puolustat niitä sairaita?[/QUOTE]

Tuohon vastatakseen pitäisi kirjoittaa seitsemän sivun essee ja edelleen se jäisi pintapuoliseksi.

Voin kertoa, jos tiivistät kysymyksiä.

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501828]Tuohon vastatakseen pitäisi kirjoittaa seitsemän sivun essee ja edelleen se jäisi pintapuoliseksi.

Voin kertoa, jos tiivistät kysymyksiä.[/QUOTE]

Kysymyksiä ei voi tiivistää että ei vastaa vahingossa eri kysymykseen mikä on kysytty.

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501758]Olen valmis lakkauttamaan suljetut, psykiatriset osastot aivan kuten suomessa on tarkoitus tehdä.[/QUOTE]

Onko se sun ainoa mahdollisuus päästä pois vastentahtoisesta hoidosta?

"qAz"
[QUOTE="vieras";27501841]Onko se sun ainoa mahdollisuus päästä pois vastentahtoisesta hoidosta?[/QUOTE]

Se ei ole kenellekään ainut mahdollisuus päästä pois vastentahtoisesta hoidosta.

"qAz"
[QUOTE="vieras";27501838]Kysymyksiä ei voi tiivistää että ei vastaa vahingossa eri kysymykseen mikä on kysytty.[/QUOTE]

Jos viittaat tuohon kategoria kysymykseen, niin ne antamasi kategoriat ovat jo niin korkealla, että yläkäsitettä niille on hankala luoda. Ennemmin niille tulee useita alaotsikoita.

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501854]Se ei ole kenellekään ainut mahdollisuus päästä pois vastentahtoisesta hoidosta.[/QUOTE]
Hyvä, sitten sinulla on vielä toivoa päästä siviiliin b:)d

"vieras"
[QUOTE="qAz";27501880]Jos viittaat tuohon kategoria kysymykseen, niin ne antamasi kategoriat ovat jo niin korkealla, että yläkäsitettä niille on hankala luoda. Ennemmin niille tulee useita alaotsikoita.[/QUOTE]

Parempi sitten että vastaat itse keksimääsi "Alakategoriaan".

"qAz"

Helsingin Sanomat uutisoi (27.11.), että kokoomuksen kansanedustaja, eduskunnan perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Kimmo Sasi haluaa selvittää mahdollisuutta soveltaa islamilaista sharia-oikeutta Suomessa.

Kuva on muslimin, Hussein Muhammedin piirtämä ja hän huusi asiaan liittyen, että "maassa maan lailla!"

??
[QUOTE="vieras";27501859]Helpottaisit ennemmin mamujen elämää ettei heidän tarvitsisi ryöstää, raiskata ja tappaa suomalaisia.[/QUOTE]

Minä jo elän yhden mamun kanssa, ihan normaalia elämää, siinä minun osani ja ammatiltani en työskentele rikollisten kanssa, joten ne hommat jää toisille. ;)

Yhteistyössä