Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mä vai;27500014:
Tästä taitaa olla jo aika paljon aikaa? Tänä päivän reksi ei sanoisi noin ja hyvä niin. Koulukiusaamislle
nollatoleranssi.

Onko pahempi asia jos kiusaaminen liittyy etnisyyteen kuin esim. ulkonäköön muutoin?
On siitä kymmenisen vuotta aikaa.

??
[QUOTE="vieras";27500894]Laitatko oikean nimesi niin katsotaan.[/QUOTE]

Sinähän osaat sanoa, että kaikki muslimit, joten ei tässä nimiä tarvitse kun tiedät "mitä me teemme". ;) :D Minuakin kiinnostaisi?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27500941]Monikulttuurinen yhteiskunta ei vaikuta kovin onnelliselta, ainakin sellaisen vaikutelman saa tästä ketjusta, saas nähdä millaiseen konfliktiin vielä päädytään.[/QUOTE]

Toivottavasti siihen että muslimit lähtee tästä maasta lopullisesti.

??
[QUOTE="vieras";27500941]Monikulttuurinen yhteiskunta ei vaikuta kovin onnelliselta, ainakin sellaisen vaikutelman saa tästä ketjusta, saas nähdä millaiseen konfliktiin vielä päädytään.[/QUOTE]

Niinpä...moni kermaper*eeksi syntynyt ei kestä jos tulee joku köyhemmistä oloista tai muuten vain muualta ja pärjää täällä omilla taidoillaan paremmin kuin kermaper*e itse. Sossupummit taas tuntevat itsensä petetyiksi jos joutuvat jakamaan kuukausittaiset kaljarahansa muillekin.

??
[QUOTE="vieras";27500964]Toivottavasti siihen että muslimit lähtee tästä maasta lopullisesti.[/QUOTE]

Suomessa on uskonnonvapaus, ei meidän tarvitse lähteä täältä pois sen enempää kuin sinunkaan. Korvessa on tilaa ja yksinäisyttä jos tavallinen elämä ahdistaa! ;)

??
[QUOTE="vieras";27500955]Te ja sinä aiheutat sotaa, tarkempaa analyysia et tarvi kun sinä olet se kaiken pahan alku, senhän sä tiedätkin.[/QUOTE]

Niinpä tietenkin. Katsopa sinne peiliin, siellä se syy sinun huonoon oloon löytyy. Ei ole muiden ihmisten syy, että pipoasi kiristää noin pahasti, että ei aivotoimintakaan ole enää normaalia.

"vieras"
Niinpä...moni kermaper*eeksi syntynyt ei kestä jos tulee joku köyhemmistä oloista tai muuten vain muualta ja pärjää täällä omilla taidoillaan paremmin kuin kermaper*e itse. Sossupummit taas tuntevat itsensä petetyiksi jos joutuvat jakamaan kuukausittaiset kaljarahansa muillekin.
Muslimit eivät tunnetusti ole moniarvoisen yhteiskunnan puolesta puhuvia, vaan kovin yksisilmäisiä omaan napaan tuijottajia.

??
[QUOTE="vieras";27501009]Kiellätkö muslimeiden aiheuttamat mellakat ja murhat, pedofilian ja lapsiavioliitot?[/QUOTE]

En minä ole tuollaista tehnyt, eikä moni muukaan. Siitähän tästä minuakin syytit. Oletko sinäkin vastuussa kaikkien suomalaisten rikollisten tekemisistä, tapoista, lastenraiskauksista, pommeista? En minä ainakaan.

??
[QUOTE="vieras";27501013]Muslimit eivät tunnetusti ole moniarvoisen yhteiskunnan puolesta puhuvia, vaan kovin yksisilmäisiä omaan napaan tuijottajia.[/QUOTE]

Suomessa on "hieman" enemmän muitakin maahanmuuttajiakin kuin muslimeja! :D

"vieras"
En minä ole tuollaista tehnyt, eikä moni muukaan. Siitähän tästä minuakin syytit. Oletko sinäkin vastuussa kaikkien suomalaisten rikollisten tekemisistä, tapoista, lastenraiskauksista, pommeista? En minä ainakaan.
Näköjään olet, älä käy kieltämään omias. Itseä hävettää ne murhat ja rikokset joita suomalaiset on tehnyt. Muslimeille se on arkipäivää, jopa suotavaa että lapset raiskataan ja pakkonaitetaan suvun vanhimmille.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27501088]Näköjään olet, älä käy kieltämään omias. Itseä hävettää ne murhat ja rikokset joita suomalaiset on tehnyt. Muslimeille se on arkipäivää, jopa suotavaa että lapset raiskataan ja pakkonaitetaan suvun vanhimmille.[/QUOTE]

Älä nolaa suomalaisia enää enempää!

??
[QUOTE="vieras";27501088]Näköjään olet, älä käy kieltämään omias. Itseä hävettää ne murhat ja rikokset joita suomalaiset on tehnyt. Muslimeille se on arkipäivää, jopa suotavaa että lapset raiskataan ja pakkonaitetaan suvun vanhimmille.[/QUOTE]

Yhtä arkipäivää se on suomalaisten pedofillien uhreille, joita löytyy pienimmistäkin kylistä ja joka toisen naapurista. :(

"vieras"
Yhtä arkipäivää se on suomalaisten pedofillien uhreille, joita löytyy pienimmistäkin kylistä ja joka toisen naapurista. :(
No ei niitä suomalaisa pedofiileja nyt niin paljoa ole että joka päivä joku raiskaisi lapsen, ne mitä on tapahtunut on kyllä uutisoitu näyttävästi. Muslimi maissa se on arkipäivää, arkipäivää on myös pikkutyttöjen kuolema hääyön jälkeisiin sisäisiin verenvuotoihin.

-.-
Suomessa on aina ollut muslimeja! Tataarit.
Suomessa ei koskaan ole ollut heidän kanssaan ongelmia.
Enemmän ongelmia kuin uskonto aiheuttaa vieras kulttuuri jota on vaikea ymmärtää.
Viittaan aiempaan keskusteluun afrikkalisesta perheestä ja rangaistuksista opinnoissa.

??
[QUOTE="vieras";27501234]Muslimimaissa pedofilia on normaalia toimintaa, Suomessa taasen rikos josta rangaistaan, tajuat kai eron?[/QUOTE]

Ei se muuta sitä faktaa, että Suomi on täynnä suomalaisia äijiä, jotka innoissaan raiskaa lapsia. Jos maa alkaa poltella täällä, lähdetään "perhelomalle" Thaimaahan.

Yhteistyössä