"vieras"
Laitatko oikean nimesi niin katsotaan.Millaistahan kaaosta ja hämminkiä minä olen saanut aikaan kun noin hyvin tiedät?
Laitatko oikean nimesi niin katsotaan.Millaistahan kaaosta ja hämminkiä minä olen saanut aikaan kun noin hyvin tiedät?
On siitä kymmenisen vuotta aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja mä vai;27500014:Tästä taitaa olla jo aika paljon aikaa? Tänä päivän reksi ei sanoisi noin ja hyvä niin. Koulukiusaamislle
nollatoleranssi.
Onko pahempi asia jos kiusaaminen liittyy etnisyyteen kuin esim. ulkonäköön muutoin?
Te ja sinä aiheutat sotaa, tarkempaa analyysia et tarvi kun sinä olet se kaiken pahan alku, senhän sä tiedätkin.Sinähän osaat sanoa, että kaikki muslimit, joten ei tässä nimiä tarvitse kun tiedät "mitä me teemme". Minuakin kiinnostaisi?
Kiellätkö muslimeiden aiheuttamat mellakat ja murhat, pedofilian ja lapsiavioliitot?Niinpä tietenkin. Katsopa sinne peiliin, siellä se syy sinun huonoon oloon löytyy. Ei ole muiden ihmisten syy, että pipoasi kiristää noin pahasti, että ei aivotoimintakaan ole enää normaalia.
Muslimit eivät tunnetusti ole moniarvoisen yhteiskunnan puolesta puhuvia, vaan kovin yksisilmäisiä omaan napaan tuijottajia.Niinpä...moni kermaper*eeksi syntynyt ei kestä jos tulee joku köyhemmistä oloista tai muuten vain muualta ja pärjää täällä omilla taidoillaan paremmin kuin kermaper*e itse. Sossupummit taas tuntevat itsensä petetyiksi jos joutuvat jakamaan kuukausittaiset kaljarahansa muillekin.
Näköjään olet, älä käy kieltämään omias. Itseä hävettää ne murhat ja rikokset joita suomalaiset on tehnyt. Muslimeille se on arkipäivää, jopa suotavaa että lapset raiskataan ja pakkonaitetaan suvun vanhimmille.En minä ole tuollaista tehnyt, eikä moni muukaan. Siitähän tästä minuakin syytit. Oletko sinäkin vastuussa kaikkien suomalaisten rikollisten tekemisistä, tapoista, lastenraiskauksista, pommeista? En minä ainakaan.
Yksikin muslimi on liikaa, pysyköön syyriassa sotimassa.Suomessa on "hieman" enemmän muitakin maahanmuuttajiakin kuin muslimeja!
Väistit tällä vastauksella kysymykseni ja myönnät sen faktan, että muslimit eivät ole suvaitsevaisia eivätkä kannata monikulttuurista yhteiskuntaa.Suomessa on "hieman" enemmän muitakin maahanmuuttajiakin kuin muslimeja!
No ei niitä suomalaisa pedofiileja nyt niin paljoa ole että joka päivä joku raiskaisi lapsen, ne mitä on tapahtunut on kyllä uutisoitu näyttävästi. Muslimi maissa se on arkipäivää, arkipäivää on myös pikkutyttöjen kuolema hääyön jälkeisiin sisäisiin verenvuotoihin.Yhtä arkipäivää se on suomalaisten pedofillien uhreille, joita löytyy pienimmistäkin kylistä ja joka toisen naapurista.
Muslimimaissa pedofilia on normaalia toimintaa, Suomessa taasen rikos josta rangaistaan, tajuat kai eron?Yhtä arkipäivää se on suomalaisten pedofillien uhreille, joita löytyy pienimmistäkin kylistä ja joka toisen naapurista.