Mamut ilmaiseksi Robinin konserttiin...ei ju**l****

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
??
[QUOTE="vieras";27518187]Kerro missä ois tarjottu huveja suomalaisille lapsille mutta ei maahanmuuttajataustaisille?[/QUOTE]

Tässä on puhuttu nyt laajemmin kuin vain lapsista. Itsekin tein niin, vaihteeksi. Muistuttaen kuitenkin, että alkuperäinen aihe koski lapsia. Tosin jotkut jo muistutti, että aikuiset "mamut" tulevat sinne konserttiin mellakoimaan. ;) :D

"Sanna"
Menikö tuo "äly hoi" ohi sinulta?! :D

Tosiaan, suomalaiset miehet ovat kunnostautuneet enemmän tässä lasten raiskauksissa ja hyväksikäytöissä. Kyllä minä tiedän afrikkalaisenkin naisen, jonka raiskasi iso suomalainen äijä, mutta eihän sitä missään lööpeissä kuulutettu saati ketään olisi kiinnostanut naisen syntyperä.
Ketjuun on näköjään eksynyt joku 7-vuotiaan tasolla oleva jankkaaja. Ilmeisesti itsekin muslimimamu, kun yrittää kääntää huomion suomalaisten arvostelemiseen.

Kyllä Suomi huolehti omista rikollisistaan, mutta mamurikollisten pitäisi saada häätö täältä heti ensimmäisestä rikkeestä. Yhtään lisää rikollisia tännen ei kaivata. Minun puolestani voidaan vaikka kaikki vankilapalvelut ulkoistaa Siperiaan.

"vieras"
[QUOTE="Sanna";27519008]Ketjuun on näköjään eksynyt joku 7-vuotiaan tasolla oleva jankkaaja. Ilmeisesti itsekin muslimimamu, kun yrittää kääntää huomion suomalaisten arvostelemiseen.[/QUOTE]

?? on neekerimusun kanssa naimissa...

"vieras"
[QUOTE="Sanna";27519008]Ketjuun on näköjään eksynyt joku 7-vuotiaan tasolla oleva jankkaaja. Ilmeisesti itsekin muslimimamu, kun yrittää kääntää huomion suomalaisten arvostelemiseen.

Kyllä Suomi huolehti omista rikollisistaan, mutta mamurikollisten pitäisi saada häätö täältä heti ensimmäisestä rikkeestä. Yhtään lisää rikollisia tännen ei kaivata. Minun puolestani voidaan vaikka kaikki vankilapalvelut ulkoistaa Siperiaan.[/QUOTE]

Ja sä voisit lähteä sinne vartijaksi. Ai juu, mut et taida olla riittävän vanha :D

??
[QUOTE="Sanna";27519008]Ketjuun on näköjään eksynyt joku 7-vuotiaan tasolla oleva jankkaaja. Ilmeisesti itsekin muslimimamu, kun yrittää kääntää huomion suomalaisten arvostelemiseen.

Kyllä Suomi huolehti omista rikollisistaan, mutta mamurikollisten pitäisi saada häätö täältä heti ensimmäisestä rikkeestä. Yhtään lisää rikollisia tännen ei kaivata. Minun puolestani voidaan vaikka kaikki vankilapalvelut ulkoistaa Siperiaan.[/QUOTE]

En ole yrittänyt kääntää huomiota mihinkään vaan kysellyt näiltä muilta jankkajilta hieman tarkemmin heidän ajatuksistaan, mutta ei sieltä näytä tulevan mitään järkevää selitystä. :D

Olen ihan samaa mieltä, rikolliset pitäisi karkoittaa heti pois ja suomalaiset rikolliset voitaisiin todellakin ulkoistaa jonnekin Siperiaan vankileireille, varsinkin pedofiilit ja tappajat.

"Mä vain"
Kai sä nyt ymmärsit, että tässä oli kyse Mikkelin kaupungin tarjoamista lipuista lapsille eli joku muu kuin ko. lasten vanhemmat tarjosivat lapsille mahdollisuuden huveihin.Kyllä suomalaisillekin lapsille tarjotaan joskus muiden kustannuksilla huveja.
Niin missähän päin Suomea??? Joo ymmärsin, että Mikkelin kaupunki on antanut jotain ilmaishuveja maahanmuuttajalapsille, mutta enpä ole törmännyt, että suomalaisten supisuomalaislapsille olisi mitään ilmaiskonsertteja yms. tarjolla. Korjaa, jos olen väärässä.

??
[QUOTE="Mä vain";27519941]Niin missähän päin Suomea??? Joo ymmärsin, että Mikkelin kaupunki on antanut jotain ilmaishuveja maahanmuuttajalapsille, mutta enpä ole törmännyt, että suomalaisten supisuomalaislapsille olisi mitään ilmaiskonsertteja yms. tarjolla. Korjaa, jos olen väärässä.[/QUOTE]

Vähän väliähän on vaikka minkälaisia tapahtumia lapsille ja muillekin, joihin kenenkään ei tarvitse maksaa mitään! :D

"Haha"
[QUOTE="Mä vain";27519941]Niin missähän päin Suomea??? Joo ymmärsin, että Mikkelin kaupunki on antanut jotain ilmaishuveja maahanmuuttajalapsille, mutta enpä ole törmännyt, että suomalaisten supisuomalaislapsille olisi mitään ilmaiskonsertteja yms. tarjolla. Korjaa, jos olen väärässä.[/QUOTE]

Olet väärässä :D

??
[QUOTE="vieras";27520560]Laita nyt esimerkki missä annetaan kantasuomalaiselle ilmainen huvitus ja mau joutuu maksamaan? Sun mukaan niitä on paljon, missä ne on?[/QUOTE]

Sanoinko muka noin? :D Sanoin, että ilmaisia tapahtumia on kaikille pilvin pimein. Siitä vain katselemaan "menot"-vinkkejä.

"joopajoo"
Luuletteko oikeasti, että tällaiset p***** puheet saa aikaan jotain hyvää?? Ihanko tosissasi väität, että lähes kaikki musliminaiset ovat silvottuja? Millä perusteella? Teetkö mielestäsi jotain hyvää silvottuja ja ei-silvottuja musliminaisia kohtaa tällaisilla jutuilla? Luuletko, että tällaiset valheet ja viha naisia kohtaan saa aikaiseksi jotain positiivista?
Ihan oikeasti on totta että suurin osa musliminaisista on ympärileikattuja. Suomestakin lähetetään sekä poikia että tyytöjä omaan maahansa ympärileikattavaksi, jonka jälkeen palaavat takaisin, koska suomessa edes poikia ei ympärileikata vain uskonnon takia. On ihan silkkaa tyhmyyttä kiistää tämä tosiasia. Minä en ole kirjoittanut tuota viestiä johon vastasit, mutta eikö sun mielestä ole ihan hyvä että muu maailma tuomitsee muslimien ympärileikkaukset? Se nyt kumminkin sattuu olemaan lähes ainoa tapa vaikuttaa siihen että tulevaisuudessa ympärileikkaamisesta luovuttaisiin, sillä muslimiyhteisön sisällä sitö tuskin suositellaan niin äideille kuin tyttärillekään. Toki se tuomitseminen ois parempi tehdä korrektisti eikä haukkuen huutelemalla, mutta valitettavasti kaikille ei ole suotu sosiaalisen kanssakäymisen lahjoja. Ympärileikkaamisten tuomitseminen ei todellakaan ole vihaa sen uhreja kohtaan, vaan päin vastoin näkisin että tuollaisen tavan ylläpitäjät enemmän vihaa näitä naisia ja lapsia, eli tässä tapauksessa muslimimiehet.

??
[QUOTE="joopajoo";27520783]Ihan oikeasti on totta että suurin osa musliminaisista on ympärileikattuja. Suomestakin lähetetään sekä poikia että tyytöjä omaan maahansa ympärileikattavaksi, jonka jälkeen palaavat takaisin, koska suomessa edes poikia ei ympärileikata vain uskonnon takia. On ihan silkkaa tyhmyyttä kiistää tämä tosiasia. Minä en ole kirjoittanut tuota viestiä johon vastasit, mutta eikö sun mielestä ole ihan hyvä että muu maailma tuomitsee muslimien ympärileikkaukset? Se nyt kumminkin sattuu olemaan lähes ainoa tapa vaikuttaa siihen että tulevaisuudessa ympärileikkaamisesta luovuttaisiin, sillä muslimiyhteisön sisällä sitö tuskin suositellaan niin äideille kuin tyttärillekään. Toki se tuomitseminen ois parempi tehdä korrektisti eikä haukkuen huutelemalla, mutta valitettavasti kaikille ei ole suotu sosiaalisen kanssakäymisen lahjoja. Ympärileikkaamisten tuomitseminen ei todellakaan ole vihaa sen uhreja kohtaan, vaan päin vastoin näkisin että tuollaisen tavan ylläpitäjät enemmän vihaa näitä naisia ja lapsia, eli tässä tapauksessa muslimimiehet.[/QUOTE]
Tuo suurin osa on sitä liioittelua. Tällaisista asioista kannattaisi puhua faktoilla, koska ne eivät ole mitään vitsejä.

joopa joo
Sanoinko muka noin? :D Sanoin, että ilmaisia tapahtumia on kaikille pilvin pimein. Siitä vain katselemaan "menot"-vinkkejä.
Tarviiko tavuttaa että tajuat? :D Vasta silloin näitä asioita voitas verrata jos jossain järjestettäis joku tapahtuma josta lukis lehdessä että: "LASTENTAPAHTUMA! Liput: Suomalaiset 0e ja maahanmuuttajat 20e." Se että jossain on ilmaistapahtuma jonne kenenkään ei tarvitse maksaa, ei ole yhtään sama asia kuin nyt tämä järjestelu jossa suomalaiset maksavat yli 20e lipuista jotka jokainen mamu-lapsi saa ilmaiseksi. Ymmärrätkö vieläkään vai väännänkö lisää ratakiskoa?

??
[QUOTE="vieras";27520822]Sen sinä antoit ymmärtää, kerro nyt esimerkki minne pääsee kantasuomalainen mutta ei musu? Vieläkö olet sitä mieltä että lapsiavioliitot on hyväksyttäviä?[/QUOTE]

En antanut, opettele lukemaan. Pääsihän tuonne konserttiinkin kaikki, ei sitä oltu rajattu, kuten sinä yrität.

En ole ikinä sanonut, että hyväksyn lapsiavioliitot.

??
Tarviiko tavuttaa että tajuat? :D Vasta silloin näitä asioita voitas verrata jos jossain järjestettäis joku tapahtuma josta lukis lehdessä että: "LASTENTAPAHTUMA! Liput: Suomalaiset 0e ja maahanmuuttajat 20e." Se että jossain on ilmaistapahtuma jonne kenenkään ei tarvitse maksaa, ei ole yhtään sama asia kuin nyt tämä järjestelu jossa suomalaiset maksavat yli 20e lipuista jotka jokainen mamu-lapsi saa ilmaiseksi. Ymmärrätkö vieläkään vai väännänkö lisää ratakiskoa?
Joopa joo. Ymmärrän kyllä, mikä sinun ongelmasi on, mutta tuossa oli kysymys siitä, onko "muillekin" ilmaisia tapahtumia -kyllä on.

"vieras"
Todnäk ?? Tajuaa, en tosin ole ihan varma, mutta ei voi myöntää olevansa väärässä.

joopa joo
Tuo suurin osa on sitä liioittelua. Tällaisista asioista kannattaisi puhua faktoilla, koska ne eivät ole mitään vitsejä.
Kyllä se oli joku muu joka tän ympärileikkaamisen käänsi vitsiksi, mä olen ehkä ainoa joka yritti edes vähän asiallisesti siitä aiheesta kirjoittaa. Wikipedia sanoo näin " Silpominen on yleisintä Somaliassa, jossa 97 prosenttia naisista silvotaan. Yli tai lähes 90 prosenttia naisista silvotaan lisäksi Egyptissä, Eritreassa, Malissa, Etiopiassa, Sierra Leonessa ja Sudanissa." Yllätyspyllätys, kun katsotaan noiden maiden valtauskontoa, se on jokaisessa islam... Mutta toki sä saat jatkaa omassa totuudessasi elämistä jos haluat. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27520915]Todnäk ?? Tajuaa, en tosin ole ihan varma, mutta ei voi myöntää olevansa väärässä.[/QUOTE]

Onko muslimit joskus sanoneet olevansa väärässä? Minun ja muidenkin mielestä ne sais painua helvettiin suomesta sabotoimasta ja aiheuttamasta ongelmia. Lapsiinsekaantuja kaappihomoja ne on.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläiset hohoi;27520983:
ONKO KUKAAN soittanut Mikkelin kulttuurilautakunnalle ?
Mitä vastattiin ?

Mitä Mikkelissä puhutaan asiasta ?
Kohta palaa autoja ja kunniamurhia tapahtuu, sitä muslimit oikein hakemalla hakee ja haluaa. Sairasta sakkia.

Yhteistyössä