Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
alkupaino 77kg
paino nyt 66kg
pudotusta 11kg
bmi 22,8

soutaa ja huopaa toi paino vähän vajaa 65 ja muutaman kilon yli 65 välillä..., mut ei tunnu pysyvästi sitä saamaan alle sen 65kg, tosin en mä nyt ihan hirveesti oo yrittänytkään.. :ashamed: ei oo edelleenkään lähteny se kunnon liikkumisvaihde päälle, oon joogannu vaan 1-2 kertaa viikossa enkä sitten muuta, ei vatsalihaksia, ei lenkkeilyä, eikä stepperillä polkemista (se tosin on rikki)... oikein harmittaa kun ei oo saanu pidettyä kiinni siitä ahkerasta liikkumisesta, varmaan oliskin kroppa jo ihan toisenlainen jos vaan ahkeraan liikkuis koko ajan... Kun pääsin mun ekaan tavotteeseeni, siihen 65kg on jotenki ihan heittäny hanskat tiskiin... Se noin 60kg olis mulla nyt tavotteena ja varmaan toi loppu pudotus on vaikeempaa kun noi edelliset lähteneet kilot ja varmaan kaikkein vaikeinta on sitten säilyttää se ihannepaino...

tsemppiä kaikille muillekin painon kans painiskeleville!!!
 
Huhuu!! Onko meitä täällä enää väkeä? Minä ainakin olen taas täysillä mukana, kun pääsin vihdoin ja viimein kuutosella alkavalle luvulle!

Alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 69,6 kg
Pudotusta yht. 14,8 kg
BMI 23,6

Että on mahtava olo!
 
Täällä ollaan :wave:
paino alussa 80 kg
Paino nyt 69,4 kg (viikon pudotus -200g)
pudotusta yht. 10,6 kg
BMI 23,6
Oltiin viikonloppu Rukalla, joten ulkona syömistä yms. Hiljaa hyvä tulee....
Pähkinä: Mehän ollaan sun kans ihan samoissa mitoissa
:D
 
Heippa!
ALKUPAINO:68KG
TILANNE TÄNÄÄN:
70KG,eli paino noussut,itkettää,täytyy nyt ottaa itseään niskasta kiinni,että pääsen ylipainosta pois ja sitä minulla on 15kg ja se on kertynyt reisiin ja vatsaan,osaatteko antaa vinkkejä millä saa reisistä ja vatsasta lähtemään kilot pois ja laihtumaan,vinkkejä otetaan vastaan?

Mille alueille kehoa teillä muilla on ylipaino kerääntynyt?

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin tämä painon pudotus mitä mulla.

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille.
 
gitte: täälläkin kaikki se ylimääräinen on kertynyt mahan , reisiin ja takamukseen, ei kiva ollenkaan. Täytyy vaan koittaa tehä vatsalihaksia. Mut mun tulokset:
Alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 69,6 kg (+-0)
Pudotusta yht. : 14,8 kg
BMI 23,6

Paino kyllä käväisi 69,3 tuossa joku aamu mutta ei sitten tietenkään punnitusaamuna näytä sitä. Väliin olen sortunut karkkia syömään mut muuten on aika hyvä tsemppi päällä.

Miten muuten, oletteko ottaneet ennen laihdutusta mittoja ylös? Minä otin ja nyt olen saanut vyötäröltä 16,5 cm pois. Lantiokin on pienentynyt mut nyt en muista kuinka paljon.

Niin, kävin palkitsemassa itseni kun pääsin alle 70 kg:n ja kävin ostamassa mustat perushousut. Semmoset kun on pakko olla, sopii kaikkeen, niin kas vain ostin 38 numeron housut kun ennen ne oli kokoa 44! Se jos mikään motivoi!

Lypy: Hassua! Miten paljon ajattelit vielä pudottaa? Oletsä ottanu mittoja ylös?
 
Meikäläinen ollut vuosisadan flunssassa viikon (kuumetta joka päivä 38). Tänään ilmeisesti alan pikku hiljaa paranemaan. Ens tiistain punnitukseen tulen taas mukaan!
-Pähkinä- Mulla on tavoitteena 65 kiloa. Eli siihen ois about nelisen kiloa. Kivaahan se ois jos alle sen, mutta herkkusuu kun olen, niin en ole valmis loppuelämää kituuttamaan B) 62-64 kiloa painoin ennen lapsia ja se oli hyvä paino. Ei tarvinnut kamalasti miettiä syömisiä. Saas nyt nähdä miten innostun tai en ;) Mikä on sun tavoite? Niin ja en ole mittoja ottanut, kun ei mulla oo mittanauhaa... Eiks oo upeeta ostaa 38-koon vaatteita :D
 
Huomenta!

Alkupaino 68kg,tilanne tänään 70kg,no joulun jälkeen aloitan kunnolla painon pudotuksen kuntosalilla ja se myös tippuu paljon.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mukavaa joulun odotusta teille kaikille!
 
hups, hups! Täällä on painoa tullu lisää, eikä joulu ole vielä edes alkanu! Apua! Eli +200g on tullunna lisää. Ehkä uuden vuoden jälkeen sais taas itseä niskasta kiinni. Ajattelin kyllä tämän joulun ottaa aika iisisti, etten suklaata ainakaan kovin vetäisi! Saas nähdä miten käy, mut en taida käydä ensi tiistaina puntarilla.

Hyvää joulun odotusta ja sitä itse joulua jos en nyt tässä enää käy. :xmas:
 
moikka! eilen kävin vaa'alla, mut koneelle saakka en ehtiny...

alkupaino 77kg
paino nyt 64,5kg
pudotusta 12,5kg

Meinaan nyt joulun ajan olla kauheesti huolehtimatta noista syömisistä, eli saa nyt sitten nähdä kuin käy. Katotaan nyt käynkö edes ens viikolla vaa'alla..
Oikein hyvää ja kaunista joulua kaikille!! :xmas:
 
Paino alussa 80 kg
paino nyt 68,7 kg
pudotusta yht. 11,3 kg

Nyt vasta ilmoitan tuloksen, kun en ole koneelle ehtinyt. Ihan kivasti oli painoa lähtenyt. Parisen viikkoa oli välissä etten juurikaan puntarilla käynyt. Joulu menee lunkisti ja uuden vuoden jälkeen taas kevyesti.
 
Moikka!
Tilanne tänään:
paino 70kg.

Olen menossa tänään vatsapakara jumppaan,kyllä se tästä lähtee laihtuminen käyntiin ja painon tiputus.

Miten teillä muilla on painon pudotus onnistunut?
 
jopas täällä on hiljentyny..
Joo'o, mä kävin tiistaina vaa'alla ja se näytti mun kaks kiloo lihoneen sitten viime puntarilla käynnin, enkä kyllä yhtään ihmettelekään kun oon syöny ja mässänny ihan sikana, tai siis oikeestaan herkutellu, karkkia ja kaikkee muuta hyvää ja sit oli liikkumisenkin suhteen joululoma... tarvis taas jälleen kerran kunnostautua...!!!

paino alussa 77kg
paino nyt 67,5kg
pudotusta 9,5kg
 
Nyt viimein laihdutus jatkuu!
Paino alussa 80 kg
Paino nyt 69,9 kg

Joulun jälkeen ollut todella vaikeaa. Joulukilo edelleen mukana :( Tänään kävin jo hiihtämässä 50 min ja kaloreita paloi 409. Huhtikuussa lähtään etelän lämpöön, joten ihan pakko saada sitä ennen muutama kilo pois.
 
kunhan nostelen tätä kuollutta ketjua... mulla laihdutus jatkuu ja haluan tästä ketjusta välillä käydä tsekkaamassa entisiä kilojani ;) Etelän loma takana. En ihan bikinikuntoon päässyt, mutta uikkareissa kuitenkin kehtasin tallustella (pikkunen hamonen pyllyn peittona ;))
oiskohan joku vielä kuulolla? Mites Gittellä sujuu?
 

Yhteistyössä