Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Tuli huhkittua crosstraineirilla eilen,on kyllä tehokas laite,suosittelen :wave:
Lisäksi käyn kerta viikkoon vesijuoksussa ja kerran viikkoon kuntosalilla.Lapset 3v ja 2v pitää myös liikkeessä.
Mä niin odotan että painon saisi alle 70kg,on kyllä nyt jo ihana kun farkuista menee jalkaan 40 ja paidoissa voi pitää jo kokoa M.Mulla on kaikki ylimääränen reisissä ja mahassa.
vettä päivässä 2-3 litraa pitää nälkää loitolla.
tossa mun laihutus jutut,ärsyttää ku mies kävi kaupassa aamulla ja toi suklaalevyn,nyt se kummittelee tuolla kaapissa |O
Tahdonvoimaa tahdonvoimaa..
 
HUomenia! Mä skippasin vaa´an edellispäivänä huitsin vintturaan, sillon kävin vaaálla ja tulos olis ihan mieluinen 65kg.
Nyt aattelin sit vihdoin pitää semmosen kahen viikon spurtin et en käy vaaàlla ja yritän sata kymmenen prosenttisesti saada painoa ales päin.. :)
 
Tällä viikolla en puntarissa käy, sillä viime viikonloppuna tuli sitten otettua juomapuolta ja 2 päivää syötyä niin epäterveellisesti. Tuli käytyä rollsissa ja syötyä suklaakakkua, sipsejä ja karkkeja :ashamed: No ei se olo niillä parantunut, mutta nyt taas ruodussa mukana.
 
alkupaino 80 kg
paino nyt 70 kg (2 viikossa +1,0 kg)
pudotus yhteensä 10 kg

Oltiin parisen viikkoa ulkomailla ja onhan se syöminen reissussa mitä on. No odotin kyllä jopa vielä huonompaa tulosta.
Kertokaahan tuloksia!!
 
Mä hyppäsin tänään vaaálle, ja kivahan se siihen oli hypätä. oikei, oon mä tässä vähän väliä siinä hypännyt.
Viikonloppuna oltiin hippaamassa, ja kolme päivää on mennyt hippa päivän lisäksi ihan mässäillessä.. :ashamed:
Kuitenkin vaaka näyttää 63kiloa :eek: :eek:
Eli lähtöpaino n.80kg
paino nyt 63kg
pudotusta yhteensä 17kg

Olen tyytyväinen :)
 
heippa! Ihan taas oon matti-myöhänen... unohdin siis ilmotella tänne, vaa'alla kävin kyllä tiistaina. Mulla ollu nyt pari viikkoo joku ihme mässäilyhimoaika... oon syöny suklaata, karkkia, pullaa, leiponu kaikkee hyvää, eilen paistoin lättyjä ison kasan ja niitä sitten syötiin mansikkahillon ja vaniliavaahdon kera... :p Pakko nyt ryhdistäytyä ja kunnostautua niin syömisen kuin liikkumisenkin suhteen muuten tätä tahtia näytän kohta samalta kun ennen laihdutuksen alotusta...

alkupaino 77kg
paino nyt 65,5kg (+0,5kg)
pudotusta 11,5kg
 
Paino alussa 80 kg
Paino nyt 69,9 kg (viikossa -100g)
pudotusta yht. 10,1 kg
BMI 23,6

Mulla on nyt todella vaikeaa. Ulkomaanmatkan jälkeen on todella vaikea saada taas oikea arkirytmi päälle :| Mieli tekis herkkuja ihan liikaa. Jotenki varmaan tää pimeys ja kylmyys jurppii ja sitä sitten pitäis muka namujen syönnillä helpottaa :LOL: Ei ois enää paljoa laihdutettavaa, mutta tuntuu olevan sitäkin vaikeammassa...
 
alkupaino 80 kg
paino nyt 70,0 kg (+100g viikossa)
pudotus yht. 10 kg

Oltiin pitkä viikonloppu mummolassa ja siellä tulee aina syötyä ihan liikaa. Oli tarkoitus kovasti lenkkeillä, mutta ehdin vain yhdesti juoksemaan ja sitten iski karsee flunssa :(
ps. mummolan vaaka näytti 68 kiloa! Jospa meidän vaaka näyttääkin liikaa B)
 
terppa! viime viikon ilmottelu jäi väliin... Mä oon aivan rappiolla, edelleen... En oo ollu syömisistä tarkka ollenkaan ja liikkunu vaan noin 1-2 kertaa viikossa jo jonkun aikaa ja se nyt sit kyllä rupee näkyyn... eli kahessa viikossa +1,5kiloo :ashamed: :'( Joo, kun tosiaan pääsin siihen mun välitavotteeseen niin jotenkin ihan retkahdin ja nyt kun on ollu taas lepsu syömisistä on jotenki vaikee sit lähtee taas siihen tiukkaan linjaan..., himputti, että pitikin ruveta löysäileen... No, nyt jälleen kerran tarvii ottaa itteensä niskasta kiinni...! Tuntuu jotenki siltä, että laihdutus on helpompaa kun sitten taas jossakin tietyssä mitassa pysyminen... Hitto, ettei enää oo sellanen kun nuorempana, että pysty syömään ihan mitä ja kuinka paljon vaan lihomatta..., mut ei enää juu...

alkupaino 77kg
paino nyt 67kg
pudotusta 10kg
 
Jopas oli tippunu tää ketju! Kumpa tippuis painokin yhtä joutusaan mutta ei! -300g oon tällä viikolla saanu pudotettua.

Alkupaino 84,4 kg
Paino nyt 71,0 kg (-300g viikossa)
pudotusta 13,4 kg

Mä en tosiaan pääse liikkumaan enkä harrastamaan nyt vielä pariin kuukauteen raksa-ajan takia mutta hyvinhän tuota on saanu syömisillä ja jumppaamallaki pois. Ei vaan meinaa millään päästä kuutosella alkavalle luvulle, vähän kö mä tuuletan sitte ja käyn ostamassa itselleni vaatteita! Se on mun tapa palkita itseäni. Mulla meni talvitakit kirppikselle, kun olivat aivan liian isoja! Tuntu niin ihanalta!
 
alkupaino 77kg
paino nyt 65kg
pudotusta 12kg

Oon ollu nyt "tehokkaalla laihdutuskuurilla"..., nimittäin mulla ollu mahatauti :x :x :x Nyt onneks kuitenki jo ohi, mutta se oli niin kauheeta! No, jotain hyvää siitä seuras, nimittäin paino putos 2 kiloo, vaikkakaan yleensähän tommonen painon pudotus ei oo kovinkaan pysyvää, saa nyt nähdä.
 
Moikka!

ALKUPAINO 68KG,
TILANNE TÄNÄÄN:67KG.

En ole pitkään aikaan käyntkään täällä,kun elän suru aikaa,äitini kuoli kuukausi sitten ja on todella haikea olla,ruoka ei maistu,että saa nähdä tippuuko paino suru työn mukana kun kevät alkaa.joulukin menee ihan apeissa merkeissä minulla.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Otan Gitte osaa suureen suruusi :heart: Tiedän mitä käyt läpi. Teillä on varmasti ollut jo hautajaiset. Se tilaisuus oli mulle kova pala kun olin ite 7 kk raskaana. Jouduin oman isäni hyvästelemään pääsiäisenä.... Jos vaan lähellä on joku turvallinen henkilö niin koita puhua, se helpottaaa. Minä olen voinut purkaa omia tuntemuksia kirjoittamalla. Kirjastosta lainasin Soili Poijulan surutyö kirjan missä kerrotaan että pitäisi koittaa kirjoittaa keskeytymättä 20 minuuttia 3-4 kertaa viikossa. Mulla on tullut tekstiä neljä sivua missä käyn semmoisia tuntemuksia mitä en toisille voi/halua kertoa.... Jotenkin isäni pois menon myötä koitan ajatella joka päivä "kuin olis viimeinen". Kerron läheisille, että välitän heistä yms...

Jaksamisia :hug:
 
MINSKA80:Kiitos ihanista sanoistasi.Minun äitini hautajaiset ovat takana päin.Suru on vielä valtava.Äitini ei ehtinyt nähdä tulevia lapsen lapsiaan,jos onnistun oman pienen lapsen saamaan ensi vuonna itselleni,niin äitini ei ole näkemässä sitä eikä ole apuna lasten hoidossa,mutta toivottavasti anoppini auttaa sitten.
Minulle on auttanut kun olen käynyt ammattiauttajan kanssa puhumassa ja äitini kirjoitti minulle viestejä viimeisinä viikkoina mitä eli ja niitä olen lukenut,niin ne helpottaa oloa kovasti.
Voimia myöskin sinulle itsellesi :hug:
 
Gittelle voimia :hug:

Mulla on nyt ihan päässyt mopo käsistä. En vaan saa itteeni niskasta kiinni. En edes käynyt eilen puntarilla. Vielä ois viimeset viis kiloa laihdutettavaa ja en vaan saa rytmiä päälle :| En onneks oo kuitenkaan lihonutkaan, mutta paino on samassa. Herkkuja uppoaa liikaa. Huomenna koitan alottaa pitkästä aikaa taas kaloreiden laskemisen. Plääh. Mistähän sitä sais uuden tsempin päälle...
 

Yhteistyössä