Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Huomenta!

No, onneksi en ole ainoa jolla on ongelmia. En ole vielä tottunut uuteen vaakaani joka on tosi tarkka joten se siitä. Eilenkin kävelin keskustaan kahteen otteeseen mutta söin eilen liian vähän siihen nähden että vaaka näytti enemmän kuin olisi pitänyt mutta eiköhän tämä vielä tästä iloksi muutu, toivotaan ainakin.
Huomenna olisi tarkotus mennä uimahallin kuntosalille ja sen jälkeen uimaan. Tänään pitää käydä ärrällä tekemässä uudet kenot ja tulla sitten siivoamaan ja kyllä onkin paljon tekemistä tälle päivälle. Täytyy vaan muistaa sitten syödä, eilen oli sellanen päivä ettei ehtinyt eikä kyllä ollut hirveästi nälkäkään. Aamupalan olen jo syönyt mutta juon tässä vielä toista mukillista kahvia.
Aamupala: kahvia, 2 viipaletta täysjyväleipää, rasvaa, 3 % saunapalvikinkkua 2 siivua, Danone Vitalea-kevytrahkaa, siinä aamun syömiset
 
Tossuliini: Kaikki vaa´at (vaikea sana, miten se oikeasti kirjoitetaan B) ) on niin erilaisia. Tympeä homma jos pitää kesken laihduttamisen vaihtaa uuteen. Minä en mielellään käytä muitten vaakoja, ne kun näyttävät niin eri lukemia. Toivottavasti oma pelittää sinne tavoitteeseen asti ja sen jälkeenkin...
Mites se on viikko sujunut teillä kaikilla? Mulla tulee lauantaina mässäyspäivä. Mies tulee pitkältä reissulta ja tuo varmasti karkkia tuliaisiksi lentokentältä. Ja pitäähän sitä omaa kultaa helliä ja laittaa jotain hyvää iltapalaakin sitten ;)
 
tossuliini
niinpä, mutta ei voi asialle mitään kun entinen vaaka sippas niin oli pakko saada uusi ja nyt sitten tavallaan aloitat alusta että kiva juttu!! :( mut eiköhän tuohon totu pikku hiljaa, ainakin toivon niin, en ole oikein käynyt nyt moneen päivään lenkillä kun noi jalat reistailee, niitä särkee vähänkin kun kävelee, tänään kävin vain ärrällä niin oli tultava hissukseen kotiin kun vasemman jalan sääreen sattu niin kipeästi että mutta toivottavasti tää tästä helpottaisi enkä päässyt sitten uimahalliinkaan, rahatilanne ei anna myöten, mulla tulee seuraavat rahat onneksi jo maanantaina ja onneksi on pakkasessa ruokaa että päästään sinne asti
 
tossuliini
Huomenta!

Tässä juon nytkin aamukahvia toista mukillista ja söin yhden muffinsin, pitäisi vielä tehdä mannapuuroa ennenkuin tästä lähden lenkille. Ulkona on onneksi kiva aurinkoinen ilma että senkin takia sinne on ihana mennä.
Kun tulen takaisin, rupean siivoomaan ja vaihdan lakanat, siinä sitten hommaa piisaa tälle päivälle, meinasin vielä tehdä vaniljapullat mutta voi olla että teen huomenna ne tai sitten tänään, miten innostun.
Vaaka ei näyttänyt kivaa tulosta niin tavallaan ollaan samassa tilanteessa nyt oltu ties kuinka kauan. Mutta eiköhän tästä masennuksen suosta nousta vielä, mä aina hetkeksi masennun kun ei ole mitään tapahtunut tossa painon pudotuksessa, sitä rupeaa miettimään että mitä sitä osais tehdä oikein että paino tippuisi. Palaan taas myöhemmin asiaan.
 
Sininen uni: mulla jankkas paino kun oli kymppi lähestymässä. Nauroinki miehelle, että 9,9 tarkalleen oli paino mutta ei kymppiä sitte millään,siinä jankatessa meni kyllä kauan mut ku sen yli taas pääsi, alkoi paino tippumaan taas. En tiedä miten syöt, mut mulla ainakin veden litkintä vie ruokahalua samoin juotavat jogurtit ni ei tee mieli leivonnaisia paljon syödä. Tsemiä!
 
Sininen uni: Tsemppiä sulle! Kyllä se paino alkaa tippua kun jatkat vaan kevyellä linjalla. Tietty kannattaa tarkistaa ruokavaliota, ettei vain vahingossa kuitenkin tulis syötyä liikaa...
Mulla on tullu 2 mässäyspäivää. Mies toi lentokentältä hillittömän lootan karkkia :ashamed: No nyt on onneks karkit syöty ja illalla meen juoksemaan.
Tiistaina taas kilot julki!!
 
Huomenia!

Alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 73,1 kg (-100g)
Pudotus yht: 11,3 kg
BMI: 25

Täällä jännityksellä mentiin puntarille ja huh että miinusta näytti kuitenki. mulla on onneton ku menkkojen aikaan herkuttelen vaan.Muuten ei kyllä tee mieli mut sitte.oon syöny ihan hirveesti.pakko ryhdistäytyä.

Piti tulla vielä kirjottamaan ku tää on jotenki koominen ku katoin ton painoindeksin tuolta tohtori.fi:stä ni se antoi mulle tämmöisen lauseen:
"Painoindeksisi on: 25
Se tarkoittaa, että olet lievästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa 0.2 kiloa" joopa joo. :LOL:
 
alkupaino: 80 kg
paino nyt: 70,3 kg (viikon saldo +-0 g)
Pudotus yhteensä 9,7 kg

Nyt tuli sitten nollatulos. Viime viikolla lähtikin oikeestaan liikaa painoa, joten arvasin että nyt ei tipu. Kohta paukkuu 10 kiloa pudotusta rikki =)
 
Mä oon vaan mässänny koko loppukesän :D Paino ei oo noussut, onneksi, ja nyt vihdoin taas oon saanu itseäni niskasti kiinno ja alaspäin ollaan menossa..
Nuo hirvikärpäset tahtovat vaan inhottaa niin ketusti ettei lenkkeily innosta.. :(
Vatsalihastreenit sain vihdoin aloitettu, kuhan nyt jaksais joka ilta ne vääntää :)

Alkupainohan mulla oli 80kg
ja nyt on painoa 69kg
taivoitteena 63kg tai 59kg, katotaan miten intoa riittää..
bmi 24,4
 
mä päivän myöhässä täällä, mut eilen kyllä vaa'alla kävin.

alkupaino 77kg
paino nyt 67kg
pudotusta 10kg

Tässä about samassa painossa oon pyöriny jo pitkään, olis kiva kun se lähtis siitä reilusti laskeen, mutta eipä kai se itestään lähekkään kun en taaskaan oo liikkunu niin paljoo kun pitäs ja lepsuilen edelleen vähän noitten syömisten kans..., mutta jos ees ens kesänä olis mukavissa biksu-mitoissa ;) No, ostin kuiteski uudet farkut ja ne on kokoo 38, tuntu mukavalta =) Niin siis viikon pudotus saldo oli miinus puol kiloo. Tuleepas nyt jotenki sekavaa tekstiä...
Tsempit kaikille!! Kauhee nälkä, kai on mentävä jotain pientä haukkaamaan ja sit jää kyllä joogaaminen tältä illalta... :ashamed: Jep, seuraavaan kertaan taas!
 
tossuliini
Heips!

En ole tänään paljon syönyt mutta ei ole oikein nälkäkään ainakaan vielä, voishan tossa ottaa vaikka pari karjalanpiirakkaa ja syödä ne lämmitettynä. Oon niin jännittynyt ettei ruokakaan maistu. Illansuussa tulee vasta vieraita koska ketään ei ole vielä näkynyt. Kaikki on onneksi kuitenkin valmiina odottamassa vieraita.
 
Moi!
Mulla jää tiistain punnitus väliin. Lähdetään huomenna miehen kanssa Ruotsiin työmatkalle (minä mukaan shoppaileen :p ). Jos ehdin, ilmoitan painon jo huomenna aamulla.
Eilen kävin juokseen ennätyspitkästi. Aikaa meni 1 tunti 7 minuuttia ja kaloreita paloi 592 :D Olen kyllä niin ylpeä itsestäni, kun jaksan juosta noin pitkästi.
Tsemiä kaikille!
 
terppa! Mä jälleen päivän myöhässä... Mutta oli yllättävästi tulostakin syntyny muka miinus puoltoista kiloo, jotenki en tohon usko, mutta niin se vaaka vaan näytti =)

alkupaino 77kg
paino nyt 65,5kg
pudotusta 11,5kg
bmi 22,5
 
Tervehdys! Voiskos tulla muutaman hiljaisen kuukauden jälkeen takaisin? Lähtöpaino oli keväällä 80kg ja toukokuussa oli jo 77, mutta kesä verotti ja paino nousi 81kg. Ajattelin, että kun imetän ja liikun niin voin syödäkin, no ei se sitten mennyt niin ja nyt sitten uudella innolla mukaan.
Alku paino 81kg
Nyt 78,2kg
Pudotus 2,8kg
Bmi 28,4

Eilen söin jo viikon karkkini ja nyt sitten kova pala olla loppu viikonloppu syömättä mitään hyvää..

Hauskaa viikonloppua! T: Anouk
 
tossuliini
Moi!

Mä olen joka toinen päivä ottanut muutaman karkin mutta kumma kyllä vaaka näytti että viime viikonlopun syömisen takia tullut reilu kilo olisi lähtenyt veks muutamassa päivässä, hyvä niin. Hatuttaa nyt kaikki niin tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin kaikilta osin.
 
Heippa!
alkupaino 68kg,tilanne tänä aamuna 66kg eli kilo tullut takaisin viikossa,ei mukava olo,no täytyy nyt lenkille mennä ja liikkua enemmän.

Miten teillä muilla?

Hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
no hö! 100 g olen saanut vähennettyä. Kyllähän mä ton arvasinki ku kahtena päivänä peräkkäin söin mäkkärin ruokia, vai onko ne ruokia? Niihin oli tullut nyt ne kalorimäärät mitä ne sisältää ja ateriassa on tuhat kaloria! Eihän sitä saa syödä enää mitään muuta koko päivänä! Et ei ihme et mun paino on jämähtäny!

Alkupaino: 84,4 kg
paino nyt: 72,2 kg
Pudotusta yht: 12,2 kg
BMI 24,6
 

Yhteistyössä