Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Moi moi!
Kohta se ompi taas tiistai ja punnituspäivä. Miten on viikko sujunut?
Mulla on hyvin pysynyt ruokavalio kohdallaan, mutta lenkille en ole enää loppuviikosta päässyt. Mies lähti kuukaudeksi ulkomaille, joten eipä ole lastenvahtia. Ajattelin joku päivä kokeilla miten juoksu sujuisi samalla kärryjä työnnellen. Esikoinen saisi pyöräillä mukana. 2 viikon päästä mennään lasten kans miehen luo keski-Eurooppaan, joten sitten taas siellä pääsen juoksulenkille :) Olen ihan kyllä innostunut juoksemisesta. Nyt on niin mahtavaa kun jaksan hyvin juosta tunteroisen verran, kun kiloja ei olee enää paljoa ylimääräistä mukana raahattavana =)
 
Ihana aamu, :) Illalla vedin piiitkän lenkin, neitoset ihmis ja aurinkoinen olivat eilen varsin mahdottomia, ja tuntui illan päätteeksi oikeen hyvältä vaan kävellä ja kävellä.. Oisin varmaan ollut vielä kauemminkin, mutta kun tuli niin pimeää :)

lähtöpaino n80kg
paino nyt 66,5kg
pudotust n.13,5kg
BMI 23,6
vielä jäljellä n.6kg
 
alkupaino 80 kg
paino nyt 70,4 kg (+300 g)
pudotus yht. 9,7 kg
BMI 23,9

Eilen aamulla vielä paino oli just samassa kuin viikko sitten, mutta illalla sorruin ostamaan jääkiekkojunnuilta rasiallisen tenavien toivekarkkeja ja se näkyi sit heti aamun tuloksessa. Kaupassa kyllä pystyy jotenkin vastustamaan karkkeja, mutta ei tosiaan kotiovella söpöiltä kiekkopojilta :D Kyllä se nyt tuntuu olevan tosi vaikea saada toi kymppi puhki :whistle: Liikuntaa ei juurikaan, kun mies reissussa. Ruokaili ihan ok hallinnassa, mutta on se vaan niin hidasta tiputtaa nämä viimeiset kilot :kieh:
Tsemppiä!! Ensi viikolla toivottavasti kaikilla miinuslukemat...
 
alkupaino 77kg
paino nyt 65,5kg
pudotusta 11,5kg
bmi 22,5

viikon tulos taas +-0, eli eipä ihmeitä...

lypy:Kyllä se juokseminen niin onnistuu, että sulla rattaat ja kyytiläinen ja pyöreilevä mukana. Mä ainaki käyn useesti niin juoksemassa, että tyttö istuu rattaissa ja poika pyöräilee vieres, että kokeilemaan vaan.

Tsemppiä kaikille!!
 
Kävin mittaamassa tohtori.fi sivuilla mun omena päärynä indeksini, ja vaikka kiloja on kauheesti takana, niin nuita senttejä tarttis vaan vieläkin olla vähemmän..
eli indeksi oli 0,83 ja sen pitäsi olla alle sen 0,8.. :|
vatsaa vaan tarttis saaha kauheesti pienemmäksi.. vattalihaksia teen joka armas päivä, mutta tarttis varmaan muutenkin sitten jumppailla..
 
Pakko tulla hehkuttamaan :p
Nyt on kymppi rikki!!! Aamulla vaaka näytti 69,8 kg eli pudotusta yhteensä 10,2 kiloa. Kyllähän tätä on ootettukin. Huhtikuussa alkoi laihdutus, joten tahti ei ole ollut päätä huimaava, mutta enhän sitä odottanutkaan. Hiljaa hyvä tulee B)
 
kiitos sininen uni :)

Huomenna sitten on taas tiistai ja punnituspäivä!!
Me lähtään lasten kans torstaina isukin luo keski-Eurooppaan 2 viikoksi, joten en ole sitten seuraavaan 2 viikkoon tiistain punnituksessa paikalla. Nettiin kyllä pääsen ulkomaillakin, mutta vaakaa en sentään viitti mukaan ottaa B)
Huomiseen!
 
alkupaino 80 kg
paino nyt 69 kg (viikon pudotus -1,4 kg =) )
pudotusta yhteensä 11 kg
Painoindeksi (BMI) 23,6

On tää niin mahtavaa kun paino alkaa kuutosella. Tänään menenkin ostamaan matkavaatteita. Jospa sitä löytyis jotku ihanat. Nyt on housuissa ongelma, kun nelikymppiset meinaa olla hiukan liian isoja ja 38 vähän tiukkoja. Ongelmat ne tulee näköjään vaatteiden kanssa vaikka minkä kokonen ois B) Enää on vaan vähän matkaa tavoitteeseen eli 65 kiloon. Toivottavasti reissussa ei tulis takapakkia :/
Kiva Aina Marina kun tulit takaisin. Onnittelut kympistä ja mukavaa laatuaikaa miehen kanssa!! :flower:
 
ja nyt tulee taas hehkutus :ashamed:
Ostin tänään Vero Modasta koon 38 farkut =) Olipas mahtavaa testailla farkkuja piiiitkästä aikaa hyvillä mielin, kun mahtuivat niin somasti päälle. Kyllä tää laihdutus on todellakin ollut kaiken vaivan arvoista, vaikka välillä on saanutkin hakata päätä seinään ;)
 
Olisko paino ollut tiistaina aika lailla sama :ashamed: Huomenna salibandy pelejä peräti 3kpl ja sen jälkeen aion syödä hyvin ansaitun ison karkkipussin.
Paino tippuu niin hitaasti, mutta mahtui housut kokoa 40 päälle, että kai sitä läskiä on lähtenytkin ;)
 
Huomenta!
ALKUPAINO 68KG ja tänä aamuna paino 67kg eli ei muutosta viime viikkoon ollenkaan,harmittaa valtavasti.
Toivottavasti teillä muilla on mennyt paremmin painon pudotus mitä mulla,no pitää nyt ottaa niskasta kiinni itseäni kunnolla ja lisätä liikuntaa.

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
Tervetuloa leniah mukaan. Meillä onki tämä tiistai se virallinen punnituspäivä.
Elikäs mun tulokset:

Alkupaino: 84,4 kg
Tilanne nyt: 71,1 kg (- 1,1 kg)
Pudotusta: 13,3 kg
BMI: 24,3

Toivotaan et tämä pudotus on tullut ns. ihan oikeasti ku mun vatsa on ollu taas aikas löysänä täs viikon ajan, et se voi siitäki johtua tää raju pudotus yhtäkkii. Sillonku alotin, oli sama homma ja nyt ku oli vähän paussii välis ja alotin uudelleen vatsa reagoi näin. No, ens viikolla se nähdään oliko pudotus mistä johtuvaa. Toivon tietysti et se ois pysyvää ja olisin päässy jummivaiheen ohi.

Mitenkäs muilla? Tulen myöhemmin tänään kattomaan muiden tuloksia.
 
effemia: minkä pituinen olet? ajattelin että ku itselläni on tuo tavoite jossa olet nyt ainakin aluksi. toivosin kyllä pääseväni vielä lähemmäs 60 mutta en usko että se on mahdollista tai ainakaan että pysyisi siellä. Itse olen 171 cm.
 

Yhteistyössä