Millä oikeudella työttömät loisii muiden kustannuksella?

vierailija
Millä oikeudella olet itse loisinut äitiys- ja neuvolapalvelut, terveydenhuollon, koulutuksen ja julkisen infran ym. ym. muiden kustannuksella? Hyötyjä maksaa tietenkin kunniavelkansa saamansa hyödyn mukaan maksukyvyn mukaisesti, mieluiten progressiivisella verotuksella. Toinen näet hyötyy enemmän kuin toinen siitä ettemme ole viidakossa, vaan verorahoitteisessa yhteiskunnassa, jonka muut ovat rakentaneet ja kustantaneet TAAS maksukykynsä mukaisesti. Älä ole kunniaton paskiainen joka itkupotkuraivoaa sitä enemmän, mitä enemmän hyvinvointivaltiosta on hyötynyt taloudellisen menestymisensä muodossa, eikä soisi muille ja tuleville sukupolville samaa. Luonnevikainen narsismi lisääntyy hyvinvoinnin myötä.

vierailija
Tarjotkaa niitä palkkatöitä.

35 000 haettavaa työpaikkaa, pääosa epätyypillisiä ja 300 000 työtöntä, työttömyysaste 8,4% ja kasvussa. Kun tempputyöllisyys eli erilaiset ilmaistyöt ja temppukurssit joilla piilotetaan työttömyyttä poistetaan, ns. laaja työttömyysaste on jo yli 15%.

Työttömyys EU-maiden kolmanneksi korkein Espanjan ja Kreikan jälkeen ja kasvaa EU:n toisiksi nopeiten Liettuan jälkeen.

Työllisyys on laskenut vuodessa 54 000 työllisellä ja työllisyystilanne Suomessa Euroopan huonoi.

Työttömyysturva ja sosiaaliturva ylivoimaisesti Pohjoismaiden huonoimmat, kuten myös työllisyyspalvelut.

vierailija
Eikös jo raamatussa todeta, ettei saa varastaa?

Sitähän työttömät tekevät, varastavat rahaa muilta tekemättä mitään.
Jos Raamattuun tukeudut niin muista:

Kansojen tuomio

31 ”Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.

32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.

33 Hän asettaa lampaat oikealle puolelleen ja vuohet vasemmalle.

34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: ’Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte periä valtakunnan, joka on ollut valmistettuna teitä varten maailman perustamisesta asti.

35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin muukalainen, ja te otitte minut luoksenne.

36 Minä olin alaston, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairaana, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.’

37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: ’Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa?
38 Milloin me näimme sinut muukalaisena ja otimme sinut luoksemme, tai alastomana ja vaatetimme sinut?

39 Ja milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?’

40 Niin Kuningas vastaa heille: ’Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.’

41 Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ’Menkää pois minun luotani, te kirotut, siihen ikuiseen tuleen, joka on valmistettu Paholaiselle ja hänen enkeleilleen.

42 Sillä minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

43 Minä olin muukalainen, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alaston, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairaana ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.’

44 Silloin hekin vastaavat hänelle: ’Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai muukalaisena tai alastomana tai sairaana tai vankilassa emmekä palvelleet sinua?’

45 Silloin hän vastaa heille: ’Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.’

46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.”
Matteus 25

vierailija
Millä oikeudella olet itse loisinut äitiys- ja neuvolapalvelut, terveydenhuollon, koulutuksen ja julkisen infran ym. ym. muiden kustannuksella? Hyötyjä maksaa tietenkin kunniavelkansa saamansa hyödyn mukaan maksukyvyn mukaisesti, mieluiten progressiivisella verotuksella. Toinen näet hyötyy enemmän kuin toinen siitä ettemme ole viidakossa, vaan verorahoitteisessa yhteiskunnassa, jonka muut ovat rakentaneet ja kustantaneet TAAS maksukykynsä mukaisesti. Älä ole kunniaton paskiainen joka itkupotkuraivoaa sitä enemmän, mitä enemmän hyvinvointivaltiosta on hyötynyt taloudellisen menestymisensä muodossa, eikä soisi muille ja tuleville sukupolville samaa. Luonnevikainen narsismi lisääntyy hyvinvoinnin myötä.
Paskiaiset lisääntyy. Kaikki saatu, mutta mitään ei annettaisi saadusta muille.

vierailija
oikeastaan työttömällä ja sijoitustuotoillaan elävällä ei tuossa suhteessa ole eroa, molemmat käyttävät toisten tekemää tulosta. Tai oikeastaan kaikessa on kyse muiden hyödyntämisestä. Myös työläiset ja varakkaat ovat hyödyntäneet verorahoitteista yhteiskuntaa, eli kanssaihmisiään. Onko pahempaa että varaton ja tuloton hyödyntää yhteiskuntaa kuin omillaan pärjäävä, hyvätuloinen tai varakas?

vierailija
"Millä oikeudella työttömät loisii muiden kustannuksella?"

No sitähän tässä on ihmetelty jo pitkään.

"Kolme ex-poliitikkoa on nostanut sopeutumistukea yli vuosikymmenen – etua maksettu töistä huolimatta jopa 25 vuotta (kok)"

33 ex-kansanedustajaa saa tällä hetkellä tätä supersossutukea, suuri yliedustus porvareilla erityisesti kokoomus ja kepu.

vierailija
Tarjotkaa niitä palkkatöitä.

35 000 haettavaa työpaikkaa, pääosa epätyypillisiä ja 300 000 työtöntä, työttömyysaste 8,4% ja kasvussa. Kun tempputyöllisyys eli erilaiset ilmaistyöt ja temppukurssit joilla piilotetaan työttömyyttä poistetaan, ns. laaja työttömyysaste on jo yli 15%.

Työttömyys EU-maiden kolmanneksi korkein Espanjan ja Kreikan jälkeen ja kasvaa EU:n toisiksi nopeiten Liettuan jälkeen.

Työllisyys on laskenut vuodessa 54 000 työllisellä ja työllisyystilanne Suomessa Euroopan huonoi.

Työttömyysturva ja sosiaaliturva ylivoimaisesti Pohjoismaiden huonoimmat, kuten myös työllisyyspalvelut.
Mutta meillä työnantajat saavat teettää sellaista työtä mistä yhteiskunta maksaa loput.
Tuollaisia työpaikkoja ei ollut vielä ennen 1995.

Palkanmaksua sosialisoidaan yrityksiltä veronmaksajille ja kansalle. Myös sosiaaliturva alipalkkauksen jatkeena on samaa sosiaalikapitalismia. Voitot heille (kaverikapitalistit) tappiot, kulut mm. kasvava osa palkkakuluista ja ympäristörikokset meille (veronmaksajat, kansa, yhteiskunta). Päälle vielä yritystuet ja veroedut.

Yhteistyössä