Turun äidit+ tulevat sellaiset

Kokeillaan vain Kerttua! En ollenkaan muistanutkaan että sen niminen ravintolakin on, ei siis olllut meillä inspiroimassa nimenvalintaa :D

Ehdotan ensi viikon perjantaita eli 8.2. Meille sopii päivällä mikä aika vain - rytmi on niin epämääräinen että sen sotkemista ei tarvi ajatella - mutta ehkä kumminkin viimeistään kahdelta, ollaan nimittäin Kepan kanssa ajelemassa vielä mummilaan Uudellemaalle sille päivälle.

 
Mulle passaa perjantai myös ja ajaksi joku alkaen 11-13 välillä. Jätkä muuttaa rytmiä, joten lounas osuis kätevästi tuohon väliin... Iltapäiväpäikyt kerkeis sit vielä kivasti nukkumaan.

Mä oon ihan innoissani, kun oon tässä sillai kevyesti projektoinu painoasiaa ja siitähän se on alkanut tippumaan ihan kivasti ilman suurempia ponistuksia. Vähän vaan tarkkaillu mitä syön, minkä verran ja kuinka usein sekä lisänny vähän liikuntaa. Kolme viikkoa mennyt ja vaaka näyttää jo -2kg. :D Tästä on hyvä jatkaa... :)

Nyt naapuriin kauppiassedän ryöstettäväks. :whistle:
 
Meillä hajos vaunuista rengas! :headwall: Ei sattus kukaan teistä tietään mistä saa uuden tilalle? Gesslein on merkki ja vm -07... Koko rengasta ei tartteis uusia vaan riittäs ihan sisäkumi. Harmittaa, kun hajos sellasesta kohtaa, ettei voi korjata... Ei nyt päästä vaunuileen ennen ku saadaan tilanne korjattua. Toivottavasti on leutoja kelejä ja jätkä mahtuu liinassa hupparin sisään... Muuten en pääse päivisin mihkään. :(
 
TYKSit taas ravattu, uudet kevyemmät kipsit saatiin jalkoihin.Vielä viikko ja sitten vapaus taas koittaa.Tyttö on kovasti sitä mieltä että kipsit jalassa voi myös kontata ja ottaa tukea polviseisonnassa kaikesta mahdollisesta ...
Uuteen kotiinkin päästiin viikonloppuna, siunattu tila!Kyllä yhdeksänkin lisäneliötä tekee paljon, tuntuu että tavaroita on jopa melko väljästi kun ennen niitä oli vieri vieressä pitkin seiniä.
Perjantaista en ole vielä varma, voitaisiinhan me ehkä tulla jos ei nyt mitään katastrofia tapahdu.Mutta Kerttu kuulostaa kyllä ihan hyvältä paikalta lounastella.
Syöttötuolikin saatiin, punainen Tripp Trapp.Vielä ei olla päästy kokeilemaan kun eihän tuo tyttö kipseineen mahdu siihen :headwall: .
Noh, kaikki aikanaan ...
 
Sanna... Kiitos vielä! =) Soitin sinne liikkeeseen ja mies haki töistä tullessaan uuden sisäkumin tilalle. Ei ole samaa merkkiä, mut saadaan kokonaan uus rengas takuuseen vissiin parin viikon sisällä. Toi kun on vanteestakin vähän viottunut näköjään. Helposti hoitu toi juttu, kun linkin laitoit ja päästään jo huomenna vaunuillen liikenteeseen. :)

Tänään liinailtiin ja olipas hankalaa pusakkamallisen takin kanssa, kun piti aina sisälle mennessä riisua ja sit taas pukea takas. Selkäkään ei oikein tykännyt, kun oon unohtanut venytellä ja paikat on jumissa. :ashamed:

Kokeilin muuten sitä sidontaa, jossa jollain oli vauva viime tapaamisella... Anteeks pahvipääni, kun en nimee muista. :ashamed: Olis tosi kätsy, mut ei tota 10kg:sta järkkälettä näköjään siinä jaksa kantaa. Tai siis minä en, tällasena selkävaivasena. Pitää vielä kokeilla myöhemmin, jos vaikka laitoinkin sen liinan väärin... En nimittäin luntannu mistään sitä sidontaa vaan yritin ulkomuistista.

Ja takas keittiöön...
 
Olepa hyvä vaan Myy ja hyvä että apua sai nopeeta. Mulla iskis ainaki "paniikki" jos en vaunujen kanssa pääsis lähtee.. Onhan mulla liinoja kaksin kappalein mut en ole pahemmin pidempää aikaa liinan kanssa ollu niin tuskin uskaltaisin lähtee kauheen pitkälle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
Olepa hyvä vaan Myy ja hyvä että apua sai nopeeta. Mulla iskis ainaki "paniikki" jos en vaunujen kanssa pääsis lähtee.. Onhan mulla liinoja kaksin kappalein mut en ole pahemmin pidempää aikaa liinan kanssa ollu niin tuskin uskaltaisin lähtee kauheen pitkälle..
Joo melkein paniikki tuli mullekin, mut onneks toi liinailu ei o uus juttu. Eikä tuossa mitään muuten, mut multa kun puuttuu liinailutakki, niin vähän hankalaa oli. Kauheen pitkiä aikoja en mäkään liinassa kantais... Ei selkä jaksa tässä vaiheessa, mut täytyy yrittää tehdä sille jotain ihan muistakin syistä.

Mä edelleen oottelen Raitapaitaa linjoille (sentään en yöllä ootellu... ) , mut täytynee selviytyä ilman apuja, jos ei kerkee paikalle.
 
Onnea uuteen kotiin Raitapaita! Eiköhän ne tavarat äkkiä valtaa nurkat taas :D Niillä on vähän sellaista taipumusta, ainakin meidän huushollissa.

K suoritti viime yönä itse itsellään julman ihmiskokeen ja piti mielettömän 7 tunnin ruokailuvälin!! Olin kyllä ihan ällikällä lyöty. Unta riitti hyvin, kun päiväunet jäi yhteensä varmaan vajaaseen kahteen tuntiin. Kahdeksasta melkein yhdeksään saakka tyttö oli tainnoksissa. Tätä me harrastetaan jatkossakin, oli sen verran ihanaa.

Pitää vielä valittaa Vauva-lehden toiminnasta: tilasin näytenumeron, ja se kolahti juuri luukusta. Marraskuun numero!!! Kai mulla nyt se jo on... pöh.

Ai niin muuten, onko täällä ketään, joka tahtoisi 68-senttisen vaaleanpunaisen hennesin kevättakin? Ollut yhdellä lapsella, olen sen saanut itse käytettynä tutun tutulta, mutta eihän se meille enää kevään tullen mahdu. Samoin on parit 68-senttiset tyttövauvan kesähousut, jotka voin lahjoittaa jos joku tarvitsee. Ovat ihan sellaisia että itse voisin käyttää elleivät olisi sopivien kelien koittaessa jo auttamatta pieniä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Pitää vielä valittaa Vauva-lehden toiminnasta: tilasin näytenumeron, ja se kolahti juuri luukusta. Marraskuun numero!!! Kai mulla nyt se jo on... pöh.
Sama homma täällä. Taidan pistää valitusviestiä... Eihän tollanen ole reilua. Pistäköön vaan tuplanumeroita kauppojen hyllyyn, mut tollai ei sais ylimääräsistä vanhoista lehdistä eroon päästä... Ihan tyhmää. :headwall:

*Muoks* Juu, Raitapaidalle onnea uuteen kotiin ja pikaista toipumista! :flower: Toivottavasti pääset seuraavaan tapaamiseen. :)
 
En olekaan kirjoitellut pitkään aikaan. Verneri sen kun kasvaa :) Ja on hieman kehitystäkin tapahtunut; on ryöminyt jonkin aikaa, nousee istumaan ja taputtaa käsiä! Hieman eroahdistuskin helpottanut, kun pääsee liikkeelle, viihtyy lattialla ihan erilailla ja voin jopa käydä eri huoneessa välillä:) Montaa minuuttia en saa olla näkymättömissä, mutta onneksi on niin pieni asunto, ettei tarvikaan!

Raitapaita, paljon onnea uuteen kotiin! =) Muutto on rankkaa, eikö o ihanaa kun se on ohi. Kiva kun tyttökin pääsee kohta kipseistään eroon.

Myy, mua kiinnostaa nyt tuo sidonta mistä puhuit... mikäköhän on? Mekin käytiin sunnuntaina pitkästä aikaa ulkona liinailemassa. Mies on kyllä luvannut tuoda töistä mulle liukuesteet, mutta ei koskaan muista, ja mä en uskalla liukkailla lähteä liinailemaan, joten sisätiloissa ollaan vaan liinailtu. Verneri on nyt ollut viime aikoina itkuinen kun hampaita tuli lyhyessä ajassa kolme lisää, niin että liinasta on suuri apu kyllä. En jaksa sylissä pitää kun muutaman minuutin! Muuten myin kaksi liinaa ja ostin tilalle kolme uutta ja Yamon :ashamed: Nyt on sitten rahat vähän lopussa...

Me tullaan kanssa perjantaina kaupunkiin. Täytyy päästä ihmisten ilmoille:)
 
Vib... Sepä siinä, kun ei tiedä sen sidonnan nimeä. Pitää mun vissiin tuossa toisessa pinossa käydä huhuilemassan olona, kun en muista kellä se sidonta oli käytössä viime tapaamisella. Yritin jo kantoliinakanavalta ja muiltakin sivustoilta sitä sidontaa ettiä, mut en löytänyt... Melkonen mysteeri.
 
Sanna, kiva juttu - otan ne vaatteet mukaan sitten kun seuraavan kerran ollaan samassa tapaamisessa. On niin vauvakamaa joka puolella, ihan kiva päästä itselle tarpeettomasta eroon.

Vib, kiva nähdä teitä viimeinkin!! =)

Meillä tänään taas neuvola, 5 kk mittoja otetaan. Aion kehua K:n ensimmäistä "sanaa" - sanoi tässä muutama päivä sitten selvästi ja kauniisti ääntäen "bymbymbymbym" :D
 
Raitapaita, pistin sulle yv:tä... =)

Meillä joutuu Elias nyt antamaan uloste- ja verinäytteen, ku kakka ollu vihreää jo reilun kuukauden... :ashamed: Toivottavasti selviää, minkä takia näin onpi, ainakaan maitoallergiaa ei tunnu olevan, nyt oltu n. viikon verran maitodieetillä eikä oo muutosta tullu sen suhteen.
 

Yhteistyössä