Mulla on kanssa sama... käyn lukemassa muitten tekstit ja ajattelen et kirjotan kohta takas... sitten se yleensä jää!
Kiitoksia onnentoivotuksista, kohta voitaisiin kertoilla vähän muillekin ihmisille uutisia. Ei tiedä vielä kukaan muu kun mun sisko ja yksi kaveripariskunta, joka kanssa odottaa kakkosta.
Meillä on ollut taas kiireinen viikonloppu, yritettiin eilen käydä turvaistuimia kattomassa mutta eihän missään kaupassa ollut vapaita myyjiä lauantaina
Täytyisi mennä joku arki-ilta, mutkun tolla miehellä on aina jotain menoja. Verner menee kaukaloon just ja just, ihme kyllä, ja kun automatkoille ei yleensä hirveästi edes pueta toppavaatetta. Ensi viikolla se on kyllä pakko ostaa.
Verner on nukkunut nyt kolme yötä peräkkäin ilman syömisiä. Heräillyt kyllä sillain että tutin on halunnut, tai potkinut peitot pois(niin, se unipussi ois hyvä...), mutta on nukahtanut samantien. Katsotaan nyt onko sattumaa vai meinaako ettei enää tartteis yömaitoja.
Mä en ihan varma ole perjantaista... mulla on kyllä silloin aamulla lääkäriaika, joten sieltä suoraan voisi ehkä tulla ja ottaa liinan mukaan. Koko matkaa en jaksa liinalla tehdä, kun alkaa selkään sattua... tai oikeastaan sen huomaa vasta seuraavana päivänä, kun on kantanut monta tuntia. Mulla on paha tapa nojautua taaksepäin, varsinkin kun tykkään että poika on liinassa aika ylhäällä ja hänen pää tulee välillä vähän eteen. Alemmaksi ei oikein voi laittaa kun sitten on paha kantaa.
Miten muuten sitten, kun on iso vauvamaha... selässä mä en ole vielä kokeillut, mutta esim lonkallahan voi vissiin ihan hyvin kantaa isolla mahalla, eikä lapsi vissiin siinä vois paljoa potkiakaan masua...
Saattekos te muut vielä hyvin puettua tai vaipan vaihdettua hoitopöydällä? Meillä se alkaa olla jo vähän hankalaa, kun poika lähtee koko ajan liikenteeseen. Ja sitten potkii mua masuun, mikä ei ole kivaa... mä olen aika paljon vaihtanut vaippaa lattialla ja meidän sängyllä ja pukenut sylissä. Me joudutaan kyllä tuosta hoitopöydästä luopumaan muutenkin kun uusi vauva syntyy, kun ei vain mahdu
Eli sitten vaan pesukoneen päällä.
Täytyy vissiin kohta mennä peiton alle, kun väsy painaa päälle.