Kyllä siihen olis mahtunu. Tosin vissiinki kaikki oltiin jo lähtöä suunnittelemassa, mä oisin hetken voinu jäädä. Seuraavan kerran sit ihan rohkeesti...Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Heissan!
Ei viitsitty ängetä teen pöytään kun olitte niin hyvin siihen majoittautuneet
Se on kyl tosi kiva paikka se Forumin kahvila. Tosi hyvää kahvia, nam.En muista et olisin noin hyvää kahvia mistään kahvilasta pitkään aikaan saanu...
Vib:lle iso :hug: ja hyvä että kaikki on hyvin.
Poitsulla on just sen n.3%, mut ei lähetty infoon sun muihin. Ihan hyvä päätös tais olla, kun ollaan saatu ihan muutenki juosta lääkärissä ton maitoallergian takia enkä mä edes luota Tyksin lääkäreihin. (En kyllä osaa sanoo miks...) Mut ajatuksena on, että jossain vaiheessa ehkä perehdytään paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Kysäsen nyt täältäki puolelta et onks kellään teillä lapsella todettu 3% tai yli riskiä sairastua I tyypin diabetekseen? Meillä Ellalla on toi 3% riski ja ke mennään infoon ja sit aletaan 3kk välein ramppaa TYKSissä kontrollissa. Osallistutaan, kun kaikki on maksutonta ja pääsee ainaki sitte 3kk välein kunnon lääkärille TYKSiin.
Nii... Millos nähdään ja missä? Se Foorumin kahvila on kyl kiva, mut vaihtelu virkistäis. Huomenna sitä toisen pinkan tapaamista sitte...Alkuperäinen kirjoittaja nitsku:Noo koska ois seuraava tapaaminen?
Juu siis sehän on hyvä, että asiaan perehtyneellä lääkärillä pääsee käymään... Jos on kerran ton projektin johtava, niin todennäkösesti paras mahollinen noissa asioissa. Luulis ainakii. Varmasti missä tahansa olevat lääkärit lyö arvauskeskuksen. Me käydään yksityisellä, kun ei sinne arvauskeskukseen tosiaan kannata mennä, varsinkaan kun on vakuutus.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:No ainaki TYKSissä toimii DIPP- ja TEDDY-tutkimusprojektin johtava lääkäri niin uskoisin hyvää hoitoa sieltä saavan ja kyl mä ainaki parempaa hoitoa olen TYKSistä saanu ku arvauskeskuskesta ja TYKSissä ite ramppasin 4v väh. ½ vuoden välein.. Ellan velipuolella toi sama riski, nyt pian 6v. ja ovat saaneen TYKSissä apuaja myös muihin vaivoihin, ei vaan tohon diabetekseen liittyvissä asioissa ja pojalle siis ei ole diabetesta tullu..
Mutta huomenna klo14 Forumissa nähdään
Me käydään Mehiläisessä ja ollaan tykätty kovasti. Ainakin meidän kohdalle osuneet lastenlääkärit yms on olleet tosi kivoja ja poikakin on tykänny. Toi pojan "omalääkäri" on allergioihin erikoistunu lastenlääkäri eli just sopiva meidän tapaukseen koulutuksensa osalta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Onks muuten jollai joku tietty yksityinen lääkäriasema tai lääkäri missä tykkäätte käydä? Ei ole viel tarvetta ollu lääkäriin mennä mut olis kiva jos jollai on joku jota esim. suositella?