Oikea sählinkiviikonloppu takana, raivattu tätä kämppää taas lapsiystävällisemmäksi, että poju saa rauhassa koluta nurkkia :heart:
Niin ja se olin minä Mammakeitaalla Vernerin kanssa lauantaina, wiiksu =) Tervetuloa porukkaan! Sinulta ostamani äippähousut sopi oikein hienosti päälle, muuten, vaikka masu vielä onkin pieni.
Raitapaita, mun mielestä Yamo on ollut Ergoon verrattuna sirompi ja jotenkin kevyempi, tuntuu lähes kantoliinalta(ei kuitenkaan ihan sama mukavuudeltaan), ja näppärästi siihen lapsen saa. Ergo oli mullekin liian reppumainen ja jotenkin kova, kun liinaan tottunut
takin päällä on kiva kantaa Yamossa jos lapsella toppavaatteet, kantoliinaan kun laittaa toppavaatteissa niin on jotenkin "tönkkö" koko paketti =) Toivottavasti teillä voidaan jo paremmin, muuten :hug:
Pistin meidän isot Emmaljungat myyntiin, toivottavasti menisi äkkiä. Haluan tilalle jotkut näppärämmät rattaat, ja kohtahan ne tuplatkin on hankintalistalla. Tuplien lisäksi on kuiteskin kiva olla yksösrattaatkin, kun Vernerikin sitten jo leikkii pihalla, niin vauvaa voi sitten niissä nukuttaa. Ja tarviihan niitä taas sitten kun Verneri ei halua enää rattaisiin.
Perjantai sopii meille kans
Mulla on torstaina sokerirasitus, mies ottaa vapaapäivän ettei mun tartte raahata vauvaa sinne, kun siellä menee kuiteskin kaks tuntia ja ilma on siellä tosi huono, kun on paljon sairaita ja vanhuksia pienessä tilassa eikä ilma vaihdu yhtään... ei vauvalle paras paikka kun itseltänikin meinaa aina happi loppua :x
Mutta nyt äkkiä syömään ennen kuin tuo poika herää
=)