Turun äidit+ tulevat sellaiset

ei keritä :(

Meille tuo klo 13 on ilmiselvästi vähän huono aika, tuurista näköjään kiinni päästäänkö lähtemään. Poitsu sai elämänsä toisen raivarin äsken, kun yritin saada itseni lähtövalmiiksi ja hänet rattaisiin parvekkeelle odottelemaan; ei sopinut hänen suunnitelmiinsa ollenkaan :headwall: :heart: Omaan sänkyyn piti unille päästä. Jos oltais vähän aikaisemmin päästy lähtemään, mutta ei nyt onnistunut taas.

Sitten kestikin rauhoitella, kun raivari oli jo tullut, onneksi nyt nukahti. =) Nähdään me ensi kerralla, me voidaan sitten vaikka mennä ostoksille ennen sitä tai jotain =)
 
Millanen paikka se oli missä olitte tänään kahvilla? Onkos joku tulossa to kahvitteleen, kun tuonne toiseen pinoon sitä ehdotin?

Jee jee, oon syöny ruokaa ja juonu kahvia, alkaa taas oleen normi olotila, ihanaa :)
 
Heippa, me oltiin siinä jokirannassa Aboa Vetus -museon Aula Cafessa. Oli minusta muuten hyvä paikka, mutta lastenhoitohuonetta ei ollut ollenkaan, ei mitäänt hoitopöytää tai edes tuolia vessassa. Hyvin mahduttiin, oliko meitä nyt viisi vaunulastillista, joista yhdet tuplat. Kiitos vaan kaikille seurasta! Mihin muuten jäivät Raitapaita ja J? Vib jo ilmoittautuikin... meillä on to neuvolan kerhoa, joten ei päästä silloin kahville. Mutta ensi viikon tämän pinon treffejähän tässä voi hyvin jo ruveta sopimaan - miten olisi ti tai ke? Jos jollekulle sopii paremmin joku muu aika kuin tuo klo 13, niin ollaan ihan avoimia ehdotuksille. :attn:
 
Anteeksipyyntöni, makasin taas terveystoimen asiakkaana sappivaivojeni kanssa puolen päivää.Lisäksi mies ryösti vauvan vaunuajelulle ja lähti keskustaan kahvilla - ehdotin että olisi tullut teidän kanssa sinne Aulaan mutta hän kohteliaasti kieltäytyi :LOL: .
Meille sopii tällä viikolla ja vaikka ensi viikollakin nähdä, tänään tosiaan tuli vähän muuta eteen.Innolla odotellaan uutta tapaamista !Helsingin mummikin kävi käymässä, saatiin viimein kunnon sohva ja televisio toiminta kuntoon!Ja olihan mummin mukaan sitten tarttunut jotain "välttämättömyystarvikkeita" vauvalle ...
Ja meille kotiutui sitten tänään pitkällisten pohdiskeluiden jälkeen babyhawk ... vielä ei olla testattu mutta eiköhän huomenna ole jotain kokemuksia kertoa.
Millaiset rattaat Vib ostitte ?
 
Heips!

Mukavata oli tutustua uusiin ihmisiin. Vähän jäi harmittamaan kun silleen jouduin vauhdilla lähtemään. Ja jäin myös jälkeenpäin miettimään Pinkeärouva ettei tarkoitukseni laikaan ollut sanoa pahasti. Monelle pinkeä kai voi tarkoittaa timmiä, ja en sitä suinkaan vängännyt ettetkö olisi timmi ;) Mutta minun silmissä sana pinkeä on mitens sen kauniisti ilmaisisi, iso.. No joo, minulla tapana aina avata suuni ennen kun olen ajatellut mitä sieltä tulee ulos. Että älkää pahastuko, en toki tarkoituksella koskaan jos ajattelemattomasti höpisen.

Vähän minusta ehkä aistittekin että kaipaisin pientä hermolepoa näistä ihanista pienistä. Ja odotankin perjantain kampaajaani jo innolla. Minulla aika vielä siitä opiskelija paikasta, niin kestää varmaan neljä tuntia. Mutta jo etukäteen niin innolla odotan että saan istuskella rauhassa ja lukea lehtiä. Miehellä nyt tod. kiire kausi töissä. Eilen tuli töistä vasta kymmenen jälkeen, eikä nähnyt pieniä olenkaan. Ja tänään just silleen että kerkisi just vielä Ellan kanssa iltapesulle. Ja kun kokopäivän tuon 1,5v. tahto raivareita kinaa. Mieluusti jo olisi luovuttanut tämänkin illan "huudan 15min. raivolla ennen kun suostun syömään iltapuuron" projektin hänelle. Mutta keväällä sit helpottaa, siis mieheni kiireet, ja kesän voikin sitten lomalla pineten kanssa kokonaan.

30v. juhlia pitää ehdottomasti juhlistaa kakkukahveella! Olisiko ti seuraavat treffit siis :) Kurjia tuollaiset sappivaivat, ja tietty kaikki flunssa ym. pöpöt. Pikaista parenemista kaikille!

Ja kiitti vielä kaikille mukavasta seurasta! Nyt raivaan vielä asunnon lattiat leluista, ja sit hengähdän :)

Nähdään!

 
Kiitos kahviseurasta!
Mä oon aika laiska kirjottaa tänne, useimmiten lueskelen vaan. Mun mielest ois kiva mennä myllyyn joskus treffeille, mut mitä oon ymmärtäny ni kauheen moni ei oo halukas menee sinne. Mä pääsen sit taas niin helposti autolla täst runosmäes sinne. Siel ois ainaki tilaa. Koska on seuraava babybiio, sinne täytyy mennä sit porukal. Mulle käy ens viikol kaikki muut päivät paitsi tiistai.
Raitapaidalle jaksamisia, ois ollu hauskanen ku sun miehes ois tupsahtanu tänää kahville meijän kans :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiiksu:
Heips!

Mukavata oli tutustua uusiin ihmisiin. Vähän jäi harmittamaan kun silleen jouduin vauhdilla lähtemään. Ja jäin myös jälkeenpäin miettimään Pinkeärouva ettei tarkoitukseni laikaan ollut sanoa pahasti. Monelle pinkeä kai voi tarkoittaa timmiä, ja en sitä suinkaan vängännyt ettetkö olisi timmi ;) Mutta minun silmissä sana pinkeä on mitens sen kauniisti ilmaisisi, iso.. No joo, minulla tapana aina avata suuni ennen kun olen ajatellut mitä sieltä tulee ulos. Että älkää pahastuko, en toki tarkoituksella koskaan jos ajattelemattomasti höpisen.
Voi hitsi, en kyllä tajunnut yhtään tuosta loukkaantua! :D :D Kato kun tuo nikki on alun perin tullut siitä, kun työkaveri kutsui minua pinkeäksi rouvaksi kun olin viimeisilläni raskaana... eli olin aika iso ja mahanahka tiukalla! Mutta pidin sitä kunnianimenä :D

Kiva kun pääsit hengähtämään, tosi kiltti tyttö sulla se isompi, ja pienemmäthän nyt ei muuta voi ollakaan kuin kilttejä. Mutta varmasti hulinaa voi olla kahden kanssa.

Sannalle ilmeisesti sopisi sitten se tiistai, mut Nitskulle ei... mulle ihan sama, miten tehdään?
 
Moikatus täältä neljän seinän sisältä! :D

Aletaan vissiin toipua.. mulla on eka tunti heräämisestä vähän nuhaa, mut se ei välttämättä liity flunssaan ollenkaan. Meillä kun on perheessä sitä muillakin. Poikakin voi selkeesti paremmin, kun yötä vasten ei tarvinnu tipoja laittaa eikä imutella. Nyt kyllä aamumaidolla piti, mut kuiten helpottanut huimasti. Huominen harkinnassa... Uskallankohan tulla jo paikalle tartuttamatta muita? Tai siis ettei pojasta tartu...

Raitapaidalle toipumista ja pikaista helpotusta vaivoihin! :hug:

Ajatus pätkäs... Humisee vaan. :LOL: Palailen myöhemmin. :)
 
Raitapaidan kanssa tossa tuumittiin, että mitä jos tehtäs seuraava miitti Myllyyn... Siellä kun on erilaiset valikoimat ku keskustassa, niin vois löytyä jotain kivaa tarpeellista. Mulla ainakin pitää uusia pojan vaatelaatikoiden sisältöä, kun TAAS on jäämässä pieneks.

Mitäs tuumitte? Ja onkos nyt sit ketä kaikkia innostuneena siitä iltamiitistä? Jos siitäkin herättelis keskustelua... :)
 
Me voidaan kyl kans lähtee Myllyyn ja ens vkolla sillä varauksella et en tiedä koska sinne TYKSiin mennään mut näillä näkymin niin ti ku ke käy hyvin. Ja klo14 sopii hyvin.. Ja iltamiittiin voisin kans tulla jos vaan on miehen aamuvuorovkolla se sitte.

Ella tänään taas puklannu ihan riittävästi. Toivottavasti se nyt helpottaa ku noita kiinteitä alkaa menee enemmän.. TYKSissä ihmettelivät kovasti miksei olla saatu sitä jotai lääkettä tohon puklaamiseen kun sellanen kerran olemassa on.. Oltiin vaan eilen siel ekalla käynnillä siel DIPPissä.. JA siis hematologian (?) polille tms. mennään sitä luomea näyttää. Haluavat kuulemma nähdä ja kuvata sen ku se eilinen lääkäri soitti heen jollei ylilääkärille. JA tää eilinen lääkäri ei ollu koskaan nähny noin isoa tollasta luomea noin pienellä.. Noh, ens vkolla siitä asiasta sitte ollaan viisaampia, se vaan hankaa vaatteisiin ja alkaa vuotaan.
 
Meillä on luultavasti tiistaina menoa, joten jos kellään ei oo mitään sitä keskiviikkoa vastaan, niin tavattaisko mielummin silloin. Yritin lukea aiempia viestejä läpi eikä silmiini ainakaan heti osunut keskiviikko vastaisuutta. :) Meille sopii kaikki kellon ajat. Myllykin sopii, kunhan vähän järjestellään asioita...

Huomasinkin, vib, että joku käveli vaunujen kanssa meidän takana, kun bussista hypättiin pois. En sitten ymmärtänyt tarkemmin katsoa. :ashamed:

Raitapaita, koita pärjäillä ja tervehtyä. Jaksuja sinnepäin!! :)
 
Keskiviikko ja klo 14 sopii meille kans näillä näkymin ja vaatteita Ella kans tarvii kun yhtäkkii on venahtanu pituutta, lähinnä bodeja tarttee kun osa 62cm on melko jämptejä. H&M:n bodyt sitte taas välijiä, mut niitä meil ei ole montaa kokoa 62cm.. Ella oli siis keskiviikkona 62.5cm pitkä ja painoa oli 6245g ja ikää huomenna 4kk :heart:
 
Moi! Tuo aika sopii meille, voidaan mekin sinne Myllyyn kerran raahautua =) Isi voi sitten tulla autolla hakemaan kun pääsee töistä. Me käydään Myllyssä silloin tällöin autolla, mutta on hankalaa kun mies ei suostu mihinkään kauppoihin, enkä saa rauhassa kulkea :|

Jee, huomenna mennään kavereitten kanssa ulos syömään... en ole päässyt Vernerin syntymän jälkeen ollenkaan! Otetaan siis poitsu mukaan, toivottavasti olisi hyvällä tuulella. Täytyy nukuttaa ja syöttää hyvin ja leikittää, jos saisi kaikki vältettävissä olevat itkutekijät poissuljetuksi =)

Miehellä on parin viikon päästä 30-v synttärit... olen yrittänyt että järjestettäisiin jotain sellaista mihin mekin voitais Verkun kanssa osallistua, eikä pelkästään miesten ryyppyjuhlia :ashamed: En tykkää. Toisaalta mies ei nykyään käy oikein missään muuten kuin pari kertaa vuodessa ehkä, joten sallin mielelläni remujuhlatkin hänelle... tämän kerran. =)

Niin, siitä iltatapaamisesta... mäkin voisin osallistua, jos maltan vaan :ashamed: Ehkä mulle tekisi ihan hyvää olla muutama tunti erossa Verneristä ja isin hänen kanssaan kaksin:)
 
Vib... Juu tuu ihmeessä mukaan. :) Kyl ne pojat pärjää keskenään ja sä pääset tuulettumaan tyttöporukalla. Vai pitäiskö sanoo naisten kesken? :D

Taitaakin tulla ihan kivan kokonen lössi, jos kaikki kiinnostuneet pääsee paikalle. Paikkaehdotuksia otetaan vastaan. :) Mä en nimittäin kauheesti paikallista tarjontaa tiä...
 
:) Tämä on historiallista: Verneri meni klo 12 päiväunille ja nyt kuuluu makkarista ekat heräilyäänet! IKINÄ ei ole tällaisia unia nukkunut!Melkein meinasi jo tulla tekemisen puute, kun ei ole siivottavaakaan oikein, ei tiskejä eikä pyykkejäkään! Ruokaakin on eilistä...Onneksi on tämä tietsikka :ashamed:
 
Heippa, kyllähän muakin vähän niinku kiinnostaisi se iltamenojuttu, mutta mun on kyllä tarkkaan harkittava mihin uhraan nuo vaivalla lypsetyt tissimaitokökköseni pakastimesta... :D mutta kunhan K:lle alkaa iltapuuro uppoamaan kunnolla niin josko sitä sitten tarvitsisi vähän vähemmän? Vai? :whistle:
 

Yhteistyössä