Tervetuloa pinoon tummaan syysvauva05! Kyllä tähän mahtuu. Ehdit hyvin tutustua meihin virtuaalisesti ennen kuin pääset oikeasti tapaamaan, jos vasta kesäkuussa muutat! Vai pääsetkö jo ensi viikolla tapaamiseen? En osaa vinkata noista asuma-alueista sen kummemmin... mutta mulla on sellainen käsitys että Turussa on ihan hyvä tilanne vuokra-asumisen suhteen, niin että ihan kohtuuttomia ei kiskota.
Joo, nyt on sitten kaksi makuannosta lusikkaruokaa takana! Palsternakalla aloitimme, vähän tissimaidolla laimennettiin. Sain aika sileäksi sen soseen, kun puristin vielä siivilän läpi, joten ei kakostuttanut yhtään, ja ilmekin oli lähinnä vaan hieman pettynyt. Ei siis irvistelyä eikä mitään! Olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Ja ylpeä, luonnollisesti. :heart:
Kiitos wiiksu tuosta turvaistuininfosta. Ei ole meillä vielä ajankohtainen, K mahtuu hyvin kaukaloon toistaiseksi, ja nyt kun ollaan menossa kohti kevyemmän vaatetuksen kautta, niin olettaisin että vasta kesällä tarvitsee ruveta katselemaan uutta istuinta. Mutta tuo 199 e on kyllä sopuhinta, täytyy panna mieleen.
En ole noista ensi viikon tapaamisista ihan varma että miten ehdin tai raskin tulla, kun on tuo isi maissa kerrankin, mutta hmmm, taidanpa silti ehdottaa että miten sopisi perjantai - miehen pitäisi silloin mennä graduseminaariin puolen päivän aikoihin, niin sehän olisi vallan passelia, että minä hoitelisin vauvayhteyksiäni sen aikaa.
MLL:sta: Näyttää tuo Marakatti Länt. pitkälläkadulla jatkavan vielä toimintaansa koko kevään, vaikka se uusi keskus Heidekenillä avataankin ihan pian. Ehkä se kahvila siellä avautuu vasta myöhemmin. Ainakaan en löytänyt mitään tietoa mistään perhekahvilan muuttamisesta tuolta nettisivulta, vaikka koko MLL:n Varsinais-Suomen piiri sinne muuttaakin, samoin kuin kaikki muukin jotenkin lapsiin ja perheisiin liittyvä toiminta näköjään: http://varsinaissuomenpiiri.mll.fi/heidekenista_perhetalo_kevaalla/