Turun äidit+ tulevat sellaiset

Toi keskiviikko on hyvä ni meki päästään mukaan ja mylly käy vallan mainiosti, just vissiin laitoinki viime viestissä et siel ois kiva nähä jos vaan muille sopis!

Ja iltatapaamisesta oon kiinnostunu, tarvii vaan sopii hyvissä ajois ni saan mamman hoitamaan Nitskuu. Mun vkloput on aika vapaita et miten vaan muille sopii, paikkana käy mikä vaan koska mä viihdyn paikas ku paikas!
 
Kivaa että noinkin moni on iltatapaamiseen halukkuutensa ilmaissut, eiköhän me vielä löydetä joku paikka ja aika mikä kaikille passaa!
Me käytiin tänään sitten koko perheen voimin jo Myllyssä, vihdoin viimein ostettiin astianpesukone.Ensi viikkoon pitää vielä kärvistellä käsitiskein - sitten vaan nappia painamaan ja puurolautaset puhdistuu! Myllyssä oli paljon enemmän kevätvaatteita kuin keskustassa, mitä nyt muutaman liikkeen vilkaisin , ja Mukelomestassa oli melko paljon -50/-70% alessa, siis sisävaatteista.
Tuntuu siltä että tuolle neidille pitäisi ostaa joku välikausipuku kun ei tästä talvea näytä tulevan.Toppapuku on liian kuuma, ainakin toppapussin kanssa käytettynä ja vanuhaalari alkaa kiristämään.Prismassa ym. yritin katsella mutta halvimmatkin liikkui kuudenkympin tienoilla jos kosteussuojatun haluaa ... en näe hirveesti järkeä Reimatecin ( :kieh: ) ostamisessa 9kk ikäiselle kun ei me puistossa möyritä, keinutaan korkeintaan eikä niitä haalareita sitten lämpimillä keleillä enää päälle kestä laittaa ... On mullakin ongelmat!
Ah, koin tänään tunnin mittaisen vauvakuumeen! Kaveri on tänä aamuna synnyttänyt tytön, tekstiviestin saavuttua puhuin tunnin verran miehelle suu vaahdossa synnytyksestä ja suloisista pikkuvauvoista .... tila näyttää nyt menneen ohi!
Isäntä jo meinasi huolestua :LOL: !
 
Oliks se nyt niin et Myllyyn pääsee vaunujen kanssa ilmaseks mut takastulomatka maksaa? JA mistä se 10 bussi nykyään lähtee, ku eiks se siittä Hansan edestä lähteny mut nythän siinä on sitä remppaa.. Ja onks se 420 ku kans menee Myllyyn ja se lähtee mistä? Ku bussilla joudutaan tällä kertaa tuleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
Oliks se nyt niin et Myllyyn pääsee vaunujen kanssa ilmaseks mut takastulomatka maksaa? JA mistä se 10 bussi nykyään lähtee, ku eiks se siittä Hansan edestä lähteny mut nythän siinä on sitä remppaa.. Ja onks se 420 ku kans menee Myllyyn ja se lähtee mistä? Ku bussilla joudutaan tällä kertaa tuleen.
Bussi 10 lähtee kirkon edestä torin laidalta. Myllyyn ilmatteeks ja takasin maksaa, eli ihan oikein muistit. Käyn hakeen linkin aikatauluihin, niin voi kaikki tarvitsevat vilkasta. :)

En löytäny samaa linkkiä ku aikasemmin, mut tästä pääsee katteleen tarkemmin. :)
http://www.kauppakeskusmylly.fi/normaali.asp?fiilis=liikenneyhteydet&id=180
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
meinasittekos mennä ihan vaan shoppailee vai myö kaffelle myllyyn?
ja mikäs se pävä oli....
Ens keskiviikkona klo 14 olis tarkotus Myllyyn suunnata... Kyllä me kaffellakin istutaan jutustelemassa, ainakin ennen on niin tehty. Niin mä ainakin oon ajatellu... Sit siitä lähetään kaupoille, niin voi porukka sit omaa tahtiansa kotiutua sieltä. :) Vai mitä muut meinaa... Tehäänkö niin ku aikasemminkii?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
meinasittekos mennä ihan vaan shoppailee vai myö kaffelle myllyyn?
ja mikäs se pävä oli....
Ens keskiviikkona klo 14 olis tarkotus Myllyyn suunnata... Kyllä me kaffellakin istutaan jutustelemassa, ainakin ennen on niin tehty. Niin mä ainakin oon ajatellu... Sit siitä lähetään kaupoille, niin voi porukka sit omaa tahtiansa kotiutua sieltä. :) Vai mitä muut meinaa... Tehäänkö niin ku aikasemminkii?
Just näin. =)
 
Voisin ainakin kaffelle tulla mukaan kun tuo shoppailu on pannassa hetken kun rahat vähän vähissä :ashamed: mutta kyllä kaffelle aina irtoo.. varsinkin jos siel on uusia immeisiä lapsineen.. ni mä voi tulla mahoineneni pyörimään paikalle :saint:
ketä sinne on muuten tulossa?
 
Heips!

Pääsin minäkin tänne kurkkaamaan. Ollaan taas menty tukka putkella ja kaikki aika kun ei olla menty, osaa tytöt kyllä järjestää ohjelmaa.

Olen myös tehnyt taas kaappisiivoista. Kun Elsa kasvanut jo jättiläiseksi ja tuntuu että nyt tosi paljon vaatteitta jäänyt pieneksi, ja pähkäilen nyt mitä niille tekisin. Vähän 50cm ja paljon 56cm ja 62cm. Meillä nyt lapsiluku täynnä (ainakin tosi moneksi vuodeksi, ei kai koskaan voi tietää... ;) joten laitan näitä sitä mukaan myyntiin kun pieneksi jää. Ja olenkin nyt saanut kuvattua, ja muutaman myydään ilmoituksen laitettua. Mutta huuto.nettiin niin kova homma kaikkia nakuttaa. Enkä nyt hetkeen pääse kirpparillekaan myymään.

Myisin mieluummin suoraan isompana kasana. Yksi tyttö tarjoitui kyllä ison paketin ostamaan, mutta tarjosi niin että olisi halunnut juuri ne kaikki hienoimmat vaatteet jotka nyt suurin osa muutama kuukausi sitten ostettu. Teki paketti tarjouksen että minulle olisi jäänyt 0,32e/vaate.... Se oli mielestäni vähän liian vähän.

Enpä mitään järkky summia näistä haluakkaan, mutta kyllä sentään muutaman euron kappale. No juu, pahoittelen myyntipuhetta ja kohinaa. Mutta jos täällä olisi joku tai tunnette jonkun. Kyselkää ihmeessä kuvia!!!Tosi siistejä ja kivoja! Suurin osa tyttöjen hepeniä, mutta vähän poikien juttuja. Ja vielä muutamia unisex.

Myllyyn päästään ke mekin. Saadaan haettua isännältä auto. Kiva päästä taas kahvittelemaan. Minullakin jo stressi käyrä ihan eri tasoa kun viimeksi. Kun sai vähän omaa aikaa ja pääsi hetkeksi kampaajalle rauhoittumaan. Niin kovin kun onkin ihania nämä pienet mutta välillä aika tohina kun molemmat kiukuttelee samaan aikaan.

Nahdään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarbe:
ketä sinne on muuten tulossa?
:wave:
Ja me myös, luultavasti! Sillä varauksella että kaikki sujuu suunnitelmien mukaan eikä mutkia matkaan tule.
Me tullaan varmaan kantoreppuillen eli busseista ei meidän kanssa tarvitse sopia.Täytyykin katsoa millä nyt päästään sinne asti kaikkein edukkaammin kun kaupunki ei vieläkään tule vastaan (esim. ilmaisten matkojen muodossa) vaunuttomina kuljeskelevia lapsiperheitä.
Tästä asiasta teen kyllä vielä joskus protestin :headwall: !

Tarkoitus on kai käydä ke kahvilla, seurustella vapaasti ja sitten käydä shoppailemassa kukin varojensa mukaan.

Ei muuta tällä kertaa :wave: !
 
Hei vaan vauvakkaat, tullaan mekin sitten keskiviikkona ja eikö se olisi hyvä paikka missä viimeksikin nähtiin eli siinä pankkiautomaatin lähellä kun on ne tuolit tms. Mitähän ne kaupat nyt siinä sitten taas olikaan, enpä muista.

 
Me tullaan myös. Sama paikka kuin viimeksi on varmaan paras eli siinä Pentikin edessä. :)

Ostettiin perjantaina uusi (käytetty) auto ja mä olen vieläkin aivan innoissani. Se on niiiin paljon parempi kuin meijän vanha auto. (Joka oli kyllä parhaat päivänsä nähnyt jo ajat sitten) :) :) Jos joku on kyytiä vailla Myllyyn, niin nyt kelpaa kyyditä. Isi voi ottaa omiin menoihinsa tuon vanhan. ;)

 
Minä sit tulin kipiäks... just kun tuolla toisessa ketjussa pääsin kehuskelemaan, että en ole koskaan sairaana! :ashamed: Aika ikävää kun mieskin on kaksi päivää Tampereella ja saan yksin kirmailla tuon tenavan perässä, kun sitä kiinnostaa eniten sähköjohdot ja eläimen häkki(niihin ei oikein sais mennä koskemaan eikä niitä piiloonkaan saa)...:)Ja kauppaankin täytyisi jaksaa raahautua Nannia ostamaan:)

Tulin nopsaan vaan kirjoittelemaan kuulumisia, sitten painun soffalle takaisin! Keskiviikkona katsotaan olenko jo tervehtynyt, niin tullaan sitten mukaan, mutta jos on vielä kuumetta niin sitten tietenkään ei. Meillä olis molempien neuvola-ajat huomenna(mun ja pojan) mutta ne täytyy vissiin perua kuiteskin...

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Jee jee, päästään tulee ke Myllyyn. Mennään vasta pe TYKSiin sinne hematologian polille näyttää sitä Ella luomea.. ME mennään jo ajoissa Myllyyn etukäteen shoppailee ku meen pitää siinä klo16 aikaa viim. lähtee takas kotiin ku tulee synttärivieraita keskiviikkonakin. Huomennahan se kamala päivä on ku se 30v. tulee täyteen :'( :LOL:
 
Sannalle onnea! :flower:

Sisko sano kans tulevansa Myllyyn ja aateltiin n. klo 13 lähtevällä kympillä huristella... Ehkä jo aikasemmin, jos suinkin keretään. Mihinkäs aikaan ja millä bussilla muut on tulossa vaunujensa kanssa? Että tietää vähän kuin mahdutaan? :)
 
Onnea Sannalle! :flower:

Tuskin tullaan huomenna, olen ainaskin nyt vielä niin huonossa kunnossa. Odottelen vaan että koska Verner alkaa niiskuttaa :/ Koska tuskimpa voin välttyä tartuttamasta sitä. Nyt se ainakin peuhaa vielä vilkkaasti. Huono omatunto on kun makasin koko eilisen päivän enkä jaksanut ollenkaan leikkiä toisen kanssa, yksin sai peuhata. Tänään olen vähän paremmin jaksanut. Onneksi tällaiset sairaspäivät on vaan poikkeustapauksia!


 
Me ollaan nyt vähän kahdenvaiheilla että tullaanko vaunuilla vai repulla, meinaan jos tosiaan tulee räntää yms. taivaallta kuten ovat huomiseksi luvanneet reppuilusta katoaa kaikki hohto.Toisaalta vaunuilu ärsyttää minua suuresti pienissä liikkeissä ... ARGH, elämän suuret kysymykset. Pitänee vaan tyytyä ostamaan piakkoin jotkut ketterät kaupunkivaunut, ei tästä tule yhtään mitään.
Jonkun autollisen kyydissä tulisimme mieluusti mutta onko hakumatkat nyt liian pitkät kun muutettiin ? Lisäksi autoistuin on anopin autossa, anoppi ties missä sukuloimassa ja meillä vain turvakaukalo käytössä.En ole varma mahtuuko neiti muhkeine muotoineen enää siihen.
Pikaista tehvehtymistä Vib, toivottavasti ei Verneriin iske tauti!
 
Hei vaan, ja onnea kovasti kolmikymppiselle Sannalle... perässä tullaan, mut onneksi vasta loppuvuodesta :saint:

Raitapaita: Meillä on huomenna torilla käynti ennen Myllyä, jotenka siitä voidaan kyllä koukata teidän kautta! Missä nähdään? Panen sulle yyveenä puhelinnumeroni niin ei olla vaan tän palstan varassa! :attn:
 

Yhteistyössä