Turun äidit+ tulevat sellaiset

Kiitos onnitteluista =) Tosi vanha ja ryppyinen olo :LOL:

Me ajateltiin jos mentäis sillä 12 tai 12.30 bussilla Myllyyn kun pitää mennä ennen kahvia ostoksille ku kahvin jälkeen pitää lähtee kotiin ku tulee sisko lapsien kanssa synttärikahville.
 
Onnea, onnea Sanna!!! :) :flower:

Meillä on mm. tuo Nova rengasliina. Koitan muistaa ottaa mukaan, jotta saat sitä testailla. :)

Mekin oltaisiin voitu kyyti tarjota... Jos joku vielä kaipaa matkaseuraa,niin täällä olisi muutama autonpenkki vapaana. :) Tulen vielä aamupäivällä kurkkaamaan, löytyykö kyydittömiä.
 
hei viitsiskös joku vippaa mulle numeronsa yv:nä jotta jos tulen myöhässä ni löydän teitit :saint: kun menen moikkaa serkkuja päivällä ja en tie heitin aikataulusta niin paljoa et tietäisinkerkeenkö kahdeks.. :saint:
 
No Raitis, miten on sen kyydin kanssa! Saitko palleron ahdettua turvakaukaloon?

Sarbe, laitan sulle numeroni yyveenä, mutta taatusti löydät meidät jos ollaan yhä kahvilla. Viimeksi ainakin oltiin Coffee Housessa, siihen mahtui ihan kivasti. :)
 
Heissan hei!

Me sitte hetki sitte herättiin ja ajateltiin ettei lähdetä Myllyyn. Sitte mies soitti et on tulossa kotiin niin tullaan MYllyyn nyt sit kuitenkii mut tuskin toi ukko suostuu kahville teen kanssa tulee:D mut voin tulla moikkaan teitä kuitenkin eli jos Pinkeä sulla niitä vaatteita oli Ellalle niin jos voit mukaan ottaa, kiitos.. Jos siis vielä satut tätä lukeen ennen lähtöö.
 
Hei, kiitos taas kahviseurasta! Meitä oli yhdeksän laskujeni mukaan tällä kertaa.

Raitapaita: kävin huvikseni tuolla baby paradiesin sivuilla, ja siellä on alessa jotain noita matkarattaita, esim ne maclarenit jotka me ostettiin, on nyt vielä edullisemmat.

Ne kuvat, joita otin, on aivan huippusuloisia! Nitskun kuvat vaan ei onnistuneet, kun sillä oli niin kova touhu päällä. Täytyy ottaa toistekin kamera.



 
Kiitosta kaikille miitissä olleille kivasta tapaamisesta! :) Jätkällekin löytyi vaikka mitä kivaa uutta taminetta, joten kylläpäs nyt taas kelpaa könytä. Ihme ja kumma, ettei pojan rytmi menny sekasin, kun hurahti sitä aikaa siellä... Mut oli tosiaan kivaa. :)

Mulla on silmät ristissä ja iltapäivällä on neuvolalääkäri... pItäs kuiten kotihommiakin tehdä, joten taitaa mun päikkärit taas jäädä välistä. Jospa sitä aamupala piristäis... Siis kaffen keittoon. :)
 
Heippa!

Kiitti meidänkin puolesta mukavasta kahviretkestä Myllyyn. Sain myös muutamia uusia ihanuuksia tytöille. Ja kiva oli taas tutustua teihin hieman paremmin. Sanna-78 sinuun jäi nyt vähän hälinässä tutustumatta. Tai siis ei tajuttu edes pohtia olitteko mieheni kanssa Porista tuttuja, mutta keritään vielä varmasti.

Meidän turvaistuimesta lupasin laittaa infoa. Eli meillä kahteen suuntaan asennettava Birtax Two-way elite 6 kk - 6 v. (9-25 kg) ASIS: Advanced Side Impact System -sivutörmäyssuojaus

Olen kyllä ollut tyytyväinen. On helppo irroitella ja asennella jos tarvetta siirtää autosta toiseen. Ja saa tosiaan asennettua silleen hieman makuu asentookin, jos pidempi matka ettei pää roiku nukkuessa. Oli taas Vauvatalo Johannassa tarjouksessa (taitaa olla heillä jatkuva tarjous) 199e

Meillä tänään Ellan 1,5v. neuvola ja piikitys. Vähän jännittää... Toiv. ensiviikolla taas tavataan :)





 
No mähän olis sen äijäni kanssa siellä MYllyssä niin käytiin vaan pikaseen siinä kahvilla ku tuo pinkeärouva toi Ellalle kivoja vaatteita =) JA meinas mennä hermot siellä Myllyssä ku mulla la synttäribileet ja vaatteita koitin ettiä eikä mikään tietty ollu sopiva ja sit toi äijä auko mulle päätään mun iästä ku ite on mua 3v. nuorempi :D

Meil on Ellalla kans tänään neuvola, lääkäri sellainen.
 
Huhuu, mehän vallan jäädään jalkoihin, pitääpä nostaa. :attn: :attn:

Tulin vaan ilmoittamaan että olen nyt ollut Äitinä tasan puoli vuotta ja se on kyllä kaikin puolin paljon ihanampaa kuin olisin ikinä voinut kuvitellakaan. Ja tänään on siis meillä se suuri päivä, kun kokeilemme myös muuta ruokaa kuin rintamaitoa! :)
 
Hei vaan kaikille! Oisko seuraavalla viikolla taas kahvittelu? Mites muille sopis? Meillä on tiistai ja torstai aika kiireisii mut muuten ei pitäis mitään suurempaa olla.

Pinkee, Nitasta on tosiaan vaikee ottaa kuvia, ja on myös vaikeeta syöttää ja vaihtaa vaippaa ja vaatettaa ku se on aika energinen pakkaus =) Ja onnea puolivuotiaalle Kertulle! Nitakin tulee pian jo 8kk, aika menee nopeesti, aikas pelottavaa..
 
Olipas tosiaan hauska tapaaminen, just sopivan kokonen porukka että kaikkien kanssa ehti juttelemaan =) .Ensi viikolla meille käy maanantai, tiistai ja perjantai - keskiviikkonahan on tuo toisen pinon tapaaminen! :attn:
Pitkästä aikaa maanantaina neuvolaan, oikein lääkäri-sellaiseen.Kiva taas nähdsä miten tuo neiti on kahden kuukauden aikana kasvanut, mittoja odottelen innolla - tuntuu kyllä että neiti olisi keventynyt ?!?
Onnittelut Kertulle ja myötätuulta syömiskokeiluihin, mikä nyt on se ensimmäinen maku ?
Ja Sarbe, on omituista mutta mukavaa että porukassa on nyt yksi mahakas.Minun puolesta ainakin tervetuloa vaan uudestaankin miitteihin!
 
Onnea K:lle puolivuotis päivästä ja ekoista kiinteiden maisteluista! :flower: Mitenkäs se pöperö maistui? :)

Sarbe... Mun puolesta myös tervetuloa tapaamisiin jatkossakin! :) Kiva oli tavata, mukavaa vaan että porukassa on myös mahakas. Itellä tosiaan sellasta hiljasta vauvakuumetta, joten kiva päästä seuraileen raskauden etenemistä ja sit tietty myöhemmin nähdä pikkuinen. :)

Mulla ei ens viikolla tiettävästi o muita menoja kun tuo toisen pinkan tapaaminen... Eli tapaamispäiväks sopii kaikki keskiviikkoa lukuun ottamatta. Jokos tänne avattiin se uus kahvila? Voisko sitä testata? Vai tietääkö joku mahdollista vaunujen mahtuvuutta / mahtumattomuutta?

Meillä on pojalla nyty temppuilua syömisen ja juomisenkin kanssa... Vettä lipittää kyllä lasista ihan ilman ongelmia, mutta maito ei meinaa maistua ja soseet / puurot tökkii pahasti. Pistän hampaan piikkiin, koska pullottaa ihan pinnassa. Saattaa jo ens yönä läpi tulla, mut kattoo nyt... Kovasti on ainakin vaivanut.

Meil oli tänän jätkän kummi vaimonsa kanssa syömässä ja oli kivaa rupatella... Ne näki millasta on olla vanhempia ja me nähtiin millasta on olla naimisissa. :LOL: Tirpatkin sai extrahuomioo, mikä oli vaan hyvä... Häkissä piipertää nyt harvinaisen tyytyväinen amatsoni. =) Kummasti piristää tollanen... Siis kun on sosiaalista elämää palstan ulkopuolellakin. :whistle: :D

Sanna... Mul on myös 3 vuotta nuorempi mies ja vitsaillaan molemmat toistemme iästä. Mä varmaan kyllä enempi. Ikä on kuiten vaan numero, joten kumpikaan ei loukkaannu... Ja ollaanhan me ihan itte toisemme valittu. =) Mä en muuten edes huomannu sua siellä Myllyssä... (Ai minäkö pahvipää...? :whistle: ) Ihmettelin vaan, kun et tullukaan tapaamiseen.

Jätkälle pitäs antaa iltamaito ja johdatella unia katteleen... Lopettelenpas siis romaanini tähän. :D
 
Hei kaikki! Oon muuttamassa Turkuun tyttöni kanssa jotain kesäkuun alussa!! En tunne sieltä ketään ja aika orpo olo on jo nyt...No mieheni asuu kyllä nyt Turussa (muutti sinne vasta, kun erottiin, mutta ollaan taas yhessä) Juu, mutta olis mukava tutustua ihmisiin ja saada kavereita/ystäviä.

Mun tyttö on 2.v5kk ja mä oon 25.v...Pohjois-pohjanmaalta muutetaan, miehen perässä!

Ollaan just tällähetkellä Turussa käymässä ja vaikuttaa mukavanoloiselta kaupungilta! mennään kotiin jotain viikon päästä.

Mulle saa laittaa meiliäkin peikko1@netti.fi

Niin ja olis kiva tietää joku hyvä alue minne kannattais muuttaa, et olis kohtuullinen vuokra ja rauhallinen ympäristö. Niin joo käytiin siinä Kupittaan leikkipuistossa ja se oli tosi hieno! =)
 
Tervetuloa pinoon tummaan syysvauva05! Kyllä tähän mahtuu. Ehdit hyvin tutustua meihin virtuaalisesti ennen kuin pääset oikeasti tapaamaan, jos vasta kesäkuussa muutat! Vai pääsetkö jo ensi viikolla tapaamiseen? En osaa vinkata noista asuma-alueista sen kummemmin... mutta mulla on sellainen käsitys että Turussa on ihan hyvä tilanne vuokra-asumisen suhteen, niin että ihan kohtuuttomia ei kiskota.

Joo, nyt on sitten kaksi makuannosta lusikkaruokaa takana! Palsternakalla aloitimme, vähän tissimaidolla laimennettiin. Sain aika sileäksi sen soseen, kun puristin vielä siivilän läpi, joten ei kakostuttanut yhtään, ja ilmekin oli lähinnä vaan hieman pettynyt. Ei siis irvistelyä eikä mitään! Olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Ja ylpeä, luonnollisesti. :heart:

Kiitos wiiksu tuosta turvaistuininfosta. Ei ole meillä vielä ajankohtainen, K mahtuu hyvin kaukaloon toistaiseksi, ja nyt kun ollaan menossa kohti kevyemmän vaatetuksen kautta, niin olettaisin että vasta kesällä tarvitsee ruveta katselemaan uutta istuinta. Mutta tuo 199 e on kyllä sopuhinta, täytyy panna mieleen.

En ole noista ensi viikon tapaamisista ihan varma että miten ehdin tai raskin tulla, kun on tuo isi maissa kerrankin, mutta hmmm, taidanpa silti ehdottaa että miten sopisi perjantai - miehen pitäisi silloin mennä graduseminaariin puolen päivän aikoihin, niin sehän olisi vallan passelia, että minä hoitelisin vauvayhteyksiäni sen aikaa.

MLL:sta: Näyttää tuo Marakatti Länt. pitkälläkadulla jatkavan vielä toimintaansa koko kevään, vaikka se uusi keskus Heidekenillä avataankin ihan pian. Ehkä se kahvila siellä avautuu vasta myöhemmin. Ainakaan en löytänyt mitään tietoa mistään perhekahvilan muuttamisesta tuolta nettisivulta, vaikka koko MLL:n Varsinais-Suomen piiri sinne muuttaakin, samoin kuin kaikki muukin jotenkin lapsiin ja perheisiin liittyvä toiminta näköjään: http://varsinaissuomenpiiri.mll.fi/heidekenista_perhetalo_kevaalla/

 
Millon teillä olis ens viikolla se tapaaminen ja missä? Tuleko sinne paljon äitejä/otetaanko lapset mukaan? Mies vois opastaa mut paikanpäälle kyllä sitte varmaan! =)

Mut nettiin en nyt pääse käym. tän päivän jälkeen...mitenhän tän nyt tekis sitte? Pitäs varmaan vaihtaa jonku kanssa numero, niin voisitte ilmotella missä ja mihin aikaan nähtäisiin! Voisin hyvin antaa oman numeron sähköpostin kautta tämänpäivän aikana!!
 
Olisko se sit jälleen perjantai ja tuttu aika 13, vai käykö se kaikille? Olisko Forum taas, kun siellä mahtuu hyvin... Pääseehän siitä muuallekin tarvittaessa siirtymään.

Tervetuloa syysvauva05! :) Olis hyvä, jos jotenkin pääsisit nettiin poikkeamaan ja tapaamispaikan ja ajan kattomaan... Paitsi jos joku antaa yhteystietonsa. Forumissa cafe Sign:ssä ainakin on nettimahdollisuus pientä maksua vastaan, muista en osaa sanoa. :)

Tapaamisissa on yleensä äitejä 3-? (riippuen siitä miten moni paikalle pääsee, kun välillä tulee yllättäviäkin peruuntumisia) ja lapset otetaan mukaan. Masukkaat on myös tervetulleita. :)
 

Yhteistyössä