Eipä oo itellä kokemusta kierukasta, enkä oo siitä pahemmin lukenut. E-pillereistä oon kuullut tota samaa, että joillakin aiheuttaa painonnousua niiden aloitus ja lopettaminen alentanut painoa. Itellä ei kyllä ollu e-pillereillä mitää vaikutusta painoon, koko ikäni ollut normaalipainonen. Kuulostaa hyvälle, että paino on lähtenyt laskuun.Onko kukaan kiinnittänyt huomiota kierukan poiston jälkeiseen painon laskuun. Siitä aina aikaajoin puhutaan ja sitten taas kumotaan ettei kierukka liity painon nousuun tai laskuun mitenkään, mutta mulla ainakin paino lähti selvään laskuun. Muistaakseni tammikuussa sen poistin ja ilman mitään kummempia muutoksia elämässä -8kg tällä hetkellä. Ylipainoa on vielä mutta tässä lähestytään jo kovasti normaalipainoa
oho, onpas tullut ovis kyllä aikaisin! toivottavasti tärppää!KP12 menossa ekaa kiertoa, jossa söin letroja alkukiertoon. Tänään kävin ultrassa katsastamassa vasteen, ja näytti siltä, että olinkin ovuloinut jo (normaalia aiemmin), joten ei tiedetä nyt sitten, kuinka monta follikkelia siellä on ollut :s Eikä sitä, koska ovulaatio on ollut. Toissapäiväinen (ke) yritys jäi nyt sitten ainoaksi yrityskerraksi. Tein tiistaina ja torstaina negatiivisen ovulaatiotestin, mutta keskiviikkona unohdin, joten voi olla että se olis silloin ollutkin positiivinen ja ovis ollut eilen, joten ehkä jotain toivoa on. Ovulaatiokivut on ollut nyt kyllä aika vahvat, tuntuneet selässä asti. Jännä, kun olin asennoitunut, että tänään vasta aloitetaan kunnolla, että keskiviikon touhut oli lämmittelyä vasta
Oho, sul on kyl tullut ovis aikaisin. Toivottavasti ovis ois osunut tollai kuin ajattelet, niin toivoa olis.KP12 menossa ekaa kiertoa, jossa söin letroja alkukiertoon. Tänään kävin ultrassa katsastamassa vasteen, ja näytti siltä, että olinkin ovuloinut jo (normaalia aiemmin), joten ei tiedetä nyt sitten, kuinka monta follikkelia siellä on ollut :s Eikä sitä, koska ovulaatio on ollut. Toissapäiväinen (ke) yritys jäi nyt sitten ainoaksi yrityskerraksi. Tein tiistaina ja torstaina negatiivisen ovulaatiotestin, mutta keskiviikkona unohdin, joten voi olla että se olis silloin ollutkin positiivinen ja ovis ollut eilen, joten ehkä jotain toivoa on. Ovulaatiokivut on ollut nyt kyllä aika vahvat, tuntuneet selässä asti. Jännä, kun olin asennoitunut, että tänään vasta aloitetaan kunnolla, että keskiviikon touhut oli lämmittelyä vasta
Mistä tuollainen voi edes johtua, että yhtäkkiä noin paljon myöhästyy Muistan sellaisen "säännön", että on aika varmasti raskaana, jos lämmöt on keskiarvoa ylempänä 18 päivää. Jos ovulaatio olis KP14, tuo tulis täyteen jo 33 päivä, joten tuon perusteella olisi ovulaatio siirtynyt myöhemmäksi, mikä voi johtua vaikka jostain stressaavasta asiasta.Ärsyttävä epätietoisuus kun ollaan siis yritetty jo reilu vuosi ja aina ollut todella säännöllinen kierto. vaihtelua toki satunnaisesti muutamia päiviä.
Nyt menkat on jo lähes viikon myöhässä, olen tehnyt 2 CB viikkonäytöllistä testiä ja molemmat olleet negoja.
Ensimmäisen tein kp 30/28 ja seuraavan 33/28 ja nyt siis menossa kp 35/28.
Itselläni muutama vuosi sitten keltarauhasesta muodostui kysta joka piti vuodon poissa pari-kolme vk. Maha oli aika pallo jo silloin kun menkkojen olis pitäny alkaa. Parin vk jälkeen pääsin lääkäriin kolmen verikokeiden (raskaustesti) jälkeen jolloin vas minasarjasta löytyi 5cm kysta. Jos vastaava tapahtuisi nyt niin vaatisin lääkäriin pääsyn vk jälkeen..Mistä tuollainen voi edes johtua, että yhtäkkiä noin paljon myöhästyy Muistan sellaisen "säännön", että on aika varmasti raskaana, jos lämmöt on keskiarvoa ylempänä 18 päivää. Jos ovulaatio olis KP14, tuo tulis täyteen jo 33 päivä, joten tuon perusteella olisi ovulaatio siirtynyt myöhemmäksi, mikä voi johtua vaikka jostain stressaavasta asiasta.
Oho, kaikkea sitä voi käydä Oliko tuo siis kivulias?Itselläni muutama vuosi sitten keltarauhasesta muodostui kysta joka piti vuodon poissa pari-kolme vk. Maha oli aika pallo jo silloin kun menkkojen olis pitäny alkaa. Parin vk jälkeen pääsin lääkäriin kolmen verikokeiden (raskaustesti) jälkeen jolloin vas minasarjasta löytyi 5cm kysta. Jos vastaava tapahtuisi nyt niin vaatisin lääkäriin pääsyn vk jälkeen..
Ymmärrän hyvin ton turhautumisen. Saitko ovista kiinni, et olisko voinu olla ovuloimaton kierto? mullaki tuli sellanen yhtäkkiä, vaikka muuten mulla on ollu säännöllinen kieto.Hei vaan pitkästä aikaa!
Frija täällä kirjoittelee, en päässyt enää kirjautumaan vanhoille tunnuksille enkä jaksanut nyt uusiakaan tunnareita tehdä.
Ärsyttävä epätietoisuus kun ollaan siis yritetty jo reilu vuosi ja aina ollut todella säännöllinen kierto. vaihtelua toki satunnaisesti muutamia päiviä.
Nyt menkat on jo lähes viikon myöhässä, olen tehnyt 2 CB viikkonäytöllistä testiä ja molemmat olleet negoja.
Ensimmäisen tein kp 30/28 ja seuraavan 33/28 ja nyt siis menossa kp 35/28.
Olin jo aivan varma että nyt on tärpännyt, olisikin ollut ensimmäinen plussaus ikinä! Täällä meillä hyvinvointialueen resurssit on niin tiukalla että lääkäriin pääsee vasta viikkojen kuluttua tai jos ilmenee kovaa vatsakipua..
Kyllä mulla ainakin on monesti alamaha tai tuo kohdun seutu arka jolloin joo, jotku asennot ei välttämättä tunnu yhtä hyvältä kuin ei-oviksen aikaan.Onko kenelläkään ovis aikoihin kipuja, kun harrastaa seksiä?
Minulla on nyt ollut tässä ja ed.kierrossa. En ole ovista testannut, mutta noin ovis aikoihin.
Ja jossain tietyissä asennoissa tuntuu kipu, ei onneksi joka asennossa.
Mulla on kyl ollu aina, että on muutamat asennot, jotka tuottaa kipua alavatsalla. Eivät oo siis mitenkään sidoksissa kierron vaiheisiin.Onko kenelläkään ovis aikoihin kipuja, kun harrastaa seksiä?
Minulla on nyt ollut tässä ja ed.kierrossa. En ole ovista testannut, mutta noin ovis aikoihin.
Ja jossain tietyissä asennoissa tuntuu kipu, ei onneksi joka asennossa.