Haaveena vauva 2025

Täällä alkoi eilen menkat, joten tänää kp 2, voisin jättäytyä kierto-ja piinalistalta pois ainaki seuraavan kierron ajaksi, kun ei oikein mitään uutta oo omalla kohdalla. Muutenkin ainaki tän viikon vähemmän aktiivisena täällä, kun oon reissussa. Tää reissu kyl kivasti vauhdittaa tätä kierron alkua, kun reissun loputtua pitää alottaa valmistautuminen ovista kohti 😂
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
vierailija
Täällä kp 2 tänään.

En tiiä miten, muttaa luulisin, että koska ovulaatio oli super kipeä niin sillä oli sitten jtn tekemistä sen kanssa, että tuli maitoa varmaan viikko ja rinnat oli tosi arat koko ajan. Ja nyt si nää menkat on myös super kipeät. Mä en ymmärrä miksi naisten pitää kitua tällaisten kipujen kanssa...
Samoja mietteitä kivuista. Itsellä koviakin menkka kipuja ja vahvempaa kipulääkettä otan parina pahimpana päivä jos panadol/burana ei riitä.
Monta kertaa suositeltu hormooni kierukkaa ennenkö olen kertonut, että haaveena vauva.
 
vierailija
Hei. Minä plussasin tänä aamuna! Kiitokset kaikille vielä ovulaatiokipu keskusteluista. Ilman sitä en olisi yhtään osannut aavistaa että ovulaationi on aikaisemmin kuin mitä sovellukseni näytti. Juoksi silloi kauppaan ostamaan ovulaatiotestit ja sielä tuli testiin hymynaamaa ja raivasimme iltaan tilaa kahden kesken... olisi jäänyt hyödyntämättä muuten. En tosiaan tiennyt mitään oviskivuista vaikka ikääkin jo näin paljon
 
Hei. Minä plussasin tänä aamuna! Kiitokset kaikille vielä ovulaatiokipu keskusteluista. Ilman sitä en olisi yhtään osannut aavistaa että ovulaationi on aikaisemmin kuin mitä sovellukseni näytti. Juoksi silloi kauppaan ostamaan ovulaatiotestit ja sielä tuli testiin hymynaamaa ja raivasimme iltaan tilaa kahden kesken... olisi jäänyt hyödyntämättä muuten. En tosiaan tiennyt mitään oviskivuista vaikka ikääkin jo näin paljon
Tämä meni vahingossa vierailijana enkä osaa tätä poistaa
 
Hei. Minä plussasin tänä aamuna! Kiitokset kaikille vielä ovulaatiokipu keskusteluista. Ilman sitä en olisi yhtään osannut aavistaa että ovulaationi on aikaisemmin kuin mitä sovellukseni näytti. Juoksi silloi kauppaan ostamaan ovulaatiotestit ja sielä tuli hymynaamaa ja raivasimme iltaan tilaa kahden kesken... olisi jäänyt hyödyntämättä muuten. En tosiaan tie
Paljon onnea! 😍 ❤
Onko sinulla ollut minkälaisia oireita?
 
Minkäikäisiä olette?
F33 ja M36. Perusterveitä, normaalipainoisia, liikkuvaisia, tavallisia ihmisiä olemme :D Limakalvokin on aina joku 10mm ja gyne kovasti kehuu kuinka hienolta kaikki näyttää. Ainoa mitä keksin, on että mulla tosiaan olis endometrioosi, jota ei ole koskaan todettu, koska se on niin oireeton. Nyt viimeisessä kierrossa tunsin ekan kerran häiritsevää paineentunnetta alavatsalla. Nyt kp 4 se on loppunut. Saispa selvitettyä onko kyse siitä ettei munasolu hedelmöity vai ettei hedelmöittynyt munasolu kiinnity. Toisaalta en tiedä voiko kumpaakaan oikein avittaa. Lämpötiloistani näen, että ovuloin kyllä.

Välillä tuntuu että oon missannut jotain oleellista siitä, miten lapsia tehdään (vaikka yks lapsi onkin) 😄

Aloitin nyt letrojen syömisen ekan kerran tässä kierrossa, jospa ne tuplais mahdollisuudet onnistua 🤞

Sit mietin et pitäiskö (sen sijaan että yrittää väh. joka toinen päivä kp9-16) kokeilla yrittää vain kerran kp13 (tai positiivisen ovistestin aikaan, riippuen kumpi ennen). Olis sit "täys lasti" siittiöitä. Onko muilla tämmöisiä ajoitustaktiikoita käytössä?

(aloitin nyt nimimerkin käytön, jospa helpottaa vierailijoiden erottamisen)
 
Hei. Minä plussasin tänä aamuna! Kiitokset kaikille vielä ovulaatiokipu keskusteluista. Ilman sitä en olisi yhtään osannut aavistaa että ovulaationi on aikaisemmin kuin mitä sovellukseni näytti. Juoksi silloi kauppaan ostamaan ovulaatiotestit ja sielä tuli hymynaamaa ja raivasimme iltaan tilaa kahden kesken... olisi jäänyt hyödyntämättä muuten. En tosiaan tie
Ihanaa. Onnittelut!😍 jos tästä seurais iso plussa-aalto
 
Mulla vihdoin loppu se punaruskeen tihuttelu. Huomaa jotenki, et se vaikuttaa positiivisesti mielialaan, nyt taas tuntuu, et ehkä sitä joskus voiki tulla raskaaks. 😆 Ajattelin huvikseni tehdä ovistestin ja sain siihen haaleen viivan, mutta ihan selvä oli. Nyt pitää sitte sen avulla yrittää saada kiinni ovista.

Mut vois poistaa kiertolistalta, koska nyt en tiiä yhtään, et alkoko mulla sillon pari viikkoa sitte uus kierto, kun alko tuleen sitä punaruskeeta, vai ei. Palaan sitte kiertolistalle, kun osaan paremmin sanoa, mikä kierron vaihe menossa. 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Masunen
vierailija
15kk, jossa 13 yritystä. Yhden yhtä raskautta ei ole alkanut tänä aikana. Yritetään siis toista lasta, edellinen n. 3v ja raskaus alkoi 2. yrityksestä.
Se voi viedä aikansa. Meillä tärppäsi vasta yk 20. Sitä ennen ei ainuttakaan plussaa, vaikka olen ennen suht helposti tullut raskaaksi, siis ennen kuin täytin 40. Ikää nyt 42 v.
 
F33 ja M36. Perusterveitä, normaalipainoisia, liikkuvaisia, tavallisia ihmisiä olemme Limakalvokin on aina joku 10mm ja gyne kovasti kehuu kuinka hienolta kaikki näyttää. Ainoa mitä keksin, on että mulla tosiaan olis endometrioosi, jota ei ole koskaan todettu, koska se on niin oireeton. Nyt viimeisessä kierrossa tunsin ekan kerran häiritsevää paineentunnetta alavatsalla. Nyt kp 4 se on loppunut. Saispa selvitettyä onko kyse siitä ettei munasolu hedelmöity vai ettei hedelmöittynyt munasolu kiinnity. Toisaalta en tiedä voiko kumpaakaan oikein avittaa. Lämpötiloistani näen, että ovuloin kyllä.

Välillä tuntuu että oon missannut jotain oleellista siitä, miten lapsia tehdään (vaikka yks lapsi onkin)

Aloitin nyt letrojen syömisen ekan kerran tässä kierrossa, jospa ne tuplais mahdollisuudet onnistua

Sit mietin et pitäiskö (sen sijaan että yrittää väh. joka toinen päivä kp9-16) kokeilla yrittää vain kerran kp13 (tai positiivisen ovistestin aikaan, riippuen kumpi ennen). Olis sit "täys lasti" siittiöitä. Onko muilla tämmöisiä ajoitustaktiikoita käytössä?

(aloitin nyt nimimerkin käytön, jospa helpottaa vierailijoiden erottamisen)
Ootko koittanut ovistestejä? Toki jos lämpöjä seuraat niin se on kyllä varmasti yhtä luotettava 🤔 Mietin vaan olisko mahdollista jos ovis (joskus) tuliskin myöhemmin kuin kp 16, minkä mainitsit tuossa yritysten ajoituksessa. Jos vois olla, että liian aikaisin loppuu ns. yritys? Mulla itsellä tullut ekan raskauden jälkeen ovulaatiot vaihtelevasti kun välillä tulee jo kp 14-16 välillä ja joskus vasta lähemmäs kp 20 tai sen jälkeenkin 😮
Mietin vaan kun tuli mieleen.. Tsemppiä, toivottavasti teillä tärppäisi pian! 💕
 
  • Tykkää
Reactions: ToiveikasToivoton
F33 ja M36. Perusterveitä, normaalipainoisia, liikkuvaisia, tavallisia ihmisiä olemme Limakalvokin on aina joku 10mm ja gyne kovasti kehuu kuinka hienolta kaikki näyttää. Ainoa mitä keksin, on että mulla tosiaan olis endometrioosi, jota ei ole koskaan todettu, koska se on niin oireeton. Nyt viimeisessä kierrossa tunsin ekan kerran häiritsevää paineentunnetta alavatsalla. Nyt kp 4 se on loppunut. Saispa selvitettyä onko kyse siitä ettei munasolu hedelmöity vai ettei hedelmöittynyt munasolu kiinnity. Toisaalta en tiedä voiko kumpaakaan oikein avittaa. Lämpötiloistani näen, että ovuloin kyllä.

Välillä tuntuu että oon missannut jotain oleellista siitä, miten lapsia tehdään (vaikka yks lapsi onkin)

Aloitin nyt letrojen syömisen ekan kerran tässä kierrossa, jospa ne tuplais mahdollisuudet onnistua

Sit mietin et pitäiskö (sen sijaan että yrittää väh. joka toinen päivä kp9-16) kokeilla yrittää vain kerran kp13 (tai positiivisen ovistestin aikaan, riippuen kumpi ennen). Olis sit "täys lasti" siittiöitä. Onko muilla tämmöisiä ajoitustaktiikoita käytössä?

(aloitin nyt nimimerkin käytön, jospa helpottaa vierailijoiden erottamisen)
Ja lisäksi en itse ehkä ajattelis, että parempi olis toi, että vaan kerran yrittää lähellä ovista. Varmasti joka toinen päivä parempi tyyli. Kun jos yrittää vaan sen kerran, tavara voi olla vanhempaa ja oon kuullut, että sen laatu voi olla sen takia huonompaa 😅 Oon myös jostain kuullut, että paras tärppipäivä olis 1 päivä ennen ovista. Eli siis se päivä kun tekee positiivisen ovulaatiotestin.
Muistaakseni täälläkin pyörinyt joskus joku linkki kuvaan/tms sivustolle missä prosentteja raskautumisen todennäköisyydelle eri päivinä ennen ovista🤔 Mulla oli se joskus itselläkin tallessa, mutta en nyt löytänyt kun yritin etsiä.
 
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

30.5.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Liilja kp 33/30-34
@jauhopeukalo kp 26/28
@Niisq kp 26/26
@Miemei kp 20/27-29
@Henskii kp 20/28-29
@Kerttumaaria kp 10/24-30
@heltsuli kp 9/29-36
@Min204 kp 9/23-30
@Päivänsäde84 kp 9/26-29
@rimpsukka84 kp 7/31
@Minnix kp 5/26-30
@Cara-mel kp 4/24-27
@possu. kp 4/25-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO



★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
vierailija
Onnea @Aronia88 😍

Täällä on mahdollisesti alkamassa ovis, lämpöjen perusteella. Tai sitten tuo nousu johtuu vain eilisen treenistä tai muusta satunnaisesta. Jännittävää. 2,5vk kierukan poistosta, mutta kunnon menkkoja ei ole vieläkään kuulunut. Pientä turhia tuli muutamana päivänä poiston jälkeen, ei muuta..

/Kolmattakehiin
 
Mä sain tänään kp 9 ovistestissä hymynaaman. Just hetkeä ennen kun lähdin lapsen kanssa mökille. 🤯 Ehdin myös varata akupunktiohoidon maanantaille, koska arvio oviksesta oli ens ke kp 15. 🤣
Akupunktossa otetaan huomioon kierron vaihe. Itse kävin pari vk sitten ensimmäisen kerran ja vasta nyt ymmärsin että sillä oli tarkoitus sammuttaa munasarjat (jotta kystat poistuisi) ja nyt tämän vk hoito käynnistäisi toiminnan uudelleen. Ainakin äkkiselti tuntui limoissa että jotain tapahtuu mutta ovistestit olleet vielä hailakoita
 
  • Tykkää
Reactions: Min204
Taisin nuolasta ennen ku tipahti, illalla sit alko taas jonkulainen vuoto, nyt se on enemmän punasta ja jopa vähän runsaampaa. 😢 Ovistesti oli tänää vaaleempi, ku eilen, eli ovis on varmaa ollu alku viikosta. Toivon niin ainaki, koska sillon saatiin se hyödynnettyä. Niin ja siis ei mitään hajua kiertopäivistä😅

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Löytyiskö viisaita sanoja avuksi?🧐
 
vierailija
Onnea @Aronia88 ja kovasti tarrasukkia matkaan! <3

Täällä palailen tyky-reissusta ja on tää alkukierto/menkat menneet ihan hujauksessa. Unohdin jo kuinka nopeasti tallettelu tulee ajankohtaiseksi, johan tässä pitää ensiviikolla aktivoitua! Mietin pitäisikö alkaa juomaan greippimehua, mutta taidan jättää sen ilon ensikiertoon, sillä olen jo usean päivän myöhässä nyt 😅
 
Heinäkuussa oleva kierto osuu niin, että ovis maanantaina ja olemme sitä edeltävän vklp kavereiden kanssa mökillä. Kaverit siis juuri kysyivät mentäisiinkö, mutta nyt alkoi epäilyttää haluanko mennä kun menee sit yks kierto "hukkaan". Ja samalla ärsyttää kun edes mietin tämmöstä! 🙄 Onko muut peruneet menojaan, jottei häiritse kriittisä päiviä?
 
Viimeksi muokattu:
Ootko koittanut ovistestejä? Toki jos lämpöjä seuraat niin se on kyllä varmasti yhtä luotettava Mietin vaan olisko mahdollista jos ovis (joskus) tuliskin myöhemmin kuin kp 16, minkä mainitsit tuossa yritysten ajoituksessa. Jos vois olla, että liian aikaisin loppuu ns. yritys? Mulla itsellä tullut ekan raskauden jälkeen ovulaatiot vaihtelevasti kun välillä tulee jo kp 14-16 välillä ja joskus vasta lähemmäs kp 20 tai sen jälkeenkin
Mietin vaan kun tuli mieleen.. Tsemppiä, toivottavasti teillä tärppäisi pian!
Kiitos 😍 Joo oon kokeillut ovistestejä, ja ne on positiivisia aina ennen kuin lämpö nousee. Olen lukenut, että lämmöt nousee vasta, kun ovulaatio on tapahtunut ja on jo "myöhäistä" yrittää, joten siksi lämpötilojen mukaan ei pysty tekemään ajoitusta. Mutta oonkin sit pitänyt lämpötilojen nousua merkkinä, et nyt saa taas huilata 😅 Mutta tuli mieleen viime kierrossa tuo sama, että jospa yritys loppuu liian aikaisin, ja silloin ainakin yritettiin sit vielä kun lämmöt oli ollut koholla jo pari päivää. Ehkä pitää kokeilla jotain "joka päivä läpi kierron" taktiikkaa, ei tarttis sit stressata testejäkään 😄 Mut kuka sitä jaksais 😆


Ja lisäksi en itse ehkä ajattelis, että parempi olis toi, että vaan kerran yrittää lähellä ovista. Varmasti joka toinen päivä parempi tyyli. Kun jos yrittää vaan sen kerran, tavara voi olla vanhempaa ja oon kuullut, että sen laatu voi olla sen takia huonompaa Oon myös jostain kuullut, että paras tärppipäivä olis 1 päivä ennen ovista. Eli siis se päivä kun tekee positiivisen ovulaatiotestin.
Muistaakseni täälläkin pyörinyt joskus joku linkki kuvaan/tms sivustolle missä prosentteja raskautumisen todennäköisyydelle eri päivinä ennen ovista Mulla oli se joskus itselläkin tallessa, mutta en nyt löytänyt kun yritin etsiä.
Totta! Spermanäytettä ennenkin piti pidättäytyä joku 1-2 vuorokautta, mutta ei kuitenkaan yli 4 vuorokautta (tai jotain sinne päin). Mut jos testais ahkerasti aamuin illoin ovista, tähtäis tavarantyhjennyksen :)D) 3-4 päivää ennen oletettua ovista ja varsinaisen yrityksen siihen kun testi on positiivinen, niin olisko optimi 🤔

Ja sanonpa vielä että arvostan todella viestejäsi ja kaikkia neuvoja ja ideoita, mitä kokeilla ja millä herättää toivoa 😊
 
Heinäkuussa oleva kierto osuu niin, että ovis maanantaina ja olemme sitä edeltävän vklp kavereiden kanssa mökillä. Kaverit siis juuri kysyivät mentäisiinkö, mutta nyt alkoi epäilyttää haluanko mennä kun menee sit yks kierto "hukkaan". Ja samalla ärsyttää kun edes mietin tämmöstä! Onko muut peruneet menojaan, jottei häiritse kriittisä päiviä?
Ei oo tähän mennessä itse tarvinnut, mutta varmaan jotenkin joko yrittäisin järjestää siellä yksityisen hetken tai sit tossa tilanteessa yrittäisin just ennen lähtöä ja heti palattuamme. En kyllä näkis mahdottomana myöskään perua omia menojani, varsinkaan tässä kohtaa kun aikaa on kulunut ja jokainen kuukausi tuntuu vuodelta.
 

Yhteistyössä