Meillä samat dpotTäällä vast dpo 8, mut usko plussaan nolla. Oireet/oireettomuus samaa rataa kuin kaikissa edellisissä negakierroissa.
Jotai hyvää sentään, että mies on onnistunut jo reilu viikon olee ilman nikotiinituotteita, ja oletettavasti vaikein aika selätetty Selvittelin, niin toi 3 kk:n nikotiinittomuus on vast noin kuukauden ollu vaatimus julkisen puolen lähetteelle pääkaupunkiseudulla.
Onko jossain kattavasti asiaa akupunktiosta hedelmällisyyden tukena? Esim. kuinka usein tuollaisessa pitäisi käydä? Onko jotain tähän asiaan erikoistuneita akupunktion tekijöitä, vai osaako ne kaikki, jos kertoo millä asialla on?Täällä oli viime viikko hyvin kiireinen, eikä paljon kerinnyt tilannetta päivittämään tai muita kommentoinaan. Viikko sitten ti kävin akupunktiossa ja sain muutaman täsmävinkin myös ruokavalioon. Lopuksi neljä neulaa jalkaterään ja yksi käteen. Jalan neulat tarkoitettu vatsan/ hormooneihin ja käden neula olkapään oireiluun. Loppuviikkoon en saanut illalla unta, piti pakottaa itsensä nukkumaan puolen yön jälkeen. Loppuviikosta alkoi munasarjojen kohdilla tuntua kystien poksuntaa. Tänään lh testi jo hiukan vahvistui. Viikon päästä menen uudelleen. Siihen asti odotan lähtisikö lh nousemaan jo tällä yhdellä
Itse olen lukenut sieltä täältä ja IS:n juttu akupunktiosta lapsettomuushoitojen tukena sai kokeilemaan. Oma herkkyys akupunktioon on vahva, auttanut mm jäätyneeseen olkapäähän aiemmin parilla hoitokerralla eikä tuo nytkään yhdentekevältä tuntunu.Onko jossain kattavasti asiaa akupunktiosta hedelmällisyyden tukena? Esim. kuinka usein tuollaisessa pitäisi käydä? Onko jotain tähän asiaan erikoistuneita akupunktion tekijöitä, vai osaako ne kaikki, jos kertoo millä asialla on?
Heräily voi hyvinkin johtua kierukan poistosta.Mulla poistettiin kierukka n viikko sitten. Parina päivänä tuli pientä tiputteluvuotoa, mutta nyt ei enää mitään. Viime yönä heräsin monta kertaa ihan virkeänä keskellä yötä. Tosi outoa, en yleensä heräile öisin. Mahtaako tuo heräily johtua kierukan poistosta? Onko kellään kokemuksia?
/kolmattakehiin
Mä oon kärsinyt e-pillereiden lopetuksen jälkeen yöheräilystä, mutta pääosin vain ovulaation ja menkkojen välisenä aikana, enkä onneksi joka yö, mutta joka kierrossa. Ja e-pillereiden lopetuksesta jo yli vuosi.Mulla poistettiin kierukka n viikko sitten. Parina päivänä tuli pientä tiputteluvuotoa, mutta nyt ei enää mitään. Viime yönä heräsin monta kertaa ihan virkeänä keskellä yötä. Tosi outoa, en yleensä heräile öisin. Mahtaako tuo heräily johtua kierukan poistosta? Onko kellään kokemuksia?
/kolmattakehiin
Onko sulla tietoa missä kohtaa kiertoa akupunktiossa pitäisi käydä? Vai onko väliä?Täällä pientä nousua LH:ssa havaittavissa. Tähän kiertoon testaan myös sylkitestillä ja katson löytyykö myös sillä. Jatkoa ajatellen helpompi ja halvempi
Välillä meinasi itseäni jopa turhauttaa kun ovulaatiota ei ole helmikuun jälkeen ollut. Ensi tiistaina toinen akupunktio ja ajattelin odottaa sinne lähteekö mitään tapahtumaan. 6.6. sopivasti gynekäynti joka voisi kuitenkin tsekata munasarjojen tilanteen aloitanko viimeisen terolut kuurin vai lähtisikö toimimaan omillaan. Varasin jo heinäkuulle kuitenkin seuraavan gynen niin voi silloin pyytää lääkkeellistä tukea jos ei ala mitää tapahtua. Lämpö/helle hävitti miulta taas vaihteeksi ruokahalun joten en tiedä auttaako sekään tässä muuten kun että painon pitäisi tippua väistämättä