Meille sopii toi keskiviikko. ja aikakin sopii enemmän kuin hyvin, kun meillä herätään vasta päikkäreiltä siinä 11- 12 aikaan.
Päivähoidosta, meidän on varmaan "pakko" laittaa poika päiväkotiin, koska menee ruotsinkieliseen ja mä en uskalla antaa vaan yhden ihmisen hoidettavaksi mun lasta. Tarhassa on kuitenkin muitakin hoitajia, mutta sitten perhepäivähoitajalla on vaan se yks, ja mistäs sitä tietää millon sillä palaa päre ja miten se palaa. Niin mä en uskalla antaa kellekkään vieraalle perhepäivähoitajalle. Mun äiti kyllä hoitaa mun siskontyttöä ja sinne voisin laittaa, mutta kun miehen toive on että oppisi kunnolla ruotsinkin, kun mies sitä kerran puhuu. Ja mä kanssa alotan varmaan 50 % tai 70 %, en todellakaan 100 %. Tai no katotaan millanen asuntolaina meinataan saada, että joudunko olee töissä 24/7.
Mä kävin kaupungilla aika pikaseen, ja ostin äidin ystävän lapselle joka sai lapsen (oliko tarpeeksi vaikeesti selitetty?) vaatteita. Oli ne vaan niin pieniä.. Joten, jos joku keksii STOP- nappulan jolla hidastaa pienen kasvua, niin kertokaa meillekin!
Mussukka, onnea teille Eliaksen huimasta kehityksestä.. On se niin haikeeta, kun nää pienet kasvaa.
Ja
Funny liity ihmeessä mukaan, ettei seinät ala ahdistaa!
Sovitaanko ke klo 13 vaikka siinä cafe signissa, mikä on siinä forumissa, sen jäätelökioskin vastapäätä?