Turkulaisia äitejä

Kiitos :flower:

Hiukan jännittää kun on tosi huono olla. Huippaa ja oksettaa melkein taju meinaa lähteä. Ajatukset ovat ihan sekaisin. Kaikkista eniten pelkään että on kohdunulkoinen. Tai sit mussa on räjähtäny hormoonipommi. Olo on ihan sama kun ekassa raskaudessa mikä sitten meni kesken. :ashamed:

Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta. :heart:
 
Kiitos.

Keskiviikkona neuvola ja ajattelin ruinata ylimääräisen ultrankin jos ei onnistu niin menen yksityiselle. :D

Hiukan on heikko olo mut muuten menee loistavasti ainakin mulla.

Mitä pikkuneitiin tulee niin on 3vko kipeenä 2 viikkoo ollu korvatulehdus ja perjantain yöllä puhkes tärykälvo sunnuntaina oltiin lääkäsis ja korvakäytävä täynnä kellertävää mönjää + verta. Voi mun käy niin sääli ku pikkanen kipeenä. Keskiviikkona mennään imuroimaan se tyhjäks ku nyt pehmennetään et sen sais joskus ulos.... :ashamed:
 
Voi Niiskis teidän pientä potilasta :( Toivottavasti alkais pian helpottaa, ja toivon mukaan saatte tuubit nopeesti jos korvatulehdukset uusii.

Toivottavasti pääsette sinne ultraan :)

Mulla menee kaikki aika autokoulussa, tai siltä musta tuntuu. Mut eipä se enää kauaa kestä, jos kaikki mene hyvin! Nyt mä kyl haen vähän jätskii ja katon bb:n.

Voikaahan hyvin kaikki!
 
Ajattelinpa nostaa tän ylöspäin.
Oon ollu nyt tuol lasten syöpätaudeilla ja se on aika kamala paikka. Nyt mietin että mihin menis töihin sitten tammikuussa? Mä en enää ekstä katsoo sairaita lapsia, se oli eri asia ennen kuin oli oma lapsi, nyt en enää pysty / halua nähdä vain todella sairaita lapsia. Ja varsinkin kun siellä on samanikäisiä kun omakin on...

Niin ajattelin jos menis töihin vaikka johki tk: n vastaanotolle... Miltäs kuulostaa? ;)
 
Tuhannesti ONNEA Niisku-Rouva :heart:!!!!

liirah, kuulostaa ihan hyvältä! =) Ihmettelen todella miten jaksat siellä syöpäosastolla.. :'( :hug: Aika rankkaa nähdä kaikkea tuollaista ja palata työpäivän jälkeen kotiin katsomaan omaa rakasta pikkupoikaansa... Ei sitä varmaan pysty hetkessä työpäivää päästään tyhjentämään. Tärkeää työtä kuitenkin teet, ja nostelen hattua kun olet näinkin kauan pystynyt sitä tekemään!

Mä alan katselemaan töitä myös vasta tammikuussa, vanhaan työpaikkaan ei enää ole paluuta (mikä on, uskokaa tai älkää, pelkästään hyvä asia! :D ). Kuukauden päästä olen ihan virallisesti työtön :p Ja olen sitä ihan mielelläni muutaman kuukauden... Ja nyt tietysti joku työkkärintäti keksii mulle jonkun kurssin tai työllistyspaikan :headwall: Toivottavasti ei... :whistle: Töihin menen ilman muuta heti, kun jotain mielekästä ilmaantuu, täytyy vaan katsella jotain sopivaa paikkaa.
 
Tervehdys.

Kaikki on hyvin. Vauveli on oikeassa paikassa kävin itse yksityisellä ultrassa koska en muuten olisi päässyt.

Mutta tämä vauveli on 2 viikkoa pienempi mitä luultiin joten sillon ultrassa ei näkynyt muuta kuin se pussukka.

Seuraavaksi pääsen ultraan vasta 4.11 se on se np-ultra ja neuvolaan pääsen jo 15.10 aika hassua.

Aika paljon ollut "supistuksia" teen raskasta työtä ja vapaa aikani vietän pikkuneidin kanssa joka ollut kovin kovin kipeä viime päivinä ja olen hänen kanssaan valvonut ja kantanut sylissä joten aika loppu alan olemaan. Täytyy miettiä miten sitten jatkossa.

Ja sitten kysymys. Ultrassa katsottiin myös että kummalta puolelta olen ovuloinut ja keltarauhas hormooni näkyi ultrassa selvästi vasemmalta puoelta. Eli onko jollain tietoa kuinka kauan se näkyy ovuloinnin jälkeen?? :D olisi helpompaa tietää koska pikkuinen on saanut alkunsa.

No nyt sitten päivä kerrallaan.

Niisku-neiti & neiti 7kk + pikkupapu 6+5 :heart:

 
Täällä onkin ollut tosi hiljaista :) Meidän pikkuiset lähestyy huimaavaa yhden vuoden ikää! :heart:
Toivottavasti Niiskiksen perheessä ollaan jo terveempiä et äitikin sais vähän lepäillä! Noista ovulaatioista mulla ei oo mitään käryä :ashamed:
Meil kuuluu samaa vanhaa, eli ihan hyvää. Nipa tossa vieressä touhuu kovasti, leikkii itseasiassa just meidän koiran kanssa. Niistä on tullut melkoinen parivaljakko! :D
Mä sain ajokortin vihdoinkin, nyt vaan tarttis vielä päästä ajelemaan aika ajoin ettei unohdu vastaopitut taidot. Nyt on pakko mennä tankkaamaan, kauhia nälkä ku ollaan oltu taas aamusta asti Niilon kanssa liesussa ;)
 
Mä olin ihan unohtanut tän pinon! Mutta nyt otan vahingon takaisin ja kirjoitan! Meillä kanssa Tomas täyttää jo 10 kk kun tuntuu että vastahan mulla oli maha. Ja on niin iso poika jo. Osaa kävellä tukea vasten ja yrittää nousta pystyyn ilman tukeakin jo, mutta siihen ei oikein tasapaino vielä oo tarpeeksi hyvä. Siis mihin tää aika menee? Mä en voi käsittää kun juurihan tuo oli vasta ihan pieni ja vastahan mä imetin mun pientä... :heart:

Muilla täällä alkaa jo vuoden ikä lähestyy tai sitten se on tullut jo vastaan. Siis alkaahan se meilläkin lähestyy mutta ei ihan vielä. Antakaa mulle nappula mistä voin painaa hidastusta.

Mulla on ihan kamala vauvakuume, ja puhuttiinkin jo toisen saamisesta. Mutta mä meen nyt tammikuussa hetkeksi töihin ja katsotaan sitten uudemman kerran. Jos sitten vaikka tossa loppuvuodesta. Tai no, mietitään. Ois vaan niin ihana olla raskaana ja saada taas se pieni vauva tuohon syliin ja saada pojalle sisarus. No kaikki aikanaan ja toisaalta omakotitalo on ennen kuin toinen tulee ja se ollaan jo sovittu. Joten pakko mennä töihin nyt ensin. :LOL:

Mitäs muille kuuluu?
 
Heips.

Hyvää kuuluu. Jos ei mieti turhia.

Tästä raskaudesta tulossa täys kaaos. Jatkuvaa pelkoa ahdistusta ja väsymystä.

Neuvolassa rv 16 etsittiin todenteolla dopperilla ääniä. Löytyihän ne sitten vihdoin ja viimein. Riehaisa kaveri mutta kyllä sydäntä raapaisi kun ei kuulunut aluksi mitään. :heart:

Verenpaineet korkeitaan 100/70 pahimmillaan 96/63 :/ Hiukan huipannut on joo. sängystä ei parane pomppia pystyyn ja aina sänkyyn menossa tai makuuasentoon muutenkin mentäessä silmissä päässä pyörii ja tulee huono olo.

Sokerirasitukseen jouduin taas. :LOL: Mutta tällä kertaa. paastoarvo 4,7 1h 6,0 ja 2h 4,5 eli mulla sokerit laskevat liian nopeasti syömisen jälkeen ja siksi mulla on heittää nupista ja on huono olla.

Hb 118 alkaa olemaan siinä ja siinä joudunko syömään lisärautaa. :/ Ei meinaan sovi mun napaan.

Oksennan aamuisin vieläkin jo -6kg :LOL:

Että odotan kauhulla viimistä kolmatta. :eek:

Olis kiva nähdä joku päivä??? Taitaa kaikki kyl olla joulukiireissä ja töissä.

Niisku-rouva &neiti 9,5kk + pikkupapu 16+6 :heart:
 
mitä Niiskurouva onko teillä jo kolmaskin suunnitteilla? Onpas teillä selvät sävelet. :D me kun väännetään kättä siitä että tehdäänkö kaksi vai kolme. Mies kun haluais 3 mut mulle riitttäis vaan 2. Tai no katsotaan nyt. Ja nyt mieskin jo sanoi että tehdään nyt se toinen jo, mutta en mä ihan vielä haluaisi, kun tuo mun muru on vielä niin pieni. Toisaalta... No en tiedä.

Missäs kaikki muut naiset on? Mulla ei sinänsä ole kiireitä, koska kaikki lahjat mä oon jo ostanut ja tietty se siivous on sitten vasta lähempänä joulua. Mä olen muuten päättänyt palkata meille siivojan, koska mä en jaksa enää siivota joka pirun päivä ja pestä lattioita kerran viikossa. Varsinkaan sit kun on töissä ja lapsi pitäis hoitaa ja koirat ulkoiluttaa jne.. Joten nyt mietin vaihtoehtoja et mist löytäis siivoojaan. :D
 
iltaa.

Sulle tais jäädä istukka aivot odotuksesta. :LOL: :LOL: :LOL:

Tai sit en osannu selittää. Mä tarkoitin viimisellä kolmanneksella viimistä 3kk tästä odotuksesta eiks aina puhuta ekasta tokasta ja kolmannesta???

Ja äkkii ne kasvaa. ja mies voi tulla katumapäälle kun poitsu tulee uhmaikään ni sit on kakkos haaveet enää haaveita.

Itse haluaisin ainakin 4 lasta. Mies sanoin että on mahduttava yhteen 5 hengen autoon. :/ :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kappas vaan, on vissiin aivot jäähyllä!! :LOL: :LOL: No ei aina voi onnistua, ei edes joka kerta!! :LOL:

Mä olin sitten perjantaina juhlimassa ja voi jeesus mikä olo oli sitten eilen. En mä muistanutkaan että tollasta oloa voi edes tulla. No enpä taida taas aikoihin ottaa, tuskin tulee uutena vuotenakaan otettua kun en mä halua ottaa niin että lapsi on siinä. Joten sen takia en ota. Ja kuitenkin uusivuosi ollaa perheen kesken, jos nyt ehkä emnnään kavereille syömään / ne tulee meille.

Mulla alkaa työt 5 tammikuuta, onko pakko mennä jos ei halua? :D
 
Täällä uusi turkulainen äiti! :wave:
Esikoispoikamme syntyi 15.9. 2008 (3070g, 47cm). Puolivuotias siis jo! Konttausasento löytyi pari päivää sitten, ja nyt ei muuta tehdäkään kuin keinutella polvillaan =)
 

Yhteistyössä