Onnea kaikille ylöspäin kiipijöille!

Ja Tuukalle onnea hampusta ja askelista!
Ihanaa että Jenna pääsee tutulle hoitoon!
Mummi eilen huomasi että Miklulle on puhjennut alas uusi hammas

Minä en ollut moista huomannut, olen vain sitä yhtä ylähammasta kytännyt enkä tiedä vaikka sekin olisi jo puhjennut. Kyllä niitä hampaita tuleekin hirveää vauhtia nyt...
Nytkin Miklu tuossa lattialla yrittää palloa jyrsiä
Kävely sai uusia käänteitä eilen, yhtäkkiä mummilla ollessamme Miklu päästi keittiön tuolista irti ja ihan muina miehinä käveli mummin syliin. Sellaisen metrin verran

Sitten hän ihmetteli vaatimattomana mitä minä ja mummi hoetaan hyvähyvä Miklu

Eilen ja tänään Miklu onkin sitten kävellyt kunnon "matkoja", parikin metriä. Voi että, meidän taapero :')
Toisin kuin Tuukka, Miklu ei pahemmin intoile kävelemisestään. Kattoo vaan ihmeissään kun äiti siinä vieressä kiljuu ja pomppii innoissaan

Poikkeus sitten kun tuon auton kanssa painaa menemään, silloin hän kiljahtelee ja päristelee. Sen kanssa pääsee sen verran lujempaa
Sanoja Miklu ei tunnistettavasti ainakaan vielä tavaile, taitaa tuo liikkumispuoli olla ykkösenä, puhuminen tulee sitten myöhemmin. Esineitä osoittelee ja halukas on niitä oppimaan, mutta en ole kuullut että hän niitä olisi esim. toistellut...
Tänään olisi vauvauinti taas, ei ollakaan pitkään aikaan siellä oltu kun oltiin silloin kipeinä ja viimeksi oli pääsiäisjuttuja. Kohta se jo jääkin kesätauolle... Enpä usko että enää syksyllä sinne mennään, meillä kun on toi "omakin" allas

Siinä vaan on paljon viileempää vettä.
Mä vielä hillun kylpytakki päällä

Sain tänään nukkua pitempään kun mies hoiti Miklun kanssa aamutoimet
Aurinkoista sunnuntaita!