Täällä kanssa mahassa hirmunen turvotus, jos tiukan paidan laittaa päälle, niin ei mitään toivoa edes yrittää salailla raskautta
.. Phoebsi mainitsi noista mahan paineen tunteista, mulla kanssa samanlaisia ja oon miettinytkin, että se on ihan kuin ekassa raskaudessa supistukset :O.. Se paine tuntuu jossain tuolla tosi syvällä, kyllähän se huolettaa, mutta näköjään en ole ainut, jolla tuollaista.. Joku (anteeksi mie en muista et kuka oli) sanoi olevansa huolissaan, kun ei ole mitään oireita.. Mulla ekassa raskaudessa ei ollut alussa mitään oireita, olo oli puoleen väiin asti täysin normaali, silloin mietitytti monesti, että onko masussa oikeesti ketään.. Mut olihan siellä, terve tyttö =). Nyt tässä raskaudessa n oireita sitten edellisenkin raskauden edestä.. Väsyttää, etoo jne.. Töissä pitää varmaan aika aikaisin paljastaa tämä, olen hoitoalalla ja välillä työ fyysisesti raskasta, on potilaiden nosteluita jne.. Ja kyllähän tuo työpuvunkin läpi jo alkaa maha näkyä
.. Tuota mahan pömpötystä oon kyllä ihmetellyt, ekassa raskaudessa mun mahaa ei huomannut vasta kuin reilusti yli puolessa välissä, tein silloin keikkahommia ja kun kerroin jääväni pian äippälomalle, kaikki katsoivat silmtä pyöreinä, että "millä mahalla"
.. Alkuraskauden ultraan olen minäkin ajatellut mennä, pitäisi aikaa soitella, täällä yksityinen neuvola, jossa maksaa 50e kätilön tekemänä.. Ok, mutta nyt pitäis koittaa jaksaa jotain saada aikaan, takana aamuvuoro, pitkät päikkärit ja edessä monta päivää vapaata
Pilvis ja masu 4+6