Sheldon sun kanssahan me näitä viikkoja aiemmin taidettiin pähkäillä, kun minäkin sain ensin vain haamuja testiin ja sitten lopulta sen raskaana 1-2. Tänään tein uuden testin ja nyt pompsahti tuo raskaana +3. Huomenna tosin on mulla on ultra, että sen puoleen ihan turhaan tein testin, koska huomennahan se sitten selviää kunnolla, mutta jontekin ajattelin, että jos se näyttää vähäisiä viikkoja, niin tiedän ettei siellä ole asiat kunnossa.
Eilen illalla täällä tuli joku itku-parku kohtaus ja tuntui että, ei en mä sittenkään halua mitään vauvaa. Ja kaikki maailman asiat paino. Mutta enimmäkseen se hätä tuli siitä, että jumaliste mä olen toisella puolen maapalloa ja raskaana. Kaikki ihmiset on siellä suomessa.
Vaikka onhan mulla täällä ihmisiä ympärillä.
Samalla oli paha olo ja oksetti. Sitten vielä kaiken kukkuraksi alko huimaamaan. Joten tulin tulokseen että nyt riitti ja painuin sänkyyn. Pistin esikoiselle kellon soimaan, että millon pitää mennä nukkumaan ja kaaduin sänkyyn.
Onneksi pienet nukku jo. Sain hyvät yöunet nukuttua ja aamulla olikin mieli virkeänä, tosin heräsin jo 5.45

Mutta sainpahan aamupalan rauhassa syödä.
Mutta tosiaankin mielialan vaihtelut on näköjään kuvioissa mukana, kaiken muun lisäksi. En tiedä johtuuko iästä vai mistä mutta tässä raskaudessa taitaa olla oireita eniten muihin verrattuna.
No, katsotaan mihin menee. Sokerirasitus on jossain vaiheessa, en vain tiedä missä vaiheessa se täällä on.
Huomenna olen siis ultrassa, suomen aikaa 21.30, jotta peukut pystyyn!

Buam 8+5, kunnes toisin sanotaan