HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

Heipsan!

Minä kyselin niitä kesäloma suosituksia... Varattiin yksi yö uudesta Holiday Club Saimaasta. Kuvien perusteella aika hieno paikka! Tyttökin tykkää kylpylöistä. :) Ja Visulahdessa meinattiin kans käydä. Jäädään sit varmaan toiseksi yöksi Mikkeliin. Mulla on nyt sellanen fiilis että tästä tulee hyvä kesä!

Nyt on tissitkin kipeytyny kunnolla. Ja voi jestas tätä hikoilua, kainalot koko ajan märkänä.
Jei, kahen viikon päästä pääsee massuun kurkkamaan! :D Mun maha paisuu aina iltaa kohti melkoisesti. Vaikka välttelen hiilareita, ettei ne ainakaan turvottais... Mut haluisin kyllä jo pallomasun. Mulla ei oo aikomustakaan peitellä kasvavaa vatsaa. Haluan vaan korostaa sitä! :D Tai siis heti ekan ultran jälkeen saa rueta kasvaa.

Muoks. Asumisesta... Me asutaan vanhassa rintamamiestalossa pienen järven rannalla, 13 kilometrin päässä meidän kylän "keskustasta". Meidän talossa on 138neliöö eli kyllä tänne vielä muutama mukula mahtuu! ;) Omaa maatakin on seittemisen hehtaaria, niin pihamaatakin on missä temmeltää. Tää on kyllä niin unelmapaikka! Ja mummula on 400 metrin päässä. :D


Pink 5+0 (....tai 4+5) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kun sekoitin jotenkin henkilöt keskenään...

Miulla osittain tuo peittely on kans sen takia kun tuntuu että kaikki kaverit ja sukulaiset painostaa lasten tekoon. Miun mielestä se asia ei niille kuulu ja on tosi ahdistavaa, kun eivät anna meidän tehdä asioita omassa tahdissa. En yhtään tykkää.

Mie olen kuitenkin aina halunnu lapsia, mutta elämäntilanteet ei niitä ole sallineet. Jotkut kaverit on kehottaneet vaan jättämään pillerit pois miehen tietämättä, jos lapsia haluaa. He itse ovat niin tehneet ja ei välttämättä ole ollut fiksua oman itsensä saati sitten lapsen kannalta.

Ei tässä enää tiedä miten päin olisi, kun halu saada lapsi on kova, mutta pelko keskeytymisestä painaa mieltä... Haluaisin vaan päästä sinne ultraan heti! Miekö malttamaton?!?!? :headwall:
 
Heippa,

Vitamiineista: syön jotain mamma valmistetta. Oon syöny jo parin kuukauden ajan, siis siitä kun alettiin toista lasta yrittämään.

Kuinka muuten te joilla useampi lapsi jo olette pärjänneet vauvan ja taaperon kanssa? Eikös täällä ollut useamman lapsen äitejä? Hieman itseä jännittää kuinka sitä sitten kahden kanssa.

Neuvola-ajan sain jo nyt tälle viikolle. Jotenkin poikkeuksellisen aikaisin minusta, viimeksi oli vasta joskus 7+ viikolla.

Muuten menee vielä hyvin. Vähän iltapäivällä huono olo, mutta muuten ok. Itse odotan jo innolla kun maha kasvaa. Viimeksi raskausaika menikin tosi hyvin, että toivotaan samaa nytkin.
 
Nököselle
Tervetuloa ja tervetuloa tietty muillekin uusille. Ei ole ehkä ihan noin isoja kipuja ollut, menkkamaisia ja sitten kovempia, mutta ei ihan noin pitkäkestoisia. Mutta jos verta ei tule ja meni ohi niin ei varmaan tartte huolestua. Ehkä se pieni vaan tarraa lujaa kiinni.
 
Wiitahepo:Jep, viimeistään tässä vaiheessa valjastetaan miehet olemaan palveluanttiita 24/7 ;)
Ja noista suvun painostuksesta. Meillä on melki sama juttu. Miehen täti,nytkin taas kuopuksen juhlissa alkoi huuteleen, et "NOO, JOKOS SE NELJÄS TULEE, EIKÖ JO OLIS AIKA!!?" Ja ihan saman teki myös esikoisen synttäreillä, sillon se varsinkaan ei tuntunut mukavalle, kun oli juuri ollut se km..


Wengen:Hyvin olen pärjännyt. Täälä oli juuri 3v täyttänyt, 1v9kk ja vauva jolla alkoi 3kk ikäisenä korvakierre. Ja tässä sitä ollaan taas kerjäämässä lisää :D. Mutta oikeesti, niitä kurjia päiviäkin kyllä on, kun väsyttää, kaikki kiukuttelee ja mikään ei onnistu. Mulla siihen auttoi asenne, hyväksyi sen, että tämä on nyt tätä mutta tulee aika kun taas elämä helpottuu. Ja enimmäkseen on niitä kivoja ihanan arkisia päiviä lasten kanssa. :)

Nökönen: Jep, kuopuksen kohdalla muistan tommosen kipukohtauksen. Olin menossa esikoisen kanssa uimaan ja olin ihan varma ettei mihkään voida mennä kun sattuu niin hel*etisti. Jotenkin yhdistin sen kiinnittymiseen koska siitä seuraavana viikkona plussasin. Totuuttahan en tiedä mikä oli mutta kipu oli kova. Ja todellakin oli, mulla on korkea kipukynnys ja toi sattui tosi pahasti.

Pink89:Kuulostaa hyvältä :) Mekin varmaan poiketaan loman aikana ikaalisten kylpylään. Herra hakkaraisen talossa käydään ja kotieläinpiha on joka kesä tsekattava. Mä tykkäisin myös särkänniemestä tms mutta mein lapsparoilla on niin huonot vatsat, etteivät varmaan edes karuselliä kestä. Raukat :( muistan kyllä itse kun muksuna joka ikinen kieputin käytiin useamman kerran läpi eikä tuntunut missään, lapset on selvästi tulleet isäänsä tässä kohtaa :)

(.)Lasken jo aamuja kesälomaan. Jotenkin tulee nyt niin tarpeeseen. Olen ollut niin väsynyt ja jotenkin ihan vetämätön olo koko ajan. Saa nähdä onnistuuko edes mun vkl suunnitelmani. Lapset menee mummulaan koko viikonlopuksi (meillä harvinaista herkkua) mies lähtee katsomaan jotain autokisoja eli mä saisin olla yhden päivän ihan kokonaan yksin. Uskotteko, että edellis kerrasta on yli 6v!? :D Olen mä hetkiä ollut toki joo, mutten kyllä kokonaista päivää. Suunnittelin, että lähden lenkille ja käyn kirpparilla.. Mutta jos laiskuus iskee, niin makaankin koko päivän :LOL: Toivotaan nyt ettei iske.

Äiti maa & Usko 5+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä