TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

Aivan mahtava päivä B) Lähdin jo aamulla 8 aikaan liikenteeseen, yksin ja sitten mies toi perässä julian kaupunkii ja pyörittiin siellä ja käytiin mun yhden mamma kaverin luona kyläilemässä, aamulla kun lähdin ulkona oli -13 ja mullahan oli tietty sen mukainen pukeutuminen B) ... ja mikäs sen ihanampaa kun kävellä tuolla "helteessä" neidin kanssa kotia olin ihan hiestä märkä! :x

Edla-mamma: Shoppailu riippuvainen oon minäkin :LOL: Tänäänkin mukaan tarttui itselle kevät/kesä takki ja neidille kesäks hattu! Ja vasta maanantainahan ostelin neidille vaatteita.. :whistle:

Tänään just kun kävelin kotia päin mietinkin jenniä ja onko pikku typy saanut jo nimen, ja nätin nimen jenni olikin täällä käynyt ilmoittamassa! :) Hassua kuinka te pyörittä päivisinkin mun mielessä! :D

Siivooja: Vois tulla meille kans, inhoan siivoamista mutta myös sotkua ! :D

nemika: Meillä neiti 69cm "pitkä" että ei myöskään kovin pitkä. :D

Repa: Kyllä luulis että viikon aikana jo jotain pitäis näkyä, jos on näkyäkseen.
 
Yöt on ehkä hiukan helpottanut. Yhtään yötä ei ole heräämättä mennyt sitten elokuun eikä edes yhdellä heräämisellä, mut siihen on niin tottunut etten jaksa edes valittaa enää. Puolenyön jälkeen alkaa heräily sillä, että se seisoo tuolla pinniksessä odottamassa mua nukkumaan kun tietää et pääsee viereen. Ei se itke tai huuda tai mitään, odottaa siellä aina vaan kun meen huoneeseen. Ties kuinka kauan se siellä aina seisoskelee.. :) Miten teillä, Repa ja muut yöterrorisoinnin kohteet?

Pimennysverho on ostoslistalla mullakin. Sellaisen vaalean haluaisin ettei menis niin tumman sävyiseks sitten huone, mut alkaa olla ihan sama kohta millä sen huoneen pimennän kunhan saa valon pois. Mä vaan aina unohdan sen verhon kun käyn jossain missä niitä vois olla. Pitää kohta jätesäkillä peittää ikkunat. :D

Punaiset ja kuivat posket on Eevallakin, just sellaista läikkää. Ja löytyy jaloistakin ajoittain. Ilmaa oon päätynyt syyttämään kun ei tosiaan näyttäis tulevan minkään tietyn ruoan jälkeen eikä viimeks neuvolassakaan terkka ollut allergian kannalla. Apo basea ja Decubalia kuluu..

Siivooja oltiin jo valittu Italian kotiin, täällä turha edes haaveilla. :/ Tosin en mä nyt yksin täällä aina siivoakaan, ei sillä. Ja sit mun ja Eevan oma koti tulee olemaan sen verran pieni et ei se tapa sitä siivota.
 
Te saatte kyllä halvalla noita vaatteita sieltä pääkaupunkiseudulta...ei täällä ole halpaa ja valikoima minimi. Tänään kävin sitten seppälästä neidille puvun hakemassa, kun en muutakaan keksinyt. Ja taaperokärry löytyi kans; nyt sillä vedetään kauheeta vauhtia...jalat sillai hassusti suorana =) Käytiin marmotalla sitä testaamassa ja pitihän se sit käydä hakemassa.

Merika, minähän se sieltä tilailin...legginsejä, capreja ja t-paitoja tytölle ja t-paitoja ja sortseja pojalle. Onpahan kesävaatteet ennen kevätvaatteita hommattu B)

Siivooja oliskin mukava. Mutta ei pystytä kyllä rahallisesti ja tosi pieni talokin meillä, että kyllä tän itekin siivoaa. Sillon kun joskus jaksaa :whistle: Nyt on kauhee kaaos, mutta olkoot mun puolesta. Carmen nautihan hyvällä omalla tunnolla siitä palvelusta. Ihanaa tuollanen apu. Meidän mummolla käy ja sanoi että tekevät hurjan siistiä ja tarkkaa työtä.

Pituus oli 76,5 cm 10kk ikäsenä. Tosin musta tuntuu että ne heittää monesti paljonkin ne mitat, kun se on sellasta tappelua sekin mittaaminen.
 
Marmotta.. Meillä yöt melko risasia edelleen,mut kuten sanottu,kaikkeen tottuu. Vieressä nukkuu ja heräilee millon mihinkin ja eikä sit ota taintuakseen helpolla muuten ku tissillä ja sitähän sit annan kun en jaksa muutakaan...heräilee noin 5 kertaa yössä yleensä,mut hyvänä yönä vaan kolmesti,joista vaan kerran alkuyönpuolella ja sit aamuyöstä. Yleensäkin ajottuu aamuyölle noi levottomuudet.
Illallahan sit saattaa heräillä useammankin kerran,ennenkuin ite meen unille,mut nyt on ollut ilmassa pientä kehittymistä mun mielestä...ihankuin masu olis hiukka parempi :heart:

 
tyttö nukahti sit hetkessä tossa 19 aikaan yöunille oltuaan 4,5h hereillä..nukkui tunnin vähemmän päikkyjä kuin normaalisti joten toivotaan että vaikuttais positiivisesti sitten vastaavasti yöuniin ja nukkuis heräämäti...

tytöllä ei oo posket kuivana mut sääret ja käsivarret hiukan tuntuu karheelta, johtuisko tuosta lattialla ryömimisestä..

pitää hehkuttaa..tyttö oppi tänään taputtamaan, ja oli ite ihan tohkeissaan ja kiljahteli oikein innoissaan
=)
 
No eipä tunnu kellään olevan mitään sanottavaa... :eek:

Nyt on pimennysverho hommattu ja huomenna pitäis saada se ikkunaan... joskohan me sitten sunnuntaina nukuttais pidempään, toivossa on hyvä elää...

hohhoh, jospa sitä suuntais nukkumaan... ku ei täälkään tapahdu mitään...
 
Mä en ainakaan päässyt eilen illalla kirjautumaan tänne...

Neiti heräs yöllä tossa puol 5 ja ja en millää saanu nukutetuks uudestaan, ja käskin sit jos mies sais ja menin itse sohvalle. Hetken päästä menin katsomaan nukutaanko siellä kun oli nii hiljasta, EI mies oli luullut että oon aamu ja sielä ne leikki keskenään.. :LOL: Onneks maidolla sain tainnutettua uudestaan nukkumaan.

Nyt lähden muksu kirpparille, heip ! :wave:
 
meil autto positiivisesti nuo lyhentyneet päikyt eilen sillä tyttö nukkui heräämäti 19-5:20 ja jaksoi valvoa 9:40 asti ennen ekoja päikkyjä..ehkäpä mun tarttis taas vähän fiksata noita päikkyjä.. tämmösiä öitä lisää =) toinen heräämätön yö tällä viikolla!

ostin tytölle hammastahnaakin tänään ja illalla sit laitan pikkuriikkisen sitä hammasharjaan..katotaan mitä tyttö tykkää mausta.

naukurin kuulumisia täälläkin ootellaan..tuus kertoo =)
 
Huomenta! :flower:

Siivoojan palkkaamisen perustelen puhtaasti sillä, että en käytä nykyään juuri lainkaan rahaa - siis ruokien ja Nean pakollisten hankintojen lisäksi - ja jos se vastaa minulle hemmottelua elämässä niin so be it! B)Sitäpaitsi laskin kotitalousvähennyksen jälkeen kustannusten olevan 31e/kerta :eek: ja siihen siis sisältyy 3h siivousta!! Kyllä sitä turhempaankin on rahaa laitettu.. :p

Nea herää joka aamu TASAN 6:10 :kieh: Tänään pitää hommata se verho ja katsoa vaikuttaako aamu-uniin.. Tosin meneehän hän nukkumaankin jo 19:30 joten tuleehan tuosta 10,5h unta yhteen soittoon :p

naukuri Tuplarattaiden kohtalo päätetty täällä! :wave: Kävin koejamassa niitä Brion Double Wave- kärryjä ja ne ei kyllä mun mielestä olleet kovin hyvän tuntuiset :/ Olivat aika jäykän ja raskaan oloiset - vaikkeivat painakaan sen enempää kuin muutkaan tuplat - mutta kyllä minua kauhistutti ajatus istuttaa päälle vielä toiset 20kg painoa lasten muodossa :eek: Ja kyllä ne kääntyvät etupyörät taitaa olla aika must etenkin tuplissa, jos meinaa yhtään ketterämmin päästä liikenteeseen! Lisäksi sattuma pisti sormensa peliin ja kaveri kertoi myynnissä olevista, todella hyväkuntoisista ja vain vuosi sitten ostetuista (kais vuotta takuuta jäljellä) Teutonian Team Aluista, joihin mukaan tulee jos jonninmoista lisätarviketta (tosin ei kantokassia). Päätin sitten, että jos saan uudenveroiset Teutoniat 380e:lla niin otamme ne! :) Väri tosin oli tylsä musta-harmaa, mutta varsin käytännöllinenhän se on..
Ja vinkki vielä: sieltä mypram.de sivulta nuo Teutoniat saa uutena, kaikkine kuluineen 535e eli melkein samaan hintaan kuin Briot ja tuodaan vielä kotiovelle ;)

Nyt kotihommien pariin ja sitten lounaan jälkeen ostoksille! Leppoisaa lauantaita :wave:

PS. Merika Kiitti BabyOz- vinkistä: löysin sieltä todella mahtavat Mamalicousin mammafarkut ja mustan mammavillatakin ja vielä -50%! Ja ostinpa muuten se turvaistuimenkin viimein - tosin myyjä ylipuhui ostamaan Brion istuimen, kun on kuulemma aivan yhtä hyvä ominaisuuksiltaan kuin Britaxkin, mutta 150e halvempi. Uskoin sitten häntä, kun vanha lukiokaveri kerran vielä oli :whistle:
 
Carmen, joo kutakuinkin samaan loppusummaan pääsit ku mäkin noissa siivouslaskelmissa :)

Näin yhden yön kokemuksella voin suositella pimennysverhoja :D eilen herättiin puoli seiskan aikaan, tänään varttia vaille yhdeksän!!! Siis tiiän et tää voi vaan olla sattumaa mut ei me pariin viikkoon olla näin pitkään nukuttu, joten jotain vaikutusta tolla oli pakko olla.

Äääh, kevät on taas lumen alla... blääh... pyryttää ihan täivaan täydeltä.... :kieh:
 
Siivouksesta.. Miä perustelisin ihan sillä,että en kerkee ikinä siivoon kunnolla...tai sit en viiti :D Miten toi vähennys käytännössä toimii..eks se kuitenkin makseta ihan normisti ja sit verotuksessa saa anteeks sen 60%,eli vähentää vuoden tuloista sen summan mitä tohon 60%tulee? Et eihää se vissii heti lämmitä?

Meilläkin laitettiiv pimennysverho ja nukuttiin 6.30,MUTTA luulen et johtu ihan siitä et herra heräs 6 piereskeleen ja kesti tovi saada untenmaille uudestaan...
Illalla nukku 3h vain yhdellä herätyksellä ja sekin oli tutti suuhun ja takas kyljelleen ja jatko unta. Mutta sit kävi se mikä viimekskin kun nukku putkeen noin hyvin. Eli alko kauhee pierunähellys ja itku :( Ikäänkuin ne sit kasaantuis sinne kahta pahemmin. En tajuu miksei poika saa niitä vaivattomammin ulos. Yhdessä vaiheessa piereskeli niin komeesti unissaankin B) Tai sit toi kohtaus liittyy siihen et ketuttaa kun herää kesken unien... en tiiä... Kun ei taho rauhottuu sylissäkään,vaan kiemurtelee pois koko ajan :/
Tää on nyt tapahtunut kello 23,et hiukkasen hirvittää jättää poikaa äitin kanssa parin viikon päästä,kun tultas kotiin vast puolen yön jälkeen.. mut pakkohan mun joskus on antaa jonkun muunkin yrittää selvitä ton Kasperin kanssa.
Tänään mies kokeilee laittaa pojan nukkumaan...saas nähä miten käy B)

Mul on nyt sit siivouspäivä |O Ei oikein maistu :x
 
Niin piti vielä sanomani et ton alkuyön episodin jälkeen tais herätä vaan kerran ja sit nukku sinne kuuteen,siks varmaan olikin taas pierut kasaantuneet ja kesti tovi ennenkuin jatkettiin unta :|
 
Repa, joo ihan huoletta annat äitilles sen muksun. Se voi oikeesti olla niin vieraskoree, et nukkuu ku tukki koko sen ajan... Noi muksut on niin ovelia ja tilannetajusia (vaikka muuta eivät tajuiskaan) et ku vieras on hoitamassa ni joko ne huutaa huutaa ja huutaa tai sit ei tajuu maailman menosta mitään :D
 
Edla,Niin... kylhää noi tuppaa yllättämään,mut tietty pierut tulee jos on tullakseen,olin siinä minä tai äippä,mut pitäs alkaa ajattelemaan niin,et muutkin osaa lohduttaa...etten oo niin korvaamaton mitä luulen ;) Noh,mies nyt on aika heikko,kun ei luota itsekkään et osais,mut mun äiti on hoitanu niin montaa ipanaa elämänsä aikana et varmasti pärjää...
 
Carmen: Joo, saksasta mäkin ( en tosin mypramista vaan pingpongista) mäkin noi Teutoniat tilaisin, jos hankkisin. En kyllä osaa vielä päättää, kun en oo kaupassa vierekkäin vertaillut :( Kääntyvät etupyörät olis loistavat, mutta ne Teutoniat on vähän leveämmät kuin Briot, joten siinä mielessä ahtaat paikat voi olla hankalampia. Teutonioissa sanotaan, että mahtuu hyvin 80cm leveistä ovista ja niillä on leveyttä 79cm :LOL: Kyl siinä mun mielestä aika lailla saa sihdata :) No, on ne Briotkin sen 77cm, mut silti. Pitää katsoa ja miettiä. Ja Suomesta en kyllä tosiaan teutonioita osta tuolla yli 800 euron hinnalla... Emmaljungallakin olis kivat nuo twin city crossit, mutta nekin on uutena aika kalliit. Mut jos löytäis hyvänväriset vaiks huuto.netistä. Onneks ei ole kiire vielä hankkia, ehtii ihmetellä :)

Repa ja Matami: Posket on meidänkin pojalla karheat ja punaiset, mutta silloin lääkäri sanoi Allergiasairaalalla, että kuuluu "taudin" kuvaan eli atooppiseen ihoon. Lehahtelee ja kuivuu ja tulee läikkiä ilman sen kummempaa syytä. Toki säällä on vaikutusta yms. mutta ei niin, että tarvis mitään erityistä tehdä asialle. Hyvä rasvaus vaan aamuin illoin ja mahdollisimman paksua perusvoidetta ja ajoittain voi yöksi laittaa kortisoniakin, jos kovin kuivat on.

Meillä poika oli 10kk neuvolassa 76,5cm ja 9180g. Ja pituuttaan ei kyllä ainakaan multa ole perinyt :LOL: Nimimerkillä 160cm lasissa... Pitkä ja hoikka on siis edelleen.

Ja sitten kuulumisia fyssarilta :) Hyvin meni käynti ja tunnin ajan siellä oltiin. Fyssari koitti eri tavoin houkutella E:tä konttausasentoon ja nousemaan polvilleen tukea vasten ja siitä sit edelleen pystyyn tukea vasten. Ja sit houkuteltiin istumaan ja istumasta konttausasennon kautta maahan. Ihan hyvin meni ja tais poika siellä jotain hoksatakin kun nyt ei muuta teekään kuin koita epätoivoisesti nousta joka paikkaan :) Ei tosin useinkaan onnistu, mut sit koitetaan ohjeiden mukaan vähän avittaa. Ja tosiaan pitää laittaa sellanen nahkea jumppamatto (hyvästi joogailu... ;)) lattialle, kun meillä on vaan yks matto ja parketti luistaa niin kovin jalkojen alla. Ilman housuja ei taas voi pitää, kun meillä on aika kylmä sisällä. Toukokuun alkupuolella on sitten seuraava käynti jossa katsotaan edistystä.

Ja neuvolassakin oli kaikki hyvin :heart: Nyt saatiin sykekin kuulumaan ja kovasti siellä pampatti :) Hyvä mieli jäi reissusta. Mulla on hemoglobiinit ja verenpaineetkin niin loistokunnossa, et ei raskaana olevaksi uskois kuulemma :D No, hyvä et joku on kunnossa.

Hullut päivät... Jepjep. Enköhän mäkin sieltä itseni löydä. Tosin en kuvastosta oikein mitään löytänyt, mutta aina sieltä paikan päältä kuitenkin jotain löytyy :saint: Syksyksi en pojalle vielä uskalla mitään ostaa, kun en tiedä tuosta kasvusta.

Käytiin eilen fyssarin jälkeen keskustassa humputtelemassa pojan kans ja oli ihan loistoreissu! Poika selkeästi tykkää olla reissun päällä ja hymyilee kaikille muille PAITSI MULLE! *jupinaa* Soviteltiin ensikenkiä ja löysin kyllä sopivat myyjän avustuksella ja tadaa, ne oli just ne Eko-Kavat, joita olin katsellut! En siis sanonut myyjälle mitään, vaan annoin hänen mittailla pojan jalan joka suunnasta ja sit testailla eri kenkämerkkejä. Ja noita suositteli meidän nassikan jalan perusteella. Sit tunnustin, et ne mä haluisinkin :) Olivat ihan yhtä joustavan ja pehmeän tuntuiset kuin esim. eccot. Noi Eko-Kavat on jonkin verran pehmeämmät kuin tavalliset. En tosin viitsi vielä ostaa, kun myyjä sanoi, et stoi tällä hetkellä sopiva koko 20 saattaa mahtua vain kesäkuuhun asti tai sit jopa elokuulle. No, kun ei tuo ees seiso vielä niin en ota riskiä et olisivat pienet ennen aikojaan. Olis kyllä saanut -20% alea, tylsä.

Repa: Meillä tuolla perhekahvilassa oli just neuvolasta kertomassa lapsen unesta ja siellä sanoikin, et usein lapsi, jolla on nukkumisen kanssa ongelmia, nukkuu paremmin hoidossa esim. mummilassa. Iltarutiinit on eri (vaikka samaa kaavaa noudatettaisiinkin ), kun vanhemmat eivät ole mukana nukuttamassa ja heräämisissä. Joten uskalla ihmeessä!

Jaha, tais tulla taas romaani.... Ny meen laittaan ruokaa :)
 
Naukuri, hienoa et kaikki (myös verenpaine ;) ) on kunnossa ja fyssarillakin meni jees. Mikä mahtoi olla kyseinen kenkäliike missä kävitte ton arvioinnin teetättämässä. Mä voisin meinaan raahata ton likan kanssa sinne ku oot meinaan saanu aika asiantuntevaa palvelua :D

Mua on NIIIIIIN alkanu ahistaa toi koko ensikenkäjuttu ku broidin vaimo alko höpöttää, et on tärkeetä tietää jalan malli et onko korkee ja kapee vai korkee ja levee jne... arggghhhh, mun lapseni ensikengät on kohta talvikengät -> kävelkööt paljain jaloin koko kesän, jos siis kävelee.... Nii, et naukuri jos millään viitit laittaa sen paikan, jos et taho mainostaa täällä ni laita feissis.

Repa, ethän sä mitään menetä kokeilemisesta. Mitä sit jos se huutaa jonkun aikaa, kehittyypähän keuhkot :D Ja kuten sanoit et äitis on sen verta monta muksuu hoitanu et se tuskin huudosta on moksiskaan. Se vaan on niin, et se on sulle pahempi paikka ku kassulle se ero... mut ajan kanssa sekin helpottaa -siis sulla :D

Nyt mä meen päikyille kans :) joten notkun sit taas heti niiden jälkeen täällä :D
 
Taas miä oon täällä vaikka pitäs jo siivota...pojat läks just ovesta ;)

Naukuri,Ihanaa että neuvolassa hyviä uutisia ja ne ikiihanat s.äänet :heart: Fyssarikäynnistäkin hyötyä,hyvä =)

Pitänee sen verran selkiyttää tuota mun tuskailua tossa aiemmin,et lähinnä "pelkään" sitä et jos poika saa tuon pierukohtauksen,et miten äippä sit saa tyynnytettyä kun ei oo tissiä jne... heräileehän toi muutenkin ja se on taas homma erikseen... mut toi rutina on sellanen homma,et tuskin ne ilmavaivat katoo vaikka olis vieraassa paikassa ;) Kun noi meidän uniongelmat on osaks noita mahavaivoja....
Mut kyl miä silti oon päättänyt uskaltaa :D

Ja nyt todellakin meinaan ruveta siivoon :wave:
 
Niin Edla,joo... miä tuppaan aina aatteleen et saa jotain traumoja kun mahavaivojaan kitisee ja ei ookkaan tuttu ja turvallinen äippä siinä :D
Mut oot täysin oikeessa et luultavammin se on vaikeempaa mulle kun pojalle :ashamed:
 
Repa: Samaa mieltä ku Edla, et poika hoitoon nyt vaan! :) Ei se ole kuin yks ilta ja tekee sulle ja miehelles varmasti tosi hyvää!!

Edla: No niinkin eksoottinen paikka kuin keskustan Stocka ;) Mut tosiaan tuo myyjä just mittaili jalan pituutta, leveyttä ja korkeutta ja sit päätyi siihen Eko-Kavat kenkään. Joku malli oli selvästi liian matala E:lle ja joku toinen taas muuten ei istunut niin hyvin. Olin kyllä toooosi tyytyväinen kun noin perusteellisesti asiaan perehtyi. ja saman teki heti mun perään toisellekin äidille, joka pähkäili ensikenkien ostoa. Ja hän tosiaan omasta kokemuksesta (omien lasten siis ) kertoi, et kun oli aikanaan ostanut innoissaan alesta kengät kun edulllisemmin sai, niin lapsen jalka olikin ottanut kasvupyrähdyksen ja ostetut nro20 kengät jäi kaappiin, kun jalka vaatikin jo nro22!

Heh, tuli noista shoppailuista mieleen, kun mäkin tykkään shopata, et mulla on yks tosi hyvä kaveri, joka aina ostaa kaikkea alesta itselleen ja lapselleen ja moittii vähän ohimennen mua ku ostan niin "kallista". Yks kerta sit mietittiin, et kukas täällä nyt oikeastaan kalliisti ostaa: hän oli ostanut kolmet kengät (ku edullisesti oli saanut ) alesta ja mä olin ostanut yhdet hänen mielestään toooosi kalliit kengät, mutta rahaa oli menny yhtä paljon :D Mä oon jotenkin niin järkiostaja, et kun ostan jotain, niin sille on sit kans oltava paljon käyttöä. esim. kenkiä mulla on aika vähän, mutta kalliimpia. En osaa ostaa vaan siksi, et on halpaa.
 
Repa, vapaailtaa viettämään vaan. :) Ja voihan tosiaan olla, että poika jopa nukkuu paremmin kun et ole lähellä. Eeva ainakin vetelee unia heräämättä ollenkaan jos en ole paikalla. Tai sit mulle valehdellaan asiasta.. Mut mä en ihmettelis ollenkaan jos Eeva yölläkin heräis vaan saamaan multa huomiota, kun on päivälläkin sellainen et kirkuminen alkaa jos en huomioi. Vaikka tuskin teillä niin ovela muksu on, että teeskentelee pieruja että äiti sit ottais syliin..

Siivooja olis Italiassa kustantanut 180?/kk, kerran viikkoon olis tullut tekemään kunnon siivouksen ja 2 kertaa viikossa silittänyt pyykit. Mä en osaa silittää miesten paitoja oikein ja Eevan isä käytti niitä aina. Noloa kun ei osaa yhtä paitaa suoristaa.. :ashamed: Ja pinta-alaakin meillä olis ollut siihen malliin että en mä sen siivoamisesta yksin olis selvinnyt.

Tein ihanaa toscanalaista sitruunapiirakkaa ja illalla siskon kanssa leffaan. Hyvä päivä. :)
 
Siivoojasta: joo, en kyllä minäkään yhtään katso kieroon, jos joku sanoo ottavansa siivoojan :) Saatetaan mekin sitten syssymmällä ottaa. Olen sitä miettinyt monesti, et olis kiva jos joku kävis 2krt/kk siivoomassa kunnolla ja vaihtelevasti sit välillä pesis ikkunat, saunan tai jotain muuta ns. isompaa. Itse vois sit väliviikoilla imuroida yms. Meillä ei muuten tarvis imuroidakaan varmaan ku kerran kuussa, mutta kun tuo KISSA! Sen karvoja on joka loossi täynnä. Ja silti imuroidaan vaan kerran viikkoon :D Eikä tosiaan olis huippukallistakaan, kun sais vähennykset. Kun vaan löytäis jonkun kivan ja hyvän...

Vilma
: Joo toi huuto.netissä jälleenmyynti on kyllä välillä ihan hullua. Huomasin just viime viikolla että joku möi samanlaisia POP:n vk-takkeja (3 erikokoista ) kuin meidän pojalla on. Ostin aikoinaan alesta puoleen hintaan, 30e. Nyt siellä huudetaan niistä 65-100e!!! :eek: Meinasin laittaa samantien meidänkin takin myyntiin :D

Meillä tuoksuu ihanalle, vaikka itse sanonkin. Laitoin just uuniin kokonaisen broilerin, joka tuoksui ihanasti sitruunalle ja timjamille! Toivottavasti tulee hyvää. Ja seuraksi broitsu saa kunnon italialaista risottoa kanttarellihöysteellä. Aah, ihana, kun viikonloppuna on kunnolla aikaa tehdä ruokaa! :p

Repa: Laitoin suklaakakkuohjeet talteen, mutta jänistin, enkä nyt uskallakaan kokeilla sitä, kun on vieraitakin tulossa :ashamed: Jos vaikka menee pyllylleen. Kävin siellä sun suosittelemassa hellapoliisissa ja päätin kokeilla valkosuklaa-daim-kakkua. Tai mies sitä kokeilee, kun lupasi tehdä sen mulle :heart:
 
Marmotta,Kyl erotan jo melko kivasti millon on kyse noista masuvaivoista ja milloin on sit muuta levottomuutta... et ei pysty teeskenteleen :D Mut oli mitä oli,niin täytyy kelvata muutkin jo rauhottelemaan... ei ne pierut niinkään kipeetä tee,mut on harmissaan kun uni keskeytyy. On jo iso poika,et kaippa toi ilman äippää sen verta pärjää... ;)

Naukuri,Se itse suklaakermavaahtohommeli on tosi iisi ja takuuvarma,kokeile joskus esim. suklaakääretorttua omalle porukalle :p
Oon tehny joskus ton daimkakun,hyvää oli...tosi makeeta kyl. Suosittelen maistelemaan noita hellapoliisin reseptejä,tää Kati on tosi imelän ystävä ja mun mielestä niissä resepteissä on joskus vähän turhankin roisisti sokeria.Muistaakseni toi daimkakku oli kans sellanen missä hiukan sokeria pihtasin... Mutta siis muuten on tosi hyviä ja ihania kakkureseptejä hällä =)

Täällä siivous jatkuu...kohta tulee miehet kotiin ja vasta yläkerta kunnossa...joten jatkamaan :wave:
 
Muksukirpparilta jäi käteen vaan yks mekko, suht uuden olonen oli.. Harvoin ostan kirppikseltä mitään!

Pimennysverhot: Meillä on kans alusta asti ollut pimennysverhot, mutta mä tykkään myös itse nukkua pimeässä. Eihän ne nyt hirveesti pimennä varsinkaan kesä aikaan mutta kuitenkin..

Ihmeen paljon tullut tekstiä tänään, vaikka on lauantai! :p Minä oon kans täs päivällä siivoillu vähä, ja auttoi se mieskin vähäsen, ärsyttää vaan niin kovaa kun hän ei voi tehdä mitään kunnolla, alottaa kyllä mutta aina jää kesken ja sit minä saan paikkailla.. :kieh:

Naukuri: Ihanan kuuloinen kaikku, valkosuklaa-daim :heart: Kerro jos tulee hyvää että kannattaako tehdä ;)

Ensikengät stressaa myös mua ! :LOL: :kieh:
 

Yhteistyössä