summer: meillä kans noilla pienimmillä viisi vuotta ikäeroo..ja televisio on mahtava riitakapula. jätkä seisoo eessä ja takoo käsillään ruutua ja likka huutaa ku hinaaja väliin tosin meillä toi jäbä niin herkkis et se luovuttaa hyvin helposti murhekryynisin kyynelein taiston
lähdin illalla postiin ja mun auto ei sit suostunu starttaamaan ku kotiinlähtö koitti. jouduin ukon hälyttämään apuun ja siitähän riita synty. het ku se mun vika oli ku sähköjohdot hapettunu eikä käyntiin lähde :kieh: :kieh:
ja sit tapeltiin vielä sellase paikan edessä mikä on oikeesti ku psykon hotelli. pysty melkein normanin kuvittelemaan ikkunaan... ja hinattavaksi en suostunu. vihaan niin kauheesti sitä touhua ja mulla ku iso auto niin ei oo helppo olla perässä. ukko veti sit siitäki siepit :kieh:
mut onneks sai sen käyntiin mut eipä sillä nyt ajella ennen ku piuhat on vaihdettu.
ihanaa olla täällä jumalan selän takana jumissa... :kieh: :kieh: :kieh:
onneks äiti hakee meidät kyytiin ja kaupunkiin tuhlaamaan =)
mut nyt mentävä :wave:
lähdin illalla postiin ja mun auto ei sit suostunu starttaamaan ku kotiinlähtö koitti. jouduin ukon hälyttämään apuun ja siitähän riita synty. het ku se mun vika oli ku sähköjohdot hapettunu eikä käyntiin lähde :kieh: :kieh:
ja sit tapeltiin vielä sellase paikan edessä mikä on oikeesti ku psykon hotelli. pysty melkein normanin kuvittelemaan ikkunaan... ja hinattavaksi en suostunu. vihaan niin kauheesti sitä touhua ja mulla ku iso auto niin ei oo helppo olla perässä. ukko veti sit siitäki siepit :kieh:
mut onneks sai sen käyntiin mut eipä sillä nyt ajella ennen ku piuhat on vaihdettu.
ihanaa olla täällä jumalan selän takana jumissa... :kieh: :kieh: :kieh:
onneks äiti hakee meidät kyytiin ja kaupunkiin tuhlaamaan =)
mut nyt mentävä :wave: