TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

Hemuli...onnea plussasta :heart: !!

kirsikkatomaatti...juu varmaan olet oikeassa noiden pohjien kanssa :/ ...meillä pojalla ongelma jalka...nyt pitäisi teettää tukipohjalliset kenkiin...on aivan lättänät jalat...vaikuttaa ryhtiin ym. :( ...miä en ole tajunnut, et on noin iso vika :ashamed: ...eikä neuvolat, lääkärit ym. ole koskaan sanonut...toivon, et vielä pohjalliset voi jotenkin auttaa...tosi kalliit on Reiman rukkaset ym...neitillä oli eilen Reimatecin välikausirukkaset ja alla puuvillaiset lapaset...sormet ihan jäässä...myyjä silloin ostaessa sanoi, et pitäis olla muka lämpöiset...ettei mitään alle...ja MAKSOI maltaita...mokomat tecit....

 
Kiitos kaikille onnitteluista!
Vieläkin epätodellinen olo...sain aikaistettua ultraa ens viikolle,niin pääsen tästä piinasta.

Ulkona alkanu sitten todellakin syksy!ei varmaan kannattais laittaa nenäänsä ovesta ulos,mutta tekee niin kovin mieli perunamuussia,niin pakko lähteä pian lähikauppaan.

Meillä vaatekokona nyt 80/86cm.Muutama hassu 74cm viel löytyy,kun niissä niin reilu koko,et voinu vasta nyt käyttää!
Tein just inventaarion pojan pienistä vaatteista ja osan vien neuvolaan kierrätykseen,kun sinne seuraavan kerran eksyn.

Meillä kans poika ymmärtää paljon,mitä hänelle sanotaan.Toinen juttu onkin sitten se,et halutaanko uskoa esim.kun torutaan ym,vaik asia oiskin ymmärretty!

Ulkoillaan pari kertaa päivässä.Yleensä vaunuilla tai sitten kävellään koirien kanssa esim.lähi metsässä.Hiekkiksellä ei oikein viihdytä kuin hetki ja sekin hetki on ns.hiekkakylpyä eli hiekkaa kauhotaan jokapaikkaan kaikelle mahdolliselle jne.Keinussa kyl viihdytään hyvin.Yleensä puistossa olo on pelkkää juoksentelua paikasta toiseen!

Oletko Repa jo toipunut tyhjennyksestä?
Miteenköhän birdie jaksaa?
Kaikkien näiden ikävien sattumien jälkeen vähän pelotti/harmitti etukäteen hehkuttaa omaa raskauttaan...ei haluais tuottaa toisille mielipahaa!

Ihanaa vauvantuoksuista aikaa pienokaisensa jo saaneille :heart:
Sitä minäkin täällä odottelen haikeana...
 
Rukkaset yms. Ostin halvimmat mahdolliset perusrukkaset prismasta,yks niistä hyödyistä kun poika ei juuri ulkona touhuile,ei tarvihe miettii kestävyyttä ;)
Hinnat on korkeet joo...tosin olis ne noussu sieltä markka-ajoista vaikkei euroon olis siirryttykkään,et ei niihin aikoihin enää kande verrata...mutta ruoka ostosten jälkeen oli yllätys nyt kun vero laski,positiivinen sellanen B)

Marmotta,Nostan hattua sulle...harvemmin jaksan puoltatuntia kauempaa kökkiä ulkona jos poika ei suostu omineen yhtään menemään... rattailla sit koitan saada ulkoiluaikaa pidennettyä,mut täytyy myöntää,et vaikka toi 2h on mullakin mielessä se minimi...niin kyl se useesti alle jää :ashamed: Tietty jos poitsu innostuu meneen omilla koivilla,niin helposti vierähtää tuntikin pihassa =) Mut onneks meidän herraa piristää se pienikin ulkoilutovi... jos kokopäivän joutuu sisällä oleen niin hulluks tullaan..


Juu ja tänään on vaarassa taas ettei juurikaan ulos päästä :eek: Ihan total myrskykeli.... tulee niin et pelkään meidän omppupiden olevan entiset,yks oksa jo katkennut :(

Mut meiksi pääsee lounaalle ja vähä kaupoille ystävän kans B) Kyl on ihana...niin harvinaista herkkua nykyjään.... =)

Niin ja matami,Musta tuntuu et pojalla on sisälläkin näpit aina jäässä :| Ostin nyt sellaset ns.tilavat rukkaset et vaikka laittaa villalapaset alle niin jää ilmaa väleihin...eikös se just lämmitä. Katotaan miten meitin käy...
Tulkees ens viikolla kylään Ellitsun kanssa... meidän operatio kirppis ontuu nyt pahasti :D
 
vaatekoko: 68-74cm on käytös. 74cm on vähän reiluja vielä. mut pikku hiljaa niihin siirrytään. 70cm on nyt ihan paras =) pieni mutta pippurinen äijä =)

keli on ihan karsee.. :kieh: normaalisti ku ulkona ollaan puolet päivästä nii nää sisäpäivät on sit ihan kökköjä... :kieh:

mä oon joulusiivouksen aloittanu. joka kaapin puran ja heitän kirpparille tavaran mitä en käytä. ja romut roskiin. saa pyyhittyä kaikki paikat nii ei tarvi jouluna sit sitä tehdä. ja jouluun tällä menolla mitä pojan kans pystyy tekeen kestääki tää projekti :|

mut nyt ruuan laittoon :wave:
 
Hemuli79 onnea plussasta!!

Mun vointi on ihan ok. Oikeestaan oon jo unohtanut koko vastoinkäymisen... Mä oon sinnikkäästi yrittänyt työntää sen koko homman taka-alalle.. Ehkä todellisuus tulee joskus vastaan. En tiä onko hyvä vai huono homma etten ajattele sitä enää.

Mites Repan vointi?

Me oltiin miehen kanssa kaksisteen risteilyllä. Ja että oli ihanaa... Saatiin syödä ja juhlia ihan rauhassa!!! Oikein laatuaikaa siis. Tätä lisää kiitos. Poika oli ollut tosi kiltisti mummolassa. Ei ollut itkenyt perään tms..

Nyt palaillaan taas arkeen ja harjotellaan syömistä. Jätkällä tahtoo aina reissussa jäädä toi syöminen sivuseikas. Ei malttais millään syödä. Mä en tajuu sitä... NO onneks tänään on taas maittanut ruoka.

nyt maksamaan laskuja
 
Matami, olikos sulla sitä Foreverin Aloe-juomaa? Muistelin että joskus puhuit aloittavas.. onko nyt hurjan reipas olo koko ajan? Mä ostin pullon tänään, hyvä jos tekee edes puolet luvatuista asioista.

Kirsikkatomaatti, mä yritän välttää markoissa ajattelua koska siinähän sen huomaa miten kaikki on nyt kalliimpaa. Ihan varmaan en markka-aikaan olis maksanut 15 euroa kahvista, nyt se 2,50? menee noin vaan. Vaatteista puhumattakaan, koen tekeväni hyvän löydön jos saan farkut 50 eurolla, mutta 300 markan farkut ei varmaan olleet halvat.
 
MarkatJoo ei kande ajatella. Olis kiva jos palkatkin nousit samaan tahtiin. Keskiverto palkkahan olisi sitten 4000-5000 tonttuu kuussa :D :D :D
MatskuEhkä seuraavat popo hankinnat voisit keskittää elastisiin pohjiin. Jos nämä jalkapöydän lihakset ovat aktiiviset niin silloin ne myöskin kannattelevat jalkaholvia. Kun teinit oli pieniä niin silloin oli just nää kavat ja muut parhaita eli elettiin tukevan kengän tahtiin. Jos en olis ollu sillo lasten jalkine alalla niin siihen harhaan olisin minäkin mennyt. Tosin en silloinkaan tajunnut sen todellista tärkeyttä kun ei ollut syvällisempää tietoa ihmisen anatomiasta. Terveydenhoitajan koulutukseen pitäisi ehdottomasti lisätä lihasanatomiaa ja opastukseen pitäisi kuulua tälläisiakin asioita ihan samalla tavalla kun tissin toitotus :LOL: Kyllä tuo lättäjalkaisuus pystytään saamaan paremmaksi. Ooppa huoleti taikojen nainen MatamiMimmukkainen.
 
Ai niin täällä oli lisäplussaajakin riveissä - onnea Hemuli

Rahan arvosta. Onhan euro yksistään nostanu rahan arvoa. Tuskin hinnat olis noussut puolella ilman euro aikaa. Tälläinenhän edellyttäisi palkkojen nousua, koko suomi olisi ollut lakossa ja toimeentulo tukea vastaavasti korotettu jne... Muistaakseni tämä oli ihan ennustettavissakin. Olin parissa tv paneeli keskusteluissa silloin 20v takaperin mukana ennen EU.hun liittymistä... kantani oli negatiivinen ja hämmennystä aiheuttava ikääni ajatellen. Ärsytti mummojen ja tavallisten kuluttajien harhaan johtaminen jo äänestystilanteessa - manailin silloin mm.hintojen ripakkaa nousua :D Nyt haisee omakehu, mutta kyllä tarvitseekin haista tälläisen kaukonäköisyyden ansiosta. Minä kun en ole mikään ruudinkeksijä, mutta laskeskelin realistisesti yksplusyks tekniikalla :D
 
marmotta...olen käyttänyt pitkään juomaa+ muita tuotteita ja olen myös jälleenmyyjä =) . Juoma on kyllä pitänyt virkeenä...tehoaa kyllä, mutta vie jonkin aikaa, ennen kuin toimii tehokkaasti...eli aamuisin hörppäät tyhjään vatsaan 30ml...eiköhän se siitä.




[/b]
 
Lasten kengistä: Mä oon ajatellut, et hankin lapsille jalkaan sopivia kenkiä merkkiä vaihdellen. En siis osta aina saman merkin kesä-, syys- ja talvikenkiä. Jos vaikka joku kenkämerkki ei olekaan jostain syystä hyväksi jalalle ja en tiedä sitä, niin en sitten "pilaa" ihan täysin muksujen jalkoja. Tähän mennessä meillä on ollut neljän eri merkin kenkiä ja saappaat vielä eri merkkiä. Tulee sitten samalla testattua Tutat, Eccot, Kavatit ja SuperFitit. Ja noissakin oli se, et SuperFitin sandaalit oli pojalle hyvät, mutta kävelykengät ei ollu, kun oli niin matalat jalkapöydän kohdalta. Eroja siis valmistajan eri kengissäkin paljon. Mietin kans noita Hullujen Päivien SuperFitejä, mutta en tiedä onks sit taas sitä matalampaa mallia.

k-tomsku: Kysymys sulle tuosta jalan asennosta. Meillä pojan jalka on edelleen sisäsyrjälle kallellaan, kuten on ollut aina. Muistan fyssarin sanoneen, et pitäs vähitellen korjaantua itsekseen, mut jos ei ole 2v mennessä korjaantunut, niin sit katsotaan taas. Viimeisen 5kk:n aikana ei kyllä ole tapahtunut yhtään mitään muutosta. Onko parempi vaan antaa asian olla tuohon 2v asti vai voisko tuota jotenkin avittaa et osais astua paremmin? Eihän se menoa haittaa, mutta kyllä se mun silmään pistää, kun tuo jalkapöydän kaari on melkein maassa. Onks se sit sitä mahdollista tulevaa ns. lättäjalkaisuutta..? Kirjoittiko Matami samasta?

Meillä kans ostettuna Reimatecin ja Minitecin käsineet, mutta en oo vielä ehtiny testata, kun podetaan nuhaa/kuumetta eikä olla oltu ulkona. Ostin tosin kesän alesta, joten ei ollu niin kovan hintaiset. Tais kyllä 25e olla normaalihinta, jos en väärin muista.
 
Naukuri Kuulostaa lättä jutulta. Näin pienillä tapahtuu paljon muutoksia että en sikäli olisi huolissaan. Ei siihen oikein voi yksistään mitään erikoista tehdä - mun miehellä on toinen jalka lättä...toinen kenkä menee tohjoksi nopeesti ja kenkien löytäminen joskus hankalaa kun jalat on vähän eripariset. Noh, hänellä on selkärangan skolioosia eli ranka on vino sekä prolapsi eli välilevyn pullistumaa Tukipohjallisen saanut aika päiviä sitten mutta koskaan ei käytä. Joo ja näiden ongelmien kanssa osataan mainiosti elääkin. Olen tietty kieltäytynyt hoitamasta häntä, koska hän ei noudata mitään ohjeistusta. N 1 krt/vuodessa selkä vaivaa enemmän ja sillon annetaan vahvoja kipulääkkeitä. Jääkiekko on tietty riski harrastus mutta toisaalta siinä on niitä puoltavia asioita enemmän - riskillä mennään, mutta hän kyllä tietää. Oon kertonut realiteetit ja sanonu että jos kiekossa tulee rykäsy ja sen seurauksena halvaantuminen niin mitäs sitten? Hän istuu rullatuolissa ja minä käytän vierasta herraseuraa :D :LOL: No joo, tässä kohtaa on ollu pakko maalata pirujakin, tuloksetta. Tähän maailmaan kyllä syntyy kaikkki ihmiset kaikkine vikoine - kaikilla viat on vähän erilaisia mutta kaikista löytyy jotain. Noh, vikojen kans on kuiteski kiva elää - saa nauttia niistä paremmista puolista.
 
Birdie ja hemuli,Mulla vissiin alkaa tää vuoto oleen loppu...ainakin tuhrua ollut nyt kolmisen päivää ja tänään ihan minimissä =) Olishaa se luksusta näin 6 viikon jälkeen. Muuten on ihan ok fiilis,mulla vähä sama kun birdie sullakin,et en oikeen halunnut aatella koko hommaa :/

Rahan arvo...joo-o,kaupassa töissä ollessa mummot ja papat paasas tästä aiheesta kyllästymiseen asti :D Tokihan se euro nosti hintoja,tosin ei kaikkia.... mutta se mua huvittaa että tämän päivän hintoja verrataan niihin 2000 luvun hintoihin,kun ei ne markkahinnatkaan enää sitä olis mitä sillon... Minäkään en olis halunnut omasta valuutasta aikanaan luopua,vaikka eu:hun liittymistä sillon kannatinkin =)

Mul on omat jalat kans ihan vituralleen,kengät kuluu just tuolta sisäreunoista,eikä tää ryhtikään oo kummonen,mut ei kyl oo fyysisesti ollut ongelmia... no siis selkä väsyy rasituksesta kyl jossain kohtaa,mut siihen auttaa selkälihasten teko. Normisti se ei säre...mut saa nähä sit mummona:p

Kengät,Miä oon nyt innostunut noista eccoista...kauheen kalliita mut kieltämättä hyvän tuntuisia :) Sopivan leveet ja joustavat ja hyvä saada jalkaan... jotenkin tuntuu et tulen ostamaan seuraavatkin kävelykengät ja sandaalit samaa merkkiä..talvikenkiä en sit ostanut kun makso 70e ja niissä kyseisissä malleissa ei ainakaan ollut mun mielestä sen kummempaa mallia kun noi kuomatkaan...

Päästiin kuin päästiinkin poitsun kanssa ulkoilemaan kauheesta kelistä huolimati... sattu tuleen vaan sellasta sumutin sadetta.... oltiin peräti tunti,jostain syystä Kassu yllättäen viihty =) Olen aika tyytyväinen omaan hanska ostokseeni viime keväänä...merkkiä öö prismasta,välikausirukkaset,mitkä lie... pitää näköjään hyvin kuivana kätöset =) Ja normi lassien haalarikin suojas vaikkei ollut sadevermeitä...

Päikkyjä ei nukkunut taaskaan,vaikka tarpeessa olis ollut. Olin ite siellä kylillä ja eihää isäntä ollut uneen saanu. Nuokku rattaissa myöhemmin,mut ei nukahtanut kuiteskaan. No seiskalta taas unessa,mut vaikkei rähjännyt muuten,niin sänkyyn mennessä alko yliväsymys puskemaan pintaan...saa nähä joko huomenna sit ladattais jo akkuja päikkyjen merkeissä. =)

Nyt nauttimaan jotain iltapalaa...
 
Hemulille paljon onnea :heart:

Kengät: Niissä on yllättävän paljon huomioitavaa mitä ei tule ajatelleeksikaan :/ Meille tulee luultavasti kuomat, isompi poika on niitä aina käyttänyt ja kovasti on tykätty niin poika kun äitikin =) ja onhan meillä sitten ne huopikkaatkin ostettuna.

mut taas joku häiritsee mun kirjoittamista tsau :wave:
 
kengistä: kolmen lapsen kanssa kenkiä ku on pyöritelly nii meidän talossa perinteiset kuomat todettu ihan parhaaksi ja käytännöllisemmäksi. eikä hintakaan vedä kaurapuurolinjalle ;) ja onha merkeissä varmaan eroa kovastikin ja laadussa. mut mä en usko kuitenkaan että kukaan kovin helpolla lapsensa jalkoja pilaa oli ne kengät sit minkä hintaiset tahansa. kunhan ei liian pieniin tai liian isoihin änkeä ;) eroa varmasti käytössä on laadulla sitä en kiellä. mut varrelliset kuomat on käytännölliset/edulliset/lämpöiset/hyvät muksun liikkua =)
 
Huomenta,

Me ryysättiin Hulluille päiville hakemaan SuperFittejä. Oltiin jotain 5 vaille ovien ulkopuolella ja hirveesti oli porukkaa jo odottamassa. Kun päästiin kenkäpöydän luokse, ni johan siellä oli parikytä mammaa tappelemassa kengistä :D Onneks isompikokoisista kengistä kuin meidän 20:stä :D Sit käytiin herkusta hakemassa halpoja jaffoja ja kokonainen raaka broileri. Totesi kundi siinä tiskin takana, et piristin sen aamua kummasti toteemalla, et otan sen broilerin vaikka ei mulla oo hajuakaan mitä mä sille teen :LOL: Ihan totta, en oo koskaan tehny kokonaista broiskua :D

Marmotta, kiitos Lahtistarjoutumisesta, mutta jotenkin mä muistelin et ne sielläkin on ihan älykalliit. Et ei ainakaan vielä oo tarvista :D Enkä mä tiiä onko Helsingin talvi niin talvi, et semmosia rehellisesti sanottuna täällä edes tarttis. Toista se on siellä, missä on kunnon talvi :D

Käsineet, mä otin just käyttöön meidän Minitecit ja hintalapun otin veke ni se näytti 16,95? ja siinä -50% (Jesperin kesäalesta ostetut) viiva :D Sit meillä jossain on Lassietecin hanskat kans. Ja henkkamaukalta hommatut hienot Hello Kitty-sormikkaat :)

Mun silmät kuvataan tänään, vähänkö jännittää :eek: :/

Hohhoh, ko väsyttää...
 
edla: paljon tsemppiä kuvauksiin!! Toivottavasti mitään ihmeellistä ei ilmene!

Voi perkule tota meidän poikaa. Palaa käämit ihan totaalisesti. Poika ei anna laisinkaan pukea itseään ulos mentäessä. Kamalat itkupotkuraivarit joka kerta.. Ja pakkohan poika on ennen ulosmenoa pukea. Ei oo kivaa pakolla pukea riuhtovaa lasta. Menee niin hermot. Samoin ruokapöydässä. Lusikat lentelee jos poika ei saa tahtoa läpi. Lisäks jätkä syö tosi niukasti nykyään. Mikäköhän tota lasta vaivaa??? Onko muiden mukulat yhtä kiukkusia??? Taas tiistaina oli huoltsikalla semmoset raivarit pojalla, että oksat pois... MÄ EN JAKSA!!!!

Onneks yöt menee taas hyvin. Poika menee klo 21 nukkumaan ja nukkuu aamulla klo 7 asti. Lisäks eilen nukku vielä 3 tunnin päikkärit. Luksusta!!!

Jee, pääsen parin viikon päästä ihan tyttöjen kesken shoppailemaan! Kaveri pyys mukaan lounaalle ja shoppailemaan. ihanaa!!! En mä kyllä varsinaisesti mitään tarvii, nytkin oon shoppaillut ihan liikaa.. Mutta jos jotain pienta :D

Sanokaas jotain hyviä, mutta ei sikakalliita reissukasseja. Ajattelin miehelle ostaa semmosen isänpäivälahjaks.. Semmoselle olis nyt tilausta.

Pojalle pitäis hommata toppakengät. Nykysiin talvikenkiin ei mahdu villasukat, ja luulenpa että tavallisissa sukissa tulee liian kylmä. Myös toppahanskat
olis ostoslistalla. Nykyiset Reiman hanskat on suoraan sanoen todella huonot. Sinne vetoketjun väliin jää kokoajan kangasta.. ovat tosi huonot käyttää.

nyt ostamaan piilolinssinesteitä ja ehkä vähän kirjottelemaan blogia (vaikka ei mulla ehkä mitään järkevää sanottavaa oo).

mooro
 
Hei Murut! :flower:

Pikaisesti lukemassa kuulumisia: ruoka pöhisee hellalla, vauva nukkuu ja Nea isänsä kanssa ulkona. 5 minuuttia omaa aikaa B)

Meillä ulkoillaan joka päivä vähintään 2, normaalisti 3-4 tuntia. Nea tylsistyy sisällä tosi nopeasti ja ulkona taas on kaikkea kivaa puuhaa vaikka sitten "vaan" lähdettäisiin pyöräilemään (on muuten vähän haastavaa työntää Neaa pyörän selässä ja toisella kädellä sompailla tuplarattailla :LOL: Nea siis ei ole enää lainkaan innostunut istumaan rattaissa vaan kävelee jo melkein kilometrin matkoja itse :eek: ) Sitten on hiekkalaatikko ja keinu-touhut pihalla tai puistossa ja iltapäivisin ollaan aina kavereiden kanssa tuossa viereisellä kadulla. Oon kyllä monasti miettinyt että kaupaungissa ei varmaankaan näin paljon ulkoiltaisi..

Jaaha, pieni heräsi ja vaatii maitoa! :D

Kuullaan :wave:
 
Edla: Oliks ne SuperFitit sit paljonkin edukkaammat kuin normaalisti? Katsoin nimittäin niitä Muumi-peittoa ja tyynyä ja oli vaan euron edullisemmat kuin Prismassa. Mä oon tullu kamalan skeptiseks noita hullujen päivien tuotteita kohtaan...

Mulla ei ole tänään ilmeisesti lainkaan omaa aikaa, kun lapset on hereillä eri aikaan. Tyttö nukkui just melkein 3h ja kun tyttö heräs, niin E meni päikyille. Toisaalta kiva, kun sai rauhassa ulkoilla ja syödä pojan kans, mut olishan se pieni hetki omaakin aikaa tervetullutta, Nytkin neiti nuokkuu sylissä ja odotan vaan koska alkaa mahanpuru-kitinä. Tai ehkä ei alakaan? Heh... Mut ihan kivasti nää muutamat päivät lasten kanssakolmistaan on mennyt. Joka päivä on ollut jotain kiukkuamista, mutta myös helpotuksia. Kuten se, et poika ei enää kiukkua unillemenoa ja on muutenkin nukkunut superhyvin. Jee!

Mut saan mäkin tuulettaa; varattiin just lennot Varsovaan parin tyttökaverin kanssa! Marraskuun lopussa lennetään sinne viikonloppua viettämään ja rentoutumaan. Ihanaa!

birdie: Muakin ärsyttää kun sine vetskarin väliin jää se kangas. Tosi epäkäytännöllistä! Kun pukeminen on muutenkin välillä taistelua, niin ei kaipais kyllä yhtään lisäjekkuja.

Meillä poika on nyt nukkunut parina yönä yli 12h! Eilen heräs vasta 9:30 ja tänäänkin vähän yli 9. Ja on siis mnny nukkumaan 20:30-21. Ehkä toi nuha on väsyttänyt pikkumiehen?

carmen: Teillä olis nyt kätsyt nuo phil&tedsit, kun niissä saa pidettyä helposti yhtä tai kahta, mut silti on yhtä vaivaton työntää kuin yhdet rattaat.

Jees, maitoa alettiin vaatia täälläkin :wave:
 
nyt rupee vähän jännittään. varasin ens kuulle liput yön keikalle. uusinta yritys jälleen. tosin hirvittää ihan vietävästi miten tuo ukko pärjää pojan kans ku ei varmasti sen kans suostu nukkumaan. huudoksihan se tulee menemään.. :ashamed:
mut saa nähdä saanko aikaiseksi jättää poikaa vieläkään. vaikka keikalle tekee jo ihan vietävästi mieli. :p
ja nyt poika jätti ite tissinki. ja nukkuu miljoona kertaa paremmin yönsä ku ei tarvi olla utarevahtina nähtävästi. sanoo vaan hyh hyh ku kysyy ottaako tissii :LOL:
toisaalta haikee olo et nytkö se loppu. reilu 1v5kk tuo lutkutti ku isompaa aarretta..
mutta helpotti ku poika ite teki ratkaisun asian suhteen.

mä alotin henk.koht. lakon täällä ku hikeennyin ukkoon ku lupas aamun pitää poikaa ulkona et saan kaappeja siivottua ja ruuan laitettua ja imuroitua..ja paskat..olin pojan kans koko aamun sit. joten jälleen suutuin työnjaosta ja löin hanskat tiskiin. tosin mun hermoilla joka päiväistä imurointia ja pölyjen pyyhkimistä on vaikee jättää...mut yritän olla koskematta yhtään mihinkään nyt..lojun vaa netissä ku poika nukkuu....tuskinpa taas mitään tällä voitan ja ukko koittaa tos lepytellä..tai yritti. hermostu kai ku ei onnistunu... :LOL:
mä oon nykyään yks jääräpää vaan... :LOL: mut lakkoilen silti..tehköön ite pojan kans jos haluu hommia.. ;)
 
Naukuri, siis ne mitä mä oon noista superfiteistä kattonu, ni samoissa hinnoissa vikingien kanssa eli noin 60-65? halvimmat eli kyllä noi musta oli edukkaat. Niistä kaikista mammoista voisi kanssa päätellä et kyllä olis. Miten mä olin kattovinani et muumipeitto olis tossa meidän Prismassa ollu 28?? Koska siis mä eilen hain sen peiton ja tyynyn hullareilta, mut ihan sen takia et oli mun muistikuvan mukaan ollu Prismassa ton kympin kalliimpi. Myös minä oon skarppina noiden tarjousten kanssa.... et ne helmet sieltä kyllä löytää jos sellasia on. Tigin shampoo-twin packin ostin nyt iltapäivällä ja näin myös Vilman ostoksilla :D ja se on siis 1-2? halvempi kuin normaalisti noissa kampaamoliikkeissä.

Birdie, ei ainakaan sen kuvaajan mukaan silmistä löytynyt mitään hälyyttävää mutta lääkärin pitäis ensi torstaina soittaa ja valaista tota kuvaa. Vilkkuvaa punaista täplää punaisella pohjalla piti tuijottaa pikku taukoja lukuunottamatta puolisen tuntia :/

Nemika, nyt toivottavasti keikka onnistuu! Oot sen ansainnut!

Et tällasta täl kertaa...
 
Nemika,hienoo että itellään poika jätti tissin,niin ei tarvi siitä murehtia...ja yön keikalle,tottakai =)

Edla,Hyvä kun ei mitään löytynyt ja toivottavasti se lekurikaan ei nää....

Carmen,Minäkin elin uskossa et poika tykkää kirmata täällä maita ja mantuja kun ei asuta kaupungissa,mut kakan marjat se mitään... no kerkeehän se viihtymään kun kasvaa...toivottavasti :)

Mulla palaa käpy kans niin pahasti ton pojan kans et juoksen kohta jokeen |O |O :kieh:
Siis ei nuku per*ele ei millään päikkyjä,vaikka silmä kirjaimellisesti luppaa jo kello 13 lähtien :eek: Sitkottaa sitte puoli kuuteen aina välillä hiukan kiukuten,ei pahasti kuitenkaan...sit ottaa ja nukahtaa vartiks ja avot mikä raivo sitten on päällä :headwall: Ei muuta kun iltapuurot ja pesut ja hirveellä kiukulla nukkumaan yöunille :|
Jotain pitää oikeesti tehä tälle asialle... kun ei kerran jaksa valvoo yöuniin,eikä meillä tosiaan ruveta nukkumaan kuudelta päiväunia ja mennä 00.00 yöunille :kieh: En tajuu miten pystyy pistämään noin hanaksati vastaan... täytyykö mun sit huudatta sitä hetki et nukahtaa vai mitä...auttakaa hyvän tähden :eek: Nyt oli jo toinen päivä kun on ihan poikki eikä nuku,normisti kun on jättänyt unet väliin on jotenkuten jaksanut sinne iltaan. Ja nyt se alkaa näkymään yöunille mentäessä kun on ihan yliväsy :( Viimeyö oli melkosen levoton myös...
 
Voi repa :hug: Mulla täällä vähän samanlainen olo. Neiti on ollu seiskasta asti ylhäällä (nukahti eilen siis 23.30 ja tunnin välein oli hereillä |O ) Sit tänään nukahti iltapäivällä neljän nurkilla rattaisiin ja nukkuin joku 40 min. On koko illan kotona kiukunnu väsymystään ja halunnu olla mun sylissä. En oo ruokaa saanu tehä, en edes vessassa käydä ilman huutoa oven takana :( Yritin iltapuuroa neidille laittaa, ni neitihän hermostu siinä keittiössä ollessaan johonkin ja heitti kädessään olevan pikkukattilan suoraan mun pikkuvarpaan päälle. On ihan punanen, eikä oo kyllä enää pienin varvas toi :( Ihan itku pääs siinä vaiheessa. Nyt se kitisee tuolla sängyssään mun selän takana. Voi vitsit sentään, ihan poikki ja kiukkuaa vaan :( Itekin tahtoisin hetken rauhan ja sit nukkumaan :|
 
Edla,Ou jee,mikä noita ipanoita riivaa...luulis et tajuis oman hyvän päälle ja nukkuis sillon kun nukuttaa...mut ei. ja sit sitä kelailee et mitähän on tehty väärin kun on noin rauhaton/levoton nukkuja :/
 

Yhteistyössä