TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jossu-71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi ihanaa Carmen Onnittelut tyttosesta! :heart:

:wave: terkut Walesista!Tultiin viime yona viikon reissulta ja nyt on jaanut noin puoltoista viikkoa pimentoon aivan taysin :laugh: .

Kutomisesta Nuorempana puilot heilu oikeen kunnolla nyt on kevaalta viela kesken F:n nuttu, mutta toivottavasti saan sen valmiiksi etta mahtus ees talveksi. Nappilista pitas tehda.

Repa Ollaan onnesta soikeina jos Freyja vetaa kunnon paikkarit, yleensa hoidossa vaan sellaiset 1h mittaiset ja jos vasahtaa ennen hoitoon menoa nii sit saadaan vaan noin 30min paikkarit nukuttua. Younet edelleen vahaiset eli noin 10h katkonaista unta!

Nyt Kauppaan, tuun taas lukeen ja kommentoin jos jaa "aikaa"!

Marimint, kiitti tosta linkistä. Mä jopa saatan muistaa kuinka kantapää tehdään :) Täytyykin miettiä mihin oonkin jemmannut kutimet :D

Carmen,
noi Hullujen päivien vikingit näyttää samalta kuin meillä olevat mut eriväriset. Meillä on siis karvaa sisällä.... mut siis en tietty tiiä, ku ei kuvastosta käy selville tollasia juttuja.

Haaveilen siitä New Yorkin matkasta mikä on HP-tarjouksena. No ehkä ens keväänä olis mahdollista.... :o

Lc, kiva kuulla teistäkin :)

Majj, tää on yllättävän koukuttavaa. Eroon ei pääse ilman SueElleniä :laugh: Kiva ku oot hoodeilla :)

Voi että voi viikonloput olla TYLSIÄ! Ei oo mitään tekemistä, ei oo mitään seuraa, kaikilla vaan omia juttuja ja sit ollaan me joilla ei oo mitään. Booooooring. Tyttö tuntuu viihtyvän ihan jees, enempi tää on äidin tylsimys maximus! Suunnittelin jo ostavani ittelleni Wiin ja siihen Fitin ja muutaman muun pelin, ni voin ees sit vaikka pelata :D

Summer,Meilläkin on muutes sadat tummansiniset gollegehousut saatuna :kieh:

Carmen,Noissa kuomissa justiinsa,mitkä ostin,on pitkät varret ja karvainen sisus B)

Hihhei...sain ipanan päikkäreille perinteisessä kehtoasennossa heijaamalla pikkasen vajaa yks ja nukku tunnin ja oli jopa pirtsakka :wave: Nyt tosin rähjää... iltapuuron keittoon...

Ai niin, piti jupista vielä, et eilen sain likan syömään niin hyvin, et päätettiin illalla et alotetaan unikoulu sille. Mies valvoo alkuyön sen kanssa ja mä loppuyön. Noh, arvatkaas kuin kävi... Neiti heräs kuudelta ja se ei voi sietää vettä, ni mitäs likka teki... veti desin verran vettä ja jatko unia ysiin asti.... :headwall: ja arvatkaas onkos ens yö sit taas paluu normitilanteeseen ku oon yksin? :kieh:

No jopas on vilkasta keskustelua täällä... Ja just sillon ku mulla olis aikaa :/

Viime yönä neiti heräs neljän aikaan, annoin vettä -ei halunnut, huusi 10min ja sit otti pari hörppyä vettä ja jatko unia puol ysiin. Joten ehkä tää alkaa tästä menee paremmin. Illalla maistui myös sujuvasti puuro.

Nyt taidetaan mennä tytyn kanssa nukkumaan...

Moro...voi kauhistus mikä ilma ulkon on :o ...ei kyllä tänään nenää tuonne työnnetä! Pitäis alkaa taas jälleen kerran hinnoittelee kirppisroinaa...on nimittäin kertynyt mahoton määrä kaappeihin...miä inhoon sitä hommaa...mut miusta on tullut nyt vanhana nuuka, joten myyn vaatteet :ashamed: ...nyt vaatteet lojuu pojan huoneen lattialla...kuinkahan kauan :whistle:

Edla...me meinattiin hommaa tuo Wii kans...sillä vois itsekin pelata =) ...paitsi miulla ei juurikaan aikaa ole ylimääräiseen...mut jos jossain välis ehtis...olis kiva urheilla koton ;)

majj...mukavaa, et kuitenkin päätit jäädä tänne meijän seuraks...vaikka ollaankin välil melko tylsiä...olen miäkin tuntenut itseni välil ulkopuoliseks...kun ei kukaan ole kommentoinut pitkään aikaan juttuja...no uskon, et ainakin joku on edes lukenut :D !

kutominen...onko se jotain syömistä, vai ??...en osaa ollenkaan :ashamed:

Matami,Ou jee...tullaan kerhoileen...päästään kyydillä jos sattuu et sataa kovasti =) Pojalla pikkasen nenä vielä tukolla,mut ei se juurikaan vuoda...

Mikä wii? :o

Tääl on joo hiljasta viikonloppusin...tulkitsen et muilla on elämää...paitti mul B)

Poika nukku unelmahyvin viimeyön...nyt ei sit varmaan nukukkaan seuraavana :/

UlkopuolisuusTunne varmasti ollut kaikilla jossain vaiheessa. Ei oteta ressiä siitä. Kyllä minäkin luen kuulumisia, enkä jaksa kommentoida. Otan kantaa jos johonkin on selkeä näkemys tai kokemus tai muuten vain. Tietenkin elän monessa mukana, vaikka en ole ketään koskaan tavannutkaan. Sydämessäni olette kaikki mun tasapuolisia virtuaali ystäviä :heart:

TalvitamineistaEns talvi on puketumisen kannalta haastavin. Tämän ikäiset taaperot kun ei paljoa liiku leikeissä vaan lähinnä nököttävät. Kerrospukeutuminen on hyvä. Ratia on suunnitellut loistavan fleece puvun. Napakat resorit & kaula osa. Suosittelen. Toppavaatteiden on taas hyvä olla korkealaatuista materiaalia eli kosteuden pitäviä & hengittäviä - varsinkin jos taaperot on päivähoidossa. Kengistä sen verran...karvavuori ei välttämättä ole se kaikista lämpöisin. Usein karvavuori on on surkeasti tehty eli se pohjakangas on sellasta reikäistä ja päällä vähän "teddyä" Kannattaa vähän tarkastella vuoren laatua. Villa tai vastaava voi olla parempikin. SuperFit käyttää muistaakseni villavuorta, en oo varma kun en oo aikoihin niitä tarkistellut. Meillä on nyt villavuorella varustetut nahkaiset popot pari kk käytössä ja lumien tultua sitten paksummat. Hush Puppies lienee ainoa ken käyttää aitoa lampaan villaa kenkien vuorissa ja sen kyllä huomaa. Valitettavasti suomesta ei ole koskaan saanut lasten mallistoa :( No mut infoilen kun teen shopping kierroksen piakkoin.

Mitäs meille muuta... Arki rullaa kivasti ja töitä riittää. Siitä olen iloinen. Parisuhdekin kukoistaa, perhe saa elää elämää perusterveenä niin mikäs tässä ollessa. Kaikkeahan sitä aina haluaa - mutta kaikkea ei voi saada eikä materiaalinen elämä houkuttele minua muutoinkaan. Kunto on kohentunut huikeesti, jumpparyhmiä on 6/per viikko joten tulee liikuttua itsekin paljon. Olo on kyllä ryhdikäs (vaikka samat kilot kulkevatkin mukana) :D

Repa, pari viestii ylempänä mä valitin kanssa... ei mullakaan oo elämää, paitti sillon ku toi neiti vaatii :D

Wii
on Nintendon uusin (kai?) pelikonsoli ja siellä Hp:llä se on aika hyvässä tarjouksessa. Mä ostan sen kanssa josko saan rahaa ennen torstaita. Mulla on jossain tallella edelleen se Nintendon eka 8-bittinen konsoli ja se oli ahkerassa käytössä moonta monta vuotta. Ihania pelejä. Ja tohon Wiihin saa myös sen Fit-ohjelman eli tosiaan voit treenata kotona semmoisen laudan päällä.

Me nukuttiin just kunnon päikyt: neiti veteli sikeitä 4 tuntia ja itekin ehin melki parisen tuntia uinailla :)

Hohhoh, ootan kovasti sitä kadonneen jäljillä-ohjelmaa, on kyllä aika hanat auki :'( -ohjelma. En oo kertaakaan sitä kuivin silmin kattonu. No, onneks osaan jo varata nenäliinapaketin valmiiksi.

Olin tuossa vaihtamassa itkuhälystä pattereita (siis vauvan yksikkö), aattelin eka et oltais lähdetty käymään tuusulassa ja neiti olis sit nukkunu autossa tai sit rattaissa pihalla päikyt, mut jäi sit tosiaan lähtö siihen, et yks niistä neljästä patterista oli haljennu ja sieltä oli tullu sitä keltaista möhnää ulos. Kiva et vielä itkuhäly :( ja neiti on tosiaan painellu sitä ku siitä saa tuutulaulujakin kuulumaan ja siellä on sisällä ollu syövyttävää ainetta :ashamed: Onneks ei oo mitään käyny eli sitä ei ole sieltä patteripesästä ulostullut. Nyt kun sitten irrotin ne patterit sieltä, ni oon ihan saletti et sitä töhnää (murenee koskettaessa) on meidän keittiö täynnä, YÖK! Mäkö vainoharhanen? B)

Että tämmönen sadepäivä täällä :(

kirsikkatomsku: meil on tuo ratian fleecehaalari ja on kyllä lämpimänoloinen. esikoisella on tuo ja pitää tytöllekin moinen hankkia kyllä.

edla:hui.. onneks ei patterimömmöt oo päässyt valumaan..siellähän on päikyt maistunut pitkään..meil tyttö nukkuu korkeintaan 1,5h mut aika usein jää siihen 1h vaik herätään ennen kukon töräystä..eikä hoidossakaan nuku yhtään pidempään..

tietääks kukaan.. ( arvatkaas vaan oonko yrittänyt googlettaa ;) ) noista veren valkosoluarvoista mitään? mul muut veriarvot ok sekä tulehdusarvot normissa mutta valkosolut alle viitearvojen ollen 2,6 ja nyt joudun sit uusiin verikokeisiin huomenna joten noita arvoja sit seuraillaan mut eikös tuo laske jonkin infektion aikana alas ja sit nouse kun pöpö on lähtenyt? mut mulla ei oo mitään tulehdusta ainakaan tietääkseni, ei nuhaa, kuumetta, yskää, kurkkukipua yms ja kun tulehdusarvotkin on alle 10 niin miksiköhän nuo leukkarit sit on alhaalla..tiiän että monilla on normaalisti leukkarit alhaalla ilman mitään syytä mutta mulla on aina ollut veriarvot hyvät eikä noista leukkareista oo koskaan sanottu mitään että olis alhaset joten nyt hiukan mietityttää nuo arvot mut toivotaan että olis ens viikon verikokeis sit arvot nousseet..

No ompas täällä hiljasta....

Tuli tossa mieleen, et löydätteks aarteita teidän kengistä? Mä juuri tein löydön mun Reinoista, et ne on tupaten täynnä dubloja.... :whistle: Samoin tossa olkkarissa oli neidin uudet vikingit ja niihin oli tungettu noita palapelin paloja... :D

Kurpitsa
, joo, meillä oli sadepäivän unoset :D Varmaan ropina pitkitti näitä :) Juuri tuolla sängyssään vehtaa et nukahtais yöunosille ja joku 11h se varmaan nukkuu. Toki herää sen kerran, luulisin. Valkosoluista, 2,6 on kyl aika vähän ja ihan hyvä et seuraavat sitä, mut mä luulen et sulla on joku viaton virus joka sen määrän on laskenut. Mä oon opiskelujen ohessa laskeskellut noita soluja ja niitä on joillain todella paljon ja joillain todella vähän eli ne on aikas tutuiks tullu :D Siis ihan terveillä ihmisillä on tosi isoa vaihtelevuutta, joten en usko et sullakaan mistään vakavammasta kuin jostain viruksesta. Toivotaan, et ovat nousseet seuraavalla kerralla :hug:

Nyt täytyy mennä sohvalle kattoo kuka putoo Bb:sta tänään :D

Viikonloppu vierähti taas enemmän tai vähemmän rakennus puuhissa. Siis sen mitä sateelta ja tuulelta pystyttiin.

Varastojani pengoin etsien pikkumiehelle veljen jäljiltä jemmaamiani vaatteita. Tosin meillä ollaan nyt hiukan sellaisia välikoisia eli 80cm ovat varsinkin housut liian lyhyitä ja 86/90cm ovat ainaskin osittain vielä liian suuria.

Meillä välikerroksena ihan perus villapuku Kivatilta. Mutta meillä ei ainaskaan toistaiseksi olla hoidossa joten ulkoillaan miten sää ja oma mieli sallii.

Meillä on villapukuna kivat puvut molemmille ja lisäksi fleece asut valmistajaa en muista.

No nyt selvisi ainakin osa syy noihin sikamoisiin vatsakipuihin mulla on munasarjat tulehtunut ja nyt sitten lääkekuuri ja jos ei apua niin sitten tähystetään, toivottavasti ei pahenisi.tai ei olisi pahaa tuhoa tehnyt kun on varmasti pitkään ollut kun pitkään kipujakin ollut. Pelottaa et jos ei sit oo enää koskaan mahdollista edes saada sitä kolmosta jos mies lämpiää...ehkä pientä sellasta lämpenemistä on alkanut ilmaantumaan :D esim vaunuja ja kaukaloa ei saa kuulema viellä hävittää..mut en oo jaksanut innostua kun saa viellä kylmää vettä niskaan.

Edla: meillä kengistä löytyy vaikka mitä, pikku autoja, legoja, junaradan osia yms..sekavaa ja kengät kulkee vaikka minne ihan itsestään :D

Poika yrittää omaa nimeään sanoa hauskan kuulosta apperi

Meillä on kans poika innostunut puhumisesta selvästi sen jälkeen, kun toi kävelemisen jalotaito on tullut käyttöön. Suuri toi sanavarasto ei todellakaan viel ole, mutta löytyy äiti, isä, kiitos, anna, täällä, lamppu, pete (puuhapete) ja "onneksi" myös kummisedän lämpinimi, peppo (yks lelu pingviini), mummo.

Meillä sattui eilen aamulla ensimmäinen isompi muksahdus. Pikkumies tuli muutaman portaan mukkelis makkelis alas ja kolhaisi poskeaan hiukan porttiin. On jo monta viikkoa kulkenut noissa portaissa reippaasti itsekseen, mutta eilen tosiaan tuli liian sisäreunaa jossa noi portaat tosi kapeat ja ote lipes. Kerkes huutaan isää, mutta isä oli hiukan liian hidas ja sai kiinni vast just ennenkuin todella törmäs porttiin.

Huomenta ! :)

Mustikka piiras uunissa ja neiti leikkii tyytyväisenä joten äidillä on aikaa olla vähän netissä! ;) Ennenkun J:n kummit tulevat käymään.

Meillä viime ja sitä yö oli aika tuskaa. Tuntuu että taas yöt vaan pahenee, ja mikään ei auta.. :ashamed: Toisinaan nukahtaa hyvin ja toisinaan pitää nukuttaa viereen, sit nukkuu pari tuntia ja herää täsyiä itkemään.. En tie tuleeko hampaita vai mikä.

Aarteita kengistä: Eipä hirveästi löydy, mutta muuten kengät saattaa olla hukassa - tietty just silloin kun ulos pitäisi lähteä.. :D

Edla-mamma: Onneksi tosiaan pikkunen ei ollut osunut patterista lähtevään aineeseen! :) Wii: Mä haluaisin kans wiin, mutta meillä ei löydy edes nintendoa.. :D¨'

Perjantaina oltiin katsomassa ystävän vauvaa... Ja mun vauva kuume senkun pahenee.. :kieh: :saint:

Mummolareissu heitetty :)

Mä tilasin pojalle talveksi Kavatin talvikengät. Sai Ellokselta puoleen hintaan tarjouksella. Niissä on villavuori ja vaikuttivat hyviltä. Ja on vähän matalampi varsi kuin Vikingeissä. Mahdollisesti hankitaan vielä talvikumpparit, jos ihan on surkea talvi.

Carmen:
Meillä tyttö on alusta asti valvonut jopa 3-4h päiväsaikaan. Sit nukkuu pari tuntia ja taas valvoo. Et ei tosiaan voi sanoa, et vastasyntynyt vaan nukkuu ja syö... Joskus toki valvoo lyhyempiä pätkiä, mutta kyllä tuo 2h menee vähintään.

Meillä on yöt nyt helpottaneet. Laitetaan tyttö syötön jälkeen mahalleen (TIEDÄN, ei sais... ) nukkumaan ja siihen simahtaa! Tää "ei saa nukuttaa mahallaan" on varmaan katkerien äitien myytti, kun eivät ole itse asiaa hokanneet ;) No ei vaan, mut sama hommahan meillä oli esikoisella, et mahallaan nukkui tosi hyvin. Nyt on yöherätyksiä vaan kaks; puoli kahden maissa ja viiden maissa. Unilleen neiti menee ysin/puoli kympin tienoilla. Eli hienosti nukkuu nyt.

MUTTA. Kaikki muut on nyt flunssassa paitsi minä :| Ensin alkoi pojalla nuha ja nousi lämpöä, sitte alko miehellä nenä vuotaa ja lopulta pikkuneitikin sai nuhan :( No, onneksi ei ole neidillä paha. Ja toivon et mäkin säästyisin...

Ja majj; et häviä mihkään!!!! En mäkään täällä jatkuvasti kirjoittele. En nykyään ehdi edes lukemaan joka päivä, mikä vähän harmittaa. Mut koitan pysyä jotenkin kärryillä :)

Ai niin, kengistä vielä; meillä oli tosiaan käytössä vielä Tutan lenkkarit, mutta nyt tunsin yks päivä, et varpaat oli pojalla kylmät ulkoilun jälkeen. Käytiin sitten hakemassa Tutan vuorelliset vk-kengät, joiden kanssa nyt koitetaan pärjätä talvikenkiin asti. Vaikuttivat ihan hyviltä, vaik eivät mitään erityistä merkkiä olekaan.

NaukuriSulla on hyvä boogie päällä :D Oon kans katsellut noita Tutan kenkiä, vaikuttavat hyvältä. Ostaisin kyllä Tutan kengät. Nehän on tehty nimenomaan Suomen oloihin ja lestit täyttävät ainakin minun tarkan seulaun :laugh: Oon ajatellu pakkaskengiksi Austaralian lammasvillavuorisia. Koko 24 on siinä ja siinä onko liian reilu vaiko eikö. Tarvii käydä kokeilemassa. Selasin eilen nettiä, teineille ajattelin niitä ja maijallekin jos vain niin pientä kokoa löytyy. Rahaa menee paljon näihin investointeihin. Mulla on niin suuri kaipaus vauvan tuoksuiseen arkeen - huoh. Ei oo haikaraa näkynyt.

Naukuri,Hienoo jos likka nukkuu masullaan... eihän se oo kuin suositus se et ei nukutettas ja just kätkytkuoleman takia....mut jos toinen selkeesti nukkuu huonommin selällään,niin pakkohan se on mahalleen laittaa =)

Aarteita kengistä harvemmin löytyy mut jokapaikasta muualta kyllä...kuten kaapeista ja laatikoista =)

Kattelin kans prismassa et tutalla on hyvän mallinen kenkä,ei vaan ollut kokoa siinä meille :/

Joo-o,voi noit meidän päikkyjä...ipana oli jo tööt kerhossa,mut kun hetki tulee et pitäs rauhottuu niin ei vaan pysty...vauva ajan trauma alkaa tulee mullakin pintaan. Vaihtikset on a)nukuttaa vaikka väkisin tai pitkin päivää kunnes simahtaa b)kuunnella kiukkua ja itkua TAUOTTA sylissä ja ei sylissä jne...
Ei hääppöset vaihtikset :( No okei,syliin uinahtaa tarpeeks väsynä..mut tänään en sit meinannut saada laskettua sänkyyn kun aina havahtu itkemään siinä kohtaa. Ei niin millään tekis mieli tapella enää näitten asioitten kans kun ne suju niin hienosti. ja rutiinia oon koittanu tuohon nukkumaanmenoon vääntää ja siihen asti sujuukin mallikaasti kirjan luvut yms,kunnes olis sit oikeesti aika laittaa simmut kiinni...

Ja nukkukin 13h viimeyönä,hyvä kun kerhoon kerittiin,ei oo miesmuistiin yli 8 nukkunut ja silti väsytti kovasti ...

No eipä mulla taas muuta kuin omaa napaa kaivelin :wave:

kiitos edla..en itekkään tosin epäile että mistään vakavasta olis kyse mut ainahan sitä miettii kaikenlaista :|

yöunet: meil tyttö nukkuu sen 9,5-10h yös ja uutuutena on yks herätys siinä 3-4 välis jolloin ei tietenkään suostu enää nukahtamaan omaan sänkyynsä niin pitää ottaa meidän väliin koska muuten kirkuu suoraa huutoa ja herättää koko talon..herätään kuitenkin vasta 5:30-6, eipä tuo rytmi taida tuosta muuttua...

Repa: Me ostettiin en Tutat juurikin sieltä teidän Prismasta viikonloppuna. Pe-aamuna kun ulkoiltiin, niin oli niin vilakka ilma, et pojalla oli tosiaan varpaat ihan kylmät tennareissa. Käytiin sit Prismassa etsimässä sopivia kenkiä ja noi Tutat tarttui mukaan. On noi lapset kyllä kummallisia; meillähän meni nukahtamiset ihan yhtäkkiä puihin, vaikka samat rutiinit on ollu aina. Tosin nyt ehkä näkyy valoa tunnelin päässä; useampana iltana ja päivänä poika on mennyt ilman huutoja nukkumaan. Huomenna varmaan sit kirkuu silmät päästään, kun oon ekaa päivää yksin lasten kanssa...

kirsikkatomsku: Ihanaa kun saat liikuntaa työn kautta! Se olis kyllä huippua. Nyt varsinkin tuntuu, et kahden raskauden jälkeen tekis ihan hyvää kunnon kuntokuuri. En mä mihinkään mallin mittoihin himoa, mutta sais nää 5-7kg ylimäärästä pois. Ei olis paha rasti, mutta kun makea maittaa ihan liian hyvin ja ihan joka päivä...

Jahas, nyt tuntuu mullakin kurkkukipua. Muu perhe alkaa vähitellen parantua, joten lienee mun aika sairastua ;) No, toivottavasti en tuu kipeeksi. Kun mieskin alottaa taas työt :headwall:

Heips,
ensin tärkein koska on Hullut Päivät??? nytkö :D

naukuri hyvä et uni maistuu neidille. Eipä sillä varmaan väliä miten nukkuu -parempihan se mahallaan kun selällään, jos vaikka pulauttelee. Muistan itse et yritin välttää suoraan selällään nukuttamista esikoisen aikana --olisko ollut niin pientä tyynyy taakse -kyllä ne muuttuu niin useesti miten milloinkin on paraste et ei perässä pysy. onneks maalaisjärki on keksitty. Kaunis nimi pikku neidillä. Vanha nimi en tunne yhtään pikku Linneaa.

Poika toivottavasti kuuri puree. Oottele nyt mua hetki ja pehmittele miestä -- tehdään kolmannet samaan aikaan :D mikä olis hyvä vuosimalli 11 tai 12? Kyllä mäkin sen kolmannen haluaisin ja mieskin -mut mulla on nyt taas hyvä projekti menossa. Loppuu 2011 et pikkasen pitäs viel odotella. Ja muutenkin odotella E on viel äidin vauva :heart: antaa neidin viel kasvaa.

oma nimi ja puhe meillä neiti sanoo Eea.. aikast hyvin. Ällät vaan puuttuu. Puhe on kehittynyt ihan mielettömästi -höpöttää paljon- mut kahta sanaa ei sano peräkkäin vaan yksittäisiä. Kyllä hoidossa on pakko oppii ja muutenkin et tulee ymmärretyksi -liekö syy se kun oppi niin myöhään kävelemään.

Kurpitsa toivottavasti sun arvot tasaantuu normaaliksi ja kaikki ok. Piti kysyy et tuleeko teidän neidiltä paljon sanoja? Kun oppi kans myöhemmin kävelee?

matami mä oon käynyt sellasta sotaa ton neidin mukaan ottamisesta et huh,hu -mut sainpahan lopuksi sanottuu, et se olen minä joka päätän otanko lapseni mukaan vai en. No olin jo ihan paniikis asian suhteen.. mut nyt on helpottanut olo ja jätän hänet kotiin näillänäkymin. Päästään sit vapaammin liikkumaan ja onpahan pieni täällä turvassa. Mä olen jo Tallinnas ihan paniikis jos lapsi häviäis et miten sit jossain satojen kilometrien päässä -yhdessä on ihan tarpeeksi pitelemistä. Mut jos olisin ollut siel aikaisemmin ottaisin varmasti lapsen mukaan -mut kun en oo niin en voi tietää mitään siitä kuumuudesta, lennoista, ihmisvilinästä. Mut seuraavalla kerralla sitten. Mä imetän viel neitiä ja varmaan siksikin ollaan niin kiinni toisissamme. Äidin pieni aarre -E huutaa mamma mamma :) Miten sielä vieläkö neiti saa hörppyjä? Mä varmaan lopettelen täs pikkuhiljaa neiti alkaa oleen vaativainen jos baari onkin kiinni. Mut piti kysyy -ostatko(onko teillä ollut ) isommalle sellasen uimapuvun jossa paita ja shortsit ja suojaa paremmin auringolta.. onko sille käyttöö?? Muutenkin jos sulla hyvii vinkkejä niin niitä otetaan vastaan. :wave:

:wave: kaikille -mä oon ihan koukussa tähän palstaan vaikka en ehdi kirjoittelee niin usein kuin haluaisin. oli tosi kiva silloin Helsingissä treffata teitä ja siks varmaan tää koukuttaakin kun niin monella on kasvot. Toki facebookin kautta vois liittyy viel muutaman kaveriksi =)

Edla:neulon jonkin verran, kun ehdin. Harvoin tosin ehdin... Innostuin neulomisesta ja virkkaamisesta kolme vuotta sitten ja sukkia, huivia, torkkupeittoja yms. oon saanut tehtyä. Viimesimpänä tein nyt syyskuun alussa Linnealle pienen peiton alpakkalangasta. Ihanan pehmeä tuli. Silloin kun virkistelin muistiani, niin tuo Käspaikka oli kyllä hyvä. Siellä oli kaikki silmukat yms. selitettynä, jos oli päässy unohtumaan. Innostuin kyllä silloin ihan kunnolla ja vieläkin on alkuaikojen innossa hankittuja lankoja kaapissa :D Tosin ihanaa, kun sieltä löytyy kaikkea kivaa ja voi vaan alkaa tekemään, kun siltä tuntuu. Netistä tuli tilailtua jonkin verran.

Yhteistyössä