Tervehdys kaikille!
Erityissupparilähetys vielä jakaantumattomille!!!
Meillä oli eilen jotenkin ihmeellinen päivä, tai oikeestaan iltapäivä. Aamupäivän tyttö kitisi ja itki, ja huusi entiseen malliin

(, mutta iltaa kohden rauhoittui (??). Nukkui klo 18-> lähes kokoajan heräten vain syömään 1.5h tunnin välein, mutta nukahti heti sitten. Oli todella vaikeaa itse mennä nukkumaan (mitä se on??) kun huoletti oliko jotain pahasti vialla, kun normaalisti huudot senkun voimistuu iltaisin. Sitä on jo niin tottunut, että pitää iltaitkuja normaalina, ja tyytyväisyyttä epänormaalina

/.
Neiti nukkui 22 saakka, söi, nukahti uudelleen. Seuraavan kerran 24, nukahti heti syötyään. Sitten klo 02 ja 04, minkä jälkeen alkoi aktiivinen seurustelu taasen ;o). Hyväntuulinen oli koko yön (??) mikä oli todella outoa.
Tänään jatkamme terapiaharjoituksia kotona, saa nähdä sujuuko.
Aina niin kehumani mieheni kanssa menee välillä hermo totaalisesti.
Koskapa vauvalle ei öisin kelpaa kukaan muu kuin minä, ukko nukkuu kuin tukki ja jos herätän avuksi johonkin hommaan (esim.röyhtäyttämään vauvaa, kun jalat ei ota päälle luotettavasti johtuen lonkista) on hyvin tympääntynyt.
Ja mulla kun jatkuvasta väsymyksestä on alkanut pää olla kipeä 24h, niin tulee äyskittyä kaikille, myös isommille lapsille ihan syyttä. Ukko sitten katselee mua kulmat kurtussa että miten sä nyt noin... prkle!! Jaa että mitenkö?! Vita, että ottaa aivoon välillä koko ukko!!
Mulla on aina ollut ehkä liian fanaattinen kanta tuohon imetykseen, enkä siitä aio höllätä ennenkuin pakon edessä. Eli, usein saan kuulla ehdotuksia että eikö mies voi syöttää yöllä, tai anna korviketta välillä jne, EI niin kauan kuin minulta maitoa tulee. Itse koen äidinmaidon parhaaksi ja minulle ainoaksi tavaksi ruokkia vauvaani. Ehkä suhtautumiseni olisi eri jos maitoa ei tulisi, tai sen antamisessa olisi ongelmia.
No, elämästään voi halutessaan tehdä vaikeaa ;o).
Myös erilaiset pelkotilat ovat taas täällä, niinkuin joka kerta kun on pieni vauva talossa

(. En tiedä onko hormoonit jotenkin vielä ihan sekaisin mutta näin on joka kerta ollut. Pelottaa lähteä lasten kanssa autolla mihinkään, jos joku hullu ajaa päälle. Pelottaa päästää lapsia omalle pihalle, jos jotain kamalaa sattuu. Pelottaa antaa vauvan nukkua rauhassa, jos se ei enää herääkään. Pelottaa päästää koulukasta viimeisiä päivä kouluun, jos jotain sattuu siellä.
Siis kaikki lapsiin liittyvä pelottaa, ja siksi kait myös olen kärttyinen kun olen niin huolissani kaikesta. Oman lisänsä tuo huonosti nukutut yöt, on jotenkin pää sekaisin kokoajan

/.
Mutta vauva on IHANA!! Meillä on ristiäiset kahden viikon kuluttua, pitäisi alkaa esivalmistelemaan. Kaiken kun joudun itse tekemään, tilata en raski. Apuja ei ole saatavilla, anoppi tuskin edes tulee ristiäisiin kun välit jostain syystä on mitä on.
Oma äiti vetää kans nyt jotain ihme marttyyri-roolia. Olisi tuossa viime viikolla taasen tarvinnut kyytiä erääseen paikkaan, vaikka oma auto on itselläänkin. Joskus vaan kun ei millään voi olla omatoiminen >

/ vaan passauttaa kun pieni lapsi!! No, en alkanut kuskaushommiin. Palatessaan asioiltaan tapasi mieheni ja "pakotti" tämän viemään hänet kotiin. En nyt enempää tuosta kerro, ettei tule paljastumisen vaaraa..

(.
Siis että ottaa aivoon tuollaiset ihmiset jotka käyttää muita hyväkseen!!
En nyt sitten ole edes soitellut äidilleni. Yhdesti hän soitti, vaan en vastannut, olisin varmaan sanonut yhtä sun toista hyväksi käyttävistä ihmisistä, joten koin paremmaksi olla vastaamatta. Olkoot. Voi vaan olla että kastemekko täytyy lainata jostain jos tilanne ei korjaannu. Meidän suvussa ollut mekko kun on äidilläni säilössä, vaan sitä en kyllä lähde hakemaan.
Ja jos joku nyt ajattelee, että olenpa pikkumainen niin voin sanoa, että tuo käytös on vain jäävuoren huippu. Kaikenlaista on saanut sietää ja kestää, ja nyt riittää. Enää en ole hänen käytettävissään, tai mieheni toimi heidän remonttireiskanaan tai autonkuljettajanaan. Jos eivät itsekseen pärjää omassa kodissaan, lienee vanhuksille tarkoitettu palvelukoti tarpeen.
Anteeksi vuodatus! Kaikki ottaa pattiin just nyt, paitsi tuo ihanainen pieni tyttö!
Mirkku33 ja neitiE tasan 4vko