@Brinavess, viime raskauden kauheessa pahoinvoinnissa paras hammastahna oli pepsosentin vaaleanpunainen putkilo, olisko joku sensitive vihloville hampaille tms. Nyt oon pärjänny normi hammastahnalla, mut monesti menee yökkäilyks, pitäiskin ostaa taas tota
Se oli miedon makunen!
@Daiya, voisko sanoa että on joku antibioottikuuri jonka aikana ei voi nauttia alkoholia, johonkin esim. intiimivaivaan mikä ei estä juhliin tuloa
Tai joku muu valkoinen valhe. On se vähän kurjaa joo, että juomattomuutta tarvii selitellä. Mä oon jo aika avoimesti kyllä lähimmille kavereille kertonut ja toisille isovanhemmille. Mutta ultran jälkeen sitten vähän rennommin voi jo asiasta puhua, töissä pysynyt salassa.
Mistäköhän muusta täällä oli puhuttu. Mulla painoa lähteny n. 4-5kg pahoinvoinnin vuoks. En edes oksentele mut ruoka ei meinaa välillä mennä alas ja vatsa on usein sekasin. Toivottavasti lähtis pian nousuun kun ei tässä oo tarkoitus kyllä painoa pudottaa
Olo on ehkä aavistuksen kyllä jo helpottanu, täällä nyt 10+3. Maha ei vielä yhtään näy.