Tissien ym. alinomainen koskettelu

• Viestiketjun aloittaja Naimisissa
  • Ensimmäinen viesti
erotiikan ja kiusaamisen ero
Minusta ei ole miehen asia päättää, mikä on naisesta kiihottavaa ja mikä ei. Kyllä naisen täytyy saada ihan itse päättää, mikä naisesta tuntuu hyvältä.

Ex-mieheni oli juuri sellainen, että hän ei osannut yhtään tilannetajua, jolloin esimerkiksi ennen kuukautisia kun rinnat olivat tosi arat, hän tuli hiipi selän taakse huomaamatta ja puristi todella kovaa rinnoista. T O D E L L A raivostuttavaa!

Nykyinen mies taas osaa tämän taidon paremmin. Hän saattaa silittää pyllyäni ja jos vastaan siihen takaisin hymyllä, äännähdyksellä tms, niin hän saa ikäänkuin palautetta, että pidin kosketuksesta, jonka jälkeen hän saattaa sivellä vaikkapa kylkiäni ja sitten siitä vaivihkaa ujuttaa kädet paidan alle ja sieltä rinnoille. Rintojen hellimisessäkin hän seuraa ilmeisesti ilmeitäni jne, jotta hän tietää, miten kovaa milloinkin esim. nännejä voi näykkiä ja puristella. Kun sitä koskettelua tekee taitavasti, niin saa toisen syttymään. Joskus vain hellitellään, joskus rynnätään sänkyyn, joskus pikaiset keittiössä tai missä nyt sitten satutaankin olemaan.

Viirunen
Tuollaiset miehet eivät kyllä arvosta naistaan yhtään, ovat lisäksi vähän yksinkertaisia.

Siis nainenkin on ihminen ja vaatii kunnioitusta, ei hän ole joka sekunti seksiobjekti vaan vaatii omaa rauhaa.

Olen jo vanhahko mutta pidän vielä seksistä ja kaipaan sitä useammin kuin mieheni, nautin myös rintojen hyväilystä...mutta jos mieheni olisi niissä jatkuvasti kiinni, pitäisin häntä täysin bimbona.

Seurustelin kerran miehen kanssa joka tökki minua alapäähän unissaankin ja samalla yritti unissaan kaivella alapäätäni, huhhuh. Aloin ajatella että hän on varmaan vähän yksinkertainen muutenkin kun noin käyttäytyy, jätin hänet, mutta kyllä itki perääni pitkään, luultavasti kaivelee toisen paikkoja nyt. Rinnoista hän ei niin välittänyt, oli ilmeisesti vain alapääfriikki.

Hehhehheh
No anteeksi nyt mutta ainoa troppi tuohon likistelyyn joka mieleen tuli on kunnon potkaisu munille ja mairea hymy kyytipojaksi. Taitaisi loppua tissien ja piparin puristelu siihen!

Keskenkasvuisia kloppeja on maailma pullollaan.

RJV
Sininen tausta alkaa.
"Hehhehheh"]No anteeksi nyt mutta ainoa troppi tuohon likistelyyn joka mieleen tuli on kunnon potkaisu munille ja mairea hymy kyytipojaksi. Taitaisi loppua tissien ja piparin puristelu siihen!

Keskenkasvuisia kloppeja on maailma pullollaan. Sininen tausta päättyy.

Ja sattuu niin vietävästi jo pelkkä ajatuskin moisesta pahoinpitelystä. Vähempikin voima riittäisi sillä pelkkä puristus saa miehen kaksinkerroin. Tämän vaimoni on oppinut ja käyttää sitä, jos hän ei halua lähentely yrityksiäni. Nykyään pelkkä kädellä uhkailu sinne suuntaa saa miehen poistumaan paikalta sohvalle mököttämään.
Mikä olisi sopiva luku / tunti määrä rintojen kosketteluun? Ilmaisua kokoajan rinnoissa kiinni epäilen hiukan. Siis 24 tuntia vuorokaudessa.
Miehille sanoisin. Pyrkikää elämään vaimonne toiveiden mukaisesti, niin kaikki onnistuu.
Hyvät naiset, millälailla miehen pitäisi ilmaista kotiinpaluunsa? Käsitykseni mukaan naiset kaipaavat rakkautta ja hellyyttä. Olenko väärässä? Olen aina kuvitellut rintoihin koskettelun aiheuttavan naiselle hellyyden tunnetta. Tietysti puristaminen sattuu ja sitähän miehen ei pitäisi tehdä. Toisaalta mies tahtoo naisen reagoivan myönteisesti hellyyden osoituksiin. Otetaan esimerkiksi miehen lähestyminen takaapäin jolloin kädet menevät kainaloiden ali rinnoille, niin nainen voisi kääntyä mieheen päin ja halata sekä antaa suukon, sensijaan että käskisi miehen mennä pois häiritsemästä. Lempeillä sanoillakin saadaan mies poistumaan. Ainakin vaimoni osaa taidon millä saa minut muihin töihin ja ajatuksiin. Yksi keino on vaimon lupaus mitä kaikkea kivaa tehdään sitten kun hän saa tehdä ruoan rauhassa. Toinen keino on hänellä kysyä haluatko tiskata. Silloin mies joko poistuu tai tiskaa.
Toivottavasti keskustelu jatkuu, asiallisesti. Kiitos.

tuli..
Eli teillä, RJV, vaihdetaan seksiä kotitöihin?

Itse olen tottunut elämään tasa-arvoisessa suhteessa -muu ei edes kelpaisi. Minusta olisi todella nöyryyttävää, että tehdäkseen yhteisessä kodissa, yhteisen hyvän eteen jotakin, on mies palkittava seksillä. Mies asetetaan tässä koiran virkaan ja nainen ties mihin.

Meillä on ihan selviö se, että yhteistä aikaa jää enemmän, jos molemmat tekevät niitä pakollisia kodin askareita ja töitä. Yhdessä puuhastelu o sitä paitsi ihan mukavaa, sinä voi samalla vaihtaa kuulumisia päivän tapahtumista ja miettiä illan ohjelmaa.

Hellyys, romantiikka, seksi pitäisivät olla vapaaehtoisia, haluttavia asioita. Ei sellaisia joiden eteen jomman kumman on tehtävä temppuja tai kotitöitä.

Kysyit, millä tavoin pitäisi ilmaista kotiinpaluu. Uskaltaisin väittää, että hyvin harva nainen pitää mukavana tervehdyksenä rintojen puristelua tai muuta erogeenisiin alueisiin kohdistuvaa tervehdystä, jos tervehdys tapahtuu pääsääntöisesti niin. Sanallinen tervehdys, suukko ja halaus on meillä yleisimmin käytetty muoto. Toki joskus tapautetaan myös takapuoleen, mutta se ei ole se tervehdyksen ydin.

Miehetön
Alkuperäinen kirjoittaja tuli..:

Itse olen tottunut elämään tasa-arvoisessa suhteessa -muu ei edes kelpaisi. Minusta olisi todella nöyryyttävää, että tehdäkseen yhteisessä kodissa, yhteisen hyvän eteen jotakin, on mies palkittava seksillä. Mies asetetaan tässä koiran virkaan ja nainen ties mihin.

Meillä on ihan selviö se, että yhteistä aikaa jää enemmän, jos molemmat tekevät niitä pakollisia kodin askareita ja töitä. Yhdessä puuhastelu o sitä paitsi ihan mukavaa, sinä voi samalla vaihtaa kuulumisia päivän tapahtumista ja miettiä illan ohjelmaa.

Hellyys, romantiikka, seksi pitäisivät olla vapaaehtoisia, haluttavia asioita. Ei sellaisia joiden eteen jomman kumman on tehtävä temppuja tai kotitöitä.

Kysyit, millä tavoin pitäisi ilmaista kotiinpaluu. Uskaltaisin väittää, että hyvin harva nainen pitää mukavana tervehdyksenä rintojen puristelua tai muuta erogeenisiin alueisiin kohdistuvaa tervehdystä, jos tervehdys tapahtuu pääsääntöisesti niin. Sanallinen tervehdys, suukko ja halaus on meillä yleisimmin käytetty muoto. Toki joskus tapautetaan myös takapuoleen, mutta se ei ole se tervehdyksen ydin.
"Yhteistä aikaa".... Miten sinulla on aikaa miehellesi kun olet aina täällä Elleissä?

tuli..
Sinulla sitä tuntuu olevan aikaa nylkkiä laskemassa toisten kirjoituksia. Minulla niitä taitaa olla eilisen ja tämän päivän aikana peräti kolme kappaletta. "Jännä" juttu, että samantien kun jotain kirjoitan, sinä 24/7 riennät ihmettelmään asiaa.

ihanaa, että voin antaa joillekin sisältöä elämään :-D

Miehetön
Sinulla sitä tuntuu olevan aikaa nylkkiä laskemassa toisten kirjoituksia. Minulla niitä taitaa olla eilisen ja tämän päivän aikana peräti kolme kappaletta. "Jännä" juttu, että samantien kun jotain kirjoitan, sinä 24/7 riennät ihmettelmään asiaa.

Kysymykseni oli vilpitön, ei pahaa tarkoittava. Miksi noin suutuit. Ei kait siinä mitään pahaa ole jos on kaiken aikansa täällä, vai? Täältä oppii paljon enemmän kun tuolta elävästä elämästä. Itsekin olen tykästynyt olemaan täällä, mutta...kun pitää hoita nuo työt. Jos mulla ei olisi töitä, olisin päivät pitkät täällä keskustelemassa kansanne. Tää on kivaa. Oletko käynyt täällä montakin vuotta?

[vierailija]
Alkuperäinen kirjoittaja Miehetön:

Kysymykseni oli vilpitön, ei pahaa tarkoittava. Miksi noin suutuit. Ei kait siinä mitään pahaa ole jos on kaiken aikansa täällä, vai? Täältä oppii paljon enemmän kun tuolta elävästä elämästä. Itsekin olen tykästynyt olemaan täällä, mutta...kun pitää hoita nuo työt. Jos mulla ei olisi töitä, olisin päivät pitkät täällä keskustelemassa kansanne. Tää on kivaa. Oletko käynyt täällä montakin vuotta?
Voi vittu! Nuo tuli, pit, mies1, inhorealisti, vitsie, ilimi jne eivät vuosikausiin ole tehneet muuta kuin roikkuneet tällä palstalla kaikentietävine besserwisser-asenteineen. Olipa keskustelu mistä tahansa aiheesta, niin eivätkös kohta ole jo tunkemassa nokkaansa ja mielipiteitään. Sitäpaitsi en edes muista lukeneeni heiltä ainoaakaan järkevää kommenttia.

Pilkettä ;-)
*hih* mistäs te tiedätte nuin tarkasti kuka mitäkin tekee ja kauanko on tehnyt? *hihhihhii*

Taitaa tämä [vierailija] olla se kenen nimeä ei mainittu. *nyökyttelee päätänsä tietävän näköisenä*

RJV
tuli..

Vastaus.
Noinhan se yleensä kuvitellaan. Odotin jopa tuontyyppistä kirjoitusta, joten vastaus on valmiina. Vaimoni haluaa hoitaa keittiötyöt, niin hän on ainakin sanonut. Hänen mielestä, mitä useampi kokki sitä sekaisempi soppa. Entä talon lämmitys, sekö ei kuulu kotitöihin + autojen huollot ja korjaukset. Tarkennuksena talo lämpiää puilla. Ennenkuin ne on metsästä kaadettu ja kuljetettu pilkottu ja kuivuttua uuniin heitetty niin siihenkin vierähtää jokunen tunti. Veikkaan jos vaimo sen hoitaisi, niin senjälkeen saisi kylmää seksiä. Voisihan sekin olla kokemus 20 asteen pakkasessa peiton alla.
Tämä kirjallinen ilmaisu on loppupelissä tosi vaikeeta, kun nuo äänenpainot ja ilmeet jäävät pois. Eikä tuo minun huumorintajukaan varmaan tule lukijalle mieleen, koska minua kuvitellaan ankaraksi mieheksi. Suoraan varmasti sanon, mutta useinmiten, joka meillä periksi antaa on miespuoleinen henkilö.
Tuli
RJV
Aivan oikein, vapaaehtoisa tottakai. Rintojen kosketteluko ei ole hellyyttä? Myönnän että olen kuvitellut vaimon pitävän siitä ja siksi myös käyn käsiksi niihin. Milloinkaan hän ei pyydä rintojen hyväilyjä joten ainoaksi keinoksi jää kokeilla kädellä millainen on vastaanotto. Jos ei tunnu hyvältä niin palaan siaan myöhemmin ja yleensä se kuitenkin jossain vaiheessa hyväksytään. En missään tapauksessa väkisin niitä puristele. Kyllä hän osaa kiljastakin jos pahalta tuntuu.

tuli..
RJV, minä miellän rintojen koskettelun eroottiseksi asiaksi, joka usein miten johtaa seksiin. Kyllä se on hellyyttäkin, mutta omalla kohdallani en koe sitä tervehdyksenä, niin kuin tervehdys yleensä käsitetään. Voisiko tätä verrata esim. siihen, että nainen hieroo miehen palleja ihan muuten vaan tervehdykseksi? Etkö sinä mieltäisi asiaa niin, että vaimon tekee mieli joatin muutakin, kuin sanoa: - moi, ruoka on valmis ihan just.

Kun mieheni tulee halaamaan minua ollessani selkä häneen päin, niin yleensä kädet asettuvat vyötärölle, rintojen alapuolelle jos tarkoituksena on osoittaa hellyyttä.

Niin, ja tottakai nuo mainistemasi talonlämmitykset yms. lasketaan myös kotitöiksi, ja se on hyvä, jos olette päässeet vaimon kanssa yksimielisyyteen siitä, että kumpi mistäkin hommista enemmän pitää ja kuka mitäkin tekee.

Olen saanut sinusta hiukan sovinistisen kuvan, voi olla, ettet sellainen kuitenkaan ole?

Realisti II
Voisitteko, miehet, edes hiukan perehtyä naisen anatomiaan ja fysiologiaan (jos joku ei ymmärtänyt: suomeksi ruumiin rakenteeseen ja toimintaan). Rinnat kuuluvat erogeeniseen alueeseen (onko joku joka ei tiedä mitä se tarkoittaa?). Siis sellaiseen alueeseen, joka saa seksuaalisen virityksen yleensä nousemaan. Suoraan rintojen kimppuun syöksyminen, etenkin niiden nipistely ja kouriminen vastaa todellakin sitä, että nainen alkaisi hipelöidä miestä alapäästä. Kuinka monesta miehestä sellainen olisi mukavaa vaikka kesken autolla ajon tai alinomaa pitkin päivää, sanotaan kerran tunnissa. En ero sillä, onko kyseessä erotiikka vai kiusaaminen, kuten täällä aiemmassa viestissä kommentoitiin. Ei pidä olla tökerö kumppanilleen. Kukaan ei kestä jatkuvaa seksuaalista ärsyttämistä. Naisen täytyy saada välillä levätäkin. Ja tässä on eri naisten välillä eroja.
Meniskö vihdoinkin kaaliin?

tuli..
Vielä lisäys tuohon realistin kirjoitukseen, josta olen samaa mieltä. Se, että nainen ei halua rintojaan puristeltavan koko ajan, ei tarkoita sitä, etteikö niitä saisi joskus hyväillä tai jopa puristella. Miesten jotka näin kuvittelevat, pitäisi kehittää hiukan tilannetajua.

Miehetön
Vielä lisäys tuohon realistin kirjoitukseen, josta olen samaa mieltä. Se, että nainen ei halua rintojaan puristeltavan koko ajan, ei tarkoita sitä, etteikö niitä saisi joskus hyväillä tai jopa puristella. Miesten jotka näin kuvittelevat, pitäisi kehittää hiukan tilannetajua.
Jäi epäselväksi, mutta tarkoitat varmaan omia rintojasi?

RJV
Tuli
minä miellän rintojen koskettelun eroottiseksi asiaksi, joka usein miten johtaa seksiin. Kyllä se on hellyyttäkin, mutta omalla kohdallani en koe sitä tervehdyksenä, niin kuin tervehdys yleensä käsitetään. Voisiko tätä verrata esim. siihen, että nainen hieroo miehen palleja ihan muuten vaan tervehdykseksi? Etkö sinä mieltäisi asiaa niin, että vaimon tekee mieli joatin muutakin, kuin sanoa: - moi, ruoka on valmis ihan just.
Vastaus.
Tähän asti olen kuvitellut rintojen hyväilyn kuuluvan kotiintulo seremoniaan, kai se on sitten ottaa tavaksi kättely varmuuden vuoksi. Sen takia jopa kyselenkin jotta löytäisin ne oikeat tavat. Kivesten voisi tuntuakin aika mukavalta kun sitä en juuri milloinkaan saa osakseni.
Mitä sana sovinistinen tarkoittaa? Ensimmäisenä tulee mieleen sovitteleva.

Realisti II

Rinnat kuuluvat erogeeniseen alueeseen (onko joku joka ei tiedä mitä se tarkoittaa?). Siis sellaiseen alueeseen, joka saa seksuaalisen virityksen yleensä nousemaan.
Vastaus
Minuun ei voi sitten koskea mihinkään, sillä viritys voi alkaa mistä vain.
Kerran tunnissa voi sipasta hyvinkin. Siis kotona ei yleisillä paikoilla.
En kiusaa vaimoani, mutta minun on jostakin aloitettava, kun vaimoni ei aloitetta halua tehdä. 18-22 ja 7-9 väliset ajat on mahdollisia aikoja lopun ajan saa levätä seksuaalisesti. Hän on myös paljon viikonvaihteita töissä. Pitäisikö vielä vähentää yhdessäolo aikaa?

Kysy
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Tuli
minä miellän rintojen koskettelun eroottiseksi asiaksi, joka usein miten johtaa seksiin. Kyllä se on hellyyttäkin, mutta omalla kohdallani en koe sitä tervehdyksenä, niin kuin tervehdys yleensä käsitetään. Voisiko tätä verrata esim. siihen, että nainen hieroo miehen palleja ihan muuten vaan tervehdykseksi? Etkö sinä mieltäisi asiaa niin, että vaimon tekee mieli joatin muutakin, kuin sanoa: - moi, ruoka on valmis ihan just.
Vastaus.
Tähän asti olen kuvitellut rintojen hyväilyn kuuluvan kotiintulo seremoniaan, kai se on sitten ottaa tavaksi kättely varmuuden vuoksi. Sen takia jopa kyselenkin jotta löytäisin ne oikeat tavat. Kivesten voisi tuntuakin aika mukavalta kun sitä en juuri milloinkaan saa osakseni.
Mitä sana sovinistinen tarkoittaa? Ensimmäisenä tulee mieleen sovitteleva.

Realisti II

Rinnat kuuluvat erogeeniseen alueeseen (onko joku joka ei tiedä mitä se tarkoittaa?). Siis sellaiseen alueeseen, joka saa seksuaalisen virityksen yleensä nousemaan.
Vastaus
Minuun ei voi sitten koskea mihinkään, sillä viritys voi alkaa mistä vain.
Kerran tunnissa voi sipasta hyvinkin. Siis kotona ei yleisillä paikoilla.
En kiusaa vaimoani, mutta minun on jostakin aloitettava, kun vaimoni ei aloitetta halua tehdä. 18-22 ja 7-9 väliset ajat on mahdollisia aikoja lopun ajan saa levätä seksuaalisesti. Hän on myös paljon viikonvaihteita töissä. Pitäisikö vielä vähentää yhdessäolo aikaa?
Ole rauhassa, kyllä tuli vastaa lopussa olleeseen kysymykseesi, hän jos koku tietää nämä asiat.

Yhteistyössä