Olen käyttänyt yhdistelmää - superkallista, mutta toimivaa.
Minulla on runsaasti ylipainoa, siis yli 100 %!
Olen yli viisikymppinen, ja vuoksi en ole pystynyt liikkumaan yli vuoteen juuri lainkaan, joten jääkaapin houkutus on ollut suuri.
Totta on, että sen syöt, minkä ostat.
Olen pyrkinyt täyttämään jääkaapin ja kuivatavarakaapinkin terveellisillä eväillä, mutta näkkileipäkin kevytjuuston ja salaatinlehtien kanssa lihottaa, jos niitä päivät pästään puputtaa.
Lihavalle ihmiselle on turhaa antaa valistusta terveellisestä ravinnosta. Hän tasan tarkkaan tietää, mitä pitäisi, saisi tai ei saisi syödä!
Syön terveellisesti, mutta yksinkertaisesti liikaa siihen nähden mitä kulutan. Kylläisyyden mekanismi on minulla kertakaikkiaan rikki.
Olin miettinyt, mitä keinoa kokeilisin (Xenicaliahan aina tarjotaan, mutta siiitä en hyödy, sillä se poistaa rasvaa syödystä ravinnosta, enkä minä syö mitään rasvaista, vaan olen lihonut pääasiassa maito- ja viljatuotteilla).
Nyt päättyi esipuhe.
Ostin Tonalinia viime maaliskuussa, samana päivänä kun sain Reductil-reseptin. Ostin samalla myös Dr. Tolosen Kilo-Stopia.
Minulle sanottiin, että Tonalinen vaikutus alkaa vasta n. kuukauden jälkeen, tuotetta pitää käyttää säännöllisesti ilman välipäiviä, niin sen systeemi ei katkea.
Aamulla otan ekana Reductilin, aamiaisen alle Kilo-Stopin tai kaksi ja sen aikana 4 Tonalinia. Päivemmällä Kilo-Stopit ja Tonalinit toiseen kertaan.
Kilo-Stopin tarkoitus on sitoa l. estää ruuan hiilihydraattien imeytymistä.
Tonalinihan ei vaikuta ssuoraan senhetkisen aterian ravinteisiin, vaan sen tarkoitus on edistää rasva-aineenvaihduntaa ja polttaa kehoon, myös sisäelinten ympärille kertynyttä rasvaa.
Olen saanut pois toistakymmentä kiloa, ja muutoinkin voin paremmin.
Olen "kaunistunut", ihoni kirkastunut, enkä ole edes henkisessä ähkyssä!
Reductil ei juurikaan loivenna nälkääni, mutta pitää kaidemmalla tiellä; ja raskaan ruuan, esim. makkaran, perunan, riisin ja makaronin syömisen ajatteleminenkin tuntuu vastenmieliseltä, samoin vaalean leivän ja pullan.
Olen onnellinen tästäkin vähästä. Tonalinia en ainakaan hylkää!
=)