tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
Tonalinia kehiin
Olen käyttänyt yhdistelmää - superkallista, mutta toimivaa.

Minulla on runsaasti ylipainoa, siis yli 100 %!
Olen yli viisikymppinen, ja vuoksi en ole pystynyt liikkumaan yli vuoteen juuri lainkaan, joten jääkaapin houkutus on ollut suuri.
Totta on, että sen syöt, minkä ostat.

Olen pyrkinyt täyttämään jääkaapin ja kuivatavarakaapinkin terveellisillä eväillä, mutta näkkileipäkin kevytjuuston ja salaatinlehtien kanssa lihottaa, jos niitä päivät pästään puputtaa.

Lihavalle ihmiselle on turhaa antaa valistusta terveellisestä ravinnosta. Hän tasan tarkkaan tietää, mitä pitäisi, saisi tai ei saisi syödä!

Syön terveellisesti, mutta yksinkertaisesti liikaa siihen nähden mitä kulutan. Kylläisyyden mekanismi on minulla kertakaikkiaan rikki.
Olin miettinyt, mitä keinoa kokeilisin (Xenicaliahan aina tarjotaan, mutta siiitä en hyödy, sillä se poistaa rasvaa syödystä ravinnosta, enkä minä syö mitään rasvaista, vaan olen lihonut pääasiassa maito- ja viljatuotteilla).

Nyt päättyi esipuhe.

Ostin Tonalinia viime maaliskuussa, samana päivänä kun sain Reductil-reseptin. Ostin samalla myös Dr. Tolosen Kilo-Stopia.
Minulle sanottiin, että Tonalinen vaikutus alkaa vasta n. kuukauden jälkeen, tuotetta pitää käyttää säännöllisesti ilman välipäiviä, niin sen systeemi ei katkea.

Aamulla otan ekana Reductilin, aamiaisen alle Kilo-Stopin tai kaksi ja sen aikana 4 Tonalinia. Päivemmällä Kilo-Stopit ja Tonalinit toiseen kertaan.
Kilo-Stopin tarkoitus on sitoa l. estää ruuan hiilihydraattien imeytymistä.
Tonalinihan ei vaikuta ssuoraan senhetkisen aterian ravinteisiin, vaan sen tarkoitus on edistää rasva-aineenvaihduntaa ja polttaa kehoon, myös sisäelinten ympärille kertynyttä rasvaa.

Olen saanut pois toistakymmentä kiloa, ja muutoinkin voin paremmin.
Olen "kaunistunut", ihoni kirkastunut, enkä ole edes henkisessä ähkyssä!
Reductil ei juurikaan loivenna nälkääni, mutta pitää kaidemmalla tiellä; ja raskaan ruuan, esim. makkaran, perunan, riisin ja makaronin syömisen ajatteleminenkin tuntuu vastenmieliseltä, samoin vaalean leivän ja pullan.

Olen onnellinen tästäkin vähästä. Tonalinia en ainakaan hylkää!

=)
 
Niin..oon nyt n 3 vkoa sitten aloittanut Tonalinin käytön uudelleen, n vuoden tauon jälkeen. Otan 6 tabua/pv eli 3 aamulla ja 3 illalla. Niin ja runsas viikko sitten aloitin näiden kesäkilojen hätistyksen vähän tiukentamalla ruokavaliota ja kun oon koko kesän (huhtikuusta) liikkunut tosi paljon, niin nyt n 2 kg on pudonnut painoa runsaassa viikossa. N 7-8 kg olis tarve pudottaa, et kohtuullisen hyvällä vauhdilla näin alkuun. Uskon vahvasti, että Tonalinilla on oma osuutensa tähän kaikkeen..hyvään oloon..
 
täälä vannoutunut tonalin fani =)

MUTTA muistakaa, tää ei oo sellanen kapseli joka näkyy puntarissa vaan todellakin sentit lähtee ja sujahdat taas pienempiin housuihin!

Purkillisen jälkeen rupee kunnolla vaikutukset näkyyn. 8pilleriä päivässä, 4aamulla ja 4 illalla niin vaikutus pysyy... pienemmillä määrillä ei niin hyvä.

Elikäs puntari nurkkaan ja mittanauha käteen ja liian pienet housut valmiiksi oottaan :D
Eikä tääkään mikään ihmelääke oo, liikunta tekee hyvää ja ruokana ei kannata joka päivä mässätä pitsaa ;)
 
Pumpa
Kyllä tuo tonalin senttejä tuntuu vievän. Itse syönyt vasta 2viikkoa ja kyllä tuntuu vyötärö solakammalta. Itsellä painoa pudotettavana "vain" 5-10kg, siinä suurin harmi on vuosien aikana ollut tuo tiukasti istuva rasva! Nyt jos tuo ylim. kerros lähtisi sulamaan. Salilla käyn, ja kävelemässä/lenkkeilemässä. Suht terveellisesti aina olen syönyt, urheillut ja kokeillut milloin minkäkinlaisia elämäntapamuutoksia, mutta ei! Paino tippuu sen 2kg, kunto kasvaa ja siihen se sitten jääkin. Nyt tarkoistus on tiputtaa painoa ja senttejä, mutta toistaiseksi vanhan kaavan mukaan paino ei vielä ole laskenut grammaakaan, mutta senttejä lähtenyt kylläkin! Oli hyvä ostos tuo Tonalin kuitenkin on ollut!
 
Heippa! Ostin sitten taas tänään tonaliineja. Joskus kesällä söin niitä ja tulostakin vähän näkyi, mutta lopetin si kesken.. Nyt paremmalla menestyksellä :D Kyllähän tota tiputettavaa sitten oiskin varmaan sellasseet kevyet 20 kg, mutta hiljaa hyvä tulee. Täytyy alkaa vaan tekeen pitempiä vauvulenkkejä tytön kanssa. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :wave:
 
Täälläkin tonalinin käyttäjä :wave:
Aloitin viime viikko sitten ja kiloja lähtenyt reilut kaksi! :D
Samalla toki kevensin syömistäni ja jätin makeat pois, aloin juomaan wettä urakalla ja liikkumaan joka päivä!
Uusintamittausta en ole vielä tehnyt, mutta senttejäkin varmaan lähtenyt..
Ei mulla pudotettavaa ollutkaan kun viitisen kiloa,
eli hyvillä mielin jatkan tästä kevättä kohti! B)
 
Kuulostaa kyllä tosi hyvältä nää jutut, oisko vielä jotain kommentteja tonalinista? Ajattelin nyt itsekin kokeilla, jos hieman kiinteytyisi niin olisi kyllä kiva :D
Kauanko se purkki muuten kestää jos syö 8 kapselia päivässä ja kuinka isoja ne kapselit on? En oikein kauhean isoja kapseleita pysty nielemään..
 
laihisäitee
Kävinkin tuossa terveyskaupan sivuilla ja "löysin" tämän :


Tonalin
Polttaa rasvaa, kiinteyttää vartaloa

Muuta rasvakudos energiaksi!

Laihduttajan ongelma on ylimääräinen rasva, josta kehomme pitää kiinni viimeiseen saakka. Kun syömistä vähennetään, niin elimistömme ottaa ensimmäisenä tarvitsemansa energian lihaskudoksesta. Se veltostuttaa lihaksia ja vie niistä voimaa.

Tonalin on solutasolla toimiva, patentoitu ja kliinisesti tutkittu CLA-valmiste, jonka aktiiviaineet cis-9 trans-11 ja trans-10 cis-12 -isomeerit, ohjaavat aineenvaihduntaa hyödyntämään ensimmäiseksi rasvakudoksessa olevan energian. Näin rasva sulaa ja alla oleva lihaksisto tuntuu ja näyttää kiinteämmältä.
Annos: 3-4 kapselia kahdesti päivässä aterioiden yhteydessä

Pakkaus: 150 kapselia / 105 g
Ravintolisä ei korvaa monipuolista ruokavaliota.
Katso huikeat bulkkihinnat klikkaamalla alla olevaa linkkiä: Hinnan alennukset

26,90 ?

Eli täytyy tuota kokeilla, olen itse aiemmin syönyt toista CLA valmistetta ja se kyllä TOIMI yllättävän hyvin...se oli joku CLA + kromi valmiste...
 
Kertokaas miten otatte ne tonaliinit? Itse otan 4 aamulla ja 4 illalla siis silleen just ennen aamu ja iltapalaa. Onks sillä merkitystä kuinka ne neljä ottaa eli et ottaako ennen vai jälkeen syömisen... Sen muistasin kuulleeni et parempi teho on kun ottaa ne 8 päiväs...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 22:41 minä kirjoitti:
Oon purki syöny ja keventäny ruokavalioo ja liikkunu, mut vain 2 kg laihtunu höh :/ Toivotaan et se vielä tästä. Senttejä ei oo lähteny!
Jos senttejä ei ole lähtenyt, vaan paino pudonnut ei voi juurikaan puhua laihtumisesta. Siis minun mielestäni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 10:26 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 22:41 minä kirjoitti:
Oon purki syöny ja keventäny ruokavalioo ja liikkunu, mut vain 2 kg laihtunu höh :/ Toivotaan et se vielä tästä. Senttejä ei oo lähteny!
Jos senttejä ei ole lähtenyt, vaan paino pudonnut ei voi juurikaan puhua laihtumisesta. Siis minun mielestäni.
onkohan kyseinen henkilö keventänyt ruokavaliota liikaa, että on alkanut säästeleen tai jotain..kauankos sitä yhtä purkkia syö? Eli missä ajassa kaksi kiloa pudonnut? ja onko hän normaalipainoinen indeksin mukaan? Kiinnostas nämä lähinnä? :wave:
 
Kyllä vaan Tonalin autaa =) Itse olin myös skeptinen näihin "ihme" pillereihin, mutta nämä näyttäisi auttavan! Itse olen syönyt vasta muutaman viikon, mutta vaikutuksen huomaa jo nyt! Kiloja on lähtenyt vasta 1 kg verran mutta vatsa tuntuisi toimivan paremmin ja kiinteytymistä olen huomannut jo vyötärön seudulla. Tietty ei pidä unohtaa liikuntaa ja kevyttä ruokavaliota. Itse treenaan puoli tuntia lihaskuntoa aamulla ti-pe ja illalla koirien kanssa lenkki puolituntia-tunti ja vielä ti-to puoli tuntia stepperillä niin hyvä tulee.
 
Minä en usko myöskään mihkään hömpötyksiin, ja olen varma että pelkkä liikunta ja ruokavalio jne jne.. ju nou tö stoori... :D
Mutta mutta..

Laihdutin pois äitiyskilot, siinä meni kyllä yli vuosi, yhteensä lähti liikunnalla ja sillä ruokavaliolla ne noin 30kiloa. Siitä tyytyväisenä kuitenkin jouluna tuli 4kiloa takasin, hui kamala, no normaalipainoinen olin silti joten ei hätää. Olin suonut sen hyvälllä omallatunnolla itselleni.

Sitten kuulin ja luin tonalinista. Kokeilin kun oli hyvä tarjous, ja jäin koukkuun!! Samaan aikaan jäin sängyn pohjalle ankaran flunssan kanssa, ja olin täysin rapakuntoinen en liikkunut yli3een viikkoon, ja söin mitä sattui, koska ei tehnyt mieli ruokaa, joten meni pizzaa ja karkkiakin. Samaan aikaan kuitenkin söin tonalinia sen 8päivässä.

Oikeesti!! Se toimii! Joku muukin täs sanoi että vaikka on syönyt vähän mitä sattuu välillä niin ei näy vaassa. Totta!!Mulla on jopa lähtenyt kiloja, tosin ehkä vain 2-3, mutta olen selvästi kiinteytynyt. Senttejä en ole mittaillut mutta vaatteissa sen tuntee. Ja tosiaan, täysin ilman liikuntaa. MItähän tää vaikutus ois ollu jos olisin voinut liikkua ja syödä hyvin samalla? :snotty: Joten minä ainakin tulen jatkamaan tuon syömistä! En miäkään tuohon uskonut, mutta nyt uskon, ja voin suositella.

Hö. TÄstä tuli ku joku myyntipuhe.. hehhe :LOL: :LOL:
 
Näköjään kk sitten kirjoitin viimeksi.. :wave:
Eli olen syönyt kaksi prk tonalinia (aikaa siis n.1,5kk) ja kiloja lähtenyt 4 ja senttejä useita!
Nyt tuli muutaman pvn katkos kun prk loppui toissapvnä enkä ole viitsinyt hakea, mut tänään illalla aloitan taas..
Mut siis kyllä! :D
Tuote saa ainakin minun ääneni ja aion jatkaa!
Ah, miten mukavaa kun voi taas kokeilla housuja, joihin voi vain unelmoida mahtuvansa vielä jokin aika sitten..! B)
 
sarimaria
Toinen purkki tonalinia alussa, en o käyny puntarissa mutta jenkka kahvat alkavat hälvetä. Samalla käyn 3xviikossa n. 1,5 täyttä ohjelmaa. Hyvä lisä kuntosaliharjoittelijalle. Läski palaa lihasten päältä. Vannoutuntu tonalinin käyttäjä. ps. omega 3 tarpeen, koska elimistö ei luovuta huonoja rasvoja jos ei hyviä ole riittävästi.
 
Olette saaneet minutkin vakuuttuneeksi sen verra hyvin että piti illalla käydä ostamassa yks purkki Tonalinia :D

Ikinä aikaisemmin en ole mitään laihdutudpillereitä ostellut ja tääki on nyt vaan kokeilu. Myyjä tosin sanoi että lopullisia tuloksia alkaa näkyä vasta muutaman kk käytön jälkeen.

No mut tänään aloitan ja katsotaan kuinka sitä jää koukkuun =)
 
ehkä plussaa
Viitsisikö joku lukea tuoteselosteesta tai pakkauksesta, onko siinä mainintaa voiko Tonalinia käyttää raskauden tai imetyksen aikana? Mieli tekisi tehdä jotain painolle, mutta testaan viikon päästä...
 

Yhteistyössä