tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
voiitku
käytin itekin ennen tonalinia mutta vaihdoin kun löysin samaa mutta halvempaa eli osoite on jr.fitness.net ja sieltä cla maksaa 17.50 ja toi purkillinen kestää kauemmin kuin tonalin kun ovat vahvempia... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:00 voiitku kirjoitti:
käytin itekin ennen tonalinia mutta vaihdoin kun löysin samaa mutta halvempaa eli osoite on jr.fitness.net ja sieltä cla maksaa 17.50 ja toi purkillinen kestää kauemmin kuin tonalin kun ovat vahvempia... :whistle:
miulla ei avaa tuota sivua ollenkaan...? Mistähän johtuu...?
 
Venjo-äiti
Tätä oon tässä jumpan ja napostelun rajoittelun lisäksi syönyt vajaan purkin - ehkä hieman "järkytyksekseni" havaitsin että rinnanympärys tässä lähinnä vajoaa (3.5 cm kun esim. vyötäröltä ehkä 1.5cm ja lantiolta hyvä jos sentti). Eli käytännössä maha näyttää suhteessa suuremmalta enkä tuota c-kuppia liika isona ole pitänyt :whistle: . Tietty tiedän että siellähän sitä rasvaa on eniten, mutta onko muilla käyny näin?
 
Hei kaikki!

helmikuusta -06 Tonalinisyöny sen 8 tapua päivässä. aamiaisen ja iltapalan yhteydessä.
Allit kadonneet ja mahasta menny 12cm ja kuppikoko on nyt D entisen E.n tialata. Energinen ja hyvä olo.Vatsakin toimii kuin unelma.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2006 klo 08:59 Saara kirjoitti:
Hei kaikki!

helmikuusta -06 Tonalinisyöny sen 8 tapua päivässä. aamiaisen ja iltapalan yhteydessä.
Allit kadonneet ja mahasta menny 12cm ja kuppikoko on nyt D entisen E.n tialata. Energinen ja hyvä olo.Vatsakin toimii kuin unelma.
oletko muuttanut muutoin ruokavaliotasi? hienosti kyllä sulla on senttejä menny =) ja kertokaa muutki kokemuksia ja tuloksia ja missä ajassa??
 
Testikani
Testasin tuota purkillisen ja täytyy myöntää, että se himskatti vieköön toimi. Senttejä lähti aika paljon, vaikkei paino laskenutkaan.
Nyt pitää saada toinen purtilo...
 
kuinka paljon ootte liikkunu samalla ku ootte syöny tonalinia? tääläpäin neuvottiin 4 tapua aamulla ja 4 illalla, ja parhaiten toimii jos jonkilaista liikuntaa harrastaa siinä ohessa. neuvottiin myös että kannattaa kokeilla aluks 2 purkkia että näkee tepsiikö, kerta kaikilla ei heti näy tuloksia 1 purkin jälkeen..
 
:wave: Täällä vakkari tonalinin käyttäjä ei sekakäyttäjä ainoastaan olen vaan tonalinia syönnyt ja sitäkin melkein 3v... Kunnes kuulin et ei pitäisi kauheen kauvan syödä pitäs pitää väliä. Nyt olen ollut syömättä vuoden verran ja meinaan aloittaa heti huomenna purkki on jo kaapissa.
Mä söin 4 aamulla ja 4 illalla ja jos vähensin 3+3 niin vaikutus heikenty. Sanotaan ettei kiloja niinkään tippunut vaan senttejä kiinteydyin ja olen kova karkkisyöppö eli en pahemmin liikkunut ja söin mut en lihonnut tippakkaan. kaveri kateellisena et miten voit noin mässätä

Nyt käyn kuntosalillaja liikun enenmmän eli tonaliniin pitäs kuulemma saada lisää potkua eli vaikutus pitäs olla parempi. Tutun tuttu laidutti 25kg liikku paljon mutta ei muuttanut ruokavalioo pahemmin niin kiloja lähti. No kuulemma oli pidettävä tauko niin alko vaaka numeroineen nousta ja kuulemma taas syö.
Sanotaan näin et kun syöt aamupalaa niin samalla vedät huiviin ne 4 tabuu ja illempaa kun syöt vaikka iltapalaa niin taas 4 silleen se meni hyvin.
Mulla hävis muuten selluliitti taka reisistä ja kun tänään kokeilin uikkaria lähteäkseen rannalle oli näky kamala SELLULIITTIÄ!!!
Sanotaan et pillerit on p*rseestä enkä mäkään niihin koskaan uskonut, mutta nyt uskon ainakin tonaliniin. :whistle:
 
huomasin vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 18:35 äätä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:00 voiitku kirjoitti:
käytin itekin ennen tonalinia mutta vaihdoin kun löysin samaa mutta halvempaa eli osoite on jr.fitness.net ja sieltä cla maksaa 17.50 ja toi purkillinen kestää kauemmin kuin tonalin kun ovat vahvempia... :whistle:
miulla ei avaa tuota sivua ollenkaan...? Mistähän johtuu...?

osoite on siis jrfitness.net


alkoipa minuakin kiinnostaa tonalin, josko sillä saisi kiinteytymään itsensä ja vatsan toimimaan.....
 
mami29
Heippa! Aloitin myös tänään tonalinin käytön. Saas nähdä miten lähtee toimimaan mulla. En tiä si onko tarpeeksi kun mun liikunta on tällä hetkellä 1,5h reipasta kävelyä n. 4 kertaa viikossa. Et pitäsköhän liikkua vielä enemmän en tiedä mut sithän sen näkee. Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Niin kauankos se yks purkki nyt sitten kestää jos ottaa ne 8kpl/päivä? Montako viikkoa menee kun alkaa muutosta tuntua/näkyä?
Saako sillä raskauksien venyttämän löllön rasvamakkaramahankin kiinteytymään? :D
 
Miumi
Ite oon käyttänyt kohta 3 kuukautta Tonalinia. Kiloja lähtenyt 5 senttejä hirmukasa :D Enää ei sit olekaan mistä lähteä mutta aion jatkaa Tonalinin käyttöä ettei tulisikaan (takana -40kg) \|O
 
Miumi
Vuosi siinä meni.
Ihan perusjuttuja :) Eli kävellyt portaita hissin käyttämisen sijaan, mennyt kauppaan kävellen, jättänyt herkkuja pois ja sitten viimeset "vaikeimmat kilot" lähti tuolla Tonalinilla :D
 
mami29
Täälä yksi kans joka vannoo tonalinin nimeen :wave: Totta se on. Aloitin 27.7 ja lähtöpaino silloin 75,5kg nyt 73,3kg. Kyl tän myötä jaksan rehkiä.. Pituutta on 166cm joten lievää ylipainoa on. Tavoitteena ois painaa vielä joskus 55kg ;)
 
mie
Kylläpä taas tekis mieli aloittaa jonkun ihmepillereiden syönti, kun näitä menestyksekkäitä tarinoita lukee. Olen kokeillut monenlaisia, mutta totuus on että olen saanut 20 kiloa liahdutettua ihan kävelyllä ja painonvartijoiden ohjeilla. Paino on tippunut kahden vuoden sisällä, eli aika hitaasti.Uskon kuitenkin, että nämä mitat pysyy koska opettelu uuteen elämään ollut vienyt aikaa ja olen jo niin tottunut elämään terveellisemmin.

Muistakaa, että jos saatte tiputettua kilot pillereillä niin lopetettuanne niiden syömisen on vaara että kilot tulee takaisin.

Miten raivostuttavalta se kuulostaakin niin hiljaa hyvä tulee, uskokaa pois!

tuleva lääkäri
 

Yhteistyössä