Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 21:27 PikkuÄityli kirjoitti:pillereitä joihin saa reseptin lääkäriltä!
Xenical on sellainen lääke joka vähentää rasvan imeytymistä suolessa ja Reductil taas sellainen joka vähentää näläntunnetta ja syömishimoja. Nämä pillerit eivät ole huijausta ja sinäkin varmasti voisit saada reseptin, jos sinulla on painoindeksi yli 27.
Ja se laihutus on kumma juttu, kun alkuun pääsee niin se vie mukanaan!!!
Hei! Ite oon syönyt tonalinia nyt 6 päivää ja oon kans huomannu että vatta toimii paljo paremmin! synnytyksen jälkeen on vatta ollu aika kovalla vähä väliä mutta nyt toimii normaalisti! ilmottelen viikonloppuna jos on jokunen sentti lähteny tai painoa tippunu! en kuitenkaan usko että viikossa tapahtuu sen verran muutoksia mutta kyllä kuukauden parin jälkeen pitäis jo huomata jotain!Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 18:46 nöfnöf kirjoitti:ite oon tonalinejä syönyt ehkä noin vuoden verran,4 aamulla ja 4 illalla ja niitten ansiosta on kiinteytyny ja vatsa toimii paremmin ja paino ei tosiaan nouse vaikka vähän sortuukin mässyttelemään,olen kyllä yrittänyt pitää säännön että herkkupäivä kerran viikossa.niin ja sitten senkin olen huomannut että jaksaa paremmin tonalinin avulla,syön miten sattuu ja välillä käy niin että syön vasta illalla ensimmäisen kerran aamupalan jälkeen vaikkakin ne ei ole mikään ateriankorvike mikä myös mainitaan purkissa mutta jos nyt sattuu käymään niin että ruoka jää välistä niin tonalin auttaa jaksamaan,ainakin mun kohdalla.ylipainoa on monta kymmentä kiloa ja olen aina sellanen etten usko mihinkään laihdutuspillereihin mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt ja aion jatkaa tonalinin syöntiä =)
Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjäAlkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
Minkä takia te syötte kaiken maailman pillereitä?Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:\Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjäAlkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
Painonpudotuksen tueksi ja en aio koko ikää syödä laihutuspillereitä vaan lokakuuhun josta sit jatkan tonalinta syömällä että saa pidettyy painon kurissa, muuten voi käydä näin kuin nyt on tullut painoa.Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:\Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjäAlkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
:wave: :wave: Karppauksella sama vaikutus ilman pillereitä. Painon saa pidettyä kurissa sopivalla liikunnalla ja syömällä sopivasti. Kerran kuukaudessa herkutellaan.Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 19:40 Miia82 kirjoitti:\Painonpudotuksen tueksi ja en aio koko ikää syödä laihutuspillereitä vaan lokakuuhun josta sit jatkan tonalinta syömällä että saa pidettyy painon kurissa, muuten voi käydä näin kuin nyt on tullut painoa.Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:\Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjäAlkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.