tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
HurjaMimmi
otin keskiviikkona ensimmäiset kapselit, otan aina aamulla neljä ja illalla neljä, max. annosmäärä :D oon huomannu et ilmaa ainakin on ollu mahassa enemmän...eli on tullu vähän paukuteltua :whistle:
 
vakio
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 21:27 PikkuÄityli kirjoitti:
pillereitä joihin saa reseptin lääkäriltä!
Xenical on sellainen lääke joka vähentää rasvan imeytymistä suolessa ja Reductil taas sellainen joka vähentää näläntunnetta ja syömishimoja. Nämä pillerit eivät ole huijausta ja sinäkin varmasti voisit saada reseptin, jos sinulla on painoindeksi yli 27.
Ja se laihutus on kumma juttu, kun alkuun pääsee niin se vie mukanaan!!! ;)

Olen itse kokeillu Xenicaleja kahden paketin verran, ja ne todella toimii! Siinä on vaan se pulma, että pitää osata puhua lääkärille TODELLA hyvin, ennenkuin alkaa niitä sulle myöntämään! Ja ylipainoa pitää olla reilusti! Sitä ennen pitää vaan saada ruokavaliolla laihdutettua neljä ja puoli kiloa. Mut käy kysymässä näistä. Kokemuksella voin sanoa, että NE TOIMII!! :)

[/quote]

Minkä hintasia noi Xenicalit on?
 
:LOL: Kaikille ihmepillereille aina nauraneenä SYÖN nyt SANANI. Parin muksun jälkeen viimeiset läskit ovat olleet todella tiukassa.

Lihakset ovat treenatessa kasvaneet ihan kivasti, mutta päällä oleva rasvakerros on ollut sen verran ällöttävän näköistä, että täytyi pitää pitkähihaisia.

Yks tuttu himourheilija suositteli Tonalinia. Sanoi itse käyttävänsä palautumiseen, kun jaksaa paremmin treenata, mutta kutsui kuitenkin laihdutuspilleriksi.

Kolme viikkoa ja ne ylimääräiset 4 kiloa on poissa, lihakset erottuu paremmin, vaikka en mikään massanainen olekaan.
 
voiitku
joku mainitsi xenicalit... ite alotin viime viikon maanantaina niiden syönnin ja otan 2 päivässä eli joka pääaterialla yhen aamulla 2 tonalinia ja illalla 2 . välipalaala en ota mitään ja 2 kg pudonnu! enää 16kg jälellä. xenujen haittapuolet on sitte asia erikseen... ite noudatan painareitten pisteitä, ja mulla xenut vain lisäpotkuna..mutta ei ne oo huuhaata oon aikoinaan laihduttanu niillä yli 30kg, mutta ruokavalio on tärkee!
 
Täälläkin yksi, joka"höyrähtänyt" Tonaliniin. :D
Kohta muutaman viikon olen sitä syönyt ja kyllä mulla sentit on huvennut, vaikkakaan paino ei ole kovin pudonnut. Nyt aloitin vajaa viikko sitten myös painonvartijoiden Syö ja Nauti -ohjelman...
Tavoitteena olisi saada 10 - 13 kiloa pois. Nyt takan on jo 7 kiloa tammikuun alusta, jolloin olin hetken hiilihydraatittomalla ruokavaliolla...

YKSI KYSYMYS teille, jotka käytätte Tonalinia:
Otatteko tabut aina ruoan kanssa vai ette? Kun purkin kyljes lukee, et ruoan kanssa. Kuinkahan tarkkaa se on?
 
CoPaCaBanGa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 18:46 nöfnöf kirjoitti:
ite oon tonalinejä syönyt ehkä noin vuoden verran,4 aamulla ja 4 illalla ja niitten ansiosta on kiinteytyny ja vatsa toimii paremmin ja paino ei tosiaan nouse vaikka vähän sortuukin mässyttelemään,olen kyllä yrittänyt pitää säännön että herkkupäivä kerran viikossa.niin ja sitten senkin olen huomannut että jaksaa paremmin tonalinin avulla,syön miten sattuu ja välillä käy niin että syön vasta illalla ensimmäisen kerran aamupalan jälkeen vaikkakin ne ei ole mikään ateriankorvike mikä myös mainitaan purkissa mutta jos nyt sattuu käymään niin että ruoka jää välistä niin tonalin auttaa jaksamaan,ainakin mun kohdalla.ylipainoa on monta kymmentä kiloa ja olen aina sellanen etten usko mihinkään laihdutuspillereihin mutta olen kyllä positiivisesti yllättynyt ja aion jatkaa tonalinin syöntiä =)
Hei! Ite oon syönyt tonalinia nyt 6 päivää ja oon kans huomannu että vatta toimii paljo paremmin! synnytyksen jälkeen on vatta ollu aika kovalla vähä väliä mutta nyt toimii normaalisti! ilmottelen viikonloppuna jos on jokunen sentti lähteny tai painoa tippunu! en kuitenkaan usko että viikossa tapahtuu sen verran muutoksia mutta kyllä kuukauden parin jälkeen pitäis jo huomata jotain! ;)
 
voiitku
mun mielestä voit käyttää tonalinia kun imetät, koska se on cla:ta jota saat esim. juustosta lihasta ja yms... mutta jos epäilet varmista asia luontaistuotekaupan myyjältä, varmasti osaa neuvoa sua =)
 
Kausikarppaaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:
Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjä :D
Minkä takia te syötte kaiken maailman pillereitä?
Karpatkaa, niin paino lähtee ilman poppakonsteja.
Meinaatteko jatkaa koko loppuelmän tätä pillerinsyöpettelyä? :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:
Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjä :D
Painonpudotuksen tueksi ja en aio koko ikää syödä laihutuspillereitä vaan lokakuuhun josta sit jatkan tonalinta syömällä että saa pidettyy painon kurissa, muuten voi käydä näin kuin nyt on tullut painoa.
 
Kausikarppaaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 19:40 Miia82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:43 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 18:21 Miia82 kirjoitti:
Minä just aloitan vika päivä laihdutuksen ohessa syömään tonalinta ja kilostoppia.
Miksi KiloStoppia? Kukaan sitä käyttävistä ei vastaa mulle tähän kysymykseen.. kertokaa nyt joku käyttäjä :D
Painonpudotuksen tueksi ja en aio koko ikää syödä laihutuspillereitä vaan lokakuuhun josta sit jatkan tonalinta syömällä että saa pidettyy painon kurissa, muuten voi käydä näin kuin nyt on tullut painoa.
:wave: :wave: Karppauksella sama vaikutus ilman pillereitä. Painon saa pidettyä kurissa sopivalla liikunnalla ja syömällä sopivasti. Kerran kuukaudessa herkutellaan.
Minä olen osa karppaaja ja tänään olen syönyt:
Aamusella rahkaa ja mustikoita ja kahvia
Lounaalla paprikaa, juustoa, jäävuorisalaattia, purjosipulia ja jauhelihapihvin
Päivälevon jälkeen lenkki n. 7 km, kahvia
Päivällinen
Vihannekset saman kuin lounaalla mutta lihan tilalla paistettuja silakoita
Ja nyt menen vielä nauttimaan kunnon iltapalasta. Homejuustoa ja oliiveja. Että silleen:wave:
 
aliica
Mä tilasin just tonali purkin luontaistuotekaupasta. Tänään aloitan käyttämään.. mietin vain että pitäiskö ottaa aina kerralla se 2 pillerii vai neljä.. kun max oli se 4. Itellä ollut vähä vatsan kans onkelmia.. kiva kuulla jos se vatsaankin auttaa.. oon meinaa ollut niin kovalla jo pitkän aikaa. Saa nähdä syntyykö tuloksia. Kiva jos joillakin on syntynyt :hug:
 
voiitku
ite aloiin näin aamulla kax ja illalla ennen nukkumaan menoa 2 ja söin noin 2 purkkia tällä tavalla nykyään otan aamulla 4 ja illalla 4 ja maha toimii hieman vilkkaammin... =)
 
Xenical
Aloitin tänään Xenicalin syönnin...ja innolla odottelen kesää ja tuloksia! Aikas tyyriitä pillerieitä - sanoisin..48 kapselia maksoi 86.65?...niitä menee 2-3/päivässä...toivottavasti sen verran lähtee kiloja jotta kehtaa alkaa harrastaa uintia ja kuntosalia..sauvakävely tökkii jo!!
 

Yhteistyössä