tonalin ym. jutut

  • Viestiketjun aloittaja Big Mama
  • Ensimmäinen viesti
mamaria
Anttilan Perfect Burner

Näitä minulle posti eilen toi ja aloitin samantien kokeilun. Tilasin, kun luin netistä kehuja. En löytänyt kuin yhden negatiivisen kommentin ja se oli joltain skeptikolta, joka ei ollut edes kokeillut.

Näiden pitäisi toimia sillä tavalla että polttavat rasvaa ja estävät rasvaa imeytymästä. Mahdollisina sivuoireina mainittiin rasvaripuli, mutta minua se ei kyllä haittaa yhtään, kun kärsin ummetuksesta.

Puntaria en omista, mutta voin piipahtaa kertomassa miten laihdutus etenee kun näitä popsin ja alan harrastaa enempi liikuntaa. ruokaani olen tarkkaillut jo pitemmän aikaa tuloksetta.

Muoks. hui kamala, mittasin just vyötärönympäryksen: 102cm :eek: viimeksi ku oon sitä mitytaillu ootin esikoista viimeisillään ja se oli pari senttiä tuota enempi. ja silloin painoin suunnilleen yhtä paljon ku nyt eli jotain 72-75. oon 160cm lyhyt...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 10:03 ehkä plussaa kirjoitti:
Viitsisikö joku lukea tuoteselosteesta tai pakkauksesta, onko siinä mainintaa voiko Tonalinia käyttää raskauden tai imetyksen aikana? Mieli tekisi tehdä jotain painolle, mutta testaan viikon päästä...
elä nyt hullu raskauden aikana ainakaan käytä!!! sen nyt varmaan sulle järkikin sanoo jos oikein mietit :eek:
 
vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 15:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 10:03 ehkä plussaa kirjoitti:
Viitsisikö joku lukea tuoteselosteesta tai pakkauksesta, onko siinä mainintaa voiko Tonalinia käyttää raskauden tai imetyksen aikana? Mieli tekisi tehdä jotain painolle, mutta testaan viikon päästä...
elä nyt hullu raskauden aikana ainakaan käytä!!! sen nyt varmaan sulle järkikin sanoo jos oikein mietit :eek:
Juu :ashamed: mut ajattelin et jos edes olis mainittu jotain asiasta
 
SARIMARIA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 08:17 vieras minäkin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 15:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 10:03 ehkä plussaa kirjoitti:
Viitsisikö joku lukea tuoteselosteesta tai pakkauksesta, onko siinä mainintaa voiko Tonalinia käyttää raskauden tai imetyksen aikana? Mieli tekisi tehdä jotain painolle, mutta testaan viikon päästä...
elä nyt hullu raskauden aikana ainakaan käytä!!! sen nyt varmaan sulle järkikin sanoo jos oikein mietit :eek:
Juu :ashamed: mut ajattelin et jos edes olis mainittu jotain asiasta
[/quote älä käytä raskauden aikana, ehdit sitten aloittaa kun olet synnyttänyt. Turvallisuus ennenkaikkea :saint:
 
Te jotka käytätte tai olette käyttäneet tonalinia. Monta ja kuinka usein olettte pillerit ottaneet? Purkin kyljessähän on 2-4 tablettia kahdesti päivässä. Kuinka nopeasti olette huomannut tuloksia jos niitä on tullut? Oletteko lisänneet liikuntaa?
 
haavehoikka
olen käyttänyt tonalinia nyt 2 viikkoa ja olen huomannut että voi syödä vähän vapaammin, ettei heti näy vaa'alla. Olen ottanu 4 aamulla ja 4 illalla, ruuan yhteydessä. Sanotaan että Tonalinin ja kaikkien CLA tuotteiden teho perustuu siihen että liikuntaa lisätään, ilman liikuntaa se ei tehoa. Uskon että CLA tehostaa laihtumista, vaikka kuinka sanotaan että se ei auta mitään vaan ruokavalio ja liikunta ovat tehneet kaiken tuloksen. Tonalin ei yksin toimi, kuten ei ruokavalio eikä liikuntakaan. www.jrfitness.net sivuilla on CLA tuote joka on tehokkaampi ja halvempi. Ostan sen seuraavaksi kun tonalin loppuu.
 
tää toimii,mutta ei jos tuijottaa vaan puntaria eli välttämättä ei laske painoa vaan roppa timmaantuu!!!

Elikäs mulla oli 42 housut, söin 2purkkia tonalinia 4 aamulla ja illalla. Noh, puntaris oli vaan -1-2kg,MUTTA housut sujahti jalkaan kokoa 38 =)

Kaikki hoki et oon paljon laihtunu vaikka puntarin mukaan en paljoa.... tätä tuotetta ja sen tuloksia pitää tarkastella mittanauhalla tai liian pienillä housuilla.
Eikä se heti näy, kannattaa syödä se 2 purkkia.

tsemppiä kaikille :D
 
haavehoikka
Viiville ensiksi, että harrastitko liikuntaa ja minkä verran?
Ja muille jotka kiinnostuivat jrfitness sivuilla olevaan CLA:han niin purkissa lukee CLA+ ja se on leader merkkinen. hinta on 17.50e
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:42 piiperoinen kirjoitti:
Kävin tuolla jrfitness sivuilla ja onhan siellä halvempaa toi cla-tuote mutta siihen tulee reilun kuuden euron postikulut päälle eli ei se kovinkaan paljon halvemmaks tuu ku tonalin. Ostin ite tonalinia hintaa 24?/prk.
mistäs oot nuin halvalla löytäny? =)
 
Leader
Itse ostin Leaderin CLA+ luontaistuotteesta. Ja oli samanhintainen, eli 17,50e. Käyn samalla kaupassa hakemassa sen kuin kävisin postissa hakemassa paketin ja maksaisin vielä postikulut.
Eli katselkaapas ensin luontaistuotteesta ennen ku maksatte postikuluja. Oman purkkini ostin ikivireästä.
 
tyytyväinen
Kertokaahan, miten on tonalin tuottanut tuloksia teillä? Vaikka olisittekin käyttäneet vain vähän aikaa... Mutta kuitenkin!! Olisi kiva tietää miten muilla on mennyt tonalinin kanssa... Itse laihduin ensimmäisellä käyttöviikolla 1.3kg =) Tyytyväinen olen, tehon huomaa!! Ja kun vielä jatkuisi tuo sama tahti =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:22 yritystä kirjoitti:
Tuliko muille Tonalinin käyttäjille alkuvaiheessa lisääntynyt virtsaamisen tarve? Ilmeiseti aineenvaihdunta kiihtyy.
Minulla ainakin oli jatkuva hätä, ja on yhä edelleen. Epäilen tuotteen poistavan vain nestettä. Vessassa saa asustella ja iho kuivuu....
Mutta jospa se tästä muuttuisi. Olen käyttänyt vasta 2 viikkoa.
:snotty:
 
baskat
Pelkkää rahan haaskausta koko tuote!!! Missään ei näy, eikä myöskään tunnu!!! Söin purkin, kun alotin, alotin samalla lenkkeilemään joka päivä sekä syömään teveellisesti... Löllykät vaan on ja pysyy!!! Pelkkää huuhaata koko tuote!!! En suosittele.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 16:44 baskat kirjoitti:
Pelkkää rahan haaskausta koko tuote!!! Missään ei näy, eikä myöskään tunnu!!! Söin purkin, kun alotin, alotin samalla lenkkeilemään joka päivä sekä syömään teveellisesti... Löllykät vaan on ja pysyy!!! Pelkkää huuhaata koko tuote!!! En suosittele.
sen takia suositellaankin että syödään 2 purkkia alkuun, kerta kaikilla ei näy tuloksia sen ekan jälkeen!
 
Cla strong
Voin allekirjoittaa tuon äiti84 viestin. Olen nyt syönyt pian kaksi purkkia ja kilot karisee ja sentit viuhuu! Pienennyn ihan silmissä!
Minä syön sitä CLA+ strongia joka on tehokkaampaa kuin tonalin mutta sama idea. En harrasta tavallista enempää liikuntaa (3xviikossa sauvakävely tai muu vastaava). Hyvä tuote on, ei huuhaata!
 
Täällä myös yksi mamma joka vannoo tonaliinin nimeen. Joskus aiemmin söin niitä ja senttejä hävisi. Viime perjantaina hain purkin ja koitan tässä samalla myös pisteillä. Olisi kiva kuulla tuloksia teiltä ketkä olette myös tonaliinin lisäksi pisteillyt :wave: Tsemppiä kaikille =)
 

Yhteistyössä