Mie oon käyttänyt Tonalinia kohta 4 kk, 2 x 5 tabl päivässä ja toimii. Painoa ei ollut yhtään ylimääräistä kun aloitin, mutta löysää nahkaa oli jonka halusin pois, esim. "allit" ja mahamakkara ja molemmat on kutistunut ainakin puoleen!! Tarkkaan en osaa sanoa kun en mitannut alkuun, mut kutistumisen huomaa vaatteissa ja kun ihan sormilla nipistelee nahkapoimuja... Painoa on tippunut vaan se 1 kg. Mitään sivuvaikutuksia ei oo tullu ja kaikki veriarvotkin on kohillaan, kolesteroliarvo jopa hiukan parantunut (sukurasitteen takia ollut koholla). Eläinrasvoja ei tuu syötyä ku oon lakto-ovo, mut muuten kyllä käytän rasvaa ja ruisleivän päällä oikein reilustikin (eihän se ruisleipä ruisleivältä maistu ilman kunnon oivariinia ), paistamiseen ja salaatinkastikkeeksi pyrin käyttämään joka päivä vahintään sen kaksi ruokalusikallista kylmäpuristettua rypsiöljyä jotta tulee terveellisiä rasvoja tarpeeksi. Ruokavaliota en oon Tonalinin käytön jälkeen muuttanut mitenkään, enkä oo lisänny liikuntaa (harrastan lähinnä hyötyliikuntaa, muuten ei tuu rehkityks). Eli uskallan kyllä lämpimästi suositella kaikille!! Mut älkää luovuttako heti jos ei toimi... eläinkokeilla tehdyn tutkimuksen mukaan elimistöllä vie aikansa ennen kuin tonalinissa käytetty konjugoitu linolihappo alkaa toimimaan ja keskimäärin se vie n 1-2 kk!!! Joten yhden purkin jälkeen tuloksia ei vielä pitäisikään näkyä...