Tissien ym. alinomainen koskettelu

• Viestiketjun aloittaja Naimisissa
  • Ensimmäinen viesti
RJV
Hyvä kun tulitte keskusteluun mukaan. Ensinnäkin huomaan ettette ole lukenut kaikkia kirjoituksiani. Teitte tosi mielenkiintoisia kysymyksiä, joihin tahdon vastata.
Nuori olen ainakin mieleltäni vuosimallia 1950.
Noista rintojen hyväilyistä tarkennuksena. Mielestäni rintojen hyväily kuuluu osana muuta hellyyttä ja hyväilyä. Eräässä toisessa ketjussa naiset kertoi, että heidän mielestä rintoihin koskeminen on jo seksiä. Siitä on peräisin tuo ajatukseni. Kun mies on koskenut vaimonsa rintoihin, niin vaimon mielestä on jo harjoitettu seksiä. Minä en kylläkään siinä vaiheessa ajattele sillälailla. Kuitenkin minulla on tapana halatessa koskettaa myös rintoihin. Tästä tein johtopäätöksen, että meillä on seksiä joka päivä.
Kumpi ajattelutapa teidän mielestä on oikeampi? Aina olen myös kuvitellut naisten pitävän rintojenkin koskettelusta. Varmaan tuo kosketuksen tarve johtuu siitä kun itselleni fyysinen kosketus on tosi tärkeää.
Mirri kyllä kiinnostaa, mutta kun en edes saa katsella sitä vaimoltani. Tiedättekö mistä naisten arkuus johtuu ? Lapsuudesta vai mistä.
Olen myös yrittänyt herätellä keskustelua mitkä kaikki lapsuuden kokemukset vaikuttavat myöhempään elämään. Keskustelukumppania ei vaan ole löytynyt. Toivottavasti te haluatte vaihtaa mielipiteitä.
Lapsuudesta muistan kateellisena katsoneeni kun nuorempi veli sai imeä äidin rintaa.
En minä sille mitään voi kun vaimon rinnat on niin kiehtovat.
Kyllä se mirrinkin katselu kiehtoisi. Olisiko siihen mitään mahdollisuuksia, että vaimon arkuus poistuisi?
Nyt on lähdettävä töihin, jotta saan muuta ajateltavaa.

nuori neito
Tästä keskustelustahan on tullutkin opas RJVlle, "Näin käsittelet vaimosi rintoja".

Minua itseäni ei haittaa kun poikaystävä hipelöi rintojani, sehän on oikein mukavaa jos otteet on tarpeeksi hellät (käsin tai suulla). Kovakouraisesta puristelusta älähdän kyllä hänelle ja yleensä se loppuu siihen ja vaihtuu hellään kohteluun. Joskus hän leikkii rinnoillani, ottaa kiinni ja saattaa pomputella ja heilutella ynnä muuta vastaavaa, sitten kyllä sanon jos häiritsee tai käyn itse kiinni hänen vehkeeseensä kunnes lopetamme molemmat kun on niin typerä olo ja naurattaa. Tämä on kyllä ihan vaaratonta leikkiä, hän on aika leikkisä kanssani muutenkin. Hänellä ei ole mitään pakkomiellettä rintojani kohtaan, mutta usein jos makaan hänen sylissään/kainalossaan sohvalla hän saattaa hipelöidä rintojani paitani päältä tai työntää kätensä paitani sisään. Hän myös saattaa puristaa minua takapuolesta jos seison lähietäisyydellä. Julkisilla paikoilla hän pitää kätensä kurissa. :) Minä pidän siitä että hän hipelöi, tulee mukava olo kun hän tykkää muodoistani. :D Ja koskettelu ei siis rajoitu vain rintoihin ja takapuoleen. Minäkin koskettelen häntä mielelläni, myös takapuolta ja haaroja, jos ei ole muita näkemässä. ;)

jaminulla
on tapana nipistellä naisia, kun kuljen heidän ohitseen. pikku näpsy pakaralle ruuhkassa on mukavaa flirttiä ja korkeintaa vilkaisen , että huomattiinko. koskaa ei ople tullut laukusta, koska olen jo ohi kun hiplaan, siis aivan ventovieraita...

RJV
Hyvä nuori neito olette ymmärtänyt asian oikein, sillä leikkimieltä pitää olla. Hyvää jatkoa teille molemmille. Hellikää toisianne ja toteuttakaa toistenne tarpeita.

Siitä rintojen koskettelusta vielä sen verran. Joistakin kirjoituksista sain sen käsityksen, jos rintoihin koskee niin sen täytyy jonkin ajan kuluttua johtaa seksiin. Tätä ihmettelin suuresti. Minä ainakin voin hyväillä vaimon rintoja ilman seksi tarvetta. Onko naisilla sellainen mielikuva, jos mies koskee rintoihin niin se on yhtäkuin pyyntö seksiin?
Jos vielä jaksatte ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Vaimoni on kieltänyt katselemasta hänen vakoaan, niin silloin jää jäljelle eroottisista alueista rinnat. Tottakai sitä kiinnostaa enemmän rintojen hyväily ja katselu, kun muuta vaihtoehtoa ei ole. Onko teillä muita ehdotuksia?
Ettei taas luokitella minua tyhmäksi.

Mirri-Manteli
Keskustele vaimosi kanssa miksei anna katsoa mirriään, joku syyhän siihen on. Minä en ainakaan ujostele näyttää sitä miehelleni, ihaninta on kun hän katsoo sitä niin läheltä että pääsee kielellä sinne väliin tekemään minulle orkun...onneksi asumme maalla eikä naapurit kuule kun päästän ilohuutoja huippuhetkinä...

Näin meillä, vaikka olenkin sinua kaksi vuotta vanhempi.

RJV
28 vuotta olen kysellyt vastausta vaan ei ole tullut. Seksi asioista hän ei pysty puhumaan. Sitä minäkin ihmettelen mikä se syy todellisuudessa on. Joskus epäilin, että hän on lapsena joutunut hyväksi käytön uhriksi, mutta tuo se ei ole. Ainakaan hän ei sitä tunnusta. Todennäköisesti se on jokin muu syy, mutta mikä, se on arvoitus. Pystyykö kukaan arvaamaan mikä se olisi. Muuten hän ei ole milloinkaan itsekään katsonut vakostaan.

RJV
Ainakin jollain lailla ankara. Tarkasti hän sitä ei kerro. Ääntä on varmasti korotettu. Koska jos minä vähänkin voimakkaammin sanon jotakin hän on heti lukossa. Huutamisesta ei ole missään tapauksessa kyse. Alkuaikoina en edes tajunnut että loukkasin häntä vähän voimakkaammalla ilmaisulla, koska hän meni hiljaiseksi luulin hänen ymmärtäneen mielipiteeni ja hyväksyvän sen. Esimerkiksi, kun kotiintullessa oli kenkiä tuulikaapissa ja niihin kompastelit ja jos siitä sanoin, ettei noita kenkiä kukaan jaksa nostaa hyllylle, niin hän otti sen iteensä, vaikka lasten kengät ne siellä lojui. Seksiä oli turha odottaa sinä iltana.
Voiko ankaruus olla syynä itsensä häpeämiseen?

kysymys1
Tavallaan; sillä on tukahdutettu luonnollisia asioita. Liittyy vapauden tunteeseen ja sen kokemiseen. Ja myös itsetunnon kehittymiseen. Loukkaantuminen tulee jälkimmäisestä.

Ankara on myös pelottava ja kuka "paljastaisi" itseään, kun pelkää?

RJV
Voiko häntä jollainlailla auttamaan irti tuosta arkuudesta ja peloista? Ainakin olen vähätellyt hänen pelkojaan, joten pitää tästälähtien ottaa ne tosissaan. Sitäkin naureskelin kun jokin aika sitten hän sanoi, että hänestä tuntuu kuin joku katselisi ikkunasta meidän makuuhuoneeseen. Vaikka oli sälekaihdin kiinni ja verhot edessä. Nyt on vaihdettu vielä paksumpiin verhoihin.

Mirri-Manteli
Vaimosi ei ole sinut vartalonsa kanssa, jos saisit hänet johonkin terapiaan voisi avautua. Hän ei ole varmaankaan koskaan masturboinutkaan? Mitä tuumaisi jos veisit hänelle joskus klitoriskiihottimen tms.

Jos ei muu auta, yritä keskustella. Tuo vainoharhainen pelko että joku katsoo ikkunasta vaikka oli monet verhot edessä on kyllä vähän outoa. No en osaa tämän paremmin neuvoa kun en ole mikään psykologi. Itseäni ei vaivaisi vaikka joku katselisikin ikkunasta minua...

kysymys1
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Voiko häntä jollainlailla auttamaan irti tuosta arkuudesta ja peloista? Ainakin olen vähätellyt hänen pelkojaan, joten pitää tästälähtien ottaa ne tosissaan. Sitäkin naureskelin kun jokin aika sitten hän sanoi, että hänestä tuntuu kuin joku katselisi ikkunasta meidän makuuhuoneeseen. Vaikka oli sälekaihdin kiinni ja verhot edessä. Nyt on vaihdettu vielä paksumpiin verhoihin.
Toisaalta suhtaudut oikein, jos pelko on itse tuotettua; tavallaan "harhaisuutta", mutta , jos pelko on siirrettyä pelkoa lapsuuden kokemuksista tai alttiutta pelätä; siis tavallaan pelkoa, jolle on luonnollinen selitys, niin silloin häntä pitäisi ymmärtää ymmärtää ja tukea.
En minäkään ole mikään asiantuntija, mutta aina voi yrittää päätellä ja eläytyä tilanteisiin. Siis verhojen takana ei ole mitään ja siihen ei kannata kiinnittää huomiota. Mitä muihin estoihin tulee, niin mielestäni ne tulee hyväksyä, eikä tehdä niistä numeroa. Luulisin, että vaimoasi itseäänkin häiritsee kyseinen asia ja hän tekee töitä sen unohtaakseen. Luottamus on kaikkein tärkeintä. Hyväksy hänet sellaisena kun hän on; se auttaa häntä eniten.
Olisi varmasti hyvä, jos hän saisi jutella asiasta jonkun terapeutin kanssa; puoliso ei voi toimia terapeuttina.

RJV
Alkuperäinen kirjoittaja Mirri-Manteli:
Vaimosi ei ole sinut vartalonsa kanssa, jos saisit hänet johonkin terapiaan voisi avautua. Hän ei ole varmaankaan koskaan masturboinutkaan? Mitä tuumaisi jos veisit hänelle joskus klitoriskiihottimen tms.
No ei ole varmasti masturboinut milloinkaan, kun ei edes tiennyt mikä klitoris on. En ole täysin varma tietääkö vieläkään missä kohtaa se sijaitsee. En tiennyt sitäpaitsi minäkään missä se on. Nyt kahdenvuoden aikana olen ottanut selvää tetokoneen kautta. Ensin Väestöliiton sivuilta kirjallisesti ja senjälkeen jotakin kuvamateriaalia aiheesta katsellen. Onko se jokin laite tuo klitoriskiihotin? Luulen ettei hän ainakaan ensikuulemalta siihen suostuisi. Ensinnäkin pelkät sanat jotka liittyy sukupuolielimiin on hänestä tyrmistyttäviä. Joskus kun olen pyytänyt katsomista, niin hän sanoo, mutta kun sinä ronkit siellä. Mielestäni keksin keinon siihen ja sanoin jospa käyttäisin pumpulipuikkoa, johon tuli vastau. Oletko seonnut täysin, minun sisälle ei työnnetä mitä vaan mieleen juolahtaa.
Silmiin katsomistakin minun pitää välttää. Äkkiä hän sanoo, älä katso tuollalailla. Onko siinä miehen katseessa jotakin pelottavaa, silloin kun mies on jo vähän kiihottunut?
Hiusten koskettelu on yksi asia jota hän ei siedä.

Nyt ollaan kuitenkin jollainlailla menossa parempaan suuntaan. Tätä asiaa kysyin parivuotta sitten jopa asiantuntijalta, josta sain vihjeen kiinnittää huomiota lapsuusajan kokemuksiin. Sen jälkeen olen osannut kysellä häneltä jotakin. Kyllä hän sanoo yrittävänsä vapautua estoista. Minusta vaan tuntuu, että kaikki tapahtuu tuhottoman hitaasti. Mietityttää pitäisikö aina välillä kysyä joko kohta saan katsella vapaasti, vai olla kyselemättä siitä asiasta? Vaikea on uskoa, että joskus tulisi päivä kun hän sanoisi, nyt on estot hävinnyt ja saat katsella mitä haluat. Muuten mitenkähän nopeasti mies kyllästyy siihen jos sitä saa katsella milloin haluaa?

kysymys1
Mitäpä jos lopettaisit tuon kyselevän asenteen hänen kanssaan, koska minä luulen, että sinä saat sieltä ihan tottumuksesta kielteisen vastauksen. Niin kuin sinä meiltäkin kyselet ja kuitenkin olet ottanut jo kysymistäsi asioista jo selvää, siis pelaat jonkinlaista roolipeliä. Kun sinulla on tietoja, niin miksi et käytä tietojasi? Kun nyt tiedät missäpäin on klitoris, niin mitäpä jos ihan HELLÄSTI koskettaisit sieltä, etkä kysyisi mitään? Miehen tehtävä on viedä ja olla aloitteellinen.

RJV
Tarkoittaako tuo sitä, että miehen pitää olla johtaja. No juurihan jossakin ketjussa mielipiteeni, miejen johtajana olemisesta, nujerrettiin. Tasa-arvoisuutta korostettiin. Mielestäni tasa-arvoisuus on sitä kun kysytään lupa, eli toisen mielipide asiasta, jota haluaa tehdä. Minulla on ongelma enemmän siinä kun ei saa nähdä, kuin itse koskettamisessa. Eikö naiset ymmärrä miten tärkeää miehelle on näkeminen?
Mitä mieltä muut miehet olette näkemisen tarpeesta?

Mirri-Manteli
Ei nettiseksi korvaa aitoa...siitä saa vain kiihoketta jos ei seksi oikein luista muuten, ja tietenkin se on hyvä sellaisille pojuille jotka eivät naista saa tai uskalla ottaa, esim.ujoille ym.

RJV, taidat olla aika kokematon, luulen ettei sinulla ole ollut muita naisia kuin vaimosi? Olenko oikeassa?

Olen sinua hiven vanhempi, omalla miehelläni ei ole ollut kokemusta muiden kanssa, mutta itselläni on jonkun verran. Koska olen estoton seksin suhteen, meillä on ollut hyvä seksielämä, olemme keksineet kaikenlaista kivaa, ei siis pelkkää lähetyssaarnaaja-asentoa. On minullakin yksi asia seksissä jota emme ole kokeilleet; anaaliseksi, ajatuskin tuntuu vastenmieliseltä, mutta ei kiinnosta miestänikään.

Oletko ajatellut käydä vieraissa ja kokeilla miltä tuntuu estoton nainen? En tarkoita mitään ilotyttöä, vaan etsisit kaltaisesi naisen, jonka mies ei oikein välitä seksistä. Kohta olet elämäsi ehtoopuolella, etkä ole nähnyt naisen mirriä luonnossa, varmaan vanhainkodissa kiikkuessasi kadut jos et ole tehnyt asialle mitään.

RJV
Alkuperäinen kirjoittaja Mirri-Manteli:
RJV, taidat olla aika kokematon, luulen ettei sinulla ole ollut muita naisia kuin vaimosi? Olenko oikeassa?
Olette aivan oikeassa. Vaimoni on ainoa nais kokemukseni, yhtä lyhyttä lyhyttä seurusteluaikaa lukuunottamatta.
Oletko ajatellut käydä vieraissa ja kokeilla miltä tuntuu estoton nainen?
Olen tietysti joskus ajatellut, mutta tullut kuitenkin siihen johtopäätökseen ettei kannata sen yhden asian tähden vaarantaa koko parisuhdetta. Jos vaimolta en saa sitä katsella, niin muualtakaan en sitä hae. Sen mitä netistä olen joskus katsonut saa riittää. Nettikuvat ei enää kovin kiinnosta, ainoastaan oman vaimon aito. Mutta jos se on liikaa pyydetty, niin sillehän minä en mahda mitään.
Jotta tämä kirjoitus ei menisi liian vakavahenkiseksi, niin on minulla ilonaihettakin kerrottavana. Tunnen olevani askeleen lähempanä tavoitettani. Siis mitä tapahtui eilen illalla saunassa ja ihan pyytämättä. Vaimollani on tapana olla makuuasennossa lauteilla minä istun. Aina hänellä on pää minuun päin ettei alapäästä näkyisi vilaustakaan. Monesti olen pyytänyt suunnan vaihdosta mihin on vastaus ollut, minä en räämistele. Niin eilen illalla hän sitten kävikin oma-aloitteisesti toisin kun normaalisti. Näinkin pieni myönteinen suhtautuminen miehen tarpeen tyydyttämiseen tuntuu hyvältä. Ne pienet vilauksetkin ovat tärkeitä. En minäkään hae ja toivo sitä, että jalat olisi heti levällään. Mielestäni seksuaalisuudesta pitää osata nauttia, hellästi kauniisti jopa hitaasti ja pitkään leikitellen.
Kysymyksiä minulla olisi myös aiheesta miten miehen pitäisi toimia seksin jälkeen. Tuntuuko teistä, että vastausintoa riittäisi?

Yhteistyössä