Tissien ym. alinomainen koskettelu

  • Viestiketjun aloittaja Naimisissa
  • Ensimmäinen viesti
Naimisissa
Onko täällä muitakin vaimoja/tyttöystäviä joiden miehillä on kova tarve alinomaa olla tisseissä/pepussa/jalkovälissä kiinni, ja jos on niin mitä mieltä olette siitä?

Itse rakastan läheisyyttä ja koskettelua mutta mielestäni tissien ja takapuolen koskettelu kuuluu enemmänkin niihin tilanteisiin kun harrastetaan seksiä ja vähemmän ns. normaalikosketteluun. En siis sano etteikö koskaan saa vaikkapa kesken ruoanlaiton taputtaa pyllylle tai tissille, mutta en tykkää että sitä tehdään jatkuvasti. Ja meillä sitä siis tehdään ihan alvariinsa ja nykyään mulla sitten välillä jo palaa pinna. Olen sanonut miehelle siitä monta monta kertaa, että kosketus on jees, mutta jos tulen vaikka suihkusta niin heti ei tartte tarrata tisseistä kiinni. (Tästä voisi muuten aloittaa toisen keskustelun, eli miksi miehet ei vaan TAJUA vaikka sanoisi kuinka monta kertaa?)

Olenko jotenkin kummallinen tässä asiassa ja onko kaikkien muiden naisten mielestä täysin ok että aina kun on vaikkapa alasti niin mies on takapuolessa kiinni tai vaatteet päälläkin tarttuu tisseistä? Vai onko muitakin ketä tämä ärsyttää? Itse halailen miestäni paljon, ja voin taputtaa joskus pyllylle kun on vaatteet päällä, mutta en esim. tarraa kikkelistä kiinni kun hän tulee suihkusta.

Minulla kait vaikuttaa tähän "kourimiseen" sekin että mulla on suurimman osan ajasta rinnat melko arat (vain heti kuukautisten jälkeen ei ole) ja kun mies välillä törppäsee oikein kunnolla kiinni niin se sattuu ja sitten tulee tupenrapinat. En vaan käsitä että miten sen miehen saisi tajuamaan että en pidä kourimisesta, vai onko vaan pakko alistua siihen että tää minun mies kertakaikkiaan ei voi pitää käsiään irti? Seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä ja alusta saakka on sama asia vaivannut, taidan olla melko tyhmä kun en tajua että ei se vaan opi... :)
 
Keskustelkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Naimisissa:
Seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä ja alusta saakka on sama asia vaivannut, taidan olla melko tyhmä kun en tajua että ei se vaan opi...
Jospa keskustelisitte asiasta kiihkottomasti ja vertaisit rintojen koskemista peniksen vetämiseen. Ei ole kovin miellyttävää, toinen kesken keittiöpuuhien koskettaa kaikkein erogeenisimmille alueille. Voisithan esittää miehelle toiveen kosketuksesta jonnekin muualle, mistä itse enemmän pidät (niska/olkapäät/?)
 
ärsyke
Ex-mieheni oli vähän tuon tyyppinen. Yritin vihjailla ja sanoa kiltisti, torjua kädellä, näyttää ärtyneeltä, mutta vasta se tehosi, kun huusin hänelle täyttä huutoa ja käskin lopettamaan ja karjuin, että VIHAAN sitä, kun hän kourii minua koko ajan. Jos mies vanhasta tottumuksesta yritti myöhemmin sitä samaa, niin tein sitten niin, että tökkäsin häntä kovaa peräaukon kohdalle tai puristin kunnolla kiveksistä. Vasta sen jälkeen mies lopetti jatkuvan puristeluni.

Minä pidän tosi paljon halaamisesta, suukottelusta ja hellyydestä, mutta minäkin koen, että rintojen koskettelu jne on vihjausta seksiin. Toki saa välillä taputella tai hellästi puristella pepusta, mutta erityisesti se tuntuu pahalta, kun vaikkapa keskittyneesti fileoi kalaa ja toinen tulee kourimaan yllättäen rintoja. Kiihottavampaa ja hellyyttävämpää olisi ollut vaikkapa siinä tilanteessa hellä halaus ja suukko niskaan. Hellyys hellyytenä ja seksi seksinä.
 
Meillä puristellaan...
Minun mieheni koskettaa peppua ja tissiä ohi mennessään ja ninä saatan myös ohimennen hipaista hänen etumustaan pilke silmäkulmassa, ikään kuin vihjauksena myöhempää varten... Se on vain rohkeampaa kahdenkeskistä flirttiä, jota sopii harjoittaa kotona ja jolla voi pitää yllä seksuaalista virettä ja osoittaa toiselle, että toinen on haluttava ja hänet nähdessään seksi tulee väistämättä mieleen. Itse olisin enemmän huolissani, jos seksi tai hiplailut jäisivät vähemmälle.

Onko miehessäsi jotain muuta mikä ärsyttää? Itselleni tuli mieleen edellinen suhteeni, jossa olin alkanut kypsyä pikkuhiljaa koko mieheen ja silloin totisesti hiplailut ärsyttivät, kun koko mies äsytti.
 
  • Surullinen
Reactions: miesvain
täällä myös!
sama vika rahikaisella..
Mies lääppii, puristelee ja hipelöi tissejäni JATKUVASTI. En voi mennä miehen viereen sohvallekaan ilman että on kiinni tisseissä. Kun tulee töistä kotiin, ensimmäiseksi puristelee tissejä. Ei usko puhetta (eikä huutoa), kosto (peniksen näpelöinti) ei auta. Tissit ei ole sukupuolielin, joten niitä voi kosketella eikä se voi olla ärsyttävää tms miehen mielestä.
Tämä soppa on kyllä osaksi omaa syytänikin, kun tissini ovat suht koht isot.. Kai se on vaan kestettävä
 
Mindex
Kyllä mun peppua ja tissejä saa kouria ihan vapaasti ja miehen mielitekojen mukaan vaatteiden alta tai päältä. En tiedä mitään kiihottavampaa, kuin miehen voimakkaat kourat, jotka vaikkapa juuri keittiössä liukuvat puseron sisään ja kainaloiden alta rintoja kourimaan ja nänneillä leikkimään. Minä olen hetikohta valmis alistumaan pikaiseen vaikka siinä pöydällä, jos vain kaverilla mielenkiintoa riittää niin pitkälle. Itsekin käpistelen mieheni ihania värkkejä aina kun paikka tulee. Tyydytämme myös toisemme käsipelillä toisinaan hyvinkin erikoisissa paikoissa. Meitä on moneen junaan, onneksi olemme mieheni kanssa samaa paria. Noin räikeä epäsuhta kuin aluperäisellä olisi karmea kohtalo, molemmille...
 
mies2
Alkuperäinen kirjoittaja Mindex:
Kyllä mun peppua ja tissejä saa kouria ihan vapaasti ja miehen mielitekojen mukaan vaatteiden alta tai päältä. En tiedä mitään kiihottavampaa, kuin miehen voimakkaat kourat, jotka vaikkapa juuri keittiössä liukuvat puseron sisään ja kainaloiden alta rintoja kourimaan ja nänneillä leikkimään. Minä olen hetikohta valmis alistumaan pikaiseen vaikka siinä pöydällä, jos vain kaverilla mielenkiintoa riittää niin pitkälle. Itsekin käpistelen mieheni ihania värkkejä aina kun paikka tulee. Tyydytämme myös toisemme käsipelillä toisinaan hyvinkin erikoisissa paikoissa. Meitä on moneen junaan, onneksi olemme mieheni kanssa samaa paria. Noin räikeä epäsuhta kuin aluperäisellä olisi karmea kohtalo, molemmille...
Tulisin mielellään ja puristaisin sinun peppusi ;)
 
Anni62
Kyllä munkin mies puristelee peppua ja tisujakin, ainakin haluaksen ja suukottelun ohella muttei sentään jatkuvasti. Sellaista pientä flirttiä niinkuin edellä jo mainittiinkin. Ei häirisevästi mutta sopivasti.
 
Apotti
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62:
Kyllä munkin mies puristelee peppua ja tisujakin, ainakin haluaksen ja suukottelun ohella muttei sentään jatkuvasti. Sellaista pientä flirttiä niinkuin edellä jo mainittiinkin. Ei häirisevästi mutta sopivasti.
Asuuko munkin mies luostarissa?
 
-ilona-
AP. ymmärrän sinua aika hyvin. Meillä on vähän samantapainen ongelma kotona ollut koko sen ajan kun olemme olleet yhdessä.

Toisaalta haluaisin kosketuksia paljon paljon enemmän kuin mitä saan. Kaipaisin fyysistä hellyyttä; suukottelua ja halailua, jota meillä harrastetaan tuskin koskaan. Toisaalta kavahdan jokaista mieheni kosketusta, sillä usein halailun sijaan hän likistää/nipistää minua niin, että sattuu. Olen alkanut pelkää mieheni kosketusta.

Usein hän ohimennessään nappaa jenkkakahvoista, tissistä tai perseestä kiinni. Kaiken "kruunaa" muka leikkimieliset kommentit muodoistani. Tissistä likistäminen ei todellakaan korvaa halailun tarvetta. Siinä ei ole sellaista hellyyttä mukana. Lisäksi kommentointia muodoistaan ei haluaisi kuulla niin, että siinä on muita kuulemassa. Etenkin sen sorttiset kommentit, kuinka "mammasta saa mukavasti kiinni tästä vyötäsiltä" ja "perseessäkin on mistä puristaa". Joskus juovuksissa mieheni kyselee myös kaveriensa mielipiteitä minun muodoistani ja ihmettelee kovasti jos suutun. En tiedä mikä siinä on niin noloa, mutta on vain. Itsetunto ja itsearvostus ovat kyllä saaneet kyytiä...
 
mies33
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62:
Kyllä munkin mies puristelee peppua ja tisujakin, ainakin haluaksen ja suukottelun ohella muttei sentään jatkuvasti. Sellaista pientä flirttiä niinkuin edellä jo mainittiinkin. Ei häirisevästi mutta sopivasti.
Mmm...saanko puristella sua hieman ;)
 
-ilona-
...liika on aina liikaa. Jos toinen on kokoajan räpeltämässä pimpasta tai puristelemasta sieltä ja täältä, niin alkaa se ahdistaa ihan väkisin. Silloin ei ole sellaista "omaa tilaa" ollenkaan, kun toinen on koko ajan fyysisesti kiinni. Vielä jos tuo fyysinen kosketus tuottaa kipua, niin on ihan normaalia, että sitä alkaa pelkäämäänkin tai ainakin haluaa välttää. Intiimien alueiden koskettelu aiheuttaa niin voimakkaita tuntemuksia, ettei niitäkään halua tuntea jatkuvasti. Liian usein on liian usein. Liikaa voimaa on liikaa voimaa...
 
-ilona-
joopa joo. Luulen, että raja se tulisi sullakin vastaan jossain vaiheessa. Saattaahan se äkkiä ajateltuna kuulostaa hauskalta, jos joku daami olis koko ajan kii sun aroissa paikoissa... mutta luulempa, että sinäkin kyllästyisit enenpitkää.
 
Mindex
Alkuperäinen kirjoittaja -ilona-:
joopa joo. Luulen, että raja se tulisi sullakin vastaan jossain vaiheessa. Saattaahan se äkkiä ajateltuna kuulostaa hauskalta, jos joku daami olis koko ajan kii sun aroissa paikoissa... mutta luulempa, että sinäkin kyllästyisit enenpitkää.
Tuossapa se ongelma onkin, mikä on kenellekin sopivasti?
 
-ilona-
... niitä ei vain tarpeentullen käytetä.

Usein oikein ihmetyttää, että missähän kohtaa siellä päässä sijaitsee se lukko, jonka ohi ei mene pyyntö "Älä viitsi tuolla tavalla!", "Ei noin kovaa! Älä satuta!".

Luulisi, että toisen naamasta näkyy, kun sattuu. Ja sen luulisi olevan selvää, että silloin toisen pitää hellittää otettaan...tai sitten kimppuun käynyt vetää herneet nenukkaa tyyliin "No ei sitten! En koske sua enää ikinä, ku se kerta noin kauheeta!!!" (kun kysehän oli vain siitä, millä tavalla kosketaan tai tarvitseeko räpeltää toista koko ajan)

Miksi se on etenkin joillekin miehille vaikea tajuta, mikä on sopivasti???
 
ei ne miehet vaan osaa
Myös minun mies on aika usein varsinkin tisseissä kiinni... Se riippuu sitten tilanteesta miltä se tuntuu. Jos olen ärsyyntynyt en ymmärrä miten mies "henkensä uhalla" tulee kourimaan kun ei ole yhtään sellainen olo että haluaisin hänen koskettavan, eikä varsinkaan tuolla tavalla. Niin ja itse en oikeastaan ikinä tarraa mieheeni kiinni.

Tuo kosketuksen voimakkuus ärsyttää myös. Olen selittänyt sata kertaa että minä olen herkempi kuin hän ja se tapa millä hän haluaa minun koskettavan ei ole sama millä minä haluan hänen koskettavan. Hän pitää siitä jos olen vähän kovakouraisempi, minua kohtaan kosketuksen pitää olla hellempi sillä muuten hän herkästi satuttaa minua.
 
Rillaralla
Tytöt, tytöt!
Sitten jos se mies ei koskisi teitä kuin vain seksin aikana, niin johan valittaisitte, että "just, niin! vaan silloin kosket kun haluat...".

Eikä ne tissit siitä kipeydy jos niitä puristelee. Mulla ainakin ne kestävät nykyään melkein mitä vaan, kun niitä niin usein purraan, näykitään ja nuollaan. Myönnettäköön, että rintani kestävät todella kovankin käsittelyn. Ja voi että mä kiihotun siitä kun se mieheni on niissä kiinni... Nam.
 
tanja.
Alkuperäinen kirjoittaja -ilona-:
...liika on aina liikaa. Jos toinen on kokoajan räpeltämässä pimpasta tai puristelemasta sieltä ja täältä, niin alkaa se ahdistaa ihan väkisin. Silloin ei ole sellaista "omaa tilaa" ollenkaan, kun toinen on koko ajan fyysisesti kiinni. Vielä jos tuo fyysinen kosketus tuottaa kipua, niin on ihan normaalia, että sitä alkaa pelkäämäänkin tai ainakin haluaa välttää. Intiimien alueiden koskettelu aiheuttaa niin voimakkaita tuntemuksia, ettei niitäkään halua tuntea jatkuvasti. Liian usein on liian usein. Liikaa voimaa on liikaa voimaa...
mua naurattaa nää jutut..ihan kun meillä! Mies on kanssa kokoajan persuksissa ja tisseissä kiinni..lopulta monen vuoden jälkeen räjähdin kerralla niin että sen jälken mies on ollut ihan ihmeissää mikä justiina olenkaan...no joo rajansa kaikella ja kiva että mies haluaa kosketella mutta siis joo...ymmärrän täysin teitä :)
 
boobie
Alkuperäinen kirjoittaja Rillaralla:
Eikä ne tissit siitä kipeydy jos niitä puristelee. Mulla ainakin ne kestävät nykyään melkein mitä vaan, kun niitä niin usein purraan, näykitään ja nuollaan.
Ymmärrätkös, naisia ja tissejä on erilaisia. Minun tissejä sattuu, jos niitä puristaa liian kovaa. Tai nänniä näpelöidään. Varsinkin ennen kuukautisia. Hienoa, että Sinun tissisi kertävät moista käsittelyä, mutta muiden ihmisten tissit eivät ole identtisiä omiesi kanssa.
 

Yhteistyössä